quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:28 schreef Prof_Hoax het volgende:
Lief Dagboek van Zweetteef,
Graag wil ik bij deze gebruik maken om jou te danken dat je in het leven bent geroepen.
Je verlicht ons van geirriteer en gegrom.
Vandaar ook dat ik graag in ZT's broekje kom.
Hoewel het een user was waar menig user scheef naar keek.
Doet ze nu erg, en met succes, haar best. Palingbeek.
Zweefteef, je bent ontzettend leuke user, toch wel.
Meestal, dan wel altijd. Soms niet.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:50 schreef Prof_Hoax het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoewel ik best vind dat je Users mag belonen als ze hun best doen er iets van te maken, zoals ZT met haar ontopic gepraat.
Vind ik je post, dankzij zijn suplesse en simpelheid dermate briljant dat mijn koffie wildgutsend tegen mijn beeldscherm slaat.
Piraat.
Disclaimer: dank aan smeg voor rijmpjesformaatquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:05 schreef Prof_Hoax het volgende:
Wat verwonder ik mij toch altijd ten zeerste met veel geknarsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer er weer een user zulke onzin neergooit. Sars.
Je kan ook jezelf verwijderen zonder gemaar.
Of na dit te posten kom je dan hardzwetend en schreeuwend klaar?
Lieve zweetteef, vul uwer dagboek.
Peperkoek.
Goed, genoeg geweest, ZT succes met je topic
Beste admins, users en streng maar rechtvaardige modjes ook.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:12 schreef yvonne het volgende:
Dit is het dagboek van zweetteef, zodat ze hier blijft posten en de mods haar niet gaan haten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat moet Prof ff op rijm zetten
Ik wil graag de attentie vragen voor het onderling gestook.
De beste Zeetteef doet haar best en haar wel-willen,
Nee smeg, af, niet voor emmers zaad tussen de billen.
Haar best doen zonder gezeik, getroll gezeur laat ze zien,
Van mij krijgt ze dan ook voor moeite een tien.
Lieve mods, van yvonne () de vraag om haar niet te overladen met haat.
Zorg dat het gezellig blijft en voor uw post, berraad, voordat deze reeks dicht " aat "![]()
Soja-arm-zaad.
-Prof_Hoax-
--------------------------------------------------
Lief dagboek
Korte OP want ik zit in de les doei
Liefs,
Zweetteef![]()
[ Bericht 89% gewijzigd door yvonne op 12-10-2011 12:45:52 ]Ik ben terug.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:28 schreef Prof_Hoax het volgende:
Lief Dagboek van Zweetteef,
Graag wil ik bij deze gebruik maken om jou te danken dat je in het leven bent geroepen.
Je verlicht ons van geirriteer en gegrom.
Vandaar ook dat ik graag in ZT's broekje kom.
Hoewel het een user was waar menig user scheef naar keek.
Doet ze nu erg, en met succes, haar best. Palingbeek.
Zweefteef, je bent ontzettend leuke user, toch wel.
Meestal, dan wel altijd. Soms niet.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:50 schreef Prof_Hoax het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoewel ik best vind dat je Users mag belonen als ze hun best doen er iets van te maken, zoals ZT met haar ontopic gepraat.
Vind ik je post, dankzij zijn suplesse en simpelheid dermate briljant dat mijn koffie wildgutsend tegen mijn beeldscherm slaat.
Piraat.
Disclaimer: dank aan smeg voor rijmpjesformaatquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:05 schreef Prof_Hoax het volgende:
Wat verwonder ik mij toch altijd ten zeerste met veel geknarsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer er weer een user zulke onzin neergooit. Sars.
Je kan ook jezelf verwijderen zonder gemaar.
Of na dit te posten kom je dan hardzwetend en schreeuwend klaar?
Lieve zweetteef, vul uwer dagboek.
Peperkoek.
Goed, genoeg geweest, ZT succes met je topic
Beste admins, users en streng maar rechtvaardige modjes ook.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:12 schreef yvonne het volgende:
Dit is het dagboek van zweetteef, zodat ze hier blijft posten en de mods haar niet gaan haten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat moet Prof ff op rijm zetten
Zorg dat het gezellig blijft en voor uw post, berraad, voordat deze reeks dicht " aat "![]()
Soja-arm-zaad.
-Prof_Hoax-
[ Bericht 55% gewijzigd door Prof_Hoax op 12-10-2011 12:43:15 ]
Op rijm hè!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:34 schreef Prof_Hoax het volgende:
fipo ben bezig met goede openings post. brbedit het zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door Prof_Hoax op 12-10-2011 12:47:07 ]
Leeees:quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:59 schreef Tamashii het volgende:
Waarom is dit er?
Dit is echt achterlijk.
Intiemkusjeindienouderdan18quote:Beste admins, users en streng maar rechtvaardige modjes ook.
Zorg dat het gezellig blijft en voor uw post, berraad, voordat deze reeks dicht " aat "
Soja-arm-zaad.
-Prof_Hoax-
Wat doe je in de tussentijd? Geen i-net, de horror!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:04 schreef Monopoly het volgende:
Ik zal dit topic eens goed doorlezen als de monteur is geweest vrijdag, dan heb ik weer volledig internet tot mijn beschikking.
Mobiel Fokken, het is nog wel te doen, maar verder een beetje actief met school bezig zijn (quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat doe je in de tussentijd? Geen i-net, de horror!
Ik voel je pijn broederquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mobiel Fokken, het is nog wel te doen, maar verder een beetje actief met school bezig zijn () Eng, ik weet het
Na nog een keer gelezen te hebben, andere conclusie:quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:59 schreef Tamashii het volgende:
Waarom is dit er?
Dit is echt achterlijk.
Ja, maar die valt vrij regelmatig ook weer uit.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:12 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik voel je pijn broeder
Geen vrije wifi in de buurt die je mag, uhm, lenen?
Precies mijn gedachtequote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:59 schreef Tamashii het volgende:
Waarom is dit er?
Dit is echt achterlijk.
Dus gewoon een trolltopic? Nou, poeh poeh, wat origineel.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:13 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Na nog een keer gelezen te hebben, andere conclusie:
U jelly?
I'm sorryquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:16 schreef Snuwerd het volgende:
Hé Hoax, dit is niet jouw topic hè. Je hoeft niet overal op te reageren.
wat haat je?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:59 schreef Tamashii het volgende:
Waarom is dit er?
Dit is echt achterlijk.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:38 schreef Zweetteef het volgende:
Nou zijn er van die nieuwe posters van de dierenbescherming denk ik. Daar staat dan een plaatje van een hond op en dan staat er bij idi had een honde leven. Ja tuurlijk had hij een honde leven het is een hond![]()
Staat er ook op een poster een plaatje van een kat staat er bij dat die een hondeleven had wtf het is een kat
Ik krijg honger van je uiquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Lief dagboek,
Vandaag zag ik dit topic, ik wil hier nu ook posten, ik weet niet of teef dit garpig vindt, ik hoop van wel. Op school heb ik veel toetsen dit is vevelend.
Kus, pizza/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben terug.
het lijkt er wel opquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:34 schreef Snuwerd het volgende:
haha ik hoop niet dat ik je topic nu een beetje dood hebt gemaakt ZT xxx
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:37 schreef Zweetteef het volgende:
Lief dagboek,
Plastic_zak is zoals sommige van jullie weten geband dit is natuurlijk een feest![]()
Maar nu gaat hij mij steeds dm sturen met huili huili dingen dat hij voor niks is geband. Ga ik toch niet over of wel dan![]()
Maar nu beticht hij mij er van dat ik yvonne's nicht zou zijn omdat er op dit topic geen slotje komt.
Eerst dacht hij ook nog dat ik een kloon van yvonne was
ProestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:37 schreef Zweetteef het volgende:
Lief dagboek,
Plastic_zak is zoals sommige van jullie weten geband dit is natuurlijk een feest![]()
Maar nu gaat hij mij steeds dm sturen met huili huili dingen dat hij voor niks is geband. Ga ik toch niet over of wel dan![]()
Maar nu beticht hij mij er van dat ik yvonne's nicht zou zijn omdat er op dit topic geen slotje komt.
Eerst dacht hij ook nog dat ik een kloon van yvonne was
ik voel hier toch nog een soort warme liefde aangaande P_ZSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens weet Yvonne best waarom bovenstaande gedacht wordt.
@ZT ik ga op zoek naar een nieuw slachtoffer, het nieuwe is er vanaf
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:45 schreef Snuwerd het volgende:
[..
@ZT ik ga op zoek naar een nieuw slachtoffer, het nieuwe is er vanaf
wel een groen blaadje relkloon. dat kan beter.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Teefje is het relkloontje van yvonne
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja??? Meteen ff een mod mailen dan!was jouw oude usericoon niet beterder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ah. goed te weten als ik eens geld nodig hebt. waar ging de weddenschap over?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja
Weddenschap verloren van een amsterdammer.
ok ok terug naar zweefteef.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
geen zin in te bespreken nu
bovendien is het zweetbiatch haar topic dus kunnen we het beter niet vervuilen
Neuh. niks unieks aan.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:16 schreef Stokstaart het volgende:
Yvonne waarom is deze reeks eigenlijk precies opgezet? Een dagboekreeks voor 1 user is toch wel vrij uniek te noemen op FOK!?
Doe normaal.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nou ze is het lievelingetje van Yvonne dus dat zal wel niet gaan gebeuren. Maar idd, never kick a man when he's already down!
zou iig wel bij de naam passen vind ik. goed gerucht die houden we vastquote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
nee maar heb wel gehoord dat ze anaal doet?
U jelly?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nou ze is het lievelingetje van Yvonne dus dat zal wel niet gaan gebeuren. Maar idd, never kick a man when he's already down!
Vind je jezelf nu niet een heel klein beetje een jankzakje?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Voelt dat nou goed, beetje trappen op iemand die reeds gebanned is?
wat is jouw verstandhouding met yvonne? gewoon om even te kijken wat we met je uit kunnen spoken, verder niets persoonlijksquote:
Spoor jij wel?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
wat ze is toch je mattie of niet?
geef me je notes! ik spaar zequote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ja ik wil ook het lievelingetje van Yvonne zijn ipv bans en notes collecten en een kutleven hebben op FOK!.
Ga ik naar bed als m'n ijsje op is.quote:
Prima op een lijn. Gewoon goed dus.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wat is jouw verstandhouding met yvonne? gewoon om even te kijken wat we met je uit kunnen spoken, verder niets persoonlijks
tjippiesquote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:32 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Prima op een lijn. Gewoon goed dus.
die van jou wil zelfs ik nietquote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb er nog anders wel 277 voor je
positief is voor watjes.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
allemaal positief man, spoor jij wel?
MacIJsquote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Walnotenijs??
Als je bij die mij van mij extra likt dan kri.... nah laat maar
ik heb je gevondenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:37 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dankzij haar heb ik een kpd ban hahaha
kunnen we dit topic niet omdopen tot SC?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:39 schreef Oerbeer het volgende:
Nou wel weer goed geweest met die SC he.
Nee. Ga er maar eentje uikiezen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:39 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
kunnen we dit topic niet omdopen tot SC?
ok. ik kies het myraela begrafenis topic.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:40 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Nee. Ga er maar eentje uikiezen.
hij regaeert de hele tijd op alles via dm, zelf als ik een topic open stuur hij fipoquote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Idd want de ander kan nieteens reageren dus erg sneu van teefje
Dat is dan wel baasquote:Op donderdag 13 oktober 2011 07:25 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
hij regaeert de hele tijd op alles via dm, zelf als ik een topic open stuur hij fipo
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:00 schreef Zweetteef het volgende:
Kiele kiele kiele ik sta in de file!!
Eik.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:00 schreef Zweetteef het volgende:
Kiele kiele kiele ik sta in de file!!
erk erk erk erk, ik zit ook op het werk.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:02 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Eik.
Wilg.
Berk.
Ik zit op het werk.
Ui, sjalot, knoflook.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:03 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
erk erk erk erk, ik zit ook op het werk.
aan aan aan aan, nu ga ik even staan.
Carburateur, bandenventiel, knalpot.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:09 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ui, sjalot, knoflook.
Dit dacht mijn penis ook.
Rood, wit, geel.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:21 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Carburateur, bandenventiel, knalpot.
Ruk je rot
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:55 schreef Dimens het volgende:
Wat een geweldig topic is dit toch.[ afbeelding ]
uiterraad maar dat kan ik niet posten wegens prive redenen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:33 schreef jcdragon het volgende:
Wat een lekkere vakantie dan.Ga je dan nog wel iets leuks doen ?
Ok, maar laat het ons weten als je het land uit gaat en niet meer op Fok! zit ? Anders gaan we ons zorgen maken en afvragen waar je blijft.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:33 schreef jcdragon het volgende:
Wat een lekkere vakantie dan.Ga je dan nog wel iets leuks doen ?
In mijn fantasie ga je met yvonne naar een kuuroord om elkaar daar eens goed door te masserenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:56 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
uiterraad maar dat kan ik niet posten wegens prive redenen.
dat jij in mijn topic post is een nieuw hoogtepuntquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:24 schreef w0nderboi het volgende:
Deze topics zijn echt weer een nieuw diepte punt
volgens mij bedoelde ie juist zijn eigen post. zo las ik het tenminstequote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:46 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
dat jij in mijn topic post is een nieuw hoogtepunt
lees het nog een keer dan want zo las ik het nietquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:48 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
volgens mij bedoelde ie juist zijn eigen post. zo las ik het tenminste
je hebt gelijk. was nochtans een betere analyse geweest.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:50 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
lees het nog een keer dan want zo las ik het niet
maar nu maar hopen dat hij hier nooit meer postquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:51 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je hebt gelijk. was nochtans een betere analyse geweest.
wel beter kieken.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:00 schreef jcdragon het volgende:
Hee, je hebt mijn vraag niet eens beantwoord !
huh wat bedoel je?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:11 schreef Snuwerd het volgende:
Zweetteef, waarom noem je dit nu vakantie, ik zie het verschil niet
niks uitvoert ik doe dikke studiequote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:25 schreef Snuwerd het volgende:
ja om vervolgens niks uit te voeren
Als ik trouwens heel erg rijk wordt, wil je dan met me trouwen?
Het was toch allemaal zo makkelijk of zo? Ik heb verschillende KLB topics van jou gezien over je studie.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:26 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
niks uitvoert ik doe dikke studie
nee makkelijk heb ik nooit gezegt. Wel dat ik een hekel heb aan school!!!quote:Op [url=http:/nj/forum.fok.nl/topic/1722659/5/25#103059860]donderdag 13 oktober 2011 23:27[/url] schreef Rezania het volgende:
[..]
Het was toch allemaal zo makkelijk of zo? Ik heb verschillende KLB topics van jou gezien over je studie.
beetje faken dat je niks doetquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:28 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
nee makkelijk heb ik nooit gezegt. Wel dat ik een hekel heb aan school!!!
Dat wist ik al, je hebt ook een hekel aan vroeg opstaan.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:28 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
nee makkelijk heb ik nooit gezegt. Wel dat ik een hekel heb aan school!!!
Wat is sbrm?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:31 schreef Snuwerd het volgende:
oja je deed sbrm
nou
moeilek zwaar
-edit-
kutafkortingen
is idd pittigquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:31 schreef Snuwerd het volgende:
oja je deed sbrm
nou
moeilek zwaar
-edit-
kutafkortingen
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:30 schreef Snuwerd het volgende:
[..]
beetje faken dat je niks doet
projectgroepje die boos op je was omdat je niks had gedaan
je colleges gaan nooit door
je zit de hele dag in de bus
wat deed je ookalweer sceretaresse?
deze gast lijkt mijn oom wel, post ook van die rare berichtjesquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:36 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
wat leuk ja veel plezier namens mij
dag gr
heb jij een oomquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:36 schreef Snuwerd het volgende:
[..]
deze gast lijkt mijn oom wel, post ook van die rare berichtjes
nope, jammerquote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:37 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
jij doet zelf een pauper opleiding
ja, niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
weet je ook hoe ik het beste een legale dubbele boekhouding opzet?
groet groet
Huiswerk maken aan het begin van je vakantie? Dat stel je toch minimaal uit tot de laatste zondag van de vakantie?quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 11:26 schreef Zweetteef het volgende:
Lief dagboek![]()
Ik ben weer wakker![]()
Nou moet ik alleen huiswerk maken![]()
![]()
Huil hier met me mee![]()
![]()
![]()
Edit: Ik snap er ook nog niks van!!!!
huil nog meer![]()
![]()
![]()
![]()
neen dit kan helaas niet het moet vanmiddag via de digitale snelweg worden ingeleverd.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:05 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Huiswerk maken aan het begin van je vakantie? Dat stel je toch minimaal uit tot de laatste zondag van de vakantie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben terug.
P_Z is terugquote:
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 12:17 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
P_Z is terug
sta ik al in je dagboek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet toch af vandaag !!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 13:41 schreef jcdragon het volgende:
Oh, ik dacht dat zweety ook vakantie zou nemen van fok. Maar dat is dus niet zo. En lekker in je vakantie huiswerk makenEn ook nog huilen omdat ze er niks van snapt
quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 18:58 schreef Oerbeer het volgende:
3.![]()
Oh ja ik had het natuurlijk kunnen weten.
- Ik maakte teveel dagboektopics volgens de mods.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:08 schreef Monopoly het volgende:
Ik wil dit topic gaan volgen, maar voel er weinig voor om 3 topics door te lezen
TS , korte kleine samenvatting ?
Jij bent de teef die yvonne altijd al wilde hebbenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:14 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
- Ik maakte teveel dagboektopics volgens de mods.
- Kreeg ik een ban
- Kwam ik terug van ban maakte ik nieuw dagboektopic
- kwam yvonne in me topic en zei dat ik alle dabboekverhaaltjes in 1 topic moet houden![]()
- en nu denken sommige dat ik kloon ben van yvonne
nee, zweetteef heeft een beetje humorquote:
huh die ban had ik gemistquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:14 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
- Kreeg ik een ban
- kwam yvonne in me topic en zei dat ik alle dabboekverhaaltjes in 1 topic moet houden![]()
edit: heel korte sammenvatting![]()
Nee. Ga uit.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:41 schreef Zweetteef het volgende:
Lief dagboek
is het al tijd om te slapen?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:06 schreef Plastic_zak het volgende:
wanneer stuur je je naaktpics op naar plastic_zak@fok.nl ?
wat is dezequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 19:14 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
- Kreeg ik een ban
edit: heel korte sammenvatting![]()
je hebt het verkeerde geslacht aangeklikt toen je een account aanmaaktequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:35 schreef utopie het volgende:
[..]
wat is dezeik heb al 100 bans gehad, wanneer ik zo iets zou maken krijg ik nogmaals een ban
maar yvonne valt op mijn hossel charmesquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:52 schreef Snuwerd het volgende:
[..]
je hebt het verkeerde geslacht aangeklikt toen je een account aanmaakte
wat voor koffiemachien hebbiequote:Op zaterdag 15 oktober 2011 20:51 schreef Zweetteef het volgende:
Ik drink nu ff een kopje koffie als jullie het goed vinden
weet ik veel iets van philiphsquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wat voor koffiemachien hebbie
senseoquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
alles goed als het maar geen senseopadachtigding iskoffie
Lul niet.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 13:35 schreef utopie het volgende:
[..]
wat is dezeik heb al 100 bans gehad, wanneer ik zo iets zou maken krijg ik nogmaals een ban
sommige mensen hebben er 1 thuis staan. dat zijn vaak ook de mensen die het gewoon koffie durven noemen.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:49 schreef yvonne het volgende:
senseo is geen, ik herhaal, geen koffie!
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:54 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
sommige mensen hebben er 1 thuis staan. dat zijn vaak ook de mensen die het gewoon koffie durven noemen.
ja. dark roast vonk de beste. maar toen een machien er weer bij gekocht voor visite en toen tot de ontdekking gekomen dat het echt een driedubbele miskoop wasquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:57 schreef Zweetteef het volgende:
klopt niet te drinken en hele kleine bakjes
sonyquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:03 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
heb je nou eigenlijk al een e-reader?
Geheeeen geheeeeeldquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 23:03 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
heb je nou eigenlijk al een e-reader?
geen geldquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:00 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
oke wat staat hier ik snap het egt ff niet![]()
Ze is best liefquote:Op zondag 16 oktober 2011 00:06 schreef utopie het volgende:
[..]
yvonne typt dan ook echt wel weer als of ze last heeft van het down syndroom
hoerquote:
die homo quote met opzet nadat ik vroeg; zal het mij een ban opleverenquote:
Is een optie ja, gebeurt alleen nietquote:
mietjequote:
Ik ben je alweer bijna zat...quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:06 schreef utopie het volgende:
[..]
yvonne typt dan ook echt wel weer als of ze last heeft van het down syndroom
Zozo, wel gedoucht al? Of riek je nog naar zweet?quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:50 schreef Zweetteef het volgende:
Goedenmorgen!!!!
Ben pas half uur wakker lekker uitgeslapen
quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:51 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Zozo, wel gedoucht al? Of riek je nog naar zweet?
hier in de tbs is er gewoon internet joh.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:52 schreef Plastic_zak het volgende:
Sinds wanneer heeft het riagg internet?
nee mag ik alleenquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:54 schreef Intronic het volgende:
anders maak ook zo'n topic voor coban, nu we toch bezig zijn
wat haat je jij bent 17 je mag nog niet meepraten.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:52 schreef Plastic_zak het volgende:
Sinds wanneer heeft het riagg internet?
zeg maar. . .quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:56 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Omdat jij..?
Laat maar, ik wil geen ban.
Geestelijk ben jij nog altijd 4.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:57 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
wat haat je jij bent 17 je mag nog niet meepraten.
Blijf dan gewoon weg uit dit topic man, je kunt toch niet normaal reagerenquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:56 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Omdat jij..?
Laat maar, ik wil geen ban.
schokkende opmerking.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Geestelijk ben jij nog altijd 4.
nooit generaliseren.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:58 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Blijf dan gewoon weg uit dit topic man, je hebt hier tot noch toe niet 1 x normaal gereageerd
Ik mag hier gewoon posten hoor.quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:58 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Blijf dan gewoon weg uit dit topic man, je kunt toch niet normaal reageren
ja maar doet dat allemaal in udowu of hoe dat ook heetquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:01 schreef Intronic het volgende:
[..]
zij gebruikt FOK! anders ook goed als dagboek, dus waarom niet
och laat hem lekker dat topic openen. wat gebeurt gebeurt.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:03 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
ja maar doet dat allemaal in udowu of hoe dat ook heet
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:35 schreef Zweetteef het volgende:
Halow ik ben eindelijk vrij wat een lange dag
quote:
quote:
quote:
quote:
Als ik dit soort posts maak krijg ik meteen een banquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:06 schreef Zweetteef het volgende:
Wat een saaie gasten bij pauw en witteman.
Wat lult die man geld terug voor alle inburgerraars ze komen hier toch zelf en dan willen ze direct alles gratis
ik open nietsquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
och laat hem lekker dat topic openen. wat gebeurt gebeurt.heb je al koffie gezet
ja koffie al opquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
och laat hem lekker dat topic openen. wat gebeurt gebeurt.heb je al koffie gezet
en terechtquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:04 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Als ik dit soort posts maak krijg ik meteen een ban
worthless without picsquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:04 schreef Intronic het volgende:
hoi dagboek,
ik veeg nu mijn billen af. ik had hiervoor erg veel velletjes nodig.
groetjens
gastquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:04 schreef Intronic het volgende:
hoi dagboek,
ik veeg nu mijn billen af. ik had hiervoor erg veel velletjes nodig.
groetjens
hoe kan het trouwens dat je net anderhalf maand geregistreerd bent en nu al zulke fluttopics mag openen en bij yvonne in de smaak valt ? ik vertrouw het niet helemaal...quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:10 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
nee, er staat niet Intronic dagboektopic
Ach, gossie. Ik doe het lekker toch.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:10 schreef Zweetteef het volgende:
[..]
nee, er staat niet Intronic dagboektopic
ik heb charismaquote:Op zondag 16 oktober 2011 14:12 schreef utopie het volgende:
[..]
hoe kan het trouwens dat je net anderhalf maand geregistreerd bent en nu al zulke fluttopics mag openen en bij yvonne in de smaak valt ? ik vertrouw het niet helemaal...
Klopt, we mogen jou niet.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:04 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Als ik dit soort posts maak krijg ik meteen een ban
Normaal posten wel jaquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:59 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik mag hier gewoon posten hoor.
Goeie.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:18 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
jullie haten op mijn baasheid
en haters zijn jelly
jelly smeer je op brood
Als jij en utopie nou es lekker opbokken uit dit topic hmm?quote:Op zondag 16 oktober 2011 13:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Geestelijk ben jij nog altijd 4.
Allerlaatste waarschuwing nu.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:12 schreef utopie het volgende:
[..]
hoe kan het trouwens dat je net anderhalf maand geregistreerd bent en nu al zulke fluttopics mag openen en bij yvonne in de smaak valt ? ik vertrouw het niet helemaal...
Dit topic was anders een heel goed idee.quote:Op zondag 16 oktober 2011 14:12 schreef utopie het volgende:
[..]
Klopt maar ik vroeg het me gewoon af. Leek me een heel normale post, op dat ''fluttopics'' na dan, misschienquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit topic was anders een heel goed idee.
Je post de laatste week helemaal nergens normaal.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:35 schreef utopie het volgende:
[..]
mag ik hier nog wel gewoon normaal posten ?
Ik heb vandaag al meerdere mensen geholpen in DIG, en gister...quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je post de laatste week helemaal nergens normaal.
Verspeel je laatste kans niet.
Een van m'n beterequote:Op zondag 16 oktober 2011 17:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit topic was anders een heel goed idee.
Ik heb nooit slecht over haar gepraat. Ik vind dat er niks mis is met zweetteefquote:Op zondag 16 oktober 2011 17:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Een van m'n betere![]()
Zweefteef is ook meteen een stuk leukere user geworden![]()
Mag ook weleens gezegd worden.
Ik had nooit verwacht dat zo'n grapje toch kon uitdraaien op een parel van een reeks.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Een van m'n betere![]()
quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Een van m'n betere![]()
Dat staat hier ook aanquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:49 schreef Zweetteef het volgende:
Shitik wist niet dat Hello Goodbye is kijk nu pas
Leuk programma altijd
soms wel een beetje emotioneel
En toch haar naam verkeerd typen.quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Een van m'n betere![]()
is die man nou nog steeds niet van de buis geschoptquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:05 schreef Zweetteef het volgende:
Ik kijk nu ff spuiten en slikken die emile rattelband lult wel een beetje roomser dan de paus, maar heeft eigenlijk wel gelijk
Oh poep!quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:55 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En toch haar naam verkeerd typen.
haha ik wilde net posten dat je naar bed moest, omdat je morgen vast om 6u op moestquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:18 schreef Zweetteef het volgende:
Lief dagboek,
Zo als jullie mischien al weten heb ik deze week vakantie![]()
Dat mag hier geviert worden
Tevens veel plezier voor de genen die morgen naar school/werk moeten
![]()
VAKANTIE
![]()
gr zt
lekker uitslapen morgenquote:Op zondag 16 oktober 2011 23:49 schreef Snuwerd het volgende:
[..]
haha ik wilde net posten dat je naar bed moest, omdat je morgen vast om 6u op moest
Vind het superlief dat je dat zegt!quote:Op zondag 16 oktober 2011 17:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Een van m'n betere![]()
Ga dat is snel ende rap doen! Belhamel! Een motor kan niet rijden met een lege tank!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |