Ik vind die onderste werkelijkquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:13 schreef 92Merel het volgende:
Deze zijn moooooi
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie trouwens van dit soort schoenen met ponyhaar?
Zit zelf te twijfelen wat ik er van vind..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die hadden ze aan de pony moeten laten zittenquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:13 schreef 92Merel het volgende:
Deze zijn moooooi
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:46 schreef megamandy het volgende:
Mijn feestschoenen zijn gekocht![]()
[ afbeelding ]
Ik opende ze in de vracht en was meteen verkocht. Zeker voor nog geen 30 euro door de personeelskorting
Gaaaaaaaf!quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:46 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik opende ze in de vracht en was meteen verkocht. Zeker voor nog geen 30 euro door de personeelskorting
Nice!quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:46 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
Jepquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:53 schreef ChicaChula het volgende:
Je werkt bij Sasha toch? Zijn wel echt nice voor oud&nieuw!
dat zijn idd echte feestschoenen, heel mooi...nu moet je er zeker nog een hele outfit bij gaan shoppen?? grijnsquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:46 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, ik dacht echt precies hetzelfde!quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die hadden ze aan de pony moeten laten zitten
Dat zijn Jeffrey Campbell (of rip-offs natuurlijk) schoenen. Best wel populair hoor.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
OMFG!!!! Kijk wat ik tegenkom tijdens mijn zoektocht naar mooie heels:
[ afbeelding ]
De bovenste zou ik zo kopen, maar die onderste is echt 3x niks.quote:Op zondag 16 oktober 2011 22:13 schreef 92Merel het volgende:
Deze zijn moooooi
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kataklop kataklop?quote:Op maandag 17 oktober 2011 08:50 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
De bovenste zou ik zo kopen, maar die onderste is echt 3x niks.
Hoe zou je daar op kunnen lopen
Oe dit vind ik echt lelijkquote:Op maandag 17 oktober 2011 08:05 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Dat zijn Jeffrey Campbell (of rip-offs natuurlijk) schoenen. Best wel populair hoor.
Heb je ook met andere prints of zonder.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind ze wel leuk. Vind veel Campbell schoenen wel leuk,.
Die ene op de volgende (?) pagina met dat ponyhaar vind ik ook gaaf, maar ik ben er tegen dierenbont/haar op kleding/schoenen/accesoires te hebben. Die met het plexiglas vind ik ook leuk, haha.
Kan niet wachten tot december [kerst] en januari [verjaardag]. Heb 3 paar hakken op mijn lijstje staan,.
Die zwarte niceeee, maar waarom zo duurquote:Op maandag 17 oktober 2011 17:16 schreef ChicaChula het volgende:
Ik heb vandaag deze aangehad en ze waren zoooooooooooooooooooooooooooooooooooo mooi!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Helaas boven de 700 euro hahaha.
Deze stonden er ook (in roze en rood)
[ afbeelding ]
Zoiets?quote:Op maandag 17 oktober 2011 19:46 schreef electronique het volgende:
de laarsjes (L)
ik ben eigenlijk op zoek naar een paar mooie, liefst suede, zwarte, hoge pumps
iemand tips?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |