quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:28 schreef Prof_Hoax het volgende:
Lief Dagboek van Zweetteef,
Graag wil ik bij deze gebruik maken om jou te danken dat je in het leven bent geroepen.
Je verlicht ons van geirriteer en gegrom.
Vandaar ook dat ik graag in ZT's broekje kom.
Hoewel het een user was waar menig user scheef naar keek.
Doet ze nu erg, en met succes, haar best. Palingbeek.
Zweefteef, je bent ontzettend leuke user, toch wel.
Meestal, dan wel altijd. Soms niet.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:50 schreef Prof_Hoax het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoewel ik best vind dat je Users mag belonen als ze hun best doen er iets van te maken, zoals ZT met haar ontopic gepraat.
Vind ik je post, dankzij zijn suplesse en simpelheid dermate briljant dat mijn koffie wildgutsend tegen mijn beeldscherm slaat.
Piraat.
Disclaimer: dank aan smeg voor rijmpjesformaatquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:05 schreef Prof_Hoax het volgende:
Wat verwonder ik mij toch altijd ten zeerste met veel geknarsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer er weer een user zulke onzin neergooit. Sars.
Je kan ook jezelf verwijderen zonder gemaar.
Of na dit te posten kom je dan hardzwetend en schreeuwend klaar?
Lieve zweetteef, vul uwer dagboek.
Peperkoek.
Goed, genoeg geweest, ZT succes met je topic
Beste admins, users en streng maar rechtvaardige modjes ook.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:12 schreef yvonne het volgende:
Dit is het dagboek van zweetteef, zodat ze hier blijft posten en de mods haar niet gaan haten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat moet Prof ff op rijm zetten
Ik wil graag de attentie vragen voor het onderling gestook.
De beste Zeetteef doet haar best en haar wel-willen,
Nee smeg, af, niet voor emmers zaad tussen de billen.
Haar best doen zonder gezeik, getroll gezeur laat ze zien,
Van mij krijgt ze dan ook voor moeite een tien.
Lieve mods, van yvonne () de vraag om haar niet te overladen met haat.
Zorg dat het gezellig blijft en voor uw post, berraad, voordat deze reeks dicht " aat "![]()
Soja-arm-zaad.
-Prof_Hoax-
--------------------------------------------------
Lief dagboek
Korte OP want ik zit in de les doei
Liefs,
Zweetteef![]()
[ Bericht 89% gewijzigd door yvonne op 12-10-2011 12:45:52 ]Ik ben terug.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:28 schreef Prof_Hoax het volgende:
Lief Dagboek van Zweetteef,
Graag wil ik bij deze gebruik maken om jou te danken dat je in het leven bent geroepen.
Je verlicht ons van geirriteer en gegrom.
Vandaar ook dat ik graag in ZT's broekje kom.
Hoewel het een user was waar menig user scheef naar keek.
Doet ze nu erg, en met succes, haar best. Palingbeek.
Zweefteef, je bent ontzettend leuke user, toch wel.
Meestal, dan wel altijd. Soms niet.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:50 schreef Prof_Hoax het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoewel ik best vind dat je Users mag belonen als ze hun best doen er iets van te maken, zoals ZT met haar ontopic gepraat.
Vind ik je post, dankzij zijn suplesse en simpelheid dermate briljant dat mijn koffie wildgutsend tegen mijn beeldscherm slaat.
Piraat.
Disclaimer: dank aan smeg voor rijmpjesformaatquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:05 schreef Prof_Hoax het volgende:
Wat verwonder ik mij toch altijd ten zeerste met veel geknarsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer er weer een user zulke onzin neergooit. Sars.
Je kan ook jezelf verwijderen zonder gemaar.
Of na dit te posten kom je dan hardzwetend en schreeuwend klaar?
Lieve zweetteef, vul uwer dagboek.
Peperkoek.
Goed, genoeg geweest, ZT succes met je topic
Beste admins, users en streng maar rechtvaardige modjes ook.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:12 schreef yvonne het volgende:
Dit is het dagboek van zweetteef, zodat ze hier blijft posten en de mods haar niet gaan haten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat moet Prof ff op rijm zetten
Zorg dat het gezellig blijft en voor uw post, berraad, voordat deze reeks dicht " aat "![]()
Soja-arm-zaad.
-Prof_Hoax-
[ Bericht 55% gewijzigd door Prof_Hoax op 12-10-2011 12:43:15 ]
Op rijm hè!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:34 schreef Prof_Hoax het volgende:
fipo ben bezig met goede openings post. brbedit het zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door Prof_Hoax op 12-10-2011 12:47:07 ]
Leeees:quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:59 schreef Tamashii het volgende:
Waarom is dit er?
Dit is echt achterlijk.
Intiemkusjeindienouderdan18quote:Beste admins, users en streng maar rechtvaardige modjes ook.
Zorg dat het gezellig blijft en voor uw post, berraad, voordat deze reeks dicht " aat "
Soja-arm-zaad.
-Prof_Hoax-
Wat doe je in de tussentijd? Geen i-net, de horror!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:04 schreef Monopoly het volgende:
Ik zal dit topic eens goed doorlezen als de monteur is geweest vrijdag, dan heb ik weer volledig internet tot mijn beschikking.
Mobiel Fokken, het is nog wel te doen, maar verder een beetje actief met school bezig zijn (quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat doe je in de tussentijd? Geen i-net, de horror!
Ik voel je pijn broederquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mobiel Fokken, het is nog wel te doen, maar verder een beetje actief met school bezig zijn () Eng, ik weet het
Na nog een keer gelezen te hebben, andere conclusie:quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:59 schreef Tamashii het volgende:
Waarom is dit er?
Dit is echt achterlijk.
Ja, maar die valt vrij regelmatig ook weer uit.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:12 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Ik voel je pijn broeder
Geen vrije wifi in de buurt die je mag, uhm, lenen?
Precies mijn gedachtequote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:59 schreef Tamashii het volgende:
Waarom is dit er?
Dit is echt achterlijk.
Dus gewoon een trolltopic? Nou, poeh poeh, wat origineel.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:13 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Na nog een keer gelezen te hebben, andere conclusie:
U jelly?
I'm sorryquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:16 schreef Snuwerd het volgende:
Hé Hoax, dit is niet jouw topic hè. Je hoeft niet overal op te reageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |