abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103002190
De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

Lurktooltje: Lurkers beware! http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
Ja doei.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 16:46:09 #2
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103002259
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_103002311
:W
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_103002345
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:38 schreef Perruche het volgende:
:D Nallie ik weet ook niet veel meer and im also cnofused :')
:*
Sporten hielp voor mij altijd om wat rustiger te worden en even mn gedachten er vanaf te zetten, en chocola natuurlijk. Maar volgens mij ben je vrij rustig :)
Be someone that makes you happy
pi_103002376
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:37 schreef MarMar het volgende:
Mijn man lijkt alleen maar perfect omdat ik niet over hem zeur in het openbaar ;)

maar hij is wel lief O+
Inderdaad ja... Als ik weleens vertel over de mindere momenten van mijn meneer (wat een alliteratie O+) vragen mensen zich waarschijnlijk ook af waarom ik nog bij hem ben, maar al die keren dat hij gewoon normaal en leuk doet is er ook niet zoveel te vertellen.

Ontopic, er is vast een correlatie tussen relatieperikelen en eetpatroon. :P
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_103002397
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:42 schreef Perruche het volgende:

[..]

Misschien heb ik een coco in man vorm!!
Haha, wie weet. Wat de ruzies betreft hoop ik het echt niet voor je, want ik word heel gemeen als ik Boos ben. Voor de rest gun ik je 'mij' van harte O+ :*
pi_103002449
Ik moet altijd janken als ik boos ben.. en als mensen dan denken dat ik zielig ben en me willen troosten word ik NOG bozer :') dan gaat het van "IK BEN GVD NIET VERDRIETIG, IK BEN GEWOON ONGELOVELIJK KWAAD OP JE"
en als ik kon zou ik er bij stampvoeten ook whehe
pi_103002450
Die man is gewoon pissed-off...

Hij wil over-the-top flirten en zo een verkapte schare back-up's te hebben mocht het ene misgaan.
Nu werkt dit bij Nederlandse vrouwen niet, want die zijn lomp gezegd, nogal lomp. :@
Dus Perr pikt dit al poosje niet, zegt er paar keer wat van, hij gaat 'ach, kan nog wel even', Perr neemt punt in, hij stribbelt tegen en is op z'n pikkie getrapt.
Krijgt last van zand in z'n mangina omdat 'ie baalt dat 'ie weet dat 'ie het toch niet red, dus gaat 'ie mokken. :')

/inzicht (wilde gok) op z'n V1z' :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 16:50:40 #9
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103002458
Ik vind even mokken nog tot daar aan toe, maar dagenlang? Dat is eigenlijk alleen maar triest met een underscore en uitroepteken.

Oh fijn, mensen met stinkend junkvoer in de trein :{.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_103002478
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:48 schreef Mini. het volgende:

[..]

Inderdaad ja... Als ik weleens vertel over de mindere momenten van mijn meneer (wat een alliteratie O+) vragen mensen zich waarschijnlijk ook af waarom ik nog bij hem ben, maar al die keren dat hij gewoon normaal en leuk doet is er ook niet zoveel te vertellen.

Ontopic, er is vast een correlatie tussen relatieperikelen en eetpatroon. :P
ongetwijfeld :)
  woensdag 12 oktober 2011 @ 16:51:30 #11
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103002499
O: twee sneetjes met ham en kaas
L: twee oatmeal muffins
T: twee sneetjes pindakaas
D: ?
S: Club Battle denk ik zo?
T: iets zuiveligs oO<

Je kan L en T1 ook andersom zien, al had ik dan wel een late L :')

quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:49 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Haha, wie weet. Wat de ruzies betreft hoop ik het echt niet voor je, want ik word heel gemeen als ik Boos ben. Voor de rest gun ik je 'mij' van harte O+ :*
:D O+
pi_103002525
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:50 schreef MarMar het volgende:
Ik moet altijd janken als ik boos ben.. en als mensen dan denken dat ik zielig ben en me willen troosten word ik NOG bozer :') dan gaat het van "IK BEN GVD NIET VERDRIETIG, IK BEN GEWOON ONGELOVELIJK KWAAD OP JE"
en als ik kon zou ik er bij stampvoeten ook whehe
Huilen doe ik ook. Heul irritant ja :D :P
pi_103002542
Dat wij nooit ruzie hebben is volledig te danken aan Baardmans. Ik heb hem van de week een hele avond genegeerd, gewoon omdat ik zonder reden boos was (op de situatie, op hem - volkomen onterecht natuurlijk). Toen ik uiteindelijk maar kwaad naar bed ben gestampt, kwam 'ie me daar nog thee en knuffels en kusjes brengen. O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 16:53:02 #14
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103002562
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat wij nooit ruzie hebben is volledig te danken aan Baardmans. Ik heb hem van de week een hele avond genegeerd, gewoon omdat ik zonder reden boos was (op de situatie, op hem - volkomen onterecht natuurlijk). Toen ik uiteindelijk maar kwaad naar bed ben gestampt, kwam 'ie me daar nog thee en knuffels en kusjes brengen. O+.
Eet ees zeh bionic man :o
pi_103002601
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_103002609
quote:
O+
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  woensdag 12 oktober 2011 @ 16:54:44 #17
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103002635
Mijn ex was ook zo, nooit boos en meegaand en lief enzo. Maar daar kreeg ik de kriebels van :@. Ik heb af en toe echt tegengas nodig...
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_103002649
Je hebt het echt getroffen met hem DaD. O+
Hoe is het eigenlijk met die situatie, nog nieuws? Of heb je dat al verteld en heb ik het gemist? :@
Everything has changed
pi_103002659
quote:
jouw baard klinkt als mijn lief O+

Maar serieus Coco, je trouwring naar Martijn gooien? Holy hell, als ik dat bij mijn lief zou doen, dan denk ik dat de komende tijd op de bank slaap, nadat ik op mijn donder heb gehad :')

Ik vind mezelf zo'n emo stuiterbal sinds ik van de hormonen af ben, maar als ik jullie zo lees dan valt het allemaal wel mee :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_103002663
quote:
Ik denk ook dat ik zelf hele goede vrienden met mij zou worden O+ En dat ik mijzelf best een tof wijf zou vinden. Wel knettergek ook. En raar. Maar vooral tof :Y

Maar goed. Ik heb ook dagen dat alles STOM :( is. Inclusief mijn eigen persoon.

Had ik al gezegd dat ik Perruche ook Tof vind? Bewust met hoofdletter T. En Lief. O+ Dus dat ik daarom hoop dat hij snel bij zinnen komt, beseft dat hij zich als een achterlijke idioot gedraagt en zich realiseert dat hij stom bezig is. :*
pi_103002675
oh en Mangina LOL _O- _O-
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_103002683
Haha vizor ik vind het een briljante analyse maar ik denk niet dat dat het probleem is :P maar misschien wel :? en ik ben heul niet lomp :P ik kan toch heel elegant perr-dansjes doen :D
pi_103002685
En mijn Mr.Mo komt vanavond weer thuis O+ O+ O+ *O*
Ja doei.
pi_103002727
Coco :D O+.

Erg eigenlijk, ik zou mezelf best een leuk vriendinnetje vinden als ik een man was. :').
pi_103002740
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:55 schreef motorbloempje het volgende:
En mijn Mr.Mo komt vanavond weer thuis O+ O+ O+ *O*
Issie al 3 dagen weg? of wassie al eerder weg en mis ik wat dagen in mijn brein?
pi_103002766
Heb gisteravond zo gelachen om mijn Mr.
Vragenlijst Schildklier/Hormoondokter:
- Bent u vaak moe
- Komt u vaak moe uit bed
- Heeft u het vaak koud
- Blijft u soms liever binnen ipv dat u iets leuks gaat doen

Zo ging dat kreng door :')
Mijn Mr "ehh als die arts zo'n inzicht heeft dan betaal ik met liefde alle consults"
  woensdag 12 oktober 2011 @ 16:57:44 #27
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103002767
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:55 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik denk ook dat ik zelf hele goede vrienden met mij zou worden O+ En dat ik mijzelf best een tof wijf zou vinden. Wel knettergek ook. En raar. Maar vooral tof :Y

Maar goed. Ik heb ook dagen dat alles STOM :( is. Inclusief mijn eigen persoon.

Had ik al gezegd dat ik Perruche ook Tof vind? Bewust met hoofdletter T. En Lief. O+ Dus dat ik daarom hoop dat hij snel bij zinnen komt, beseft dat hij zich als een achterlijke idioot gedraagt en zich realiseer dat hij stom bezig is. :*
I repeat: :D O+

Coco en Perruche zijn Tof, inderdaad :Y

Slankies O+
pi_103002772
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:55 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Maar serieus Coco, je trouwring naar Martijn gooien? Holy hell, als ik dat bij mijn lief zou doen, dan denk ik dat de komende tijd op de bank slaap, nadat ik op mijn donder heb gehad :')

Ik vind mezelf zo'n emo stuiterbal sinds ik van de hormonen af ben, maar als ik jullie zo lees dan valt het allemaal wel mee :+
Hij weet hoe ik in elkaar zit. Dat is overigens geen excuus voor mijn gedrag, maar wel waarom ik niet op de bank hoef te slapen dan :P Wat ruzies betreft is Martijn gewoon een beter mens dan ik.
pi_103002773
Hij gaat altijd op maandagmiddag weg :) dus de twee nachten zitten er alweer op *)
Ja doei.
pi_103002815
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:57 schreef MariaEtcetera het volgende:

Slankies O+
Dit!

Grouphug! *; *;
  woensdag 12 oktober 2011 @ 16:59:01 #31
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103002821
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:57 schreef Ml-etje het volgende:
Heb gisteravond zo gelachen om mijn Mr.
Vragenlijst Schildklier/Hormoondokter:
- Bent u vaak moe
- Komt u vaak moe uit bed
- Heeft u het vaak koud
- Blijft u soms liever binnen ipv dat u iets leuks gaat doen

Zo ging dat kreng door :')
Mijn Mr "ehh als die arts zo'n inzicht heeft dan betaal ik met liefde alle consults"
Inzicht om er wat aan te doen?

Ik denk dat bijna iedereen wel 'ja' op deze vragen kan antwoorden, toch :+
  woensdag 12 oktober 2011 @ 16:59:26 #32
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103002839
Ik zou mezelf stukken leuker vinden met een ander lijf. De fysieke wrakheid is niet zo tof.
pi_103002856
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:59 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

zeker in de herfst ja :P
pi_103002866
:') ml wat een suffe lijst.

Mo fijn dattie weer terugkomt!

Ok nog 1 ding doen en dan ben ik klaar *)
En nallie, ik ga bodypump doen vanavond *O*
pi_103002867
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:55 schreef Mini. het volgende:
Je hebt het echt getroffen met hem DaD. O+
Hoe is het eigenlijk met die situatie, nog nieuws? Of heb je dat al verteld en heb ik het gemist? :@
Nee, niet echt nieuws. Bloedonderzoek heeft mogelijkheid 3 in principe uitgesloten, dus dat is fijn. Het is mentaal alleen vrij zwaar.

Thanks for asking. :*.
pi_103002889
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:55 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Ach, als er maar genoeg theatrale acties zijn geweest hecht je daar ook niet meer zo'n waarde aan. :P
Zo heeft mijn meneer ooit zijn eigen computermonitor stukgegooid, een fles rosé over mijn bed leeggegoten... Gewoon opruimen en verdergaan met je leven. :')

-edit- Daar staat ook tegenover dat toen het ooit uit was, hij via via had uitgezocht in welke trein ik zat en toen ineens voor m'n neus stond met een flesje wijn en 2 glazen, een cd met liedjes die hij voor me had uitgezocht en allerlei lieve briefjes enzo. O+

Meteen maar even een lijstje...
O: yoghurt met havermout
T: snee brood met kipsalade (uit een bakje)
L: 2 sneetjes brood met kaas
T: snee brood met salade
T: ? niks meer bij me maar ik heb nog honger, misschien ergens een banaan kopen ofzo
B: 2x 20 minuten fietsen
D: iets kant en klaars met tortellini en gegrilde groente
T: wijntje
Everything has changed
pi_103002890
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou mezelf stukken leuker vinden met een ander lijf. De fysieke wrakheid is niet zo tof.
Maar je bent wel heel mooi en heel lief en de fysieke brakheid kan je niets aan doen en doet ook niets af aan jouw leukheid :D
pi_103002896
quote:
Jamaar, de persoon XM vind je zelf toch ook vast leuk? O+
pi_103002929
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:59 schreef Perruche het volgende:
:') ml wat een suffe lijst.

Mo fijn dattie weer terugkomt!

Ok nog 1 ding doen en dan ben ik klaar *)
En nallie, ik ga bodypump doen vanavond *O*
Way to go! En jezelf verwennen mag. Shoppen helpt ook ;) of snaai
pi_103002932
Uh, mini, wat? Dat klinkt echt te erg _O-
pi_103002966
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:57 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Hij weet hoe ik in elkaar zit. Dat is overigens geen excuus voor mijn gedrag, maar wel waarom ik niet op de bank hoef te slapen dan :P Wat ruzies betreft is Martijn gewoon een beter mens dan ik.
als het voor jullie werkt ^O^
pi_103003033
quote:
Hm... fysieke wrakheid meldt! Ik vind mezelf daar niet meer of minder leuk door, zegt niets over wíe ik ben.

Ik proef een beetje zelfhaat (misschien een beetje een zwaar woord) of in elk geval dat gevoel t.o. je lijf en je lijf is nu eenmaal waar je in woont.. Heb dat wel vaker tegen je gezegd omdat ik het idee heb dat je je lijf soms straft.. dus..
pi_103003118
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:00 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Nee, niet echt nieuws. Bloedonderzoek heeft mogelijkheid 3 in principe uitgesloten, dus dat is fijn. Het is mentaal alleen vrij zwaar.

Thanks for asking. :*.
Oh gelukkig, dat is in elk geval goed nieuws. Heb je eigenlijk al een nieuwe datum? Kan me voorstellen dat het heel naar is ja... :*
Everything has changed
pi_103003143
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:02 schreef _aurum_ het volgende:

als het voor jullie werkt ^O^
Nou ja :D Nu klinkt het bijna alsof we continu ruzie maken _O-

Ik denk dat het misschien twee keer per jaar voorkomt hoor :D (goed dat is twee keer te veel :P Oh, en laten we hopen dat ik door alle hormonen niet ineens wekelijks dat soort gedrag ga vertonen :') )
pi_103003174
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:59 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Dat is niet echt normaal als je dat allemaal hebt hoor ;) en dagelijks.

Die lijst ging zo nog wel even door..
pi_103003187
Ik ga ook altijd janken...
Maar mijn vriend denkt volgens mij dan: Jank maar een end weg....
En hij gaat mij nie eens troosten ;( o|O
~ Bonito La Risa ~
pi_103003214
Ik ga mijn laatste les van vandaag verzorgen. Tot vanavond allemaal :)
pi_103003215
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:01 schreef Perruche het volgende:
Uh, mini, wat? Dat klinkt echt te erg _O-
Dat is wel al zeker een jaar of 6 geleden, misschien wel langer. (Damn, ik word oud...)
Everything has changed
  woensdag 12 oktober 2011 @ 17:08:46 #49
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103003228
Mijn lijf bepaalt wel voor me wat en wie ik níet kan zijn. En daar heb ik het bij tijd en wijle best moeilijk mee :). Maar goed, er bestaat geen kringloopwinkel voor lijven, dus pech.

En nu ga ik door de regen fietsen :W.
pi_103003229
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:05 schreef Mini. het volgende:

[..]

Oh gelukkig, dat is in elk geval goed nieuws. Heb je eigenlijk al een nieuwe datum? Kan me voorstellen dat het heel naar is ja... :*
Ja, komende maandag. :).
pi_103003234
:s) Lol mima, mannen hebben het toch best zwaar... wel troosten is niet goed, niet troosten is niet goed...
pi_103003265
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn lijf bepaalt wel voor me wat en wie ik níet kan zijn. En daar heb ik het bij tijd en wijle best moeilijk mee :). Maar goed, er bestaat geen kringloopwinkel voor lijven, dus pech.

pi_103003279
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:08 schreef MarMar het volgende:
:s) Lol mima, mannen hebben het toch best zwaar... wel troosten is niet goed, niet troosten is niet goed...
Ja idd. En alstie dan kom troosten, en ik ben boos op hem, zeg ik altijd: Ja rot nu maar op... :') Echt vrouwen :X haha
~ Bonito La Risa ~
pi_103003310
quote:

:* Maar goed ook dat er geen kringloopwinkel bestaat daarvoor he ?)
~ Bonito La Risa ~
pi_103003324
quote:

Je lijf kiest er ook niet voor, het overkomt je, je lijf staat niet los daarvan, het overkomt je lijf ook.
En ik snap heel goed dat het suckt als je lijf bepaalt wat je kan en niet kan, maar dat bepaalt nogsteeds niet wie je bent en hoe tof je bent!
pi_103003375
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:06 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Nou ja :D Nu klinkt het bijna alsof we continu ruzie maken _O-

Ik denk dat het misschien twee keer per jaar voorkomt hoor :D (goed dat is twee keer te veel :P Oh, en laten we hopen dat ik door alle hormonen niet ineens wekelijks dat soort gedrag ga vertonen :') )
nee, het betekent dat het goed is zo :P

Wat voor jullie werkt hoeft voor ons niet te werken en vice versa. En dat dat goed is enzo ;)
pi_103003384
Nu wil ik 0800-slank bellen om te kijken of dat bestaat :P
pi_103003407
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:08 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

pi_103003414
:* voor DaD
pi_103003515
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:08 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik zal aan je denken. :*
Everything has changed
  woensdag 12 oktober 2011 @ 17:17:41 #61
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_103003594
Wat mar zegt. En het maakt je ook deels wieje wel bent. En ik vind je tof. Sommige dingen zijn nu eenmaal gewoon hoe ze zijn.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_103003628
Goffer huisarts :r

Ja je hebt **insert ziekte** ja daar is niks aan te doen.
Euhh nou dat is wel heel kort door de bocht.
Na 10 minuten mekkeren met veel pijn en moeite plus een preek toch een doorverwijzing gekregen.
Echt hé :{w

/sorry :@
  woensdag 12 oktober 2011 @ 17:18:49 #63
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103003643
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:17 schreef Tinkepink het volgende:
Wat mar zegt. En het maakt je ook deels wieje wel bent. En ik vind je tof. Sommige dingen zijn nu eenmaal gewoon hoe ze zijn.
Oui, externe factoren zijn soms gewoon zo, en dan moet je maar gewoon proberen het tofste persoon zijn die je kan zijn :7
pi_103003659
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:17 schreef Tinkepink het volgende:
" al is suckt dingen niet kunnen big time.
pi_103003681
True, maar leven is te kort om alleen maar boos te zijn op dingen die sucken, zeker als je veel tofheid hebt!
En dat is het tweede verkapte compliment naar XM toe :*
pi_103003719
Trouwens... Ik ben op zoek naar een leuk - enigszins normaal - adresboekje. Tips?
~ Bonito La Risa ~
pi_103003764
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:18 schreef Ml-etje het volgende:
Goffer huisarts :r

Ja je hebt **insert ziekte** ja daar is niks aan te doen.
Euhh nou dat is wel heel kort door de bocht.
Na 10 minuten mekkeren met veel pijn en moeite plus een preek toch een doorverwijzing gekregen.
Echt hé :{w

/sorry :@
Echt sommige huisartsen! :X Die verdienen het niet eens om een arts te zijn. }:|

:* maar wel een doorverwijzing
~ Bonito La Risa ~
pi_103003830
Sterkte, maar lieve Ml, watnou als hij gelijk heeft? Soms is het zo.
En ik ben nu wel nieuwsgierig welke ziekte het is. PM?

Edit: anders typ je even een verkeerde nick... Sorry Ml-tje die was dus voor jou!
pi_103003877
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:19 schreef MarMar het volgende:
True, maar leven is te kort om alleen maar boos te zijn op dingen die sucken, zeker als je veel tofheid hebt!
En dat is het tweede verkapte compliment naar XM toe :*
Is ook zo :Y
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:21 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Echt sommige huisartsen! :X Die verdienen het niet eens om een arts te zijn. }:|

:* maar wel een doorverwijzing
Nou .. ben benieuwd wat erin staat :D
  woensdag 12 oktober 2011 @ 17:25:20 #70
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103003936
Bah verrot wakker worden drukt overigens wel een stempel op je dag, ik moet mijn tof voor vandaag nog vinden geloof ik :') :+

Volgens vriendje kon ik wel weer opnieuw mn bed in kruipen om er vervolgens met het goeie been uit te stappen :D Klonk nog best aanlokkelijk :7

blaarp.

[ Bericht 24% gewijzigd door MariaEtcetera op 12-10-2011 17:43:44 ]
pi_103003998
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:20 schreef Mixende_match het volgende:
Trouwens... Ik ben op zoek naar een leuk - enigszins normaal - adresboekje. Tips?
De Bijenkorf heeft zo'n afdeling met allemaal mooie boekjes en schrijfwaren, heerlijk. O+ Ik ben fan van Moleskine, die hebben ze daar ook. Of naar een echte speciaalzaak natuurlijk.

Ik zou zo die hele afdeling kunnen leegkopen. Alleen ben ik dan weer zo'n muts die niks belangrijk genoeg vindt om erin te schrijven, dus hou ik me maar in. :')
Everything has changed
  woensdag 12 oktober 2011 @ 17:28:47 #72
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103004058
quote:
Ik heb een simpele bij de Hema gekocht! En ik gebruik hem bijna nooit, mwehe :D
pi_103004084
Ik pleur adressen altijd gewoon in een xl bestandje :)
pi_103004113
:* Maria en XM.
Als je ondanks tegenslagen toch nog zo tof bent, maakt dat je alleen maar awesome-er.
Ik snap nooit hoe sommige mensen hier zo slecht over zichzelf kunnen denken... Mensen zouden zichzelf moeten kunnen zien zoals anderen ze zien.
Everything has changed
pi_103004145
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:28 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik heb een simpele bij de Hema gekocht! En ik gebruik hem bijna nooit, mwehe :D
*boks* B-)
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_103004217
quote:
Moleskine!
pi_103004250
Moleskine O+ of paperblanks!
  woensdag 12 oktober 2011 @ 17:43:24 #78
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103004584
Thnx ladies O+

Nou het zelf ook nog zo zien :').

Dit troosteloze weer helpt ook niet echt.
pi_103004595
Hahahaha, XM, check je WF. Dit geloof je niet!
pi_103004597
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx ladies 0+

:* O+ :*
~ Bonito La Risa ~
pi_103004604
Of of of of, ik ga er zelf 1 maken! B-)
~ Bonito La Risa ~
pi_103004663
Het is gestopt met regenen! :o !
Ja doei.
pi_103004719
Nog 5 daagjes en ik heb ook internet op mijn telefoon B-) *O*
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_103004771
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx ladies O+

Misschien moeten we het gewoon in je oor schreeuwen :7
pi_103004773
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:46 schreef motorbloempje het volgende:
Het is gestopt met regenen! :o !
hier niet :{
~ Bonito La Risa ~
  woensdag 12 oktober 2011 @ 17:56:05 #86
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103004986
quote:
10s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:43 schreef conleche het volgende:
Hahahaha, XM, check je WF. Dit geloof je niet!
We zijn wel aan elkaar gewaagd hè *O*
pi_103005019
quote:
10s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:56 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

We zijn wel aan elkaar gewaagd hè *O*
Dit was het spannendste potje ever.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 17:57:53 #88
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103005047
quote:
10s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:57 schreef conleche het volgende:

[..]

Dit was het spannendste potje ever.
:Y
pi_103005256
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:57 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Wie won?
pi_103005270
God kansloos, heb mascara, blush en foundation gekocht. Had ik niet gedaan als ik helemaal blij was denk ik?
pi_103005281
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:04 schreef Perruche het volgende:
God kansloos, heb mascara, blush en foundation gekocht. Had ik niet gedaan als ik helemaal blij was denk ik?
SHOPPEN HELPT :)
pi_103005288
:D hadden jullie gelijkspel?
pi_103005318
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:05 schreef Nallie het volgende:

[..]

SHOPPEN HELPT :)
Ik zal maar niet langs de bijenkorf gaan om toch die mooie Fred de la bretonniere tas te kopen :P
  woensdag 12 oktober 2011 @ 18:07:41 #94
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103005355
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:05 schreef Perruche het volgende:
:D hadden jullie gelijkspel?
We hadden beide 293 punten, maar ik had nog ddsc liggen en kon niet zoveel. Co ging uit en won, nipt! Was tof potje :Y.
pi_103005375
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:07 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

We hadden beide 293 punten, maar ik had nog ddsc liggen en kon niet zoveel. Co ging uit en won, nipt! Was tof potje :Y.
393!!!
pi_103005405
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:06 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik zal maar niet langs de bijenkorf gaan om toch die mooie Fred de la bretonniere tas te kopen :P
Als je dan geen eten meer kan kopen niet nee... maar anders.. ;)
  woensdag 12 oktober 2011 @ 18:10:32 #97
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103005451
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:08 schreef conleche het volgende:

[..]

393!!!
Oja! Had m al gewist, dus kon niet meer checken. Maar 393 om 412 was het uiteindelijk :Y.
pi_103005503
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:09 schreef Nallie het volgende:

[..]

Als je dan geen eten meer kan kopen niet nee... maar anders.. ;)
Must... Resist... Moet ook nog op vakantie volgende maand, met vriendje. Hopelijk pakt dat we'll goed uit!
pi_103005514
Is er ook wordfeud voor blackberry?
pi_103005557
quote:
Oh dat is wel fijn maar ook een beetje gek denk ik.. Die van mij wordt ook boos als ik boos ben. En die is net zo stom en gemeen en koppig hahahaha
Worry is a misuse of imagination
pi_103005560
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:12 schreef Perruche het volgende:
nee
pi_103005585
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:12 schreef Perruche het volgende:
Ah joh, daar heb je toch geen internet op tegenwoordig :+
Ja doei.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 18:16:11 #103
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103005615
Dat hele wordfeud gaat volledig langs me heen geloof ik, terwijl het wel klinkt als iets wat ik potentieel leuk zou vinden :+

Maar ik heb ook geen interwebz op mijn telefoon! Nouja in februari 2012 mag ik geloof ik een nieuwe oO<
pi_103005636
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:42 schreef MarMar het volgende:

[..]

lol njah wij hebben soms veel drama om niets, of we zitten "ruzie" te maken terwijl we elkaars hand vasthouden, slaat nergens op :)
Snap niet waarom hij je vasthoudt, je kan toch niet wegrennen :D :P

sorry :P!
pi_103005647
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:11 schreef Perruche het volgende:

[..]

Must... Resist... Moet ook nog op vakantie volgende maand, met vriendje. Hopelijk pakt dat we'll goed uit!
Goeie straf! Nee we kunnen niet meer op vakantie, omdat jij stom deed en ik een tas moest kopen
pi_103005681
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:15 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ah joh, daar heb je toch geen internet op tegenwoordig :+
Wat doe ik nu Dan :p
pi_103005689
Ik moet tot 9 uur mensen bellen op werk voor onderzoek en ben om half 9 begonnen vanochtend. Nu heb ik geen zin meer.
Maar heb mn lijstje ook al af. Kan nu aanbieden om nog voor anderen te bellen, maar eigenlijk ben ik lui :Y
pi_103005696
Uitzondering op de regel! :P
Ja doei.
pi_103005706
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:17 schreef Nallie het volgende:

[..]

Goeie straf! Nee we kunnen niet meer op vakantie, omdat jij stom deed en ik een tas moest kopen
:D
pi_103005707
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:10 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik denk dat 'ie dat ook het liefst zou willen maar dat gaat volgens hem niet. Maar goed, ik laat me niet gek maken, ik heb er geen last van als hij boos is, heb allemaal leuke plannen gemaakt en als ie wil praten hoor ik het wel.
Denk dat hij nog bozer is/wordt omdat jij niet boos wordt :D!
pi_103005730
Dat denk ik ook prob, ik doe dat ook :')
  woensdag 12 oktober 2011 @ 18:19:46 #112
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103005741
Het is gewoon oldskool Scrabble Maria O+. Ik heb Co al gedreigd m'n echte spel een keer mee naar A'dam te nemen :7.

Kunnen we alleen niet meerdere dagen over een potje doen :').
pi_103005823
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:19 schreef Perruche het volgende:
Dat denk ik ook prob, ik doe dat ook :')
Eigenlijk ook wel soort van kinderachtig, want je weet het :7

Scriptie van 't vriendje is ingeleverd en hij begint weer z'n oude zelf te worden!!!!!!!!!!! We hadden nog wel een kleine ruzie omdat ik iets zei van: maar als je niet een topfunctie krijgt ben je ook goed genoeg voor mij O+ Wat hij opvatte dat hij te dom was en dat ik hem onderschat en zo. Neee-heee, maar zo is ie ook prima! (Van mij wordt altijd verwacht dat ik professor word omdat ik zo slim ben en goed kan leren en ik heb dus alleen nog maar mensen teleurgesteld dus weet hoe vervelend dat is. Haha)
  woensdag 12 oktober 2011 @ 18:22:14 #114
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103005832
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:19 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het is gewoon oldskool Scrabble Maria O+. Ik heb Co al gedreigd m'n echte spel een keer mee naar A'dam te nemen :7.

Kan wel, moet je blijven slapen! :7

Scrabble heb ik gek genoeg ook nooit veel gespeeld, terwijl ik nog wel zo'n gekkewoordengeek ben! :o
pi_103005849
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:19 schreef XcUZ_Me het volgende:

Niets is onmogelijk
pi_103005861
Ja doei.
pi_103005895
Oh en hij zei dat ie soms wat bot en onhandig en niet helemaal als het perfecte vriendje reageerde maar dat was ie dan ook niet.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 18:24:58 #118
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103005920
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:22 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Kan wel, moet je blijven slapen! :7

Scrabble heb ik gek genoeg ook nooit veel gespeeld, terwijl ik nog wel zo'n gekkewoordengeek ben! :o
Ik heb ooit met een huisgenote in een kroeg Viezewoordenscrabble zitten spelen, echt hilarisch :').
  woensdag 12 oktober 2011 @ 18:25:57 #119
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103005948
quote:
10s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:24 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ik heb ooit met een huisgenote in een kroeg Viezewoordenscrabble zitten spelen, echt hilarisch :').
*stil

*mooi
pi_103006128
Pfff ben KAPOT! Maar project is wel gehaald _O_
pi_103006166
quote:
10s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:24 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Hehe. :') Dat lijkt me trouwens wel lastig! Wordt de hoeveelheid woorden die je kunt kiezen opeens een stuk kleiner. :+

Mijn lijstje van vandaag:
O) Havermout
T) Appel
L) Gevulde koek
T) Avocado
D) Iets van een halve diepvriespizza (de bodem werd maar niet gaar in onze crappy oven dus de helft kon ik niet eten :') ) + salade
T) Grapefruit

Slecht gepland, vandaar dat ik niks mee had voor mijn lunch. Morgen beter!
  woensdag 12 oktober 2011 @ 18:33:43 #122
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103006205
Ik ben in een oude-muziekjes-bui vandaag! :7 PAT Benatar, Jackson 5, Stevie Wonder... :+

quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:31 schreef Probability het volgende:
Pfff ben KAPOT! Maar project is wel gehaald _O_
Goed zo! *O*
  woensdag 12 oktober 2011 @ 18:35:07 #123
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_103006243
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben in een oude-muziekjes-bui vandaag! :7 Pen Benatar, Jackson 5, Stevie Wonder... :+

[..]

Goed zo! *O*
Is het niet Pat?
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 18:38:25 #124
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103006349
quote:
11s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:35 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Is het niet Pat?
Ja hoe kom ik bij Pen _O- Ik zou zweren dat ik gewoon Pat gat getypt :')
pi_103006353
quote:
11s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:35 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Is het niet Pat?
En óf het Pat is!! Laf is uh bettelfiehield!!

Speciaal aangevraagd voor pruusj!
pi_103006374
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:38 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

hihi
  woensdag 12 oktober 2011 @ 18:39:15 #127
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103006380
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:38 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Pat gat!
  woensdag 12 oktober 2011 @ 18:39:43 #128
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103006400
Pen Batatar! :7 Dat ging vast verkeerd!

Voor gat heb ik geen excuus ;( Gaat lekker hier :') Ik ga wel cocoonen tot het morgen is ofzo _O-
pi_103006417
:D pat gat :')

Nallie je mag mij wel bellen :') wat voor enquete?
  woensdag 12 oktober 2011 @ 18:43:27 #130
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103006557
Voedselinnametijd!
pi_103006609
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:40 schreef Perruche het volgende:
:D pat gat :')

Nallie je mag mij wel bellen :') wat voor enquete?
Als jouw kind in de hulpverlening zit bij onze organisatie dan kan ik je bellen ;)
clienttevredenheidsonderzoek!
pi_103006681
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:44 schreef Nallie het volgende:

[..]

Als jouw kind in de hulpverlening zit bij onze organisatie dan kan ik je bellen ;)
clienttevredenheidsonderzoek!
Uhhhhh. Nein.

Vriendje is thuis :')
  woensdag 12 oktober 2011 @ 18:48:25 #133
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103006738
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:46 schreef Perruche het volgende:

[..]

Uhhhhh. Nein.

Vriendje is thuis :')
Succes met de communicaaasie!
pi_103006747
hejhej lieve Slankies ,
lurk al een tijdje mee en heb nu de knoop doorgehakt ; ik wil ook meedoen! magikmagik ? :@
Ik zit momenteel in Zweden voor mn stage en ben hier nog 2 maanden, en als ik terugkom wil ik
er eigenlijk zes kilootjes vanaf hebben.. is dat teveel van 't goeie of wel haalbaar?
pi_103006769
Goedmaaksex!
pi_103006777
nah
  woensdag 12 oktober 2011 @ 18:51:27 #137
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103006848
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:48 schreef barnvakt het volgende:
hejhej lieve Slankies ,
lurk al een tijdje mee en heb nu de knoop doorgehakt ; ik wil ook meedoen! magikmagik ? :@
Ik zit momenteel in Zweden voor mn stage en ben hier nog 2 maanden, en als ik terugkom wil ik
er eigenlijk zes kilootjes vanaf hebben.. is dat teveel van 't goeie of wel haalbaar?
Welkom! *O* We hebben nog een slankie in Zweden! :D Ik denk dat 6 kilo in 2 maanden voor veel mensen haalbaar zou zijn, met goed sporten en eten! Wat eet je nu zoal? En ben je man/vrouw, groot/klein? >:O
pi_103006883
En lust je broccoli? :P
pi_103006890
Lalalalalala..... *O*

[ Bericht 74% gewijzigd door Ewelina op 12-10-2011 19:22:43 ]
pi_103006899
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:16 schreef Probability het volgende:

[..]

Snap niet waarom hij je vasthoudt, je kan toch niet wegrennen :D :P

sorry :P!
whehe dat is ook altijd mijn troef als híj wil weglopen "Nou als ik kon dan was ik eerder weggelopen dan jij! Puh!"
pi_103006935
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:52 schreef Ewelina het volgende:

[..]

WTF.

Wat doe je nog bij hem?
Ik ben in mijn huis aan het eten omdat ik zo ga sporten. Ik zie wanneer hij klaar is met mokken :')
pi_103006973
Welkom Barnvakt :)
Twee zweedse Slankies yay! Zes kilo is pittig, maar wel haalbaar. met een pond per week zou je al ruim op vier zitten en de eerste twee kilo gaan meestal heel snel want vocht enzo.

Wat eet je nu zoal en doe je sport of ga je sport doen? Wat zijn je specs? (leeftijd, lengte, gewicht, man of vrouw) Dan kunnen we je vast wel wat tips geven.
pi_103006982
Welkom barnvakt!
pi_103006983
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:53 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik ben in mijn huis aan het eten omdat ik zo ga sporten. Ik zie wanneer hij klaar is met mokken :')
Dat klinkt verstandig!
Ben wel benieuwd wat nu eigenlijk de oorzaak is van zijn gedrag.

Ik ga ook mijn spullen eens bij elkaar graaien voor mn spinningles. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_103007006
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:53 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik heb die spaanse kindjes gezien he, te stampvoeten en dan hun zin krijgen ook nog elke keer.. Ik snap nu watvoor volwassenen daar uit komen ;)
pi_103007052
Ik heb een salade gemaakt van wat ik dacht dat paprika's waren maar het zijn pepers :') van die grote turkse.
pi_103007062
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:57 schreef Perruche het volgende:
Ik heb een salade gemaakt van wat ik dacht dat paprika's waren maar het zijn pepers :') van die grote turkse.
lol wel lekker of te heet?
pi_103007120
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:57 schreef MarMar het volgende:

[..]

lol wel lekker of te heet?
eigenlijk wel heet :')
pi_103007144
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:51 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Welkom! *O* We hebben nog een slankie in Zweden! :D Ik denk dat 6 kilo in 2 maanden vooveel mensen haalbaar zou zijn, met goed sporten en eten! Wat eet je nu zoal? En ben je man/vrouw, groot/klein? >:O
ik eet nu heel wisselvallig, goeie dagen eet ik wat broodjes, crackers, kwark en veel fruit en groente, andere dagen leef ik op wat koekjes chips en teveel avondeten.. oeps! maar zal morgen mn eerste lijstje posten .
en ik ben vrouw, en voor een vrouw ook redelijk lang, 1.81 mtr! :o
wie is de andere slankie in zweden?!
pi_103007181
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:59 schreef Perruche het volgende:

[..]

Balen :*
  woensdag 12 oktober 2011 @ 19:01:30 #151
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103007208
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:57 schreef Perruche het volgende:
Oe stommig!

Als mijn vriendje aan het mokken is wil dit (uiteindelijk oO< ) wel eens helpen:

Met een smileyface richting hem hoppen (zo ongeveer :+ ) en dan melden: "Als je niet zeeeegt wat er is, kan ik het ook niet *ruiken* he? O-) "
pi_103007238
Ik kijk "liefs uit" met allemaal leuke verliefde mensen.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 19:02:16 #153
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103007241
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:59 schreef barnvakt het volgende:

[..]

ik eet nu heel wisselvallig, goeie dagen eet ik wat broodjes, crackers, kwark en veel fruit en groente, andere dagen leef ik op wat koekjes chips en teveel avondeten.. oeps! maar zal morgen mn eerste lijstje posten .
en ik ben vrouw, en voor een vrouw ook redelijk lang, 1.81 mtr! :o
wie is de andere slankie in zweden?!
Een andere lange dame, Jägartrut! :Y
pi_103007256
Lame dame? :D maria! je typeskills!
  woensdag 12 oktober 2011 @ 19:02:43 #155
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103007260
Cool, 2 lange zwedinnen :D
pi_103007278
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:54 schreef MarMar het volgende:
Welkom Barnvakt :)
Twee zweedse Slankies yay! Zes kilo is pittig, maar wel haalbaar. met een pond per week zou je al ruim op vier zitten en de eerste twee kilo gaan meestal heel snel want vocht enzo.

Wat eet je nu zoal en doe je sport of ga je sport doen? Wat zijn je specs? (leeftijd, lengte, gewicht, man of vrouw) Dan kunnen we je vast wel wat tips geven.
voor t eten; zie hierboven, en emm vrouw, 1.81 meter dus, nu ong. 68 kilo gok ik (heb hier even een weegschaal, alleen in de sportschool) en verder fiets ik elke dag een uurtje en af en toe een rondje hardlopen. wil ik liever vaker gaan doen, want hardlopen is leeeuk :)
pi_103007285
En maria ik denk dat ik me de moeite maar spaar. Ik heb het echt zo gehad. En ik heb genoeg toenaderingspogingen gedaan, als hij het goed wil maken hoor ik het wel, ik doe gewoon normaal :P
  woensdag 12 oktober 2011 @ 19:03:31 #158
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103007296
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:02 schreef Perruche het volgende:
Lame dame? :D maria! je typeskills!
Crisis ><

Er zit een taalverknoeipixie in mijn keyboard, ik sjweer! </Mo&Karim>
pi_103007297
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:59 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ieuw!

Misschien wordt vriendje blij van Lingo uit vroeger tijden met Frans Bakker. Kan hij nls oefenen!
  woensdag 12 oktober 2011 @ 19:04:28 #160
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103007336
Perr, zet wat kinderspeelgoed voor z'n neus :'). Duplo ofzo.
pi_103007474
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Perr, zet wat kinderspeelgoed voor z'n neus :'). Duplo ofzo.
_O- een brandweerwagen! kan ie zichzelf afkoelen.
pi_103007495
And if all else fails moet je maar in ons tuinhuis komen wonen. Kunnen we elke avond scrabblen en regenwormen *O*
  woensdag 12 oktober 2011 @ 19:08:56 #163
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103007522
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:07 schreef Perruche het volgende:

[..]

_O- een brandweerwagen!
Kan ie er 'wieuwwieuw' geluiden bij maken :Y
pi_103007584
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:08 schreef anna82 het volgende:
And if all else fails moet je maar in ons tuinhuis komen wonen. Kunnen we elke avond scrabblen en regenwormen *O*
En rode wijn drinken en bootcampen *O*
pi_103007728
hoi ik leef nog steeds :Y visje ligt in de oven (wel met een paar (=5) aardappelkroketjes) en ernaast een rauwkostmix. vriezerleegeetdag hier. ik moet heden ten dage uitkijken dat ik niet in t ritme kom van overdag te weinig eten en dan thuis gaan snoepen. als ik zo druk rondren schiet eten er bij in (vaak in de pauzes ook bezet met dingen).

vandaag braaf salade en boterhammen gegeten. En vriendje en ik hebben afgesproken geen lekkers meer in huis te halen, want ik kom aan en dat wil ik niet. nergens voor nodig ook.

verder zag ik dat ik DaD nog even een knuffel kan bezorgen :* , ben ik benieuwd waneer sigme thuiskomt van dr eiland >:O , en vroeg ik me af of ik anders een babymutsje moet breien voor perr dr mister O-) .
Kwak
pi_103007754
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:10 schreef Perruche het volgende:

[..]

En rode wijn drinken en bootcampen *O*
En ons verlekkeren aan George Colombardis :D
pi_103007767
Kwak :D Klinkt wel alsof je het goed naar je zin hebt. En je bent dus toch die auto uitgekomen :P
pi_103007778
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:14 schreef anna82 het volgende:

[..]

Oeh.

O+ zoenne schatje!
pi_103007859
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:13 schreef kwakz0r het volgende:
hoi ik leef nog steeds :Y visje ligt in de oven (wel met een paar (=5) aardappelkroketjes) en ernaast een rauwkostmix. vriezerleegeetdag hier. ik moet heden ten dage uitkijken dat ik niet in t ritme kom van overdag te weinig eten en dan thuis gaan snoepen. als ik zo druk rondren schiet eten er bij in (vaak in de pauzes ook bezet met dingen).

vandaag braaf salade en boterhammen gegeten. En vriendje en ik hebben afgesproken geen lekkers meer in huis te halen, want ik kom aan en dat wil ik niet. nergens voor nodig ook.

verder zag ik dat ik DaD nog even een knuffel kan bezorgen :* , ben ik benieuwd waneer sigme thuiskomt van dr eiland >:O , en vroeg ik me af of ik anders een babymutsje moet breien voor perr dr mister O-) .
:W
  woensdag 12 oktober 2011 @ 19:17:19 #170
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_103007886
DaD, denk veel aan je.. en ook aan XM, MarMar, ML en alle anderen die het niet makkelijk hebben. Sterkte lieverds!

Sigme, mis haar O+

Perruche, weet niet zo goed wat ik er van moet denken :?

Maria... Jij zit de laatste tijd ook niet zo lekker in je mooie velletje he? :*
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 12 oktober 2011 @ 19:23:01 #171
148689 Muis006
pi_103008131
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:14 schreef anna82 het volgende:

[..]

Oh thank god _O-

Ik dacht dat ik de enige was. Hij is zo niet mijn type maar hij is zo cute O+
pi_103008152
quote:
10s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:23 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Oh thank god _O-

Ja, hij heeft wel iets idd. :Y
pi_103008166
Hij is pas 33! Kan best!
pi_103008188
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:01 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Oe stommig!

Als mijn vriendje aan het mokken is wil dit (uiteindelijk oO< ) wel eens helpen:

Met een smileyface richting hem hoppen (zo ongeveer :+ ) en dan melden: "Als je niet zeeeegt wat er is, kan ik het ook niet *ruiken* he? O-) "
"ik heb net in m'n broek gepoept"

Ik zal me voortaan maar bezig gaan houden met ontopic Posts. Al die onzin is onzin dus.

[ Bericht 4% gewijzigd door uw_koninklijke_sneuheid op 12-10-2011 19:38:35 ]
Het enige probleem is het kiezen van de oplossing
pi_103008212
Bank O+
  woensdag 12 oktober 2011 @ 19:24:57 #176
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_103008221
Muis, hoe gaat het met jou?

Henk, ga je nu spinnen?? Hoe is het met je benen na al die km?
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 12 oktober 2011 @ 19:25:00 #177
148689 Muis006
pi_103008225
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:23 schreef Perruche het volgende:
Hij is pas 33! Kan best!
Hij is ook net vader geworden en ik ben veel te egocentrisch voor kinderen :P
pi_103008285
quote:
10s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:23 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Oh thank god _O-

nooooo ik ben masterchef vergeten aan te zetten :'(
Kwak
  woensdag 12 oktober 2011 @ 19:26:06 #179
148689 Muis006
pi_103008286
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:24 schreef uniekhoorn het volgende:

Heel goed eigenlijk :)

En met jou?
  woensdag 12 oktober 2011 @ 19:31:59 #180
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_103008596
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:26 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Heel goed eigenlijk :)

En met jou?
Fijn :)

goed ook :P
pi_103008614
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:48 schreef barnvakt het volgende:
hejhej lieve Slankies ,
joehoe, Zweden! Waar zit je?

Oh, en ik ben nog 8 cm. langer dan jij en woon ook in Zweden. Al 3 jaar...
pi_103008654
:W. Ik ben na het eerste uur van m'n zweedse les wegegaan, omdat het te langzaam ging, omdat ik me niet goed voelde en omdat ik nu echt kan koken. Tevens heb ik aangegeven dat het me allemaal wat te langzaam gaat, en waarschijnlijk mag ik volgende week 2 niveau's omhoog. Jippie!
pi_103008693
Klinkt goed jagar!
pi_103008747
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:33 schreef Jagärtrut het volgende:
:W. Ik ben na het eerste uur van m'n zweedse les wegegaan, omdat het te langzaam ging, omdat ik me niet goed voelde en omdat ik nu echt kan koken. Tevens heb ik aangegeven dat het me allemaal wat te langzaam gaat, en waarschijnlijk mag ik volgende week 2 niveau's omhoog. Jippie!
^O^ way to go.
En verdiende vrije avond *O*
pi_103008761
Oh, en de duutser en ik functioneren ook niet zo goed de laatste tijd, maar ik kan m'n vinger er niet op leggen waaraan dat ligt. Gewoon een dipje denk ik. Volgende week donderdag zien we elkaar weer, maar maar heel kort, donderdagavond-zondagavond...En dan nog een keer in November, en oud en nieuw, denk ik.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 19:35:20 #186
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103008790
Bra, Jagar!
pi_103008812
:W Net thuis, dienst begon lekker met meteen twee uur aan de slag, maar ben nu mn eten aan het opwarmen dus ze mogen niet bellen B-)
pi_103008967
Murgh ik vind dit heel ongemakkelijk :')
pi_103009050
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:38 schreef Perruche het volgende:
Stuur m een smsje...
pi_103009056
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:38 schreef Perruche het volgende:
Geloof niet dat hij in 1 en hetzelfde huis ging blijven met dat sneue gedrag.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 19:46:06 #191
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_103009350
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bra, Jagar!
BH Jagar?

Perr, wij kunnen heel makkelijk oordelen... waag me er dan ook maar niet aan
pi_103009354
Oh ik moet blijkbaar bijlezen? :P
  woensdag 12 oktober 2011 @ 19:47:39 #193
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103009435
Bra = goed in het zweuds. Dacht ik :').
  woensdag 12 oktober 2011 @ 19:47:41 #194
148689 Muis006
pi_103009437
Is er iets ernstigs met DaD? Ik hoop heel erg van niet! :o
pi_103009497
quote:
Ze willen ergere foto's op sigarettenpakjes kleven!!!! Waarom geen foto's van hongerige kindjes op mcdonalds verpakkingen???? Waarom niet gefolterde dieren op kosmetika???? Waarom geen ongelukslachtoffers die gedood werden door alcoholiekers op bier en wijnfllessen? Waarom geen geld geile politiekers op belastingaangiften???? zo, ben benieuwd wie de moed heeft dit ook te posten!!!!!!!!
FB :')
pi_103009517
Hé, ik werd geroepen? O+

Ik ben er weer, al vanaf het weekend. Vakantie was uitstekend, veel gewandeld, eenmaal drie dagen en eenmaal twee dagen en dus 3 nachten wildgekampeerd. Prachtig weer, prachtig eiland.
Bij thuiskomst belandden we helaas in een crisis, de vrouw van mijn vader is al een tijdje van slag maar die raakte dat weekend in psychose. Ik woon vlakbij mijn vader er zat er dus bovenop. En maandag begon kantoor alweer..

Ben een beetje bijgelezen, maar heb een topic of tien gemist. HPKW, ik ben zeer fier op u. Uurtje of 3, zag ik? Ik ben onder de indruk!
D&D, wat heb ik gemist? Wat is er aan de hand, mag ik PM?
XM heb ik iets van een update van gehad, ik begrijp slechts de helft. Word je (binnenkort) geopereerd?
MarMar, hoe is het met jou, de pijn, het UWV en de rest?
Ik heb vast nog veel meer vragen maar ik ben moe en suf en gaar.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 12 oktober 2011 @ 19:49:06 #197
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_103009527
Puff, wanneer kan je opgeroepen worden?
Mijn ex-schoontante (tja) die was hospice dus die werd vooral in slaapdienst opgeroepen als er bijna iemand dood ging.

Muks, ik woonde toen nog thuis, zo'n 60 km van Leeuwarden vandaan.. Beetje in de buurt van Drachten... Jij
pi_103009583
Heftig sigme! Hoop dat het een beetje goed met haar gaat nu? Is ze opgenomen? Sterkte ermee. :*
pi_103009741
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bra = goed in het zweuds. Dacht ik :').
det här du rätt!
pi_103009793
He bah Sigme, wat naar. Sterkte met het combineren van alles!

Fijn dat je vakantie leuk was!
pi_103009840
He sigme, zo raak je vast weer helemaal uit de vakantiestemming!
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Puff, wanneer kan je opgeroepen worden?
Mijn ex-schoontante (tja) die was hospice dus die werd vooral in slaapdienst opgeroepen als er bijna iemand dood ging.

Muks, ik woonde toen nog thuis, zo'n 60 km van Leeuwarden vandaan.. Beetje in de buurt van Drachten... Jij
Vaak is het telefonisch op te lossen: medicatievraagjes bv.
Je moet erheen als het niet duidelijk gemaakt kan worden, snelle achteruitgang, overlijden, mogelijk insturen, valpartij met mogelijk een breuk, dat soort dingen.
pi_103009884
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:52 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

det här du rätt!
Dat heb je goed?
  woensdag 12 oktober 2011 @ 19:55:18 #203
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103009886
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:52 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

det här du rätt!
Dat is mooi!

@sigme: ben de 28e geopereerd, maar herstel gaat moeizaam.

Fijn van de vakantie, balen van de situatie bij thuiskomst!
pi_103009935
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:55 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Dat heb je goed?
pi_103009945
Jeetje Sigme, hoe gaat het nu met haar?
pi_103009970
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:56 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

*O* ben dol op Zweeds, en Zweedse klanten O+
pi_103010001
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:40 schreef Nallie het volgende:

[..]

Stuur m een smsje...
Ik moest lachen!
pi_103010064
Oeps sigme wat een verveende terugkomst van vakantie...
  woensdag 12 oktober 2011 @ 19:58:18 #209
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_103010076
Sigme, je bent er weer!
Je vakantie klinkt in notendop, iig heel erg goed.

Psychose.. oei, helaas weet ik er veel van.. sterkte met het vervolgtraject
pi_103010429
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:56 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

*O* ben dol op Zweeds, en Zweedse klanten O+
vill du också lärna svenska?
pi_103010482
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:57 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik moest lachen!
Dat was de bedoeling ;) Ik deed t weleens...
  Vis een optie? woensdag 12 oktober 2011 @ 20:05:15 #212
70532 loveli
N
pi_103010519
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:03 schreef Perruche het volgende:
En maria ik denk dat ik me de moeite maar spaar. Ik heb het echt zo gehad. En ik heb genoeg toenaderingspogingen gedaan, als hij het goed wil maken hoor ik het wel, ik doe gewoon normaal :P
Je bent geen deurmat, dus je hoeft niet op de grond te kruipen.
crap in = crap out
pi_103010536
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:03 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Zou het best eens kunnen overwegen maar ik red me vrij aardig tot nog toe.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 20:07:34 #214
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103010697
Sigme, weebee! O+ Fijn van de vakantie, sterkte met de vrouw van je paps -O-

quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:17 schreef uniekhoorn het volgende:

Maria... Jij zit de laatste tijd ook niet zo lekker in je mooie velletje he? :*
Oh eigenlijk heb ik ook geen recht tot klagen, er zijn ook genoeg dingen die goed en fijn zijn. Ik weet het gewoon allemaal niet zo ofzoiets. De stukjes moeten nog even op hun plek vallen denk ik.

En een :* terug O+
pi_103010708
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:05 schreef loveli het volgende:

[..]

Je bent geen deurmat, dus je hoeft niet op de grond te kruipen.
Haha! precies. Maar goed, we zien wel.Ik heb peper in mn neus en in mn oog.
pi_103010764
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:03 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Zweeds lezen is zo moeilijk nog niet! :P Ik was ooit in Zweden op vakantie en de gebruiksaanwijzing op verpakking eten begreep ik ook gewoon, vooral als ik ze hardop voorlas _O- .
pi_103010906
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:07 schreef Perruche het volgende:

[..]

Haha! precies. Maar goed, we zien wel.Ik heb peper in mn neus en in mn oog.
Nu moest ik lachen :')
pi_103011085
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:32 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

joehoe, Zweden! Waar zit je?

Oh, en ik ben nog 8 cm. langer dan jij en woon ook in Zweden. Al 3 jaar...
regio Smaland, Växjo :)
oj, en ik maar denken dat ik al zo lang was ! ik zit maar 3 maanden in Zweden, nu nog maar 2.. baal er nu al van dat ik hier weg moet :o
pi_103011108
Sigme, welkom terug en sterkte! Ik ga je zo even pm'en.
pi_103011140
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:13 schreef barnvakt het volgende:

[..]

oj, en ik maar denken dat ik al zo lang was ! ik zit maar 3 maanden in Zweden, nu nog maar 2.. baal er nu al van dat ik hier weg moet :o
Als in... Wil graag opgehaald worden uit het Smaland :)
pi_103011196
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:14 schreef Nallie het volgende:

[..]

hihi ja want k verveel me in de ballenbak en mis pappie en mammieee. Zoiets :)
pi_103011233
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:13 schreef barnvakt het volgende:

[..]

Oh leuk, ben een boek aan het lezen en die mensen zitten nu daar :+ _O- (De 100-jarige man die uit het raam klom en verdween, trouwens)

Welkom!
pi_103011277
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:14 schreef Nallie het volgende:

[..]

Juist niet :D

Anyways ik ga me van de bank laten vallen en braaf baantjes trekken :W
pi_103011349
sigme! je bent er weer! O+

sterkte met de vrouw van je vader...
Kwak
  woensdag 12 oktober 2011 @ 20:21:54 #225
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103011676
Ja hoi! Parkietje en ik gaan volgende week dinsdagavond in Utrecht wat happen en drankje(s) doen. Dus als er nog meer Slankies zijn die daar zin in hebben, welkom! Restaurant is nog niet bepaald.
pi_103011721
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja hoi! Parkietje en ik gaan volgende week dinsdagavond in Utrecht wat happen en drankje(s) doen. Dus als er nog meer Slankies zijn die daar zin in hebben, welkom! Restaurant is nog niet bepaald.
Ga NIET naar Den Draeck.
pi_103011728
quote:
Oh, ik denk dat ik wel kan! :Y
pi_103011894
quote:
2s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:22 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Ga NIET naar Den Draeck.
Dat klinkt niet als iets waar ik heen zou gaan :7.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 20:26:17 #229
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103011925
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:22 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oh, ik denk dat ik wel kan! :Y
Ga ik jou ook eindelijk zien! :D
pi_103011972
Oh trouwens lavialla mensen; kunnen degenen die de lijst nog niet hebben geretourneerd dat alsnog doen? Heb zover van 2 mensen een email terug :)

thanks!
pi_103011996
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:26 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Ga ik jou ook eindelijk zien! :D
*O*

Ik werk in Utrecht, dus voor mij is het ideaal. Kom ik tenminste nog redelijk makkelijk thuis! :Y
pi_103012054
:W sigme en veel sterkte voor jou en je pa :*

Zo trainen he, het heeft z'n voordelen maar ook z'n nadelen... :{ meh
Bossie siepels en de aggro :')

Maar even op de bank crashen met een wodka en een peuk :+

Welkom barnvakt en succes ^O^
pi_103012120
Hmm, dinsdag he, dan zou ik kunnen. Ik denk er nog over :)
pi_103012154
Ik ga sporten, toedels!
  woensdag 12 oktober 2011 @ 20:31:18 #235
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_103012170
Ik zou dinsdag ook kunnen.. ff kieken
  woensdag 12 oktober 2011 @ 20:35:49 #236
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103012391
Er kan evt bij mij gecrasht worden, maar moet woensdag wel werken, heb nog geen afspraken, dus kan nog wel paar uurtjes vrijnemen 's ochtends evt :).
  Moderator woensdag 12 oktober 2011 @ 20:42:11 #237
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_103012706
Ik was vandaag vet goed bezig en toen heb ik net even zitten snoepen :')

O: Vier boterhammen met gelderse gekookte worst en water
T: koffie met stroopwafel
L: Twee bruine (!!) boterhammen met ham, een glas karnemelk en een sinaasappel
T: 6 blokjes belegen kaas, 1 tomaat, een paar kaasdorito's met dip en een glas drinkyoghurt

Heb zo pizza als avondeten maar heb het gevoel dat ik al genoeg calorieen binnen heb :@
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_103012712
Gaat mij niet lukken, Utrecht, helaas. Maar leuk initiatief!

Ik had het niet duidelijk opgeschreven, maar vaders vrouw is zondag opgenomen. Het gaat nu wel redelijk, hoor ik van hem. Ik heb pas vrijdag tijd om eens langs te gaan.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_103012863
Lijst
• yoghurt & muesli
• 2 roggebrood pindakaas
• anderhalf pond wortel/tomaat/komkommer/appel
• 4 boterhammen vlees, 1 boterham zoetigheid
• 1 port
• avondeten: zilvervliesrijst, knolvenkel, paksoi, witvis, mossels

planning voor morgen:
• yoghurt & muesli
• 2 roggebrood pindakaas
• anderhalf pond wortel/tomaat/komkommer/appel
• 4 boterhammen vlees, 1 boterham zoetigheid
• 1 port
• avondeten: sperziebonen, gebakken gemarineerde tofu, pindasaus
  woensdag 12 oktober 2011 @ 20:46:40 #240
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_103012963
XM, zit er even serieus over na te denken... dan wel graag 'craschen'
Donder ik woensdagochtend gewoon weer op, dan kom ik met de auto op dinsdag middag/avond.. Maar nog even kijken :)
  woensdag 12 oktober 2011 @ 20:48:43 #241
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103013088
Kan hoor, Duuf ist nicht da. Ik overleg morgen gelijk of ik woe.ochtend paar uurtjes kan opnemen :).
pi_103013288
Meer eiw.... meer groe.... te wei... Oh ja, het is sigme :+ ^O^

/Sunshine Superman!

Had ik trouwens al gemeld VP19%? :)
  woensdag 12 oktober 2011 @ 20:52:44 #243
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_103013305
Voor mij niet doen hoor XM! want het is nog heel erg niet zeker, waarshijnlijker is het dat ik niet ga ... Kijken of ik woensdag uberhaupt vrij kan :')
pi_103013473
quote:
Gezellig! Ik kan wel, maar kan pas rond 19:00 in Utrecht zijn, is dat problematisch?
pi_103013511
quote:
7s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:42 schreef sigme het volgende:
Gaat mij niet lukken, Utrecht, helaas. Maar leuk initiatief!

Ik had het niet duidelijk opgeschreven, maar vaders vrouw is zondag opgenomen. Het gaat nu wel redelijk, hoor ik van hem. Ik heb pas vrijdag tijd om eens langs te gaan.
Lijkt me heel naar om mee te maken van dichtbij, sterkte!
  woensdag 12 oktober 2011 @ 20:56:43 #246
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103013545
Nah, zal geen early night worden, dus beetje uitslapen is sowieso wel lekker ;).
pi_103013552
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:56 schreef anna82 het volgende:

[..]

Lijkt me heel naar om mee te maken van dichtbij, sterkte!
Dat lijkt het niet, dat is het ook.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 20:58:01 #248
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103013614
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:55 schreef anna82 het volgende:

[..]

Gezellig! Ik kan wel, maar kan pas rond 19:00 in Utrecht zijn, is dat problematisch?
Wmb niet, schuif je gewoon zsm aan. We gaan vast niet ver van CS ergens zitten.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 20:58:27 #249
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103013633
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 20:56 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Dat lijkt het niet, dat is het ook.
Dat.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 21:01:02 #250
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_103013778
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:03 schreef barnvakt het volgende:

[..]

voor t eten; zie hierboven, en emm vrouw, 1.81 meter dus, nu ong. 68 kilo gok ik (heb hier even een weegschaal, alleen in de sportschool) en verder fiets ik elke dag een uurtje en af en toe een rondje hardlopen. wil ik liever vaker gaan doen, want hardlopen is leeeuk :)
Welkom. Ben je met dit gewicht en jouw lengte niet al heel slank? Straks 62 kilo bij 1.81m. lijkt me zo Tante Sidonia
*insert bloossmilie
pi_103013827
Het is zo raar, een gezonde stabiele vrouw van 50, waarbij plots de hersens/persoonlijkheid/rede op de loop gaat. Angstwekkend ook, en bovendien was ze zelf zo vreselijk bang.

Vizor, 19%, is dat goed? Lig je op schema?

Nou ja. Nu is het alweer bedtijd. 'truste slankies!
  woensdag 12 oktober 2011 @ 21:03:30 #252
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_103013915
En sterkte sigme. Uit ervaring weet ik helaas dat iets dergelijks erg heftig is om van nabij mee te maken.
pi_103014070
De tering, ik heb honger :o :9

Welkom terug sigme! En wat ontzettend naar van de vrouw van je vader -O- sterkte! :*
Ja doei.
pi_103014360
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:01 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Welkom. Ben je met dit gewicht en jouw lengte niet al heel slank? Straks 62 kilo bij 1.81m. lijkt me zo Tante Sidonia
*insert bloossmilie
Mwoah, denk dat het ook aan je bouw ligt? Ik heb dezelfde lengte en wil graag 65 wegen, dan ben ik echt absoluut niet Sidonia-achtig. En ik heb brede schouders, dus ik kan me voorstellen dat iemand een smalle bouw er nog steeds niet te dun uit ziet met 62 kilo.

Hefting trouwens Sigme, sterkte!
pi_103014476
Ohja, hoe laat dan? Ik ben wel voor een uurtje of half zes/zes en dan eerst drankjes doen tot iedereen er is die kan komen en dan eten?
pi_103014546
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:02 schreef sigme het volgende:
Het is zo raar, een gezonde stabiele vrouw van 50, waarbij plots de hersens/persoonlijkheid/rede op de loop gaat. Angstwekkend ook, en bovendien was ze zelf zo vreselijk bang.

Wat naar. -O- Sterkte :*
pi_103014588
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:01 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

*insert bloossmilie
haha, ben niet 'dik' ofzo, maar ben altijd 62 kilo geweest maar nu na een periode van heul weinig sporten en slecht eten dus aangekomen, en nu zitten broeken en shirtjes enzo veel te strak. nietfijn. Tante sidonia was ik bij 1.80 en 55 kilo's als tienertje-in-de-groei. Geen gezicht was dat :)
  woensdag 12 oktober 2011 @ 21:15:40 #258
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103014631
Oe misschien wil ik ook wel dinsdag! *O* Nog even zien met de centjes! :Y

En misschien wil ik mezelf dan ook wel uitnodigen bij XMert zodat ik niet megavroeg weer weg hoef :@ :D
pi_103014681
Oh, ik ga het niet super laat maken. Moet nog een uurtje terugreizen en de volgende dag werken. Hoewel, ik kan woensdag eventueel wel vrij nemen. Maar dan nog gaat mijn laatste trein om 23.45 :+
  woensdag 12 oktober 2011 @ 21:17:52 #260
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103014733
Mag hoor Maria!

Ik kan zelf tegen zessen op zn vroegst in Utreg zijn.
pi_103014909
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:02 schreef sigme het volgende:

Poeh, zoiets wens je echt niemand toe. :{

Yup, vorige meting was 20% middel blijkt echter wel hardnekkig, aan m'n benen kun je het al echt zien.
Moet nu wel iets minder eten, alleen niet te weinig :')
  woensdag 12 oktober 2011 @ 21:21:01 #262
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_103014911
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:11 schreef Lago het volgende:

[..]

Mwoah, denk dat het ook aan je bouw ligt? Ik heb dezelfde lengte en wil graag 65 wegen, dan ben ik echt absoluut niet Sidonia-achtig. En ik heb brede schouders, dus ik kan me voorstellen dat iemand een smalle bouw er nog steeds niet te dun uit ziet met 62 kilo.

Hefting trouwens Sigme, sterkte!
Nouja, ik ben bijna 20 cm kleiner, heb brede schouders en een atletisch figuur en ben zelf op het randje van te dun bij 57 kilo.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 21:21:35 #263
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103014935
En GB, mijne ook hoor. Tenzij uniek met de auto komt natuurlijk :P.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 21:24:09 #264
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103015087
En nu de hamvraag, hoe val ik 5 kg af voor a.s. dinsdag? :')
  Vis een optie? woensdag 12 oktober 2011 @ 21:24:22 #265
70532 loveli
N
pi_103015097
quote:
10s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Amputeer een been.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 12 oktober 2011 @ 21:24:31 #266
70532 loveli
N
pi_103015111
Nee he?
crap in = crap out
pi_103015156
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:24 schreef loveli het volgende:

[..]

Amputeer een been.
hoofd is zwaarder geloof ik...
Kwak
pi_103015162
Verlaag de massa van de aarde en blaas een stuk de ruimte in! /nerd
pi_103015250
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:21 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nouja, ik ben bijna 20 cm kleiner, heb brede schouders en een atletisch figuur en ben zelf op het randje van te dun bij 57 kilo.
Misschien heb jij dan veel spieren? Dan ben je natuurlijk al snel wat zwaarder. :)
  woensdag 12 oktober 2011 @ 21:27:14 #270
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_103015285
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:24 schreef loveli het volgende:

[..]

Amputeer een been.
Ik mag dat wel, pragmatisme. Maar breng d'r alsjeblieft niet op ideeën. :')
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Vis een optie? woensdag 12 oktober 2011 @ 21:28:36 #271
70532 loveli
N
pi_103015360
quote:
10s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:27 schreef Duvel het volgende:

[..]

Ik mag dat wel, pragmatisme. Maar breng d'r alsjeblieft niet op ideeën. :')
Relatiecrisis werkt meestal ook wel aardig op het gewicht :')
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 12 oktober 2011 @ 21:29:08 #272
70532 loveli
N
pi_103015393
Maar ik ga even bijlezen voor ik nog meer stomme opmerkingen maak.
crap in = crap out
pi_103015472
quote:
10s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zoiets dacht ik ook al, ja _O-

edit: over mezelf dus hè, even voor de zekerheid! :') _O-
pi_103015474
ok, het is officieel. ik heb het te druk. en ik heb er even helemaal genoeg van dus ik stop nu met werken, en ik ga nu lekker in m'n bolide springen, tanken en naar m'n boyfriend.

als ik daar slaap mag ik morgen een uur later uit bed om nog op tijd te kunnen komen op t werk O+
Kwak
pi_103015479
@Sig fijn dat je er weer bent en sterkte, ook voor de rest van de fam!!

Antwoord op je vraag: de pijn suckt, het uwv suckt ook nogsteeds, de gemeente suckt iets minder want geven me na de nodige pressie en bemoeienissen via mail vanuit de 2e kamer (Iets met twitter en Renske Leijten van de SP) een second opinion zodat we wellicht weer een tijdje onze huishoudelijke hulp houden..
Oh en ik heb nieuwe meds erbij, voor het hart, die hadden we nog niet.

woensdag 12 oktober 2011 @ 21:31:58 #276
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_103015575
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:28 schreef loveli het volgende:

[..]

Relatiecrisis werkt meestal ook wel aardig op het gewicht :')
Keuzes, keuzes...
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Vis een optie? woensdag 12 oktober 2011 @ 21:32:27 #277
70532 loveli
N
pi_103015602
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:30 schreef MarMar het volgende:
voor het hart
Je hebt een hart O+
crap in = crap out
pi_103015638
Sigme, wat een nare thuiskomst zo -O- . Fijn dat je kon bijspringen, en voor de komende tijd heel veel sterkte!

Perr :* . Tof initiatief voor komende dinsdag, denk niet dat ik kan, maar hou het in gedachten. Perr, heb je morgenmiddag tijd voor een drankje?
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_103015696
Welkom terug sigme, en sterkte. :* Wel rot terugkomen van vakantie. :{

Ik kan niet door de week meeten, helaas.
Everything has changed
  woensdag 12 oktober 2011 @ 21:35:15 #280
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103015737
Hmm, het been geeft een sneller resultaat :7.
pi_103015745
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:24 schreef uniekhoorn het volgende:

Ik was een uurtje spinnen idd. :) Begin nu weer last te krijgen van mijn geblesseerde been. :D En mn enkel was wat dik. Niet geheel verrassend. B-)
Dus de rest van het jaar doe ik rustig aan en volgend jaar pak ik het hardlopen weer op. :)

quote:
Leuk! Ik ga dan wel naar een concert in Tivoli, dus moet even kijken of het logistiek haalbaar is ivm eventuele andere afspraken. :D

Bedankt Sigme! Ik ben erg blij met het fnishen! En de tijd kan verpletterd worden, dat is ook tof. B-)
Sterkte met je stiefmoeder. Bijzonder onprettige thuiskomst zo. :{
Doe wat je niet durft.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 21:35:48 #282
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_103015768
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hmm, het been geeft een sneller resultaat :7.
En leidt tot een relatiecrisis, dus dubbel succes!
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_103015818
Welkom barnvakt!

Boh, soms baal ik wel eens dat ik zo'n koker ben... het is nu half 9 en m'n burrito's zitten in de oven, máárgoed, ze zijn dan wel hélemaal zelf gemaakt :9

Lijstje is verder niet heel goed: te weinig gegeten, dus het is maar goed dat ik drie kleine burrito's gemaakt heb, met 200 gram gehakt, wat paprika, ui, knof en champignon erin, opgespiced, wat jalapenos en dus in een volkorenwrap en met wat geraspte cheddar in de oven! Ik zit nu echt vol verlangen naar de oven te kijken :@
Ja doei.
pi_103015831
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:35 schreef Duvel het volgende:

[..]

En leidt tot een relatiecrisis, dus dubbel succes!
Je houdt niet meer van haar als ze een been mist? :o
Ja doei.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 21:38:03 #285
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103015886
En zulke fraaie benen heb ik niet eens ;(.
pi_103015887
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:32 schreef loveli het volgende:

[..]

Je hebt een hart O+
Who knew!! :D
  woensdag 12 oktober 2011 @ 21:38:11 #287
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103015893
Micro rhino with chocolate chip cookie! Ik O+ Imaginism studio's!
  Vis een optie? woensdag 12 oktober 2011 @ 21:38:35 #288
70532 loveli
N
pi_103015913
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:36 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Begrijpelijk, Mrs McCartney met 1 been was ook niet de leukste om een relatie mee te hebben.
crap in = crap out
  Vis een optie? woensdag 12 oktober 2011 @ 21:39:33 #289
70532 loveli
N
pi_103015953
quote:
17s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Me needs!
Zit nu ivm choco-needs het kerstpakket te plunderen dat ik aan Co zou geven :')
Co, je krijgt die van dit jaar! Promise! En voordat 'ie compleet over de datum is :')
crap in = crap out
pi_103016067
Jemig Duvel, een vrouw in een rolstoel is anders haske handig! Voortaan bepaal jij welke winkels jullie wel en vooral NIET ingaan *duw* "nee schat, niet deze!"

:)
pi_103016082
Alsof XM door het leven zou willen gaan, zonder op hakken te kunnen lopen :') :P
Of kan dat wel met een kunstbeen? :@

quote:
17s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[ afbeelding ]
:D O+
pi_103016107
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:41 schreef MarMar het volgende:
Jemig Duvel, een vrouw in een rolstoel is anders haske handig! Voortaan bepaal jij welke winkels jullie wel en vooral NIET ingaan *duw* "nee schat, niet deze!"

Ook handig bij de Efteling, hoef je nergens in de rij te staan. B-)
Doe wat je niet durft.
pi_103016157
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_103016165
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:41 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:

[..]

Ook handig bij de Efteling, hoef je nergens in de rij te staan. B-)
Ik hoef sowieso nergens te staan >:)
pi_103016276
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:42 schreef V1z0R het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D! _O-
Ja doei.
pi_103016285
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:42 schreef MarMar het volgende:

[..]

Ik hoef sowieso nergens te staan >:)
Goed punt! B-)
Doe wat je niet durft.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 21:44:58 #297
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_103016293
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:36 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:41 schreef MarMar het volgende:

Nee, mutsen, dat niet. Maar een vrouw die een been opoffert om af te vallen, ja, daar zou ik wel problemen mee hebben.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_103016324
quote:
6s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:44 schreef Duvel het volgende:

[..]

[..]

Nee, mutsen, dat niet. Maar een vrouw die een been opoffert om af te vallen, ja, daar zou ik wel problemen mee hebben.
oooooooh, bedoel je dat?

:') |:( :*
Ja doei.
pi_103016360
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:45 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

oooooooh, bedoel je dat?

:') |:( :*
I lolled!
  woensdag 12 oktober 2011 @ 21:47:41 #300
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_103016448
}:|
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Vis een optie? woensdag 12 oktober 2011 @ 21:47:52 #301
70532 loveli
N
pi_103016457
quote:
6s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 21:44 schreef Duvel het volgende:
Waar leg je de grens? Bij een voet?
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')