ik twijfel ook altijd, maar altijd als ik niet thuis zit dan is de verbinding slechtquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:19 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik weet niet of ik bij T-Mobile moet blijven.
Ja ik heb zo'n chille app, is niet meer te downloaden maar werkt nog wel gewoonquote:
Waaacht, waar zie je dat staan dan?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, Nexus S is normaal met 1 gig internet -onbetaalbaar- en daar 12eu
http://www.google.nl/prod(...)XVBg&ved=0CGEQ_QgwAQ
Nexus S voor 250eu.
simpel rekensommetje: op 1 jarige basis 32 euro per maand en op 2 jarige basis 22euro
Bij mij is het andersom. Vodafone is in huis verkracht maar buiten primaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:20 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ik twijfel ook altijd, maar altijd als ik niet thuis zit dan is de verbinding slecht
12 euro per maand = Simyo.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:20 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Waaacht, waar zie je dat staan dan?
Kloptquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
O, dan heb ik je de ganse dag verkeerd genoemd
Denkt iedereen dat je gaat roken, moet je alleen even een sms'je sturen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bij mij is het andersom. Vodafone is in huis verkracht maar buiten prima
Gurl ik rook nietquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:22 schreef Dastan het volgende:
[..]
Denkt iedereen dat je gaat roken, moet je alleen even een sms'je sturen.
Oh, als los toestel. Ik zie op gsmweb al wel wat betere deals staan, maar ik zal deze zeker in mijn achterhoofd houden danquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
12 euro per maand = Simyo.
Als je de aanschafprijs van een Nexus S omrekent naar een maandbedrag door 12 danwel door 24 maanden (naargelang je de Nexus S wilt gebruiken)...
hoe krijg ik je zover dat je dat ook naar mij doet?quote:
GSMweb = gemiddelde prijs adverteren. Iets met 3 maanden 30% korting etc etc etc.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:24 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Oh, als los toestel. Ik zie op gsmweb al wel wat betere deals staan, maar ik zal deze zeker in mijn achterhoofd houden dan
Ik heb dat dus ook. Maar T-Mobile heeft nu nog onbeperkt internet.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bij mij is het andersom. Vodafone is in huis verkracht maar buiten prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |