Doe met wat vrienden een bivakmuts op en sla hem helemaal de tering.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:06 schreef Appie7458 het volgende:
Iemand tips in zo'n bizarre situatie!
Sinds wanneer zijn negers messentrekkersquote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:13 schreef vosss het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn Ieren messentrekkers?
Misschien krijgen we X op het goed pad met een gratis buurthuis en karatelessenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:13 schreef Dimitri_ het volgende:
Ik denk dat je hem moet uitnodigen voor een kopje thee.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:10 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Een beter advies zul je niet krijgen, dit is één van de situaties waar geweld wel de oplossing is.
Onzin, in dit geval is het te persoonlijk geworden.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:33 schreef Demon_Hunter het volgende:
Gewoon negeren, zowel dat meisje als die kerel zijn het niet waard, hier moet je geen energie aan verspillen, negatieve mensen moet je gewoon achter je laten...
Waar is dat fragment van?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:10 schreef Nembrionic het volgende:
Kijk, TS, zo doe je dat!
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:10 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Een beter advies zul je niet krijgen, dit is één van de situaties waar geweld wel de oplossing is.
gr jahroonquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:49 schreef menszonderwens het volgende:
Enige oplossing is gewoon keihard aanpakken met geweld. Uiteraard niet op school tijd, maar gewoon in een steegje of zo. Dat soort types veel gezien en wanneer er geweld dreigt pissen ze in de jurk van hun vader.
Jij wel, Tarzan.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:01 schreef Postalz het volgende:
als iemand op die manier mijn vriendin afpakt. breek ik zn beide knieen, zodat hij nooit meer normaal kan lopen.
zulke figuren zijn het laagste van het laagste.
vooral niet de schuld van die slet van jequote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:01 schreef Postalz het volgende:
als iemand op die manier mijn vriendin afpakt. breek ik zn beide knieen, zodat hij nooit meer normaal kan lopen.
zulke figuren zijn het laagste van het laagste.
ook wel, maar vrouwen slaan doen we niet hequote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:02 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
vooral niet de schuld van die slet van je
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |