Oh, ik doe alleen mijn bril op bij tv/pc en als ik naar school ga. De rest doe ik zonder, is toch niet nodigquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Eerst een vrouw regelen; dan een bril nemen! Zo heb ik het ook gedaan (technisch gezien heb ik namelijk geen bril meer nodig, maar het kijkt rustiger).
Vaag door het leven, dat is hoe wij rollenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, ik doe alleen mijn bril op bij tv/pc en als ik naar school ga. De rest doe ik zonder, is toch niet nodig
Ik kan echt niet normaal functioneren zonder mijn bril, dus dat gaat niet werken voor mij.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, ik doe alleen mijn bril op bij tv/pc en als ik naar school ga. De rest doe ik zonder, is toch niet nodig
Inderdaadquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:13 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vaag door het leven, dat is hoe wij rollen
Nee.quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee.Ik kom er net achter dat ik een hele simpele opgave van scheikunde heb verneukt.
![]()
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee.Ik kom er net achter dat ik een hele simpele opgave van scheikunde heb verneukt.
![]()
Iets met molaire massa.quote:
Nee, was een proefwerk, dus dat is niet mogelijk.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]nouja, poging twee dan maar?
TTT'je trouwens: Wie de neuk...
Ah kijk, weinig aan de hand dus, hopelijkquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, was een proefwerk, dus dat is niet mogelijk.
Maar gelukkig had ik die berekening met een zwak zuur, zuurconstante en concentratie wel goed.
In plaats van een 9,8 heb ik dus een 9,3 of zo, waar maak ik me zorgen om?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ah kijk, weinig aan de hand dus, hopelijk
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
In plaats van een 9,8 heb ik dus een 9,3 of zo, waar maak ik me zorgen om?
Ik heb geen fobo, daarom kan je niet reageren.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:23 schreef Spouwerranger het volgende:
Rez, doe eens kijken in mijn fobo bij mn reacties, want op een of andere manier kan ik niet meer op jouw fobo reageren. Check ook meteen die reactie van die gast onder jou
Oh, vandaarquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb geen fobo, daarom kan je niet reageren.
Red een baby, doneer moedermelk?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:23 schreef Spouwerranger het volgende:
Rez, doe eens kijken in mijn fobo bij mn reacties, want op een of andere manier kan ik niet meer op jouw fobo reageren. Check ook meteen die reactie van die gast onder jou
Jaquote:
quote:Hallo, Fred de Koning hier van de stichting: ''Red een baby, doneer moedermelk''
Doet u mee aan onze actie? 87% van de FOK!kers hebben zich reeds opgegeven.
Als u meedoet wordt u aankomende Zaterdagavond om 01:00 op het station Utrecht-Centraal op perron 5B verwacht.
Met vriendelijke groeten,
Fred de Koning.
(Stichting Red een baby)
Of met hun hoge attitude.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
Ach, waarschijnlijk gaat iedereen op FOK! je nu uitlachen met hun 3 afgeronde universitaire studies.
Ik maak er wel even eentje aan.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, vandaar, faaltje voor mij
Mensen die hun opleiding verzinnen op FOK!.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:23 schreef LompeHork het volgende:
[..]![]()
Ach, waarschijnlijk gaat iedereen op FOK! je nu uitlachen met hun 3 afgeronde universitaire studies.
Oh, maar dat heb ik dan weer wel, snotneus.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:25 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Of met hun hoge attitude.Zo van kijk mij eens veel levenservaring hebben.
Iedereen heeft dat toch gedaan? Ik voelde me altijd zo eenzaam hier.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mensen die hun opleiding verzinnen op FOK!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |