quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:38 schreef Perruche het volgende:
Nallie ik weet ook niet veel meer and im also cnofused
Inderdaad ja... Als ik weleens vertel over de mindere momenten van mijn meneer (wat een alliteratiequote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:37 schreef MarMar het volgende:
Mijn man lijkt alleen maar perfect omdat ik niet over hem zeur in het openbaar
maar hij is wel lief
Haha, wie weet. Wat de ruzies betreft hoop ik het echt niet voor je, want ik word heel gemeen als ik Boos ben. Voor de rest gun ik je 'mij' van hartequote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:42 schreef Perruche het volgende:
[..]
Misschien heb ik een coco in man vorm!!
ongetwijfeldquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:48 schreef Mini. het volgende:
[..]
Inderdaad ja... Als ik weleens vertel over de mindere momenten van mijn meneer (wat een alliteratie) vragen mensen zich waarschijnlijk ook af waarom ik nog bij hem ben, maar al die keren dat hij gewoon normaal en leuk doet is er ook niet zoveel te vertellen.
Ontopic, er is vast een correlatie tussen relatieperikelen en eetpatroon.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Haha, wie weet. Wat de ruzies betreft hoop ik het echt niet voor je, want ik word heel gemeen als ik Boos ben. Voor de rest gun ik je 'mij' van harte![]()
Huilen doe ik ook. Heul irritant jaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:50 schreef MarMar het volgende:
Ik moet altijd janken als ik boos ben.. en als mensen dan denken dat ik zielig ben en me willen troosten word ik NOG bozerdan gaat het van "IK BEN GVD NIET VERDRIETIG, IK BEN GEWOON ONGELOVELIJK KWAAD OP JE"
en als ik kon zou ik er bij stampvoeten ook whehe
Eet ees zeh bionic manquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat wij nooit ruzie hebben is volledig te danken aan Baardmans. Ik heb hem van de week een hele avond genegeerd, gewoon omdat ik zonder reden boos was (op de situatie, op hem - volkomen onterecht natuurlijk). Toen ik uiteindelijk maar kwaad naar bed ben gestampt, kwam 'ie me daar nog thee en knuffels en kusjes brengen..
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat wij nooit ruzie hebben is volledig te danken aan Baardmans. Ik heb hem van de week een hele avond genegeerd, gewoon omdat ik zonder reden boos was (op de situatie, op hem - volkomen onterecht natuurlijk). Toen ik uiteindelijk maar kwaad naar bed ben gestampt, kwam 'ie me daar nog thee en knuffels en kusjes brengen..
jouw baard klinkt als mijn liefquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik denk ook dat ik zelf hele goede vrienden met mij zou wordenquote:
Issie al 3 dagen weg? of wassie al eerder weg en mis ik wat dagen in mijn brein?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:55 schreef motorbloempje het volgende:
En mijn Mr.Mo komt vanavond weer thuis![]()
![]()
![]()
I repeat:quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:55 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ik zelf hele goede vrienden met mij zou wordenEn dat ik mijzelf best een tof wijf zou vinden. Wel knettergek ook. En raar. Maar vooral tof
![]()
Maar goed. Ik heb ook dagen dat alles STOMis. Inclusief mijn eigen persoon.
Had ik al gezegd dat ik Perruche ook Tof vind? Bewust met hoofdletter T. En Lief.Dus dat ik daarom hoop dat hij snel bij zinnen komt, beseft dat hij zich als een achterlijke idioot gedraagt en zich realiseer dat hij stom bezig is.
Hij weet hoe ik in elkaar zit. Dat is overigens geen excuus voor mijn gedrag, maar wel waarom ik niet op de bank hoef te slapen danquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:55 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
jouw baard klinkt als mijn lief
Maar serieus Coco, je trouwring naar Martijn gooien? Holy hell, als ik dat bij mijn lief zou doen, dan denk ik dat de komende tijd op de bank slaap, nadat ik op mijn donder heb gehad
Ik vind mezelf zo'n emo stuiterbal sinds ik van de hormonen af ben, maar als ik jullie zo lees dan valt het allemaal wel mee
Inzicht om er wat aan te doen?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:57 schreef Ml-etje het volgende:
Heb gisteravond zo gelachen om mijn Mr.
Vragenlijst Schildklier/Hormoondokter:
- Bent u vaak moe
- Komt u vaak moe uit bed
- Heeft u het vaak koud
- Blijft u soms liever binnen ipv dat u iets leuks gaat doen
Zo ging dat kreng door
Mijn Mr "ehh als die arts zo'n inzicht heeft dan betaal ik met liefde alle consults"
zeker in de herfst jaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Inzicht om er wat aan te doen?
Ik denk dat bijna iedereen wel 'ja' op deze vragen kan antwoorden, toch
Nee, niet echt nieuws. Bloedonderzoek heeft mogelijkheid 3 in principe uitgesloten, dus dat is fijn. Het is mentaal alleen vrij zwaar.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:55 schreef Mini. het volgende:
Je hebt het echt getroffen met hem DaD.
Hoe is het eigenlijk met die situatie, nog nieuws? Of heb je dat al verteld en heb ik het gemist?
Ach, als er maar genoeg theatrale acties zijn geweest hecht je daar ook niet meer zo'n waarde aan.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:55 schreef _aurum_ het volgende:
[..]
jouw baard klinkt als mijn lief
Maar serieus Coco, je trouwring naar Martijn gooien? Holy hell, als ik dat bij mijn lief zou doen, dan denk ik dat de komende tijd op de bank slaap, nadat ik op mijn donder heb gehad
Ik vind mezelf zo'n emo stuiterbal sinds ik van de hormonen af ben, maar als ik jullie zo lees dan valt het allemaal wel mee
Maar je bent wel heel mooi en heel lief en de fysieke brakheid kan je niets aan doen en doet ook niets af aan jouw leukheidquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou mezelf stukken leuker vinden met een ander lijf. De fysieke wrakheid is niet zo tof.
Jamaar, de persoon XM vind je zelf toch ook vast leuk?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou mezelf stukken leuker vinden met een ander lijf. De fysieke wrakheid is niet zo tof.
Way to go! En jezelf verwennen mag. Shoppen helpt ookquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:59 schreef Perruche het volgende:
ml wat een suffe lijst.
Mo fijn dattie weer terugkomt!
Ok nog 1 ding doen en dan ben ik klaar![]()
En nallie, ik ga bodypump doen vanavond
als het voor jullie werktquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Hij weet hoe ik in elkaar zit. Dat is overigens geen excuus voor mijn gedrag, maar wel waarom ik niet op de bank hoef te slapen danWat ruzies betreft is Martijn gewoon een beter mens dan ik.
Hm... fysieke wrakheid meldt! Ik vind mezelf daar niet meer of minder leuk door, zegt niets over wíe ik ben.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oh gelukkig, dat is in elk geval goed nieuws. Heb je eigenlijk al een nieuwe datum? Kan me voorstellen dat het heel naar is ja...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, niet echt nieuws. Bloedonderzoek heeft mogelijkheid 3 in principe uitgesloten, dus dat is fijn. Het is mentaal alleen vrij zwaar.
Thanks for asking..
Nou jaquote:
Dat is niet echt normaal als je dat allemaal hebt hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Inzicht om er wat aan te doen?
Ik denk dat bijna iedereen wel 'ja' op deze vragen kan antwoorden, toch
Dat is wel al zeker een jaar of 6 geleden, misschien wel langer. (Damn, ik word oud...)quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:01 schreef Perruche het volgende:
Uh, mini, wat? Dat klinkt echt te erg
Ja, komende maandag.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:05 schreef Mini. het volgende:
[..]
Oh gelukkig, dat is in elk geval goed nieuws. Heb je eigenlijk al een nieuwe datum? Kan me voorstellen dat het heel naar is ja...
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn lijf bepaalt wel voor me wat en wie ik níet kan zijn. En daar heb ik het bij tijd en wijle best moeilijk mee. Maar goed, er bestaat geen kringloopwinkel voor lijven, dus pech.
En nu ga ik door de regen fietsen.
Ja idd. En alstie dan kom troosten, en ik ben boos op hem, zeg ik altijd: Ja rot nu maar op...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:08 schreef MarMar het volgende:
Lol mima, mannen hebben het toch best zwaar... wel troosten is niet goed, niet troosten is niet goed...
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn lijf bepaalt wel voor me wat en wie ik níet kan zijn. En daar heb ik het bij tijd en wijle best moeilijk mee. Maar goed, er bestaat geen kringloopwinkel voor lijven, dus pech.
Je lijf kiest er ook niet voor, het overkomt je, je lijf staat niet los daarvan, het overkomt je lijf ook.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
nee, het betekent dat het goed is zoquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nou jaNu klinkt het bijna alsof we continu ruzie maken
![]()
Ik denk dat het misschien twee keer per jaar voorkomt hoor(goed dat is twee keer te veel
Oh, en laten we hopen dat ik door alle hormonen niet ineens wekelijks dat soort gedrag ga vertonen
)
Oui, externe factoren zijn soms gewoon zo, en dan moet je maar gewoon proberen het tofste persoon zijn die je kan zijnquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:17 schreef Tinkepink het volgende:
Wat mar zegt. En het maakt je ook deels wieje wel bent. En ik vind je tof. Sommige dingen zijn nu eenmaal gewoon hoe ze zijn.
" al is suckt dingen niet kunnen big time.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:17 schreef Tinkepink het volgende:
Wat mar zegt. En het maakt je ook deels wieje wel bent. En ik vind je tof. Sommige dingen zijn nu eenmaal gewoon hoe ze zijn.
Echt sommige huisartsen!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:18 schreef Ml-etje het volgende:
Goffer huisarts![]()
Ja je hebt **insert ziekte** ja daar is niks aan te doen.
Euhh nou dat is wel heel kort door de bocht.
Na 10 minuten mekkeren met veel pijn en moeite plus een preek toch een doorverwijzing gekregen.
Echt hé![]()
/sorry
Is ook zoquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:19 schreef MarMar het volgende:
True, maar leven is te kort om alleen maar boos te zijn op dingen die sucken, zeker als je veel tofheid hebt!
En dat is het tweede verkapte compliment naar XM toe
Nou .. ben benieuwd wat erin staatquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:21 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Echt sommige huisartsen!Die verdienen het niet eens om een arts te zijn.
![]()
maar wel een doorverwijzing
De Bijenkorf heeft zo'n afdeling met allemaal mooie boekjes en schrijfwaren, heerlijk.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:20 schreef Mixende_match het volgende:
Trouwens... Ik ben op zoek naar een leuk - enigszins normaal - adresboekje. Tips?
Ik heb een simpele bij de Hema gekocht! En ik gebruik hem bijna nooit, mwehequote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:20 schreef Mixende_match het volgende:
Trouwens... Ik ben op zoek naar een leuk - enigszins normaal - adresboekje. Tips?
*boks*quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik heb een simpele bij de Hema gekocht! En ik gebruik hem bijna nooit, mwehe
Moleskine!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:20 schreef Mixende_match het volgende:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx ladies 0+
Nou het zelf ook nog zo zien.
Dit troosteloze weer helpt ook niet echt.
Misschien moeten we het gewoon in je oor schreeuwenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx ladies
Nou het zelf ook nog zo zien.
Dit troosteloze weer helpt ook niet echt.
We zijn wel aan elkaar gewaagd hèquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:43 schreef conleche het volgende:
Hahahaha, XM, check je WF. Dit geloof je niet!
Dit was het spannendste potje ever.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
We zijn wel aan elkaar gewaagd hè
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Dit was het spannendste potje ever.
SHOPPEN HELPTquote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:04 schreef Perruche het volgende:
God kansloos, heb mascara, blush en foundation gekocht. Had ik niet gedaan als ik helemaal blij was denk ik?
Ik zal maar niet langs de bijenkorf gaan om toch die mooie Fred de la bretonniere tas te kopenquote:
We hadden beide 293 punten, maar ik had nog ddsc liggen en kon niet zoveel. Co ging uit en won, nipt! Was tof potjequote:
393!!!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
We hadden beide 293 punten, maar ik had nog ddsc liggen en kon niet zoveel. Co ging uit en won, nipt! Was tof potje.
Als je dan geen eten meer kan kopen niet nee... maar anders..quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:06 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik zal maar niet langs de bijenkorf gaan om toch die mooie Fred de la bretonniere tas te kopen
Oja! Had m al gewist, dus kon niet meer checken. Maar 393 om 412 was het uiteindelijkquote:
Must... Resist... Moet ook nog op vakantie volgende maand, met vriendje. Hopelijk pakt dat we'll goed uit!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:09 schreef Nallie het volgende:
[..]
Als je dan geen eten meer kan kopen niet nee... maar anders..
Oh dat is wel fijn maar ook een beetje gek denk ik.. Die van mij wordt ook boos als ik boos ben. En die is net zo stom en gemeen en koppig hahahahaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |