Goed plan, na het eten!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:44 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Welke provincie? Ik kan heel luidruchtig zijn, als ik wil!
Lin, filmpje met swatches willik, Skjoelin is me te rustig.
Mss kan ook wel goed herrie makenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:51 schreef Mss het volgende:
[..]
Sjaan en Joysa kennen mij. En misschien ziet IJs me morgen op de VU
Ik was 'm ook kwijtquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:59 schreef Stormqueen het volgende:
je mot 'm wel als nieuw deel openen puckzzz!
misschien met iemand carpoolen naar de meet?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik wil jullie ook IRL kennen.Stom laag saldo!
Ik ook, algehele paniek hierquote:
Ach gos, kusjekroelquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik ook, algehele paniek hier![]()
Ja man, ik had wel dood kenne wezen!quote:
Lui dingquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:59 schreef Stormqueen het volgende:
je mot 'm wel als nieuw deel openen puckzzz!
Ik heb sommigen wel op facebookquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik wil jullie ook IRL kennen.Stom laag saldo!
Nee man, spastische bloggers afzeiken FTW!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:29 schreef Puckzzz het volgende:
Ben ik blij dat ik geen idee heb waar of wie jullie het over hebben? Ja he??![]()
![]()
Doe eensquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
hm..
Deze post
http://www.beautygloss.nl/2011/10/12/12124/
(filmpje hoef je in principe alleen de eerste 10 seconden van te zien om te begrijpen wat ik bedoel).
Ben zo geneigd om een comment te plaatsen met
"jeetje je hebt inderdaad rare voeten, ik begrijp helemaal wat je bedoeld. Wat is die bobbel op je grote tenen? Ja, ik snap dat je die liever niet wil laten zien. Misschien moet je hier voortaan ook maar een gast-blogger voor vragen, net als voor je nagellakswatches."
Dit ten eerste omdat ik gek wordt van dat "OMG KIJK M'N VOETEN" waarop iedereen kan commenten met "OMG MEIS JE HEBT HELE MOOIE VOETEN!".
Ten tweede omdat de reacties van al die pubers daar me grappig lijken
Ik heb alleen Sharana op facebook. En dan moet ik elke keer bedenken dat ze in het echt een andere naam heeft.quote:
ik zeg: doen!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
hm..
Deze post
http://www.beautygloss.nl/2011/10/12/12124/
(filmpje hoef je in principe alleen de eerste 10 seconden van te zien om te begrijpen wat ik bedoel).
Ben zo geneigd om een comment te plaatsen met
"jeetje je hebt inderdaad rare voeten, ik begrijp helemaal wat je bedoeld. Wat is die bobbel op je grote tenen? Ja, ik snap dat je die liever niet wil laten zien. Misschien moet je hier voortaan ook maar een gast-blogger voor vragen, net als voor je nagellakswatches."
Dit ten eerste omdat ik gek wordt van dat "OMG KIJK M'N VOETEN" waarop iedereen kan commenten met "OMG MEIS JE HEBT HELE MOOIE VOETEN!".
Ten tweede omdat de reacties van al die pubers daar me grappig lijken
Ik heb de comments wel gelezen, en het was precies zo...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:26 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb vandaag het stashshshjhsj filmpje van Masha bekeken, maar had geen puf om de meer dan 300 (!!) reacties te lezen. Zal ook wel allemaal zo gaan van: oooohhh wat veeeeel en van: ik wou dat ik zo veeeel had
en masha maar soppen
Haha. Ja, ik heet ook geen Dwyn!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:30 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik heb alleen Sharana op facebook. En dan moet ik elke keer bedenken dat ze in het echt een andere naam heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |