SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Koffie met warme chocolademelk is ook heel lekkerquote:
gelukkig, ik loop al zo ver achter met series kijkenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:22 schreef Bloempje. het volgende:
WAT?! Waarom pas 1 november weer Glee?! WAT IS DIT?
Cappuccino met warme chocolademelkquote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:23 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Koffie met warme chocolademelk is ook heel lekker![]()
jaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:23 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Koffie met warme chocolademelk is ook heel lekker![]()
Jaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Cappuccino met warme chocolademelk
Starbucksquote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik haal hem wel bij starbucks, kom ik tenminste fashionably late
Oehquote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik haal hem wel bij starbucks, kom ik tenminste fashionably late
Coffeeloversquote:
hoe moet dat dan als het gaat vriezen?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:27 schreef Bloempje. het volgende:
Nu eerst maar even douchen en mijn allerwarmste kleren aantrekken die ik kan vinden
Niet haten. Die cremebrulee dinges is goddelijk. Als ik er mee kon trouwen zou ik het doen.quote:
2 lagen allerwarmste kleding + Klips die 24/7 mijn kachel zal moeten spelenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Coffeelovers
[..]
hoe moet dat dan als het gaat vriezen?
De enige koffie to go geval op het station. Kiosk reken ik niet mee, want kiosk koffiequote:
Ja dat is wel weer zoquote:
Binnen Amsterdam heb je er al een stuk of 6quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:29 schreef Patje1987 het volgende:
Overpriced meuk is hetHoeveel toko's hebben we daar nu van in Nederland?
En dan nog Leiden, Den Haag en Utrecht sowieso.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Binnen Amsterdam heb je er al een stuk of 6
Groningen zit er ook 1quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:31 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
En dan nog Leiden, Den Haag en Utrecht sowieso.
ik zou er geen weten te vinden..quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In Amerika werd je echt doodgegooid met die dingen, alleen in San Francisco zaten er al een stuk of 90 dacht ik.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |