anders ben je morgen chagrijnigquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wrm wil je me zo graag weghebbe?;
Ja, anders geen high tea, broodjes en bier vrijdag. Slapen jij!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Check... Zelf ingetuind.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:35 schreef Kaasrol het volgende:
Ja kijk. Dan klik je verder, zie je dit:
[..]![]()
![]()
Echt íedereen die ik ken, die 'wat is' heeft WA...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:37 schreef Kaasrol het volgende:
Veel smsjes is wel handig gezien niet iedereen whatsapp heeft. Maar bellen doe ik ook bijna nooit
De mensen waar ik veel contact mee heb, hebben allemaal whatsapp.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:37 schreef Kaasrol het volgende:
Veel smsjes is wel handig gezien niet iedereen whatsapp heeft. Maar bellen doe ik ook bijna nooit
Ga slape muts. Anders doe je kei ongesteld!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik rust mijn kast.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:38 schreef Kaasrol het volgende:
Whatsapp is niks mis mee, gewoon sms over internet. Msn is wel 13.gif waardig.
Trust HJ!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:38 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik ga zo ook slapen, morgen om half 8 opstaan, tralalla.
Alsof je jezelf altijd maar wilt laten zien.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:39 schreef Kaasrol het volgende:
MSN is zo... oppervlakkig. Waarom MSN gebruiken als je skype hebt
Want iedereen heeft skype, een webcam en een microfoon.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:39 schreef Kaasrol het volgende:
Dat is het dus, op het moment heb ik geen geld meer. Moet ik wachten tot ik weer studiefinanciering binnen hebquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:39 schreef Heroinjunk het volgende:
De Nexus zou ik eigenlijk los kopen met sim only abonnementje. Die dingen zijn zo goedkoop voortaan.
Omdat skype (bij mij dan) soms nogal het idee heeft om gesprekken niet te laden. Daarnaast gebruik ik het hele audio en videogebeuren nooit. Dan voldoet MSN.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:39 schreef Kaasrol het volgende:
Dezequote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:39 schreef Breezerslet17 het volgende:
Vanwaar de afkeur jegens MSN en WA? Gewoon communicatiemiddelen die hun werk doen.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:39 schreef Dastan het volgende:
[..]
Alsof je jezelf altijd maar wilt laten zien.
Je webcam hoef je niet aan te hebben, en iedereen die ik ken heeft wel een microfoon in zijn/haar laptop ja. Of bij de PC.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:39 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Want iedereen heeft skype, een webcam en een microfoon.
Ja, meestal. Soms niet, dan sla je mij.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben nooit chagrijnig. Ik lach aan een stuk door toch Cosmo?
Ik ken 2 mensen die dat niet hebben en dat zijn 2 van de mensen waar ik het meeste mee communiceer.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:40 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
[..]
Je webcam hoef je niet aan te hebben, en iedereen die ik ken heeft wel een microfoon in zijn/haar laptop ja. Of bij de PC.
Tsja, dan wel ja. Maar dan zul je mij nooit sprekenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:40 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Omdat skype (bij mij dan) soms nogal het idee heeft om gesprekken niet te laden. Daarnaast gebruik ik het hele audio en videogebeuren nooit. Dan voldoet MSN.
Maar die hebben whatsapp.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:41 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ken 2 mensen die dat niet hebben en dat zijn 2 van de mensen waar ik het meeste mee communiceer.
Ik ken je toch niet, dus ja.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:41 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Tsja, dan wel ja. Maar dan zul je mij nooit spreken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |