Wow wat goed zeg. Wat een werk!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:50 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
De poules zijn bekend (heb de aanmeldingslijst door de randomizer gegooid), en staan in het document
Ik zal dadelijk iedereen een PM sturen
Dat geloof ik wel. Moeten wij de uitslagen aan jou doorgeven of in dit topic zetten?quote:
In dit topic graagquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel. Moeten wij de uitslagen aan jou doorgeven of in dit topic zetten?
Ik pidolosius en Michel* uitgenodigd!
Dat geeft niet! Daarvoor is dit topic ook!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:29 schreef D. het volgende:
[..]
In dit topic graag
Sorry dat ik dat er in de PM vergeten was bij te zetten
Home en standby-knop tegelijkquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:32 schreef Diaan73 het volgende:
Ik kan op de iPad geen screenshot maken volgens mij.
Beide voldoetquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:30 schreef Joran-Joran het volgende:
Uitslag inclusief screenshot (zoals in het andere topic staat) of is het voldoende als beide spelers de eindstand posten?
Okay. Dat moet wel lukken. Ik wist wel dat dat kon met iPhone maar niet met iPad.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:36 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Dan moet je em eerst uploaden, zoals bijvoorbeeld naar Lockerz zoals je net postte.
Heb je verwijderdquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:12 schreef Rockiejj het volgende:
Sorry sorry! Maar ik meld me af, ga volgende week op vakantie, dus weinig spelen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |