en terechtquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:44 schreef Kutstudent het volgende:
Ik wist wel dat ze jan zou dumpen voor dastan.
sorryquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:44 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
zoveel details hadden ook weer niet gehoeven
Dastan is veel stoerder dan JanPquote:
quote:
Dastan is de brave jongen die altijd netjes zijn huiswerk afheeft en altijd braaf op tijd op school is, hij drinkt niet en roken begin ik niet over.quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dastan is de brave jongen die altijd netjes zijn huiswerk afheeft en altijd braaf op tijd op school is, hij drinkt niet en roken begin ik niet over.Durf nu nog te zeggen dat Dastan stoerder is dan Jan.
Neem hem in je huisquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:50 schreef Breezerslet17 het volgende:
Maar maar, ze heeft mij wel ingeruild voor Dastan als favoriete fokker. Dusja, huilen..
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:50 schreef Breezerslet17 het volgende:
Maar maar, ze heeft mij wel ingeruild voor Dastan als favoriete fokker. Dusja, huilen..
Ik moet wel slapen. Ja.quote:
Turkse pizza is zoiets waar ik altijd trek in heb, of ik nou honger heb of nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bassie, ik zou om 11 uur gaan slapen.Ik ga hier spijt van krijgen.
Ik heb honger. Trek in een Turkse pizza. Boh.
traag weerquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik moet wel slapen. Ja.
Waarom doe je zo naar tegen mij
Nu praat je weer voor mij.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik moet wel slapen. Ja.
Waarom doe je zo naar tegen mij
Niemand gaat slapen voordat ik mijn opdracht af heb. Beetje solidariteit aubquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bassie, ik zou om 11 uur gaan slapen.Ik ga hier spijt van krijgen.
Ik heb honger. Trek in een Turkse pizza. Boh.
eensquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:55 schreef Splutje het volgende:
[..]
Turkse pizza is zoiets waar ik altijd trek in heb, of ik nou honger heb of niet
Kan wat aan gedaan worden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hongerig
En dorst ook beetje droge keel
je moet slapenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee waarom doe je altijd zo naar tegen mijomg
Maak je het duidelijk zelf naar meissie!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee waarom doe je altijd zo naar tegen mijomg
wel regelmatig omdraaien hequote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kan als ik in mn graf lig ook slapen, wallen hebben is vet hip tegenwoordig dus waarom niet
Ik twijfel.. Of stilzwijgende verlenging en geen nieuwe telefoon en derhalve toch al teveel betalen of toch een nieuwe telefoon en teveel gaan betalenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:00 schreef Kaasrol het volgende:
Waarom zijn al die datalimieten voor mobiel internet zo absurd laag.
En daar twijfel je over..?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik twijfel.. Of stilzwijgende verlenging en geen nieuwe telefoon en derhalve toch al teveel betalen of toch een nieuwe telefoon en teveel gaan betalen
Ik kan echt niet inschatten hoeveel ik nodig zou hebben aan MBquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik twijfel.. Of stilzwijgende verlenging en geen nieuwe telefoon en derhalve toch al teveel betalen of toch een nieuwe telefoon en teveel gaan betalen
Nou, misschien wel ja. Omdat crappy dataquote:
Welk netwerk?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:06 schreef GlowMouse het volgende:
Ik heb net een abo bij Simyo afgesloten.
500 is zatquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:07 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik kan echt niet inschatten hoeveel ik nodig zou hebben aan MB
wat is dezen. Bieden ze een combi met een Nexus S aan?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:08 schreef Renesite het volgende:
OMG! KPN netwerk?
12eu p/m? 250m/sms + 1gig data.
What the F?
Ja, Nexus S is normaal met 1 gig internet -onbetaalbaar- en daar 12euquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:11 schreef Kaasrol het volgende:
Oh ja kijk, alleen losse abonnementen.
Ga godver slapen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ben altijd online met mijn mobiel en geraak bijna nooit over die 500
En ik heb Htc
jij stuurt nooit pics van jezelf zekerquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ben altijd online met mijn mobiel en geraak bijna nooit over die 500
En ik heb Htc
jawel, zo vaak.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:13 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
jij stuurt nooit pics van jezelf zeker
nooit naar mij danquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jawel, zo vaak.
Whatsapp 24/7 Fok Facebook alles gewoon
!1quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee ga mn eerste college skippennnn daardoor uur langer uitslapen
ik twijfel ook altijd, maar altijd als ik niet thuis zit dan is de verbinding slechtquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:19 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik weet niet of ik bij T-Mobile moet blijven.
Ja ik heb zo'n chille app, is niet meer te downloaden maar werkt nog wel gewoonquote:
Waaacht, waar zie je dat staan dan?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, Nexus S is normaal met 1 gig internet -onbetaalbaar- en daar 12eu
http://www.google.nl/prod(...)XVBg&ved=0CGEQ_QgwAQ
Nexus S voor 250eu.
simpel rekensommetje: op 1 jarige basis 32 euro per maand en op 2 jarige basis 22euro
Bij mij is het andersom. Vodafone is in huis verkracht maar buiten primaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:20 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
ik twijfel ook altijd, maar altijd als ik niet thuis zit dan is de verbinding slecht
12 euro per maand = Simyo.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:20 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Waaacht, waar zie je dat staan dan?
Kloptquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:21 schreef Dastan het volgende:
[..]
O, dan heb ik je de ganse dag verkeerd genoemd
Denkt iedereen dat je gaat roken, moet je alleen even een sms'je sturen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bij mij is het andersom. Vodafone is in huis verkracht maar buiten prima
Gurl ik rook nietquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:22 schreef Dastan het volgende:
[..]
Denkt iedereen dat je gaat roken, moet je alleen even een sms'je sturen.
Oh, als los toestel. Ik zie op gsmweb al wel wat betere deals staan, maar ik zal deze zeker in mijn achterhoofd houden danquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
12 euro per maand = Simyo.
Als je de aanschafprijs van een Nexus S omrekent naar een maandbedrag door 12 danwel door 24 maanden (naargelang je de Nexus S wilt gebruiken)...
hoe krijg ik je zover dat je dat ook naar mij doet?quote:
GSMweb = gemiddelde prijs adverteren. Iets met 3 maanden 30% korting etc etc etc.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:24 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Oh, als los toestel. Ik zie op gsmweb al wel wat betere deals staan, maar ik zal deze zeker in mijn achterhoofd houden dan
Ik heb dat dus ook. Maar T-Mobile heeft nu nog onbeperkt internet.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bij mij is het andersom. Vodafone is in huis verkracht maar buiten prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |