Ik ben gedoemd tot cateringvoer. Againquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:24 schreef Susie het volgende:
Ik ga vanaaf maar eens aan de pannekoeken denk ik
Mijn lief wil niet aangeven wat hij wil eten, dus denk dat dit het word. Kan natuurlijk straks in de supermarkt natuurlijk weer veranderen he?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:28 schreef Kuukske het volgende:
Nou SB, dat is een goed begin van de dag dan.
[..]
Ik ben gedoemd tot cateringvoer. Again.
Als hij het niet weet mag jij het zeggen. Terechtquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:30 schreef Susie het volgende:
[..]
Mijn lief wil niet aangeven wat hij wil eten, dus denk dat dit het word. Kan natuurlijk straks in de supermarkt natuurlijk weer veranderen he?
Poppeke tochquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:30 schreef flugeltje het volgende:
Ik eet vanavond het overschot van de chinees van gister
Maar al met al nog geen echo kunnen regelen* stampvoet
Wanneer staat ie nu in ieder geval gepland?? Dat is het vast snel!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:30 schreef flugeltje het volgende:
Ik eet vanavond het overschot van de chinees van gister
Maar al met al nog geen echo kunnen regelen* stampvoet
Inderdaad! En ik heb last van hormonen, dus ik bepaal toch alquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als hij het niet weet mag jij het zeggen. Terecht.
Helemaal lekker als je goed rijpe peren gebruikt, dan heb je namelijk geen suiker nodig. En met magere yoghurt wordt het goedje lekker vloeibaar. Helaas mag ik zelf vanavond pas een glas omdat ik al door de max hoeveelheid zuivel voor overdag heen ben.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:30 schreef Susie het volgende:
En dat van SB is ook een super idee.... peer
Hahahaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:31 schreef Susie het volgende:
[..]
Inderdaad! En ik heb last van hormonen, dus ik bepaal toch al
Fijn dat je weer lekker thuis bentquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:33 schreef Poezebeest het volgende:
Even een egopost zonder bijgelezen te hebben. Ben vandaag uit het z'huis ontslagen en het gaat best goed. Merk wel dat een week bedrust er inhakt, mijn conditie is echt beroerd. Kom één van deze dagen uitgebreider reageren, eerst even bijkomen en genieten van het thuis zijn.
Fijn dat je weer thuis bent! Hoop dat je snel opknaptquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:33 schreef Poezebeest het volgende:
Even een egopost zonder bijgelezen te hebben. Ben vandaag uit het z'huis ontslagen en het gaat best goed. Merk wel dat een week bedrust er inhakt, mijn conditie is echt beroerd. Kom één van deze dagen uitgebreider reageren, eerst even bijkomen en genieten van het thuis zijn.
Jij mag lekker egoposten! Fijn dat je weer thuis bent!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:33 schreef Poezebeest het volgende:
Jij bent vandaag de aller- aller- aller zieligste van ons allemaal!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:36 schreef flugeltje het volgende:
En verder ben ik natuurlijk de meest zielige in het topic vandaag... * nog meer stampvoet
p'cies...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:37 schreef Susie het volgende:
[..]
Jij bent vandaag de aller- aller- aller zieligste van ons allemaal!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, en dan woon je óók nog in Tilburg, Germ.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:36 schreef flugeltje het volgende:
En verder ben ik natuurlijk de meest zielige in het topic vandaag... * nog meer stampvoet
Awww eensch!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:36 schreef flugeltje het volgende:
Nee, ze doelde er meer op dat de termijn waarschijnlijk niet helemaal goed bepaald is 22 wk geleden. De kleine loopt namelijk al een week of 15 lang veel voor op de berekende termijn. Zij denkt zelf dat ik eigenlijk stiekem al 34 wk ben.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:36 schreef Deepfreeze het volgende:
SB, doelt ze dan op inleiden?
Want grote kindjes kunnen ook laat geboren worden
Hier ook pannenkoeken vanavond.. Maar het zal hier niet zoveel doen hoop ik
Niks mis meej kruikezeikersquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:39 schreef Kuukske het volgende:
Poez, wat fijn dat je weer thuis bent.
[..]
Ja, en dan woon je óók nog in Tilburg, Germ.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |