Jij begon met slaan omg! Je sloeg me keihard tegen mn hoofd!!!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:41 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ja, meestal. Soms niet, dan sla je mij.
Weet je hoe achterlijk het is om via whatsapp te communiceren als je via msn kunt communiceren?quote:
Een keer maar.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij begon met slaan omg! Je sloeg me keihard tegen mn hoofd!!!
Niet alleen MSN.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:42 schreef Renesite het volgende:
En soms heb ik ook 5 msngesprekken tegelijk!!!
Ik ben een MSN sletje.
Ik vind het wel wat gezelliger eigenlijk. Iemands stem horen heeft toch wel wat meerwaarde.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:41 schreef Renesite het volgende:
Ik ga niet de hele tijd 'praten' zeg... dan heb ik echt momenten dat ik niets zeg omdat ik heerlijk evenjes iets anders aan het doen ben...
Hoor ik zeker opeens; 'ben je er nog?'![]()
Tuurlijk. Maar nadelig van thuis-wonend is dat het halve huis mee kan genieten.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:42 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik vind het wel wat gezelliger eigenlijk. Iemands stem horen heeft toch wel wat meerwaarde.
Nee, want dat heb ik niet. Nokia 1616quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:42 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Weet je hoe achterlijk het is om via whatsapp te communiceren als je via msn kunt communiceren?
Je kan best in je eentje slapen! Of moet je nog knuffelen?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:43 schreef Heroinjunk het volgende:
Mark moet stoppen met CoD, boh, ik wil slapen.
Die telefoon.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:43 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nee, want dat heb ik niet. Nokia 1616
Ik neem aan dat ik BS ben?quote:
JA! Ik heb nog blauwe plekken ja.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
sla ik hard?
Dastan zei ook al dat ik agressief ben
Terechte klacht wel.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Tuurlijk. Maar nadelig van thuis-wonend is dat het halve huis mee kan genieten.
Ik vind het irritant, een telefoontoetsenbordje in vergelijking met een laptop toetsenbord.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:43 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nee, want dat heb ik niet. Nokia 1616
Ik ben bij Mark en het is best wel irritant als je telkens geschiet en 'KUT' hoort,quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je kan best in je eentje slapen! Of moet je nog knuffelen?
Ja?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:44 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ik BS ben?.
Zeer terecht. Vind ik.quote:
Ik kan een stomme opmerking maken over een minderwaardigheidscomplex betreffende kut maar dat doe ik niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:44 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ben bij Mark en het is best wel irritant als je telkens geschiet en 'KUT' hoort,
Wat? Aan wie? Hoe?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:45 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow. Ik ga de opties overleggen/voorleggen
Ow. je hebt een knuffel nodig. Ik voel het. Maar dan moet ik wel toestemming vragen aan mijn bezitter.quote:
Ja, ze is een na-aper.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:45 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik denk telkens dat jij KB bent door je UI
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Flaming hot
Ik heb zo'n Japans knuffelkussen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow. je hebt een knuffel nodig. Ik voel het. Maar dan moet ik wel toestemming vragen aan mijn bezitter.
Top. Hoeft het niet meer.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:46 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n Japans knuffelkussen.
Hahaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jongens! Jan gaat stoppen met roken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |