Ach die gozer hebben we toch niet nodig, voetbalt alleen goed als hij dreigt zijn basisplaats te verliezen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:20 schreef Maastoren het volgende:
Het lijkt me trouwens sterk dat Biseswar akkoord gaat met een minder contract?
Die gozerquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:23 schreef Ritmo het volgende:
Swertsgoede jongen, maar laten we hopen dat we die jongen nooit meer in Feyenoord-shirt zien. Nog bedankt Leo, voor het lichten van z'n contract voor dit seizoen.
Het zou hem wel sieren.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:20 schreef Maastoren het volgende:
Tsja, aan de andere kant waar moet hij dan heen? Lekker in Schotland voetballenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:20 schreef Maastoren het volgende:
Idd. Echt niveau eerste divisie. Hoe hij AZ en Feyenoord op z'n CV heeft gekregen is een wonder.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:25 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Die gozerHoe hij voetbalt... Tering jantje.
Rusland of Duitsland? Je kan wel een aardig dvd'tje maken van hem.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, aan de andere kant waar moet hij dan heen? Lekker in Schotland voetballen
Idd, maak een dvdtje van al die boogballetjes die de kruising zijn ingevlogen en je kunt zo aan de slag in de zandbak voor een duizelingwekkend salaris.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:28 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Rusland of Duitsland? Je kan wel een aardig dvd'tje maken van hem.
Zelfs kampioen geworden als basisspelerquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:28 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd. Echt niveau eerste divisie. Hoe hij AZ en Feyenoord op z'n CV heeft gekregen is een wonder.
Dat is ook weer zo. Maar zo erg omlaag hoeft hij denk ik niet te gaan.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:28 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Rusland of Duitsland? Je kan wel een aardig dvd'tje maken van hem.
Het zou leuk zijn als andere talenten hiervan zouden leren, maar iets in mij zegt me dat ze dat niet doen.quote:ADO laat voormalig Liverpool-talent na vier invalbeurten weer gaan
Het gaat niet goed met de loopbaan van Jordy Brouwer. De Nederlandse aanvaller vertrok al op jonge leeftijd naar het Engelse Liverpool, maar wist daar nooit door te breken en tekende vorig jaar een contract bij ADO Den Haag. Ook die samenwerking is op een mislukking uitgelopen.
Brouwer, die eerder door Liverpool al werd verhuurd aan RKC Waalwijk, speelde slechts vier officiële wedstrijden voor ADO. Drie keer viel hij in tijdens een competitiewedstrijd en in augustus mocht de spits nog negentien minuten meedoen tegen het Griekse Omonia Nicosia. Scoren in het shirt van de hofstedelingen deed Brouwer niet.
Coach Maurice Steijn doet ondanks het zomerse vertrek van Dmitri Bulykin geen beroep op Brouwer en woensdag is besloten om het doorlopende contract van de aanvaller te laten ontbinden, zo meldt RTV West. Het is nog niet bekend waar de 23-jarige Brouwer zijn carrière vervolgt.
Hij moet het eerst maar weer eens laten zien. Nog geen minuut gespeeld dit seizoen als ik me niet vergis?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. Maar zo erg omlaag hoeft hij denk ik niet te gaan.
Zo'n Vlaar pakt ook gewoon een miljoen ofzo, en Van Geel is helemaal gek van Biseswar.
Jawel minuut of 30 (?) tegen ADO.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:32 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Hij moet het eerst maar weer eens laten zien. Nog geen minuut gespeeld dit seizoen als ik me niet vergis?
Tegen Den Haag. Maar toen stond 'ie weer op linksquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:32 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Hij moet het eerst maar weer eens laten zien. Nog geen minuut gespeeld dit seizoen als ik me niet vergis?
Ook dat ja.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfs kampioen geworden als basisspeler
Ohja helemaal vergeten. Ben benieuwd wie er op het bankie mag gaan zitten als Biseswar weer in de basis kan starten.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:33 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jawel minuut of 30 (?) tegen ADO.
En terecht want die jongen heeft erg goede wedstrijden op de mat gelegd. Zou onterecht zijn om hem er nu uit te halen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:36 schreef Caland het volgende:
Ik blijf bij Cabral links en Biseswar rechts, ook met het oog op de toekomst.
Al zal Koeman Schaken niet zo snel passeren denk ik.
Ja, maar ook Schaken kwam nog geen pion voorbij tegen Den Haag. Iets waar alleen Cabral de schuld van kreeg.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
En terecht want die jongen heeft erg goede wedstrijden op de mat gelegd. Zou onterecht zijn om hem er nu uit te halen.
Naja heeft er dan ook maar één speler iets goeds gedaan die wedstrijd ?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, maar ook Schaken kwam nog geen pion voorbij tegen Den Haag. Iets waar alleen Cabral de schuld van kreeg.
Nee, dat niet. Hooguit El Ahmadi. Daarom vond ik die massale kritiek op Cabral ook zo onterecht.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:42 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Naja heeft er dan ook maar één speler iets goeds gedaan die wedstrijd ?
Die deed het daarvoor al vaak heel erg matig.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Hooguit El Ahmadi. Daarom vond ik die massale kritiek op Cabral ook zo onterecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |