abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 oktober 2011 @ 10:52:57 #51
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_103573769
Als je die KM-stand niet gelooft dan koop je hem toch lekker niet? Ik zie het probleem niet. Auto ziet er netjes uit en als je een beetje kennis hebt van auto's, zie je in het echt gelijk of de km-stand klopt.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_103593742
quote:
11s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 10:52 schreef Catch22- het volgende:
Als je die KM-stand niet gelooft dan koop je hem toch lekker niet? Ik zie het probleem niet. Auto ziet er netjes uit en als je een beetje kennis hebt van auto's, zie je in het echt gelijk of de km-stand klopt.
Inderdaad beetje auto kenner ziet gelijk of de KM stand klopt, nu is het dat ik de auto verkoop maar ik zou zo zien dat de KM stand klopt, als je zo kijkt naar het interieur zie je dat het er piekfijn uitziet.

verder nog even een edit, de auto zit nog in de verzekering en wegenbelasting tot eind van het jaar, daarna word die geschorst, en kan er dus eigenlijk niet mee gereden worden.

Vraagprijs zakt naar 2250
pi_103705400
Nog maar een kick dan
pi_103882285
Echt niemand geïnteresseerd :(
pi_103882430
old school ding.. Cool
pi_103883635
Ik denk dat er wel mensen geïnteresseerd zijn alleen het aantal eigenaren roept serieuze vraagtekens op...
Zelfbenoemde speeltuindeskundige.
pi_103885142
Ja dat kan misschien wel maar zou een auto met 5-7 eigenaren er niet helemaal Ver*** uitzien aan de binnekant, als je/jullie goed kijken naar bekleding en interieur zie je dat alles er nog piekfijn uitziet, en ik weet niet of jullie wel is een auto met 7 eigenaren heb gezien, geloof me de binnenkant ziet er niet uit,

Verder weet ik niet hoe ik meer verduidelijking kan geven, ik heb geprobeerd NAP check te doen maar dat accepteert die niet omdat de auto te oud is, zeg me wat ik kan doen om meer vertrouwen op te kunnen wekken

Ik kan eventueel een HD filmpje maken, met lopende motor en paar rondjes in en om de auto als dat helpt
pi_103885287
NAP check gaat echt wel. Je bent bij de verkeerde dealer geweest. :{w
pi_103885459
de meest eenvoudige manier is de prijs omlaag.

http://www.autopas.nl/page.ocl?pageid=30 om zelf nap check te doen.

weet niet of het er al bij stond maar elke (normale) keuring toegestaan wekt bij sommigen ook vertrouwen, alhoewel dat ik denk dat dit een auto is voor een liefhebber en je waarschijnlijk beter op een audi forum kan proberen hem te slijten.
pi_103885803
Ja dat begrijp ik maar ik heb ook een beetje mijn limiet qua prijs,

die site die had ik al geprobeerd en daar werkt die niet

ik heb nog niet geprobeerd op audi forum zal ik later wel doen als MP afloopt
pi_103885928
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 19:04 schreef InfineGhost het volgende:
Ja dat begrijp ik maar ik heb ook een beetje mijn limiet qua prijs,

die site die had ik al geprobeerd en daar werkt die niet

ik heb nog niet geprobeerd op audi forum zal ik later wel doen als MP afloopt
verkopen is marketing; product plaats prijs promotie. dat zijn de factoren die je kunt beinvloeden om sneller te verkopen.
promotie: andere media (telegraaf, audi forum)
product: eventueel een nap / keuringsrapport regelen?
plaats: -
prijs: lagere prijs

Iig succes met de verkoop, ik vind het een leuke auto om te zien rijden, is toch al wat nostalgisch en zeldzaam aan het worden ^O^
pi_103885929
Vraagprijs veranderd in 2000 euro (Laagste wat ik wil gaan)

BTW op te halen in Delft Zuid Holland
pi_103886025
Autoscout24 is volgens mij gratis om te posten
  woensdag 2 november 2011 @ 20:50:33 #64
295721 Niss
Schipluiden Centrum
pi_103891508
Doh, als ik m'n corsa niet net gekocht had had ik deze nog kunnen kopen. ;(
pi_103893310
Kan nog steeds verkoop je corsa :P
pi_103904538
Mooie bak man! Alleen heb ik het geld niet :') En wil ik eentje die een stuk minder verbruikt aangezien ik geen geld heb :')
pi_103920926
Thx, De auto rijd gemiddeld 1:11, volle tank is ongeveer 60-70 liter, rond de 100 euro, en daar rijd je dan ongeveer 600-700 Km mee dus ik vind het wel te doen
pi_103921895
Kun je wat fotoś plaatsen van onder de motorkap? Dan voornamelijk rond de bougies en de kleppendeksel? Jammer ook dat er geen Motorcode bij staat. Verschilt nogal wat bij Audi, ABT en ABK hebben bv ander verbruik, onderhoud en paardenkrachten.
pi_103922406
De Motor code is ABK Weet niet 100% zeker, ik zal morgen bij licht wat fotos maken
pi_103927923
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:31 schreef InfineGhost het volgende:

[..]

Hij heeft tegen mij gezegd dat die hem nieuw gekocht, en vanuit daar heb ik geconcludeerd dat ik tweede eigenaar ben, ik weet ook de achterliggend verhaal er niet van, waarom die hem nieuw in duitsland heeft gekocht terwijl die er niet woont, zal wel goedkoper geweest zijn,

Hier kan ik je wel een antwoord op geven. Op basis van jou verhaal en de gegevens van RDW kan je alleen het volgende concluderen. De eerste eigenaar heeft de auto in 1991 gekocht toen hij nog in Duitsland woonde. In 2005 verhuisde hij naar Nederland en heeft daarom de auto geimporteerd. Waarna hij in 2011 de auto aan jou heeft verkocht.
pi_103929611
Precies. En die andere 5 eigenaren zijn erbij verzonnen door MP en het Rdw. :7
pi_103931986
Kan je egt alleen maar negatief zijn
pi_103932270
Kan je egt zo naïef zijn dat je iemand op zijn blauwe ogen gelooft dat hij na eigen zeggen de eerste eigenaar is en hij egt maar 60000 km heeft gelopen in 20 jaar zonder enige onderbouwing? :')
pi_103932684
Ja dat kan ja, als je beetje auto kennis heb dan kan je dat gerust geloven, en wil niet laag zijn ofso maar volgens mij heb jij dat niet
pi_103932786
quote:
en ik weet niet of jullie wel is een auto met 7 eigenaren heb gezien, geloof me de binnenkant ziet er niet uit,
Toevallig ben ik de 7de eigenaar van een Alfa 156 en die ziet er van binnen nog als nieuw uit. Hoerig rood leer wat niet eens verkleurd is ~:)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_103932860
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 21:23 schreef InfineGhost het volgende:
Ja dat kan ja, als je beetje auto kennis heb dan kan je dat gerust geloven, en wil niet laag zijn ofso maar volgens mij heb jij dat niet
Jij hebt het niet. :')
pi_103933058
oowh gaan we ons nu weer verlagen tot het goed typen van zinnen, woorden. ga alsjeblieft weg als je niks nuttigs hier heb te melden
pi_103956599
Hier bij de fotos die gevraagd zijn en wat extra fotos

pi_103959007
Zien er netjes uit, bedankt voor de foto's, Helaas niet het type motor wat ik zoek (2.0e 16v) anders had ik'm wel willen hebben 17.gif
Enig punt van aandacht is wellicht dat er bij de kleppendeksel wat olie zichtbaar is, dit kan door teveel olie komen, of te dunne (Men raadt 15w40 aan voor deze). In het ergste geval is dat de kleppendekselpakking, maar dat is opzich maar 150 euro om te laten repareren, of 20 als je zelf een momentsleutel hebt 10.gif

Verder ziet de auto er erg goed uit voor zijn leeftijd, en weet uit ervaring dat dit erg fijne auto's zijn m.b.t. onderhoud en rijplezier.

Succes met de verkoop!

Edit:

Je kan om de sceptici tevreden te stellen ook de klokkenset uitbouwen, dit gaat heel simpel:
Onderin je stuur zitten 2 parker schroeven, als je deze loshaalt kun je nog 2 schroeven van de klokkenset losdraaien, dan haal je zo de hele set eruit. Zit het zegeltje er nog op dan is ie niet teruggedraaid 12.gif

[ Bericht 17% gewijzigd door Murrar op 04-11-2011 15:35:22 (Ik word dement :'() ]
pi_103961211
quote:
Edit:

Je kan om de sceptici tevreden te stellen ook de klokkenset uitbouwen, dit gaat heel simpel:
Onderin je stuur zitten 2 parker schroeven, als je deze loshaalt kun je nog 2 schroeven van de klokkenset losdraaien, dan haal je zo de hele set eruit. Zit het zegeltje er nog op dan is ie niet teruggedraaid [ afbeelding ]
Dan houd het helaas op Bedankt, waar moet die zegel zitten dan
pi_103964828
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 18:50 schreef InfineGhost het volgende:
Ja dat kan misschien wel maar zou een auto met 5-7 eigenaren er niet helemaal Ver*** uitzien aan de binnekant, als je/jullie goed kijken naar bekleding en interieur zie je dat alles er nog piekfijn uitziet, en ik weet niet of jullie wel is een auto met 7 eigenaren heb gezien, geloof me de binnenkant ziet er niet uit,
Ik moest lachen... Man ik heb in een volvo gereden, weet niet meer welk model, ding had geloof ik meer dan 10 eigenaren gehad en 400.000+ gelopen. Ding zag er van buiten als van binnen als nieuw uit. Reed ook gewoon prima. Als er 100 000 op de teller had gestaan had ik het ook wel geloofd. Sindsdien kijk ik niet meer zo nauw naar de km standen.

Heb ook weleens in een e36 gereden met 130 000 km en die voelde veel verrotter aan dan een andere e36 met 250 000+ op de tellert.

Het ligt er maar net een hoe zo'n wagen behandeld is door de vorige eigenaren en of het goed onderhouden is, maar dat blijft altijd maar de vraag :)
Zelfbenoemde speeltuindeskundige.
pi_103995114
HIj is altijd goed onderhouden geen twijfel mogelijk, loopt ook in een keer, heeft me nog nooit in de steek gelaten, ja 1 keer lekke band maar ja dat kan altijd gebeuren, maar er zit in de auto een reservewiel, en kit waarmee je, je wiel kan vervangen dus ik kon hem gelijk vervangen
pi_104001992
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2011 21:16 schreef ColtZ40 het volgende:
Kan je egt zo naïef zijn dat je iemand op zijn blauwe ogen gelooft dat hij na eigen zeggen de eerste eigenaar is en hij egt maar 60000 km heeft gelopen in 20 jaar zonder enige onderbouwing? :')
Boeien het is ook maar 2000 euro :O
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_104042676
Lager dan 2000 ga ik ook echt niet

Tevens Kick
pi_104043120
1000 euro geboden. Ik weet dat dit ver onder je vraagprijs is, maar mocht je hem kwijt willen.

Immers, ik moet dan de velgen vervangen wat prijzig kan zijn.
pi_104044020
1000 staat genoteerd, maar ik wacht nog af.

Waarom velgen vervangen als ik vragen mag
pi_104044429
Omdat ze kapot lelijk zijn, verder echt een mooie wagen ^O^
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_104044891
hahahaha Oke ja iedereen heeft zijn eigen smaak he
pi_104045252
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 19:34 schreef InfineGhost het volgende:
hahahaha Oke ja iedereen heeft zijn eigen smaak he
volgens mij 1 van de duurste losse onderdelen van de hele auto? misschien kun je ze los verkopen en kom je dan in totaal nog wel op een acceptabel bedrag uit?
pi_104046155
ja maar dan moet ik toch nog een ander set wielen regelen dus dat schiet niet op
pi_104050402
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 19:22 schreef FalleNk810i het volgende:
Omdat ze kapot lelijk zijn, verder echt een mooie wagen ^O^
Dit dus.

Ik ben geen neger die met bling bling velgen rondrijdt. :')
pi_104051056
ben ook geen neger hoor hahaha
pi_104052450
Liever een neger velg dan deze autostyle pauper velgen :D
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_104084434
Haha. Ik zal kijken wat de velgen eventueel opbrengen.

Kick
pi_104084901
Ok even een korte dienstmededeling van de onafhankelijke derde. Deze auto is duidelijk meer dan de usertjes op FOK! willen / kunnen missen. Svp de prijs terugbrengen naar 1450 euro.

Einde dienstmededeling.
pi_104097835
Daar wacht ik nog wel ff mee want ik wil graag de kosten van mijm andere auto gelijk spelen zodat ik der haast nika aan verlies
pi_104199868
Je kunt het zegel op de achterzijde van de klokkenset vinden, als deze evt. gereviseerd is (bekende kwaal is de dagteller) moet daar een sticker opzitten van het revisiebedrijf. Anders van VDO of Audi :)
pi_104210845
ik ga het morgen proberen om ff een foto te maken
pi_105582016
Ik weet niet of er nog steeds mensen zijn geintreseerd in de foto van de seal op de achterkant van de tellerbak, want anders kan ik waarschijnlijk deze zaterdag eindelijk foto maken, laatste paar weken heel druk gehad waardoor ik gewoon de tijd er niet voor had, ik probeer deze zaterdag ff de tellerbak eruit te halen
pi_105716476
Er kan hier een slotje op hij is verkocht, heb hem ingeruild voor een motor :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')