Context plz?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:42 schreef samthegreat5 het volgende:
Yesss.. in regenwormen lopen hakken vanmiddag
Morgen in slakken en mosselen..
Helft volgende week mogen we pas in iets substantieels hakken..
Jij denkt dus dat NatRes personeel onder het SBK gaat vallen?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:22 schreef hoogvlieger het volgende:
Nou nou dat word cashen. Tegen die tijd dat het ingaat hoor ik bevorderd te worden dus salarisverhoging tot en met
Ik heb vanmiddag al een "supertje" op tijdens mijn werkquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:55 schreef Erasmo het volgende:
Dadelijk een burgertje scoren op Arnhem CS als ik tijd heb.
En dat is brabo voor wat?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag al een "supertje" op tijdens mijn werk
Dat is geen brabo maar schijnbaar iets Geldermalsens, mijn standplaatsquote:
ALLES is smaakvoller dan Paresto.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is geen brabo maar schijnbaar iets Geldermalsens, mijn standplaats
Maar het is een friet speciaal en een frikandel speciaal voor maar ¤3,50
Wellicht goedkoper en smaakvoller dan Paresto?
CAO is toch gewoon hetzelfde. Bouw toch ook gewoon pensioen via def enzo. SBK is toch krijgsmachtbreed.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij denkt dus dat NatRes personeel onder het SBK gaat vallen?
Biologie, Universiteit, Practicum, Blauwe latex handschoenenquote:
Check en check.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:06 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is geen brabo maar schijnbaar iets Geldermalsens, mijn standplaats
Maar het is een friet speciaal en een frikandel speciaal voor maar ¤3,50
Wellicht goedkoper en smaakvoller dan Paresto?
Thanksquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:18 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Check en check.
@sam: Eet smakelijk met de mossels
Jij hebt heel vaak Paresto gegeten?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
ALLES is smaakvoller dan Paresto.
Dat heeft ze zeker met al die reuniesquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:31 schreef EllaN het volgende:
[..]
Jij hebt heel vaak Paresto gegeten?
Leuker? Wat is er leuker aan dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:14 schreef EllaN het volgende:
Ik stuur gewoon normale kaarten hoor. Veel leuker.
Niets zo onpersoonlijk als een digitale ansichtkaart vind ik. Met gelegenheden vind ik het altijd veel leuker om een leuke kaart te zoeken en er echt wat in te schrijven. Met een penquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Leuker? Wat is er leuker aan dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |