"Daar komen we samen wel uit"quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:39 schreef Copycat het volgende:
Ik ben verliefd op mijn beste vriend.
Dan zeg je dat.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:42 schreef Luuk9 het volgende:
Gevoelens voor haar heb ik wel, ben denk ik niet toe aan een relatie met haar enz
Hier is een optie: stop met jezelf schuldig voelen. Het is haar probleem dat ze vaker bij je wil zijn. Moet ze misschien wat meer vriendinnen zoeken, ofzo. Jij bent er niet om anderen naar de zin te maken, dat moeten ze zelf doen.quote:Ik wil me gewoon niet langer schuldig voelen en haar ook niet kwetsen.
'Het ligt niet aan jou schatje, maar aan mij. Ik heb even wat tijd voor mezelf nodig om wat dingen op een rijtje te zetten.'.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:35 schreef Luuk9 het volgende:
Op wat voor manier kan ik dit tegen haar zeggen?
quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 01:10 schreef Sosha het volgende:
Hoe langer je wacht met eerlijk zijn, hoe meer je hem kwetst.
Je ziet nu al geen toekomst, zeg je, dan heeft het toch geen zin om hem aan het lijntje te houden?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 12:29 schreef Zoutedrop het volgende:
Ja, zo'n gevoel heb ik dus ook. Ik vind het oneerlijk voor hem als ik langer met hem verderga terwijl ik twijfel (en hij niet). Aan de andere kant wil ik geen overhaaste beslissing maken, snap je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |