Ja en dan niet in een plus voor mijquote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Jij gedraagt je altijd voorbeeldig op fok en ik gedraag me altijd op fok.
Dat verschil zou je toch terug moeten zien lijkt me
Appie is hem al gepeerdquote:
No need, TS heeft alle info wat ie nodig heeft. Die gast gewoon in elkaar beuken.quote:
Ik weet het niet meer...maar er zijn verscheidene topics van dit niveau geweest. Echt verschrikkelijk.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat hele topic ook"Nelson Mandela ligt op sterven" - Gerucht.
Hij had eenzelfde topic met Bernhard toch?
Ja goed:quote:
Ik heb geen idee meer waar TS het over hadquote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja goed:
TS, sla 'm op z'n bek!
mijquote:
Iets met een X. Ik denk dat hij een schat ging zoeken ofzoquote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb geen idee meer waar TS het over had
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:06 schreef Appie7458 het volgende:
omdat ik niet vindt dat school daar wat mee nodig heeft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:48 schreef djedz het volgende:
[..]
Hij laat zijn vriendin inpikken en jij maakt je druk om ik vindtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
Dat 'ie de ultieme ultieme cockblock heeft gekregen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb geen idee meer waar TS het over had
Je kent SCH niet?quote:
Bij deze nomineer ik SCH voor de beste HOAXquote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer...maar er zijn verscheidene topics van dit niveau geweest. Echt verschrikkelijk.
Het erge was gewoon dat 'ie een gerucht nam, dat zelf ook zo noemde, beweerde dat het van een betrouwbare bron kwam en VERVOLGENS ging beweren dat het dus echt waar was en een nieuws eeh "feit"![]()
Nooit toegeven dat 'ie fout zat natuurlijk
Danny is een rotzak, die heeft mij laatst ook 3x weggepest. Ofja gewoon een dikke ban gegeven, dus toen was ik weg zegmaarquote:
Er zwemmen zat vissen in de zee toch?!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hij laat zijn vriendin inpikken en jij maakt je druk om ik vindt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |