Ik dacht dat je hem vergeten was, sorryquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:44 schreef Diconnected het volgende:
Fuuuuuuuuuu ik was helemaal bezig met een mooie OP enzo
Nee ik ga wel stil in een hoekje zittenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik dacht dat je hem vergeten was, sorry![]()
Anders gooi je hem toch alsnog online, knal ik hem er wel overheen.
Nou ben ik helemaal nieuwsgierig!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:47 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee ik ga wel stil in een hoekje zitten
Mijn tijd komt welquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Nou ben ik helemaal nieuwsgierig!
Oe, lekker!quote:
prrrrrrrrrrrrrrrquote:
Oh myquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:49 schreef Stormqueen het volgende:
over die vent die van 350 naar 90 ging en weer terug, die heb ik al in een handvol docu's voorbij zien komen. Volgens mij verdient hij daar zijn brood friet mee
hij heeft zelfs fitnessvideo's gemaakt in zijn slanke intermezzo
Hij zat inderdaad in zo'n video met die fitness-guru uit de jaren 80/90, ben z'n naam kwijt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:49 schreef Stormqueen het volgende:
over die vent die van 350 naar 90 ging en weer terug, die heb ik al in een handvol docu's voorbij zien komen. Volgens mij verdient hij daar zijn brood friet mee
hij heeft zelfs fitnessvideo's gemaakt in zijn slanke intermezzo
Ja, precies, maar ik ben 's ochtends wel fris en ga over mijn nek als mensen zo vunzig zijn, blerghquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:51 schreef Stormqueen het volgende:
@bbq kip, die mensen die rond 8 uur 's morgens naar friet en peuken ruiken, ruiken niet 'al zo vroeg' naar friet en peuken, die ruiken altijd zo. Zullen wel weinig douchen of hun kleding wassen, bijna dagelijks frituren in de keuken zonder afzuiging, en roken als een ketter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |