Maar dat beweegt niet zo snel als een privéjet.quote:
Qua functie hetzelfde als Ipad en I-insertspul-quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Chromebook vind ik een beetje een stomme uitvinding.
alleen werkt ipad perfectquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:44 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Qua functie hetzelfde als Ipad en I-insertspul-
Ik lees sowieso mee, dat heeft niks met Oerbeer te maken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:39 schreef Ouqz het volgende:
Wat is dit, heeft Oerbeer de meester erbij gehaald? Of was het Dalando?
Ja deze wel ietsjes te hoog maar toch wel het lekkkerst lopen is 10-12 cm denk ik. Lager vind ik niet mooi en ik vind hoog dan lekkerder lopen, wel met plateau het liefstquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:42 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Vind je dat niet super kut lopen zo hoog?
koffie verkeerdquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:45 schreef Haifisch het volgende:
Maar dus, wat is belangrijker
-Snel en voor het web gemaakt
-Sloom, voor mijn gitaar gemacht
Trouwens, anti atoomenergiequote:
Shadapquote:
Gezien je nu toch mee leest, wanneer wordt er eens iets gedaan aan het geval wat DIG heet?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:44 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik lees sowieso mee, dat heeft niks met Oerbeer te maken.
JA MAAR DAN WEL EEN MOOIE EN NIE ZO EEN LELUKE!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:45 schreef Rezania het volgende:
En natuurlijk ook een groot huis.
[ afbeelding ]
Ik zal kijken wat ik kan doen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:45 schreef Dalando het volgende:
Zo, ik vind dat ik mijn steentje wel heb bijgedragen aan udowu.nl. BBQ, ga eens lekker los op de code.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik kan doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
Post jij dan eens een plaatje van een mooi huis.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
JA MAAR DAN WEL EEN MOOIE EN NIE ZO EEN LELUKE!
En dit is dus een gevalletje "nee" waar Snakey in de buurt staat.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:46 schreef Haifisch het volgende:
[ afbeelding ]
Pauperkijkers worden
[ afbeelding ]
Haifisch overheerst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |