traag weerquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik moet wel slapen. Ja.
Waarom doe je zo naar tegen mij
Nu praat je weer voor mij.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik moet wel slapen. Ja.
Waarom doe je zo naar tegen mij
Niemand gaat slapen voordat ik mijn opdracht af heb. Beetje solidariteit aubquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bassie, ik zou om 11 uur gaan slapen.Ik ga hier spijt van krijgen.
Ik heb honger. Trek in een Turkse pizza. Boh.
eensquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:55 schreef Splutje het volgende:
[..]
Turkse pizza is zoiets waar ik altijd trek in heb, of ik nou honger heb of niet
Kan wat aan gedaan worden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hongerig
En dorst ook beetje droge keel
je moet slapenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee waarom doe je altijd zo naar tegen mijomg
Maak je het duidelijk zelf naar meissie!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee waarom doe je altijd zo naar tegen mijomg
wel regelmatig omdraaien hequote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kan als ik in mn graf lig ook slapen, wallen hebben is vet hip tegenwoordig dus waarom niet
Ik twijfel.. Of stilzwijgende verlenging en geen nieuwe telefoon en derhalve toch al teveel betalen of toch een nieuwe telefoon en teveel gaan betalenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:00 schreef Kaasrol het volgende:
Waarom zijn al die datalimieten voor mobiel internet zo absurd laag.
En daar twijfel je over..?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik twijfel.. Of stilzwijgende verlenging en geen nieuwe telefoon en derhalve toch al teveel betalen of toch een nieuwe telefoon en teveel gaan betalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |