Tsja, jij hebt al een abonnement lopen, dan is het ook wat voordeliger ja.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:31 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Tja, maar ik ga hem niet los voor 500 euro kopen.Tevens moet ik toch verlengen.
Pabo zei je?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nou ik mag niet vloeken als ik op stage ben want ik moed een goed voorbeeld geven, jeetje zeg
en je mag ook geen snoep uitdelenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nou ik mag niet vloeken als ik op stage ben want ik moed een goed voorbeeld geven, jeetje zeg
Vaak wel.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:33 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Tsja, jij hebt al een abonnement lopen, dan is het ook wat voordeliger ja.
Met "actie maandprijs", bedoelen ze dan de eerste 3 maanden ofzo?
Ik wacht ook tot de 28e.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:33 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow chill!
Net wat te vroeg voor iphonies...
Kut. Ik dacht even een supervoordelige bundel te zien maar nee hoorquote:
OK HOI HOI 00:30 JE MOET SLAPENquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het is half een geweest, dan beginnen de spelfouten SORRY HOOR SPELLINGSNAZI
T-Mobile is de eerste 3 maanden gratis.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:34 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Kut. Ik dacht even een supervoordelige bundel te zien maar nee hoor
I'm just sayin'...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:34 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Kut. Ik dacht even een supervoordelige bundel te zien maar nee hoor
quote:4 mnd: ¤21,25
daarna: ¤42,50
anders ben je morgen chagrijnigquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wrm wil je me zo graag weghebbe?;
Ja, anders geen high tea, broodjes en bier vrijdag. Slapen jij!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Check... Zelf ingetuind.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:35 schreef Kaasrol het volgende:
Ja kijk. Dan klik je verder, zie je dit:
[..]![]()
![]()
Echt íedereen die ik ken, die 'wat is' heeft WA...quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:37 schreef Kaasrol het volgende:
Veel smsjes is wel handig gezien niet iedereen whatsapp heeft. Maar bellen doe ik ook bijna nooit
De mensen waar ik veel contact mee heb, hebben allemaal whatsapp.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:37 schreef Kaasrol het volgende:
Veel smsjes is wel handig gezien niet iedereen whatsapp heeft. Maar bellen doe ik ook bijna nooit
Ga slape muts. Anders doe je kei ongesteld!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |