quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:38 schreef Perruche het volgende:
Nallie ik weet ook niet veel meer and im also cnofused
Inderdaad ja... Als ik weleens vertel over de mindere momenten van mijn meneer (wat een alliteratiequote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:37 schreef MarMar het volgende:
Mijn man lijkt alleen maar perfect omdat ik niet over hem zeur in het openbaar
maar hij is wel lief
Haha, wie weet. Wat de ruzies betreft hoop ik het echt niet voor je, want ik word heel gemeen als ik Boos ben. Voor de rest gun ik je 'mij' van hartequote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:42 schreef Perruche het volgende:
[..]
Misschien heb ik een coco in man vorm!!
ongetwijfeldquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:48 schreef Mini. het volgende:
[..]
Inderdaad ja... Als ik weleens vertel over de mindere momenten van mijn meneer (wat een alliteratie) vragen mensen zich waarschijnlijk ook af waarom ik nog bij hem ben, maar al die keren dat hij gewoon normaal en leuk doet is er ook niet zoveel te vertellen.
Ontopic, er is vast een correlatie tussen relatieperikelen en eetpatroon.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Haha, wie weet. Wat de ruzies betreft hoop ik het echt niet voor je, want ik word heel gemeen als ik Boos ben. Voor de rest gun ik je 'mij' van harte![]()
Huilen doe ik ook. Heul irritant jaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:50 schreef MarMar het volgende:
Ik moet altijd janken als ik boos ben.. en als mensen dan denken dat ik zielig ben en me willen troosten word ik NOG bozerdan gaat het van "IK BEN GVD NIET VERDRIETIG, IK BEN GEWOON ONGELOVELIJK KWAAD OP JE"
en als ik kon zou ik er bij stampvoeten ook whehe
Eet ees zeh bionic manquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat wij nooit ruzie hebben is volledig te danken aan Baardmans. Ik heb hem van de week een hele avond genegeerd, gewoon omdat ik zonder reden boos was (op de situatie, op hem - volkomen onterecht natuurlijk). Toen ik uiteindelijk maar kwaad naar bed ben gestampt, kwam 'ie me daar nog thee en knuffels en kusjes brengen..
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat wij nooit ruzie hebben is volledig te danken aan Baardmans. Ik heb hem van de week een hele avond genegeerd, gewoon omdat ik zonder reden boos was (op de situatie, op hem - volkomen onterecht natuurlijk). Toen ik uiteindelijk maar kwaad naar bed ben gestampt, kwam 'ie me daar nog thee en knuffels en kusjes brengen..
jouw baard klinkt als mijn liefquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik denk ook dat ik zelf hele goede vrienden met mij zou wordenquote:
Issie al 3 dagen weg? of wassie al eerder weg en mis ik wat dagen in mijn brein?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:55 schreef motorbloempje het volgende:
En mijn Mr.Mo komt vanavond weer thuis![]()
![]()
![]()
I repeat:quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ik zelf hele goede vrienden met mij zou wordenEn dat ik mijzelf best een tof wijf zou vinden. Wel knettergek ook. En raar. Maar vooral tof
![]()
Maar goed. Ik heb ook dagen dat alles STOMis. Inclusief mijn eigen persoon.
Had ik al gezegd dat ik Perruche ook Tof vind? Bewust met hoofdletter T. En Lief.Dus dat ik daarom hoop dat hij snel bij zinnen komt, beseft dat hij zich als een achterlijke idioot gedraagt en zich realiseer dat hij stom bezig is.
Hij weet hoe ik in elkaar zit. Dat is overigens geen excuus voor mijn gedrag, maar wel waarom ik niet op de bank hoef te slapen danquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:55 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
jouw baard klinkt als mijn lief
Maar serieus Coco, je trouwring naar Martijn gooien? Holy hell, als ik dat bij mijn lief zou doen, dan denk ik dat de komende tijd op de bank slaap, nadat ik op mijn donder heb gehad
Ik vind mezelf zo'n emo stuiterbal sinds ik van de hormonen af ben, maar als ik jullie zo lees dan valt het allemaal wel mee
Inzicht om er wat aan te doen?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:57 schreef Ml-etje het volgende:
Heb gisteravond zo gelachen om mijn Mr.
Vragenlijst Schildklier/Hormoondokter:
- Bent u vaak moe
- Komt u vaak moe uit bed
- Heeft u het vaak koud
- Blijft u soms liever binnen ipv dat u iets leuks gaat doen
Zo ging dat kreng door
Mijn Mr "ehh als die arts zo'n inzicht heeft dan betaal ik met liefde alle consults"
zeker in de herfst jaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Inzicht om er wat aan te doen?
Ik denk dat bijna iedereen wel 'ja' op deze vragen kan antwoorden, toch
Nee, niet echt nieuws. Bloedonderzoek heeft mogelijkheid 3 in principe uitgesloten, dus dat is fijn. Het is mentaal alleen vrij zwaar.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:55 schreef Mini. het volgende:
Je hebt het echt getroffen met hem DaD.
Hoe is het eigenlijk met die situatie, nog nieuws? Of heb je dat al verteld en heb ik het gemist?
Ach, als er maar genoeg theatrale acties zijn geweest hecht je daar ook niet meer zo'n waarde aan.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:55 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
jouw baard klinkt als mijn lief
Maar serieus Coco, je trouwring naar Martijn gooien? Holy hell, als ik dat bij mijn lief zou doen, dan denk ik dat de komende tijd op de bank slaap, nadat ik op mijn donder heb gehad
Ik vind mezelf zo'n emo stuiterbal sinds ik van de hormonen af ben, maar als ik jullie zo lees dan valt het allemaal wel mee
Maar je bent wel heel mooi en heel lief en de fysieke brakheid kan je niets aan doen en doet ook niets af aan jouw leukheidquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou mezelf stukken leuker vinden met een ander lijf. De fysieke wrakheid is niet zo tof.
Jamaar, de persoon XM vind je zelf toch ook vast leuk?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou mezelf stukken leuker vinden met een ander lijf. De fysieke wrakheid is niet zo tof.
Way to go! En jezelf verwennen mag. Shoppen helpt ookquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:59 schreef Perruche het volgende:
ml wat een suffe lijst.
Mo fijn dattie weer terugkomt!
Ok nog 1 ding doen en dan ben ik klaar![]()
En nallie, ik ga bodypump doen vanavond
als het voor jullie werktquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hij weet hoe ik in elkaar zit. Dat is overigens geen excuus voor mijn gedrag, maar wel waarom ik niet op de bank hoef te slapen danWat ruzies betreft is Martijn gewoon een beter mens dan ik.
Hm... fysieke wrakheid meldt! Ik vind mezelf daar niet meer of minder leuk door, zegt niets over wíe ik ben.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh gelukkig, dat is in elk geval goed nieuws. Heb je eigenlijk al een nieuwe datum? Kan me voorstellen dat het heel naar is ja...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, niet echt nieuws. Bloedonderzoek heeft mogelijkheid 3 in principe uitgesloten, dus dat is fijn. Het is mentaal alleen vrij zwaar.
Thanks for asking..
Nou jaquote:
Dat is niet echt normaal als je dat allemaal hebt hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Inzicht om er wat aan te doen?
Ik denk dat bijna iedereen wel 'ja' op deze vragen kan antwoorden, toch
Dat is wel al zeker een jaar of 6 geleden, misschien wel langer. (Damn, ik word oud...)quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:01 schreef Perruche het volgende:
Uh, mini, wat? Dat klinkt echt te erg
Ja, komende maandag.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:05 schreef Mini. het volgende:
[..]
Oh gelukkig, dat is in elk geval goed nieuws. Heb je eigenlijk al een nieuwe datum? Kan me voorstellen dat het heel naar is ja...
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn lijf bepaalt wel voor me wat en wie ik níet kan zijn. En daar heb ik het bij tijd en wijle best moeilijk mee. Maar goed, er bestaat geen kringloopwinkel voor lijven, dus pech.
En nu ga ik door de regen fietsen.
Ja idd. En alstie dan kom troosten, en ik ben boos op hem, zeg ik altijd: Ja rot nu maar op...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:08 schreef MarMar het volgende:
Lol mima, mannen hebben het toch best zwaar... wel troosten is niet goed, niet troosten is niet goed...
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn lijf bepaalt wel voor me wat en wie ik níet kan zijn. En daar heb ik het bij tijd en wijle best moeilijk mee. Maar goed, er bestaat geen kringloopwinkel voor lijven, dus pech.
Je lijf kiest er ook niet voor, het overkomt je, je lijf staat niet los daarvan, het overkomt je lijf ook.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
nee, het betekent dat het goed is zoquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou jaNu klinkt het bijna alsof we continu ruzie maken
![]()
Ik denk dat het misschien twee keer per jaar voorkomt hoor(goed dat is twee keer te veel
Oh, en laten we hopen dat ik door alle hormonen niet ineens wekelijks dat soort gedrag ga vertonen
)
Oui, externe factoren zijn soms gewoon zo, en dan moet je maar gewoon proberen het tofste persoon zijn die je kan zijnquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:17 schreef Tinkepink het volgende:
Wat mar zegt. En het maakt je ook deels wieje wel bent. En ik vind je tof. Sommige dingen zijn nu eenmaal gewoon hoe ze zijn.
" al is suckt dingen niet kunnen big time.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:17 schreef Tinkepink het volgende:
Wat mar zegt. En het maakt je ook deels wieje wel bent. En ik vind je tof. Sommige dingen zijn nu eenmaal gewoon hoe ze zijn.
Echt sommige huisartsen!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:18 schreef Ml-etje het volgende:
Goffer huisarts![]()
Ja je hebt **insert ziekte** ja daar is niks aan te doen.
Euhh nou dat is wel heel kort door de bocht.
Na 10 minuten mekkeren met veel pijn en moeite plus een preek toch een doorverwijzing gekregen.
Echt hé![]()
/sorry
Is ook zoquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:19 schreef MarMar het volgende:
True, maar leven is te kort om alleen maar boos te zijn op dingen die sucken, zeker als je veel tofheid hebt!
En dat is het tweede verkapte compliment naar XM toe
Nou .. ben benieuwd wat erin staatquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:21 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Echt sommige huisartsen!Die verdienen het niet eens om een arts te zijn.
![]()
maar wel een doorverwijzing
De Bijenkorf heeft zo'n afdeling met allemaal mooie boekjes en schrijfwaren, heerlijk.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:20 schreef Mixende_match het volgende:
Trouwens... Ik ben op zoek naar een leuk - enigszins normaal - adresboekje. Tips?
Ik heb een simpele bij de Hema gekocht! En ik gebruik hem bijna nooit, mwehequote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:20 schreef Mixende_match het volgende:
Trouwens... Ik ben op zoek naar een leuk - enigszins normaal - adresboekje. Tips?
*boks*quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik heb een simpele bij de Hema gekocht! En ik gebruik hem bijna nooit, mwehe
Moleskine!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:20 schreef Mixende_match het volgende:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx ladies 0+
Nou het zelf ook nog zo zien.
Dit troosteloze weer helpt ook niet echt.
Misschien moeten we het gewoon in je oor schreeuwenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx ladies
Nou het zelf ook nog zo zien.
Dit troosteloze weer helpt ook niet echt.
We zijn wel aan elkaar gewaagd hèquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:43 schreef conleche het volgende:
Hahahaha, XM, check je WF. Dit geloof je niet!
Dit was het spannendste potje ever.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
We zijn wel aan elkaar gewaagd hè
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Dit was het spannendste potje ever.
SHOPPEN HELPTquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:04 schreef Perruche het volgende:
God kansloos, heb mascara, blush en foundation gekocht. Had ik niet gedaan als ik helemaal blij was denk ik?
Ik zal maar niet langs de bijenkorf gaan om toch die mooie Fred de la bretonniere tas te kopenquote:
We hadden beide 293 punten, maar ik had nog ddsc liggen en kon niet zoveel. Co ging uit en won, nipt! Was tof potjequote:
393!!!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
We hadden beide 293 punten, maar ik had nog ddsc liggen en kon niet zoveel. Co ging uit en won, nipt! Was tof potje.
Als je dan geen eten meer kan kopen niet nee... maar anders..quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:06 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik zal maar niet langs de bijenkorf gaan om toch die mooie Fred de la bretonniere tas te kopen
Oja! Had m al gewist, dus kon niet meer checken. Maar 393 om 412 was het uiteindelijkquote:
Must... Resist... Moet ook nog op vakantie volgende maand, met vriendje. Hopelijk pakt dat we'll goed uit!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:09 schreef Nallie het volgende:
[..]
Als je dan geen eten meer kan kopen niet nee... maar anders..
Oh dat is wel fijn maar ook een beetje gek denk ik.. Die van mij wordt ook boos als ik boos ben. En die is net zo stom en gemeen en koppig hahahahaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Snap niet waarom hij je vasthoudt, je kan toch niet wegrennenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:42 schreef MarMar het volgende:
[..]
lol njah wij hebben soms veel drama om niets, of we zitten "ruzie" te maken terwijl we elkaars hand vasthouden, slaat nergens op
Goeie straf! Nee we kunnen niet meer op vakantie, omdat jij stom deed en ik een tas moest kopenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:11 schreef Perruche het volgende:
[..]
Must... Resist... Moet ook nog op vakantie volgende maand, met vriendje. Hopelijk pakt dat we'll goed uit!
Wat doe ik nu Dan :pquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:15 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ah joh, daar heb je toch geen internet op tegenwoordig
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:17 schreef Nallie het volgende:
[..]
Goeie straf! Nee we kunnen niet meer op vakantie, omdat jij stom deed en ik een tas moest kopen
Denk dat hij nog bozer is/wordt omdat jij niet boos wordtquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:10 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie dat ook het liefst zou willen maar dat gaat volgens hem niet. Maar goed, ik laat me niet gek maken, ik heb er geen last van als hij boos is, heb allemaal leuke plannen gemaakt en als ie wil praten hoor ik het wel.
Eigenlijk ook wel soort van kinderachtig, want je weet hetquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:19 schreef Perruche het volgende:
Dat denk ik ook prob, ik doe dat ook
Kan wel, moet je blijven slapen!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het is gewoon oldskool Scrabble Maria. Ik heb Co al gedreigd m'n echte spel een keer mee naar A'dam te nemen
.
Kunnen we alleen niet meerdere dagen over een potje doen.
Niets is onmogelijkquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het is gewoon oldskool Scrabble Maria. Ik heb Co al gedreigd m'n echte spel een keer mee naar A'dam te nemen
.
Kunnen we alleen niet meerdere dagen over een potje doen.
Ik heb ooit met een huisgenote in een kroeg Viezewoordenscrabble zitten spelen, echt hilarischquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Kan wel, moet je blijven slapen!![]()
Scrabble heb ik gek genoeg ook nooit veel gespeeld, terwijl ik nog wel zo'n gekkewoordengeek ben!
*stilquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb ooit met een huisgenote in een kroeg Viezewoordenscrabble zitten spelen, echt hilarisch.
Hehe.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb ooit met een huisgenote in een kroeg Viezewoordenscrabble zitten spelen, echt hilarisch.
Goed zo!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:31 schreef Probability het volgende:
Pfff ben KAPOT! Maar project is wel gehaald
Is het niet Pat?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben in een oude-muziekjes-bui vandaag!Pen Benatar, Jackson 5, Stevie Wonder...
[..]
Goed zo!
Ja hoe kom ik bij Penquote:
hihiquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja hoe kom ik bij PenIk zou zweren dat ik gewoon Pat gat getypt
Pat gat!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja hoe kom ik bij PenIk zou zweren dat ik gewoon Pat gat getypt
Als jouw kind in de hulpverlening zit bij onze organisatie dan kan ik je bellenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:40 schreef Perruche het volgende:
pat gat
Nallie je mag mij wel bellenwat voor enquete?
Uhhhhh. Nein.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:44 schreef Nallie het volgende:
[..]
Als jouw kind in de hulpverlening zit bij onze organisatie dan kan ik je bellen
clienttevredenheidsonderzoek!
Welkom!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:48 schreef barnvakt het volgende:
hejhej lieve Slankies ,
lurk al een tijdje mee en heb nu de knoop doorgehakt ; ik wil ook meedoen! magikmagik ?
Ik zit momenteel in Zweden voor mn stage en ben hier nog 2 maanden, en als ik terugkom wil ik
er eigenlijk zes kilootjes vanaf hebben.. is dat teveel van 't goeie of wel haalbaar?
whehe dat is ook altijd mijn troef als híj wil weglopen "Nou als ik kon dan was ik eerder weggelopen dan jij! Puh!"quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:16 schreef Probability het volgende:
[..]
Snap niet waarom hij je vasthoudt, je kan toch niet wegrennen![]()
![]()
sorry!
Ik ben in mijn huis aan het eten omdat ik zo ga sporten. Ik zie wanneer hij klaar is met mokkenquote:
Dat klinkt verstandig!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:53 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik ben in mijn huis aan het eten omdat ik zo ga sporten. Ik zie wanneer hij klaar is met mokken
Ik heb die spaanse kindjes gezien he, te stampvoeten en dan hun zin krijgen ook nog elke keer.. Ik snap nu watvoor volwassenen daar uit komenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:53 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik ben in mijn huis aan het eten omdat ik zo ga sporten. Ik zie wanneer hij klaar is met mokken
lol wel lekker of te heet?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:57 schreef Perruche het volgende:
Ik heb een salade gemaakt van wat ik dacht dat paprika's waren maar het zijn pepersvan die grote turkse.
ik eet nu heel wisselvallig, goeie dagen eet ik wat broodjes, crackers, kwark en veel fruit en groente, andere dagen leef ik op wat koekjes chips en teveel avondeten.. oeps! maar zal morgen mn eerste lijstje posten .quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Welkom!We hebben nog een slankie in Zweden!
Ik denk dat 6 kilo in 2 maanden vooveel mensen haalbaar zou zijn, met goed sporten en eten! Wat eet je nu zoal? En ben je man/vrouw, groot/klein?
Oe stommig!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:57 schreef Perruche het volgende:
Ik heb een salade gemaakt van wat ik dacht dat paprika's waren maar het zijn pepersvan die grote turkse.
Een andere lange dame, Jägartrut!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:59 schreef barnvakt het volgende:
[..]
ik eet nu heel wisselvallig, goeie dagen eet ik wat broodjes, crackers, kwark en veel fruit en groente, andere dagen leef ik op wat koekjes chips en teveel avondeten.. oeps! maar zal morgen mn eerste lijstje posten .
en ik ben vrouw, en voor een vrouw ook redelijk lang, 1.81 mtr!
wie is de andere slankie in zweden?!
voor t eten; zie hierboven, en emm vrouw, 1.81 meter dus, nu ong. 68 kilo gok ik (heb hier even een weegschaal, alleen in de sportschool) en verder fiets ik elke dag een uurtje en af en toe een rondje hardlopen. wil ik liever vaker gaan doen, want hardlopen is leeeukquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:54 schreef MarMar het volgende:
Welkom Barnvakt![]()
Twee zweedse Slankies yay! Zes kilo is pittig, maar wel haalbaar. met een pond per week zou je al ruim op vier zitten en de eerste twee kilo gaan meestal heel snel want vocht enzo.
Wat eet je nu zoal en doe je sport of ga je sport doen? Wat zijn je specs? (leeftijd, lengte, gewicht, man of vrouw) Dan kunnen we je vast wel wat tips geven.
Crisis ><quote:
Ieuw!quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Perr, zet wat kinderspeelgoed voor z'n neus. Duplo ofzo.
Kan ie er 'wieuwwieuw' geluiden bij makenquote:
En rode wijn drinken en bootcampenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:08 schreef anna82 het volgende:
And if all else fails moet je maar in ons tuinhuis komen wonen. Kunnen we elke avond scrabblen en regenwormen
En ons verlekkeren aan George Colombardisquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:10 schreef Perruche het volgende:
[..]
En rode wijn drinken en bootcampen
Oeh.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:14 schreef anna82 het volgende:
[..]
En ons verlekkeren aan George Colombardis
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:13 schreef kwakz0r het volgende:
hoi ik leef nog steedsvisje ligt in de oven (wel met een paar (=5) aardappelkroketjes) en ernaast een rauwkostmix. vriezerleegeetdag hier. ik moet heden ten dage uitkijken dat ik niet in t ritme kom van overdag te weinig eten en dan thuis gaan snoepen. als ik zo druk rondren schiet eten er bij in (vaak in de pauzes ook bezet met dingen).
vandaag braaf salade en boterhammen gegeten. En vriendje en ik hebben afgesproken geen lekkers meer in huis te halen, want ik kom aan en dat wil ik niet. nergens voor nodig ook.
verder zag ik dat ik DaD nog even een knuffel kan bezorgen, ben ik benieuwd waneer sigme thuiskomt van dr eiland
, en vroeg ik me af of ik anders een babymutsje moet breien voor perr dr mister
.
Oh thank godquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:14 schreef anna82 het volgende:
[..]
En ons verlekkeren aan George Colombardis
Ja, hij heeft wel iets idd.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh thank god
Ik dacht dat ik de enige was. Hij is zo niet mijn type maar hij is zo cute
"ik heb net in m'n broek gepoept"quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oe stommig!
Als mijn vriendje aan het mokken is wil dit (uiteindelijk) wel eens helpen:
Met een smileyface richting hem hoppen (zo ongeveer) en dan melden: "Als je niet zeeeegt wat er is, kan ik het ook niet *ruiken* he?
"
nooooo ik ben masterchef vergeten aan te zettenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh thank god
Ik dacht dat ik de enige was. Hij is zo niet mijn type maar hij is zo cute
Heel goed eigenlijkquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Muis, hoe gaat het met jou?
Henk, ga je nu spinnen?? Hoe is het met je benen na al die km?
Fijnquote:
joehoe, Zweden! Waar zit je?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:48 schreef barnvakt het volgende:
hejhej lieve Slankies ,
lurk al een tijdje mee en heb nu de knoop doorgehakt ; ik wil ook meedoen! magikmagik ?
Ik zit momenteel in Zweden voor mn stage en ben hier nog 2 maanden, en als ik terugkom wil ik
er eigenlijk zes kilootjes vanaf hebben.. is dat teveel van 't goeie of wel haalbaar?
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:33 schreef Jagärtrut het volgende:
. Ik ben na het eerste uur van m'n zweedse les wegegaan, omdat het te langzaam ging, omdat ik me niet goed voelde en omdat ik nu echt kan koken. Tevens heb ik aangegeven dat het me allemaal wat te langzaam gaat, en waarschijnlijk mag ik volgende week 2 niveau's omhoog. Jippie!
Stuur m een smsje...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:38 schreef Perruche het volgende:
Murgh ik vind dit heel ongemakkelijk
Geloof niet dat hij in 1 en hetzelfde huis ging blijven met dat sneue gedrag.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:38 schreef Perruche het volgende:
Murgh ik vind dit heel ongemakkelijk
BH Jagar?quote:
FBquote:Ze willen ergere foto's op sigarettenpakjes kleven!!!! Waarom geen foto's van hongerige kindjes op mcdonalds verpakkingen???? Waarom niet gefolterde dieren op kosmetika???? Waarom geen ongelukslachtoffers die gedood werden door alcoholiekers op bier en wijnfllessen? Waarom geen geld geile politiekers op belastingaangiften???? zo, ben benieuwd wie de moed heeft dit ook te posten!!!!!!!!
Vaak is het telefonisch op te lossen: medicatievraagjes bv.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Puff, wanneer kan je opgeroepen worden?
Mijn ex-schoontante (tja) die was hospice dus die werd vooral in slaapdienst opgeroepen als er bijna iemand dood ging.
Muks, ik woonde toen nog thuis, zo'n 60 km van Leeuwarden vandaan.. Beetje in de buurt van Drachten... Jij
Dat heb je goed?quote:
Dat is mooi!quote:
quote:
vill du också lärna svenska?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:56 schreef Ml-etje het volgende:
[..]ben dol op Zweeds, en Zweedse klanten
Je bent geen deurmat, dus je hoeft niet op de grond te kruipen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:03 schreef Perruche het volgende:
En maria ik denk dat ik me de moeite maar spaar. Ik heb het echt zo gehad. En ik heb genoeg toenaderingspogingen gedaan, als hij het goed wil maken hoor ik het wel, ik doe gewoon normaal
Zou het best eens kunnen overwegen maar ik red me vrij aardig tot nog toe.quote:
Oh eigenlijk heb ik ook geen recht tot klagen, er zijn ook genoeg dingen die goed en fijn zijn. Ik weet het gewoon allemaal niet zo ofzoiets. De stukjes moeten nog even op hun plek vallen denk ik.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:17 schreef uniekhoorn het volgende:
Maria... Jij zit de laatste tijd ook niet zo lekker in je mooie velletje he?
Haha! precies. Maar goed, we zien wel.Ik heb peper in mn neus en in mn oog.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:05 schreef loveli het volgende:
[..]
Je bent geen deurmat, dus je hoeft niet op de grond te kruipen.
Zweeds lezen is zo moeilijk nog niet!quote:
Nu moest ik lachenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:07 schreef Perruche het volgende:
[..]
Haha! precies. Maar goed, we zien wel.Ik heb peper in mn neus en in mn oog.
regio Smaland, Växjoquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:32 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
joehoe, Zweden! Waar zit je?
Oh, en ik ben nog 8 cm. langer dan jij en woon ook in Zweden. Al 3 jaar...
Als in... Wil graag opgehaald worden uit het Smalandquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:13 schreef barnvakt het volgende:
[..]
regio Smaland, Växjo![]()
oj, en ik maar denken dat ik al zo lang was ! ik zit maar 3 maanden in Zweden, nu nog maar 2.. baal er nu al van dat ik hier weg moet
hihi ja want k verveel me in de ballenbak en mis pappie en mammieee. Zoietsquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:14 schreef Nallie het volgende:
[..]
Als in... Wil graag opgehaald worden uit het Smaland
Oh leuk, ben een boek aan het lezen en die mensen zitten nu daarquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:13 schreef barnvakt het volgende:
[..]
regio Smaland, Växjo![]()
oj, en ik maar denken dat ik al zo lang was ! ik zit maar 3 maanden in Zweden, nu nog maar 2.. baal er nu al van dat ik hier weg moet
Juist nietquote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:14 schreef Nallie het volgende:
[..]
Als in... Wil graag opgehaald worden uit het Smaland
Ga NIET naar Den Draeck.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja hoi! Parkietje en ik gaan volgende week dinsdagavond in Utrecht wat happen en drankje(s) doen. Dus als er nog meer Slankies zijn die daar zin in hebben, welkom! Restaurant is nog niet bepaald.
Oh, ik denk dat ik wel kan!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja hoi! Parkietje en ik gaan volgende week dinsdagavond in Utrecht wat happen en drankje(s) doen. Dus als er nog meer Slankies zijn die daar zin in hebben, welkom! Restaurant is nog niet bepaald.
Ga ik jou ook eindelijk zien!quote:
quote:
Gezellig! Ik kan wel, maar kan pas rond 19:00 in Utrecht zijn, is dat problematisch?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijkt me heel naar om mee te maken van dichtbij, sterkte!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:42 schreef sigme het volgende:
Gaat mij niet lukken, Utrecht, helaas. Maar leuk initiatief!
Ik had het niet duidelijk opgeschreven, maar vaders vrouw is zondag opgenomen. Het gaat nu wel redelijk, hoor ik van hem. Ik heb pas vrijdag tijd om eens langs te gaan.
Dat lijkt het niet, dat is het ook.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:56 schreef anna82 het volgende:
[..]
Lijkt me heel naar om mee te maken van dichtbij, sterkte!
Wmb niet, schuif je gewoon zsm aan. We gaan vast niet ver van CS ergens zitten.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:55 schreef anna82 het volgende:
[..]
Gezellig! Ik kan wel, maar kan pas rond 19:00 in Utrecht zijn, is dat problematisch?
Dat.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:56 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Dat lijkt het niet, dat is het ook.
Welkom. Ben je met dit gewicht en jouw lengte niet al heel slank? Straks 62 kilo bij 1.81m. lijkt me zo Tante Sidoniaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:03 schreef barnvakt het volgende:
[..]
voor t eten; zie hierboven, en emm vrouw, 1.81 meter dus, nu ong. 68 kilo gok ik (heb hier even een weegschaal, alleen in de sportschool) en verder fiets ik elke dag een uurtje en af en toe een rondje hardlopen. wil ik liever vaker gaan doen, want hardlopen is leeeuk
Mwoah, denk dat het ook aan je bouw ligt? Ik heb dezelfde lengte en wil graag 65 wegen, dan ben ik echt absoluut niet Sidonia-achtig. En ik heb brede schouders, dus ik kan me voorstellen dat iemand een smalle bouw er nog steeds niet te dun uit ziet met 62 kilo.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Welkom. Ben je met dit gewicht en jouw lengte niet al heel slank? Straks 62 kilo bij 1.81m. lijkt me zo Tante Sidonia
*insert bloossmilie
Wat naar.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:02 schreef sigme het volgende:
Het is zo raar, een gezonde stabiele vrouw van 50, waarbij plots de hersens/persoonlijkheid/rede op de loop gaat. Angstwekkend ook, en bovendien was ze zelf zo vreselijk bang.
Vizor, 19%, is dat goed? Lig je op schema?
Nou ja. Nu is het alweer bedtijd. 'truste slankies!
haha, ben niet 'dik' ofzo, maar ben altijd 62 kilo geweest maar nu na een periode van heul weinig sporten en slecht eten dus aangekomen, en nu zitten broeken en shirtjes enzo veel te strak. nietfijn. Tante sidonia was ik bij 1.80 en 55 kilo's als tienertje-in-de-groei. Geen gezicht was datquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Welkom. Ben je met dit gewicht en jouw lengte niet al heel slank? Straks 62 kilo bij 1.81m. lijkt me zo Tante Sidonia
*insert bloossmilie
Poeh, zoiets wens je echt niemand toe.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:02 schreef sigme het volgende:
Het is zo raar, een gezonde stabiele vrouw van 50, waarbij plots de hersens/persoonlijkheid/rede op de loop gaat. Angstwekkend ook, en bovendien was ze zelf zo vreselijk bang.
Vizor, 19%, is dat goed? Lig je op schema?
Nou ja. Nu is het alweer bedtijd. 'truste slankies!
Nouja, ik ben bijna 20 cm kleiner, heb brede schouders en een atletisch figuur en ben zelf op het randje van te dun bij 57 kilo.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:11 schreef Lago het volgende:
[..]
Mwoah, denk dat het ook aan je bouw ligt? Ik heb dezelfde lengte en wil graag 65 wegen, dan ben ik echt absoluut niet Sidonia-achtig. En ik heb brede schouders, dus ik kan me voorstellen dat iemand een smalle bouw er nog steeds niet te dun uit ziet met 62 kilo.
Hefting trouwens Sigme, sterkte!
Amputeer een been.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
En nu de hamvraag, hoe val ik 5 kg af voor a.s. dinsdag?
Misschien heb jij dan veel spieren? Dan ben je natuurlijk al snel wat zwaarder.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:21 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nouja, ik ben bijna 20 cm kleiner, heb brede schouders en een atletisch figuur en ben zelf op het randje van te dun bij 57 kilo.
Ik mag dat wel, pragmatisme. Maar breng d'r alsjeblieft niet op ideeën.quote:
Relatiecrisis werkt meestal ook wel aardig op het gewichtquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:27 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik mag dat wel, pragmatisme. Maar breng d'r alsjeblieft niet op ideeën.
Zoiets dacht ik ook al, jaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
En nu de hamvraag, hoe val ik 5 kg af voor a.s. dinsdag?
Keuzes, keuzes...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Relatiecrisis werkt meestal ook wel aardig op het gewicht
Ik was een uurtje spinnen idd.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Muis, hoe gaat het met jou?
Henk, ga je nu spinnen?? Hoe is het met je benen na al die km?
Leuk! Ik ga dan wel naar een concert in Tivoli, dus moet even kijken of het logistiek haalbaar is ivm eventuele andere afspraken.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 20:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
En leidt tot een relatiecrisis, dus dubbel succes!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmm, het been geeft een sneller resultaat.
Je houdt niet meer van haar als ze een been mist?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:35 schreef Duvel het volgende:
[..]
En leidt tot een relatiecrisis, dus dubbel succes!
Begrijpelijk, Mrs McCartney met 1 been was ook niet de leukste om een relatie mee te hebben.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je houdt niet meer van haar als ze een been mist?
Me needs!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Micro rhino with chocolate chip cookie! IkImaginism studio's!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
Micro rhino with chocolate chip cookie! IkImaginism studio's!
[ afbeelding ]
Ook handig bij de Efteling, hoef je nergens in de rij te staan.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:41 schreef MarMar het volgende:
Jemig Duvel, een vrouw in een rolstoel is anders haske handig! Voortaan bepaal jij welke winkels jullie wel en vooral NIET ingaan *duw* "nee schat, niet deze!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
Ik hoef sowieso nergens te staanquote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Ook handig bij de Efteling, hoef je nergens in de rij te staan.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:42 schreef V1z0R het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Ja doei.
Goed punt!quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Je houdt niet meer van haar als ze een been mist?
Nee, mutsen, dat niet. Maar een vrouw die een been opoffert om af te vallen, ja, daar zou ik wel problemen mee hebben.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:41 schreef MarMar het volgende:
Jemig Duvel, een vrouw in een rolstoel is anders haske handig! Voortaan bepaal jij welke winkels jullie wel en vooral NIET ingaan *duw* "nee schat, niet deze!"
oooooooh, bedoel je dat?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:44 schreef Duvel het volgende:
[..]
[..]
Nee, mutsen, dat niet. Maar een vrouw die een been opoffert om af te vallen, ja, daar zou ik wel problemen mee hebben.
Waar leg je de grens? Bij een voet?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 21:44 schreef Duvel het volgende:
Nee, mutsen, dat niet. Maar een vrouw die een been opoffert om af te vallen, ja, daar zou ik wel problemen mee hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |