Oké, dan is het goed.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:01 schreef TWP het volgende:
[..]
Als ik je negeer is het nooit bewust.
Ja, ik had echt even een foreveralone momentjequote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]Jij bent zo eenzaam en alleen!
Dat hele systeem rust ook op één ander systeem en een back-up, goed plan ja.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:01 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Alhoewel ik dit nu lees
http://tweakers.net/nieuw(...)ijk-weer-online.html
Maar in mijn klas zat iedereen te mekkeren kanker ping kanker bb
Ja, oké.quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, ik had echt even een foreveralone momentje
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:06 schreef Spouwerranger het volgende:
Mijn bovenbuurman vind het altijd prettig om intensief naar binnen te kijken als ie zijn fiets pakt. Ik ben altijd bang dat ie mijn fok-praktijken ziet
Pas maar op. Volgende keer slaat hij met zijn harde piemel je ruit aan diggelen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:06 schreef Spouwerranger het volgende:
Mijn bovenbuurman vind het altijd prettig om intensief naar binnen te kijken als ie zijn fiets pakt. Ik ben altijd bang dat ie mijn fok-praktijken ziet
Obama.quote:
Het is echt zo'n stiekem en geniepige mannetje. Dus dat zie ik em nog wel doen eigenlijk. Gelukkig heb ik dubbelglas dus hij doet z'n best maar.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:07 schreef TWP het volgende:
[..]
Pas maar op. Volgende keer slaat hij met zijn harde piemel je ruit aan diggelen.
QFT.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:10 schreef Spouwerranger het volgende:
Barney Stinson is een harde baas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |