Inderdaad beetje auto kenner ziet gelijk of de KM stand klopt, nu is het dat ik de auto verkoop maar ik zou zo zien dat de KM stand klopt, als je zo kijkt naar het interieur zie je dat het er piekfijn uitziet.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 10:52 schreef Catch22- het volgende:
Als je die KM-stand niet gelooft dan koop je hem toch lekker niet? Ik zie het probleem niet. Auto ziet er netjes uit en als je een beetje kennis hebt van auto's, zie je in het echt gelijk of de km-stand klopt.
verkopen is marketing; product plaats prijs promotie. dat zijn de factoren die je kunt beinvloeden om sneller te verkopen.quote:Op woensdag 2 november 2011 19:04 schreef InfineGhost het volgende:
Ja dat begrijp ik maar ik heb ook een beetje mijn limiet qua prijs,
die site die had ik al geprobeerd en daar werkt die niet
ik heb nog niet geprobeerd op audi forum zal ik later wel doen als MP afloopt
Hier kan ik je wel een antwoord op geven. Op basis van jou verhaal en de gegevens van RDW kan je alleen het volgende concluderen. De eerste eigenaar heeft de auto in 1991 gekocht toen hij nog in Duitsland woonde. In 2005 verhuisde hij naar Nederland en heeft daarom de auto geimporteerd. Waarna hij in 2011 de auto aan jou heeft verkocht.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:31 schreef InfineGhost het volgende:
[..]
Hij heeft tegen mij gezegd dat die hem nieuw gekocht, en vanuit daar heb ik geconcludeerd dat ik tweede eigenaar ben, ik weet ook de achterliggend verhaal er niet van, waarom die hem nieuw in duitsland heeft gekocht terwijl die er niet woont, zal wel goedkoper geweest zijn,
Toevallig ben ik de 7de eigenaar van een Alfa 156 en die ziet er van binnen nog als nieuw uit. Hoerig rood leer wat niet eens verkleurd isquote:en ik weet niet of jullie wel is een auto met 7 eigenaren heb gezien, geloof me de binnenkant ziet er niet uit,
Jij hebt het niet.quote:Op donderdag 3 november 2011 21:23 schreef InfineGhost het volgende:
Ja dat kan ja, als je beetje auto kennis heb dan kan je dat gerust geloven, en wil niet laag zijn ofso maar volgens mij heb jij dat niet
Dan houd het helaas op Bedankt, waar moet die zegel zitten danquote:Edit:
Je kan om de sceptici tevreden te stellen ook de klokkenset uitbouwen, dit gaat heel simpel:
Onderin je stuur zitten 2 parker schroeven, als je deze loshaalt kun je nog 2 schroeven van de klokkenset losdraaien, dan haal je zo de hele set eruit. Zit het zegeltje er nog op dan is ie niet teruggedraaid [ afbeelding ]
Ik moest lachen... Man ik heb in een volvo gereden, weet niet meer welk model, ding had geloof ik meer dan 10 eigenaren gehad en 400.000+ gelopen. Ding zag er van buiten als van binnen als nieuw uit. Reed ook gewoon prima. Als er 100 000 op de teller had gestaan had ik het ook wel geloofd. Sindsdien kijk ik niet meer zo nauw naar de km standen.quote:Op woensdag 2 november 2011 18:50 schreef InfineGhost het volgende:
Ja dat kan misschien wel maar zou een auto met 5-7 eigenaren er niet helemaal Ver*** uitzien aan de binnekant, als je/jullie goed kijken naar bekleding en interieur zie je dat alles er nog piekfijn uitziet, en ik weet niet of jullie wel is een auto met 7 eigenaren heb gezien, geloof me de binnenkant ziet er niet uit,
Boeien het is ook maar 2000 euroquote:Op donderdag 3 november 2011 21:16 schreef ColtZ40 het volgende:
Kan je egt zo naïef zijn dat je iemand op zijn blauwe ogen gelooft dat hij na eigen zeggen de eerste eigenaar is en hij egt maar 60000 km heeft gelopen in 20 jaar zonder enige onderbouwing?
volgens mij 1 van de duurste losse onderdelen van de hele auto? misschien kun je ze los verkopen en kom je dan in totaal nog wel op een acceptabel bedrag uit?quote:Op zondag 6 november 2011 19:34 schreef InfineGhost het volgende:
hahahaha Oke ja iedereen heeft zijn eigen smaak he
Dit dus.quote:Op zondag 6 november 2011 19:22 schreef FalleNk810i het volgende:
Omdat ze kapot lelijk zijn, verder echt een mooie wagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |