abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103002190
De Slankreeks

De Slank-topics zijn bedoeld voor wie wel wat kilootjes kwijt wil raken, maar geen overgewicht heeft, en voor wie probeert een goed gewicht te behouden, kortom, voor wie bezig is met goed eten en goed leven.

Algemeen uitgangspunt om af te vallen / goed gewicht te houden
• Eet genoeg! Meestal is dat méér dan je denkt: veel mensen die willen afvallen eten te weinig om te kunnen afvallen. Wie te weinig eet geeft z'n lichaam onvoldoende energie om vet af te breken, en daarnaast krijgt het lichaam signalen dat het heel verstandig is om elke overblijvende calorie ergens op te slaan. Op je buik, kont of heupen.
• Eet meer broccoli! Toevallig is broccoli héél gezond. Zegt loveli, dus het zal zo zijn. Iets algemener: eet meer groente. Veel meer groente.
• Sport! Goed voor je lijf, voor de stofwisseling, voor vetverbranding en voor spieropbouw. Niet iedereen kan of wil sporten, sommige mensen wérken echt (huuh), anderen hebben een kwetsbaar lichaam, maar hoe meer je inspanning toevoegt aan je dagelijkse bezigheden, hoe beter dat is voor je lijf. Niet overdrijven natuurlijk.
• Wees duurzaam! Je kunt een laag gewicht bereiken met een extreme aanpak. Dan is het echter heel moeilijk vast te houden. Probeer een aanpak te kiezen die je kan en wil blijven volhouden. In het algemeen is het beter om maximaal een halve kilo per week af te vallen.
• Kijk niet uitsluitend naar calorieën en hecht niet teveel waarde aan een weegschaal. Een eenzijdig menu kan je voorzien van de juiste hoeveelheid calorieën, maar voorziet niet in alle stoffen die je nodig hebt. Een veelzijdig menu bestaat niet zozeer uit de ene dag italiaans en de volgende sushi en de derde hollandse pot, maar uit een verzameling van groente (veel), brood etc (volkoren), vlees (mager) en vet (van de juiste soort). De weegschaal vertelt je hoe zwaar je bent, maar als je een kilo vet verwerkt tot 2 kilo spieren ben je zwaarder.. maar slanker.

Meedoen!
Doen! Welkom! Vertel, wat wil je, wat is je plan, wat doe je? De meeste van ons posten regelmatig een eetlijstje, met daarop:
• O Ontbijt
• T Tussendoortje
• L Lunch
• D Diner
• S Sport
Soms volgt daarop ongevraagd commentaar, niet altijd, schroom niet expliciet om commentaar te vragen, dan krijg je een hoop op- en aanmerkingen (of complimenten natuurlijk, kan ook).

Details (BMI is een handvat om overgewicht vast te stellen. De slankreeks is bedoeld voor mensen zonder overgewicht, met overgewicht (BMI > 27) ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub.
BMR is een statistische berekening van de hoeveel calorieën die je lichaam nodig heeft om bedlegerig te zijn zonder je organen te beschadigen.

Slowchat In deze reeks wordt veel geslowchat, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondersneeuwen, stel hem dan gerust nog een keer!

PM-lijst PM-lijst is hier te vinden.
Bijwerken staat vrij!

Lurktooltje: Lurkers beware! http://www.fok.nl/gm/volgteltool.php
Ja doei.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 16:46:09 #2
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103002259
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_103002311
:W
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_103002345
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:38 schreef Perruche het volgende:
:D Nallie ik weet ook niet veel meer and im also cnofused :')
:*
Sporten hielp voor mij altijd om wat rustiger te worden en even mn gedachten er vanaf te zetten, en chocola natuurlijk. Maar volgens mij ben je vrij rustig :)
Be someone that makes you happy
pi_103002376
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:37 schreef MarMar het volgende:
Mijn man lijkt alleen maar perfect omdat ik niet over hem zeur in het openbaar ;)

maar hij is wel lief O+
Inderdaad ja... Als ik weleens vertel over de mindere momenten van mijn meneer (wat een alliteratie O+) vragen mensen zich waarschijnlijk ook af waarom ik nog bij hem ben, maar al die keren dat hij gewoon normaal en leuk doet is er ook niet zoveel te vertellen.

Ontopic, er is vast een correlatie tussen relatieperikelen en eetpatroon. :P
Know that while you sleep
Everything has changed
pi_103002397
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:42 schreef Perruche het volgende:

[..]

Misschien heb ik een coco in man vorm!!
Haha, wie weet. Wat de ruzies betreft hoop ik het echt niet voor je, want ik word heel gemeen als ik Boos ben. Voor de rest gun ik je 'mij' van harte O+ :*
pi_103002449
Ik moet altijd janken als ik boos ben.. en als mensen dan denken dat ik zielig ben en me willen troosten word ik NOG bozer :') dan gaat het van "IK BEN GVD NIET VERDRIETIG, IK BEN GEWOON ONGELOVELIJK KWAAD OP JE"
en als ik kon zou ik er bij stampvoeten ook whehe
pi_103002450
Die man is gewoon pissed-off...

Hij wil over-the-top flirten en zo een verkapte schare back-up's te hebben mocht het ene misgaan.
Nu werkt dit bij Nederlandse vrouwen niet, want die zijn lomp gezegd, nogal lomp. :@
Dus Perr pikt dit al poosje niet, zegt er paar keer wat van, hij gaat 'ach, kan nog wel even', Perr neemt punt in, hij stribbelt tegen en is op z'n pikkie getrapt.
Krijgt last van zand in z'n mangina omdat 'ie baalt dat 'ie weet dat 'ie het toch niet red, dus gaat 'ie mokken. :')

/inzicht (wilde gok) op z'n V1z' :D
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 16:50:40 #9
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103002458
Ik vind even mokken nog tot daar aan toe, maar dagenlang? Dat is eigenlijk alleen maar triest met een underscore en uitroepteken.

Oh fijn, mensen met stinkend junkvoer in de trein :{.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_103002478
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:48 schreef Mini. het volgende:

[..]

Inderdaad ja... Als ik weleens vertel over de mindere momenten van mijn meneer (wat een alliteratie O+) vragen mensen zich waarschijnlijk ook af waarom ik nog bij hem ben, maar al die keren dat hij gewoon normaal en leuk doet is er ook niet zoveel te vertellen.

Ontopic, er is vast een correlatie tussen relatieperikelen en eetpatroon. :P
ongetwijfeld :)
  woensdag 12 oktober 2011 @ 16:51:30 #11
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103002499
O: twee sneetjes met ham en kaas
L: twee oatmeal muffins
T: twee sneetjes pindakaas
D: ?
S: Club Battle denk ik zo?
T: iets zuiveligs oO<

Je kan L en T1 ook andersom zien, al had ik dan wel een late L :')

quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:49 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Haha, wie weet. Wat de ruzies betreft hoop ik het echt niet voor je, want ik word heel gemeen als ik Boos ben. Voor de rest gun ik je 'mij' van harte O+ :*
:D O+
pi_103002525
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:50 schreef MarMar het volgende:
Ik moet altijd janken als ik boos ben.. en als mensen dan denken dat ik zielig ben en me willen troosten word ik NOG bozer :') dan gaat het van "IK BEN GVD NIET VERDRIETIG, IK BEN GEWOON ONGELOVELIJK KWAAD OP JE"
en als ik kon zou ik er bij stampvoeten ook whehe
Huilen doe ik ook. Heul irritant ja :D :P
pi_103002542
Dat wij nooit ruzie hebben is volledig te danken aan Baardmans. Ik heb hem van de week een hele avond genegeerd, gewoon omdat ik zonder reden boos was (op de situatie, op hem - volkomen onterecht natuurlijk). Toen ik uiteindelijk maar kwaad naar bed ben gestampt, kwam 'ie me daar nog thee en knuffels en kusjes brengen. O+.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 16:53:02 #14
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103002562
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat wij nooit ruzie hebben is volledig te danken aan Baardmans. Ik heb hem van de week een hele avond genegeerd, gewoon omdat ik zonder reden boos was (op de situatie, op hem - volkomen onterecht natuurlijk). Toen ik uiteindelijk maar kwaad naar bed ben gestampt, kwam 'ie me daar nog thee en knuffels en kusjes brengen. O+.
Eet ees zeh bionic man :o
pi_103002601
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_103002609
quote:
O+
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  woensdag 12 oktober 2011 @ 16:54:44 #17
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103002635
Mijn ex was ook zo, nooit boos en meegaand en lief enzo. Maar daar kreeg ik de kriebels van :@. Ik heb af en toe echt tegengas nodig...
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_103002649
Je hebt het echt getroffen met hem DaD. O+
Hoe is het eigenlijk met die situatie, nog nieuws? Of heb je dat al verteld en heb ik het gemist? :@
Everything has changed
pi_103002659
quote:
jouw baard klinkt als mijn lief O+

Maar serieus Coco, je trouwring naar Martijn gooien? Holy hell, als ik dat bij mijn lief zou doen, dan denk ik dat de komende tijd op de bank slaap, nadat ik op mijn donder heb gehad :')

Ik vind mezelf zo'n emo stuiterbal sinds ik van de hormonen af ben, maar als ik jullie zo lees dan valt het allemaal wel mee :+
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_103002663
quote:
Ik denk ook dat ik zelf hele goede vrienden met mij zou worden O+ En dat ik mijzelf best een tof wijf zou vinden. Wel knettergek ook. En raar. Maar vooral tof :Y

Maar goed. Ik heb ook dagen dat alles STOM :( is. Inclusief mijn eigen persoon.

Had ik al gezegd dat ik Perruche ook Tof vind? Bewust met hoofdletter T. En Lief. O+ Dus dat ik daarom hoop dat hij snel bij zinnen komt, beseft dat hij zich als een achterlijke idioot gedraagt en zich realiseert dat hij stom bezig is. :*
pi_103002675
oh en Mangina LOL _O- _O-
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_103002683
Haha vizor ik vind het een briljante analyse maar ik denk niet dat dat het probleem is :P maar misschien wel :? en ik ben heul niet lomp :P ik kan toch heel elegant perr-dansjes doen :D
pi_103002685
En mijn Mr.Mo komt vanavond weer thuis O+ O+ O+ *O*
Ja doei.
pi_103002727
Coco :D O+.

Erg eigenlijk, ik zou mezelf best een leuk vriendinnetje vinden als ik een man was. :').
pi_103002740
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:55 schreef motorbloempje het volgende:
En mijn Mr.Mo komt vanavond weer thuis O+ O+ O+ *O*
Issie al 3 dagen weg? of wassie al eerder weg en mis ik wat dagen in mijn brein?
pi_103002766
Heb gisteravond zo gelachen om mijn Mr.
Vragenlijst Schildklier/Hormoondokter:
- Bent u vaak moe
- Komt u vaak moe uit bed
- Heeft u het vaak koud
- Blijft u soms liever binnen ipv dat u iets leuks gaat doen

Zo ging dat kreng door :')
Mijn Mr "ehh als die arts zo'n inzicht heeft dan betaal ik met liefde alle consults"
  woensdag 12 oktober 2011 @ 16:57:44 #27
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103002767
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:55 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ik denk ook dat ik zelf hele goede vrienden met mij zou worden O+ En dat ik mijzelf best een tof wijf zou vinden. Wel knettergek ook. En raar. Maar vooral tof :Y

Maar goed. Ik heb ook dagen dat alles STOM :( is. Inclusief mijn eigen persoon.

Had ik al gezegd dat ik Perruche ook Tof vind? Bewust met hoofdletter T. En Lief. O+ Dus dat ik daarom hoop dat hij snel bij zinnen komt, beseft dat hij zich als een achterlijke idioot gedraagt en zich realiseer dat hij stom bezig is. :*
I repeat: :D O+

Coco en Perruche zijn Tof, inderdaad :Y

Slankies O+
pi_103002772
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:55 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Maar serieus Coco, je trouwring naar Martijn gooien? Holy hell, als ik dat bij mijn lief zou doen, dan denk ik dat de komende tijd op de bank slaap, nadat ik op mijn donder heb gehad :')

Ik vind mezelf zo'n emo stuiterbal sinds ik van de hormonen af ben, maar als ik jullie zo lees dan valt het allemaal wel mee :+
Hij weet hoe ik in elkaar zit. Dat is overigens geen excuus voor mijn gedrag, maar wel waarom ik niet op de bank hoef te slapen dan :P Wat ruzies betreft is Martijn gewoon een beter mens dan ik.
pi_103002773
Hij gaat altijd op maandagmiddag weg :) dus de twee nachten zitten er alweer op *)
Ja doei.
pi_103002815
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:57 schreef MariaEtcetera het volgende:

Slankies O+
Dit!

Grouphug! *; *;
  woensdag 12 oktober 2011 @ 16:59:01 #31
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103002821
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:57 schreef Ml-etje het volgende:
Heb gisteravond zo gelachen om mijn Mr.
Vragenlijst Schildklier/Hormoondokter:
- Bent u vaak moe
- Komt u vaak moe uit bed
- Heeft u het vaak koud
- Blijft u soms liever binnen ipv dat u iets leuks gaat doen

Zo ging dat kreng door :')
Mijn Mr "ehh als die arts zo'n inzicht heeft dan betaal ik met liefde alle consults"
Inzicht om er wat aan te doen?

Ik denk dat bijna iedereen wel 'ja' op deze vragen kan antwoorden, toch :+
  woensdag 12 oktober 2011 @ 16:59:26 #32
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103002839
Ik zou mezelf stukken leuker vinden met een ander lijf. De fysieke wrakheid is niet zo tof.
pi_103002856
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:59 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

zeker in de herfst ja :P
pi_103002866
:') ml wat een suffe lijst.

Mo fijn dattie weer terugkomt!

Ok nog 1 ding doen en dan ben ik klaar *)
En nallie, ik ga bodypump doen vanavond *O*
pi_103002867
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:55 schreef Mini. het volgende:
Je hebt het echt getroffen met hem DaD. O+
Hoe is het eigenlijk met die situatie, nog nieuws? Of heb je dat al verteld en heb ik het gemist? :@
Nee, niet echt nieuws. Bloedonderzoek heeft mogelijkheid 3 in principe uitgesloten, dus dat is fijn. Het is mentaal alleen vrij zwaar.

Thanks for asking. :*.
pi_103002889
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:55 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Ach, als er maar genoeg theatrale acties zijn geweest hecht je daar ook niet meer zo'n waarde aan. :P
Zo heeft mijn meneer ooit zijn eigen computermonitor stukgegooid, een fles rosé over mijn bed leeggegoten... Gewoon opruimen en verdergaan met je leven. :')

-edit- Daar staat ook tegenover dat toen het ooit uit was, hij via via had uitgezocht in welke trein ik zat en toen ineens voor m'n neus stond met een flesje wijn en 2 glazen, een cd met liedjes die hij voor me had uitgezocht en allerlei lieve briefjes enzo. O+

Meteen maar even een lijstje...
O: yoghurt met havermout
T: snee brood met kipsalade (uit een bakje)
L: 2 sneetjes brood met kaas
T: snee brood met salade
T: ? niks meer bij me maar ik heb nog honger, misschien ergens een banaan kopen ofzo
B: 2x 20 minuten fietsen
D: iets kant en klaars met tortellini en gegrilde groente
T: wijntje
Everything has changed
pi_103002890
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik zou mezelf stukken leuker vinden met een ander lijf. De fysieke wrakheid is niet zo tof.
Maar je bent wel heel mooi en heel lief en de fysieke brakheid kan je niets aan doen en doet ook niets af aan jouw leukheid :D
pi_103002896
quote:
Jamaar, de persoon XM vind je zelf toch ook vast leuk? O+
pi_103002929
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:59 schreef Perruche het volgende:
:') ml wat een suffe lijst.

Mo fijn dattie weer terugkomt!

Ok nog 1 ding doen en dan ben ik klaar *)
En nallie, ik ga bodypump doen vanavond *O*
Way to go! En jezelf verwennen mag. Shoppen helpt ook ;) of snaai
pi_103002932
Uh, mini, wat? Dat klinkt echt te erg _O-
pi_103002966
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:57 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Hij weet hoe ik in elkaar zit. Dat is overigens geen excuus voor mijn gedrag, maar wel waarom ik niet op de bank hoef te slapen dan :P Wat ruzies betreft is Martijn gewoon een beter mens dan ik.
als het voor jullie werkt ^O^
pi_103003033
quote:
Hm... fysieke wrakheid meldt! Ik vind mezelf daar niet meer of minder leuk door, zegt niets over wíe ik ben.

Ik proef een beetje zelfhaat (misschien een beetje een zwaar woord) of in elk geval dat gevoel t.o. je lijf en je lijf is nu eenmaal waar je in woont.. Heb dat wel vaker tegen je gezegd omdat ik het idee heb dat je je lijf soms straft.. dus..
pi_103003118
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:00 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Nee, niet echt nieuws. Bloedonderzoek heeft mogelijkheid 3 in principe uitgesloten, dus dat is fijn. Het is mentaal alleen vrij zwaar.

Thanks for asking. :*.
Oh gelukkig, dat is in elk geval goed nieuws. Heb je eigenlijk al een nieuwe datum? Kan me voorstellen dat het heel naar is ja... :*
Everything has changed
pi_103003143
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:02 schreef _aurum_ het volgende:

als het voor jullie werkt ^O^
Nou ja :D Nu klinkt het bijna alsof we continu ruzie maken _O-

Ik denk dat het misschien twee keer per jaar voorkomt hoor :D (goed dat is twee keer te veel :P Oh, en laten we hopen dat ik door alle hormonen niet ineens wekelijks dat soort gedrag ga vertonen :') )
pi_103003174
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 16:59 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Dat is niet echt normaal als je dat allemaal hebt hoor ;) en dagelijks.

Die lijst ging zo nog wel even door..
pi_103003187
Ik ga ook altijd janken...
Maar mijn vriend denkt volgens mij dan: Jank maar een end weg....
En hij gaat mij nie eens troosten ;( o|O
~ Bonito La Risa ~
pi_103003214
Ik ga mijn laatste les van vandaag verzorgen. Tot vanavond allemaal :)
pi_103003215
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:01 schreef Perruche het volgende:
Uh, mini, wat? Dat klinkt echt te erg _O-
Dat is wel al zeker een jaar of 6 geleden, misschien wel langer. (Damn, ik word oud...)
Everything has changed
  woensdag 12 oktober 2011 @ 17:08:46 #49
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103003228
Mijn lijf bepaalt wel voor me wat en wie ik níet kan zijn. En daar heb ik het bij tijd en wijle best moeilijk mee :). Maar goed, er bestaat geen kringloopwinkel voor lijven, dus pech.

En nu ga ik door de regen fietsen :W.
pi_103003229
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:05 schreef Mini. het volgende:

[..]

Oh gelukkig, dat is in elk geval goed nieuws. Heb je eigenlijk al een nieuwe datum? Kan me voorstellen dat het heel naar is ja... :*
Ja, komende maandag. :).
pi_103003234
:s) Lol mima, mannen hebben het toch best zwaar... wel troosten is niet goed, niet troosten is niet goed...
pi_103003265
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:08 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mijn lijf bepaalt wel voor me wat en wie ik níet kan zijn. En daar heb ik het bij tijd en wijle best moeilijk mee :). Maar goed, er bestaat geen kringloopwinkel voor lijven, dus pech.

pi_103003279
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:08 schreef MarMar het volgende:
:s) Lol mima, mannen hebben het toch best zwaar... wel troosten is niet goed, niet troosten is niet goed...
Ja idd. En alstie dan kom troosten, en ik ben boos op hem, zeg ik altijd: Ja rot nu maar op... :') Echt vrouwen :X haha
~ Bonito La Risa ~
pi_103003310
quote:

:* Maar goed ook dat er geen kringloopwinkel bestaat daarvoor he ?)
~ Bonito La Risa ~
pi_103003324
quote:

Je lijf kiest er ook niet voor, het overkomt je, je lijf staat niet los daarvan, het overkomt je lijf ook.
En ik snap heel goed dat het suckt als je lijf bepaalt wat je kan en niet kan, maar dat bepaalt nogsteeds niet wie je bent en hoe tof je bent!
pi_103003375
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:06 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Nou ja :D Nu klinkt het bijna alsof we continu ruzie maken _O-

Ik denk dat het misschien twee keer per jaar voorkomt hoor :D (goed dat is twee keer te veel :P Oh, en laten we hopen dat ik door alle hormonen niet ineens wekelijks dat soort gedrag ga vertonen :') )
nee, het betekent dat het goed is zo :P

Wat voor jullie werkt hoeft voor ons niet te werken en vice versa. En dat dat goed is enzo ;)
pi_103003384
Nu wil ik 0800-slank bellen om te kijken of dat bestaat :P
pi_103003407
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:08 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

pi_103003414
:* voor DaD
pi_103003515
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:08 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik zal aan je denken. :*
Everything has changed
  woensdag 12 oktober 2011 @ 17:17:41 #61
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_103003594
Wat mar zegt. En het maakt je ook deels wieje wel bent. En ik vind je tof. Sommige dingen zijn nu eenmaal gewoon hoe ze zijn.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_103003628
Goffer huisarts :r

Ja je hebt **insert ziekte** ja daar is niks aan te doen.
Euhh nou dat is wel heel kort door de bocht.
Na 10 minuten mekkeren met veel pijn en moeite plus een preek toch een doorverwijzing gekregen.
Echt hé :{w

/sorry :@
  woensdag 12 oktober 2011 @ 17:18:49 #63
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103003643
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:17 schreef Tinkepink het volgende:
Wat mar zegt. En het maakt je ook deels wieje wel bent. En ik vind je tof. Sommige dingen zijn nu eenmaal gewoon hoe ze zijn.
Oui, externe factoren zijn soms gewoon zo, en dan moet je maar gewoon proberen het tofste persoon zijn die je kan zijn :7
pi_103003659
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:17 schreef Tinkepink het volgende:
" al is suckt dingen niet kunnen big time.
pi_103003681
True, maar leven is te kort om alleen maar boos te zijn op dingen die sucken, zeker als je veel tofheid hebt!
En dat is het tweede verkapte compliment naar XM toe :*
pi_103003719
Trouwens... Ik ben op zoek naar een leuk - enigszins normaal - adresboekje. Tips?
~ Bonito La Risa ~
pi_103003764
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:18 schreef Ml-etje het volgende:
Goffer huisarts :r

Ja je hebt **insert ziekte** ja daar is niks aan te doen.
Euhh nou dat is wel heel kort door de bocht.
Na 10 minuten mekkeren met veel pijn en moeite plus een preek toch een doorverwijzing gekregen.
Echt hé :{w

/sorry :@
Echt sommige huisartsen! :X Die verdienen het niet eens om een arts te zijn. }:|

:* maar wel een doorverwijzing
~ Bonito La Risa ~
pi_103003830
Sterkte, maar lieve Ml, watnou als hij gelijk heeft? Soms is het zo.
En ik ben nu wel nieuwsgierig welke ziekte het is. PM?

Edit: anders typ je even een verkeerde nick... Sorry Ml-tje die was dus voor jou!
pi_103003877
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:19 schreef MarMar het volgende:
True, maar leven is te kort om alleen maar boos te zijn op dingen die sucken, zeker als je veel tofheid hebt!
En dat is het tweede verkapte compliment naar XM toe :*
Is ook zo :Y
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:21 schreef Mixende_match het volgende:

[..]

Echt sommige huisartsen! :X Die verdienen het niet eens om een arts te zijn. }:|

:* maar wel een doorverwijzing
Nou .. ben benieuwd wat erin staat :D
  woensdag 12 oktober 2011 @ 17:25:20 #70
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103003936
Bah verrot wakker worden drukt overigens wel een stempel op je dag, ik moet mijn tof voor vandaag nog vinden geloof ik :') :+

Volgens vriendje kon ik wel weer opnieuw mn bed in kruipen om er vervolgens met het goeie been uit te stappen :D Klonk nog best aanlokkelijk :7

blaarp.

[ Bericht 24% gewijzigd door MariaEtcetera op 12-10-2011 17:43:44 ]
pi_103003998
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:20 schreef Mixende_match het volgende:
Trouwens... Ik ben op zoek naar een leuk - enigszins normaal - adresboekje. Tips?
De Bijenkorf heeft zo'n afdeling met allemaal mooie boekjes en schrijfwaren, heerlijk. O+ Ik ben fan van Moleskine, die hebben ze daar ook. Of naar een echte speciaalzaak natuurlijk.

Ik zou zo die hele afdeling kunnen leegkopen. Alleen ben ik dan weer zo'n muts die niks belangrijk genoeg vindt om erin te schrijven, dus hou ik me maar in. :')
Everything has changed
  woensdag 12 oktober 2011 @ 17:28:47 #72
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_103004058
quote:
Ik heb een simpele bij de Hema gekocht! En ik gebruik hem bijna nooit, mwehe :D
pi_103004084
Ik pleur adressen altijd gewoon in een xl bestandje :)
pi_103004113
:* Maria en XM.
Als je ondanks tegenslagen toch nog zo tof bent, maakt dat je alleen maar awesome-er.
Ik snap nooit hoe sommige mensen hier zo slecht over zichzelf kunnen denken... Mensen zouden zichzelf moeten kunnen zien zoals anderen ze zien.
Everything has changed
pi_103004145
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:28 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik heb een simpele bij de Hema gekocht! En ik gebruik hem bijna nooit, mwehe :D
*boks* B-)
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_103004217
quote:
Moleskine!
pi_103004250
Moleskine O+ of paperblanks!
  woensdag 12 oktober 2011 @ 17:43:24 #78
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103004584
Thnx ladies O+

Nou het zelf ook nog zo zien :').

Dit troosteloze weer helpt ook niet echt.
pi_103004595
Hahahaha, XM, check je WF. Dit geloof je niet!
pi_103004597
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx ladies 0+

:* O+ :*
~ Bonito La Risa ~
pi_103004604
Of of of of, ik ga er zelf 1 maken! B-)
~ Bonito La Risa ~
pi_103004663
Het is gestopt met regenen! :o !
Ja doei.
pi_103004719
Nog 5 daagjes en ik heb ook internet op mijn telefoon B-) *O*
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_103004771
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx ladies O+

Misschien moeten we het gewoon in je oor schreeuwen :7
pi_103004773
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:46 schreef motorbloempje het volgende:
Het is gestopt met regenen! :o !
hier niet :{
~ Bonito La Risa ~
  woensdag 12 oktober 2011 @ 17:56:05 #86
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103004986
quote:
10s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:43 schreef conleche het volgende:
Hahahaha, XM, check je WF. Dit geloof je niet!
We zijn wel aan elkaar gewaagd hè *O*
pi_103005019
quote:
10s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:56 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

We zijn wel aan elkaar gewaagd hè *O*
Dit was het spannendste potje ever.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 17:57:53 #88
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103005047
quote:
10s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:57 schreef conleche het volgende:

[..]

Dit was het spannendste potje ever.
:Y
pi_103005256
quote:
14s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 17:57 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

:Y
Wie won?
pi_103005270
God kansloos, heb mascara, blush en foundation gekocht. Had ik niet gedaan als ik helemaal blij was denk ik?
pi_103005281
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:04 schreef Perruche het volgende:
God kansloos, heb mascara, blush en foundation gekocht. Had ik niet gedaan als ik helemaal blij was denk ik?
SHOPPEN HELPT :)
pi_103005288
:D hadden jullie gelijkspel?
pi_103005318
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:05 schreef Nallie het volgende:

[..]

SHOPPEN HELPT :)
Ik zal maar niet langs de bijenkorf gaan om toch die mooie Fred de la bretonniere tas te kopen :P
  woensdag 12 oktober 2011 @ 18:07:41 #94
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103005355
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:05 schreef Perruche het volgende:
:D hadden jullie gelijkspel?
We hadden beide 293 punten, maar ik had nog ddsc liggen en kon niet zoveel. Co ging uit en won, nipt! Was tof potje :Y.
pi_103005375
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:07 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

We hadden beide 293 punten, maar ik had nog ddsc liggen en kon niet zoveel. Co ging uit en won, nipt! Was tof potje :Y.
393!!!
pi_103005405
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:06 schreef Perruche het volgende:

[..]

Ik zal maar niet langs de bijenkorf gaan om toch die mooie Fred de la bretonniere tas te kopen :P
Als je dan geen eten meer kan kopen niet nee... maar anders.. ;)
  woensdag 12 oktober 2011 @ 18:10:32 #97
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_103005451
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:08 schreef conleche het volgende:

[..]

393!!!
Oja! Had m al gewist, dus kon niet meer checken. Maar 393 om 412 was het uiteindelijk :Y.
pi_103005503
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 18:09 schreef Nallie het volgende:

[..]

Als je dan geen eten meer kan kopen niet nee... maar anders.. ;)
Must... Resist... Moet ook nog op vakantie volgende maand, met vriendje. Hopelijk pakt dat we'll goed uit!
pi_103005514
Is er ook wordfeud voor blackberry?
pi_103005557
quote:
Oh dat is wel fijn maar ook een beetje gek denk ik.. Die van mij wordt ook boos als ik boos ben. En die is net zo stom en gemeen en koppig hahahaha
Worry is a misuse of imagination
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')