Wow wat goed zeg. Wat een werk!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:50 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
De poules zijn bekend (heb de aanmeldingslijst door de randomizer gegooid), en staan in het document
Ik zal dadelijk iedereen een PM sturen
Dat geloof ik wel. Moeten wij de uitslagen aan jou doorgeven of in dit topic zetten?quote:
In dit topic graagquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel. Moeten wij de uitslagen aan jou doorgeven of in dit topic zetten?
Ik pidolosius en Michel* uitgenodigd!
Dat geeft niet! Daarvoor is dit topic ook!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:29 schreef D. het volgende:
[..]
In dit topic graag
Sorry dat ik dat er in de PM vergeten was bij te zetten
Home en standby-knop tegelijkquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:32 schreef Diaan73 het volgende:
Ik kan op de iPad geen screenshot maken volgens mij.
Beide voldoetquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:30 schreef Joran-Joran het volgende:
Uitslag inclusief screenshot (zoals in het andere topic staat) of is het voldoende als beide spelers de eindstand posten?
Okay. Dat moet wel lukken. Ik wist wel dat dat kon met iPhone maar niet met iPad.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:36 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Dan moet je em eerst uploaden, zoals bijvoorbeeld naar Lockerz zoals je net postte.
Heb je verwijderdquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:12 schreef Rockiejj het volgende:
Sorry sorry! Maar ik meld me af, ga volgende week op vakantie, dus weinig spelen!
ik nu ookquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 07:41 schreef svk1985 het volgende:
in P1 heb ik al mijn 3 tegenstanders geinvite
svk1985 - ma-en
svk1985 - breng het aan
svk1985 - Mart84
nee, ik heb de rest uitgenodigdquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 08:00 schreef D. het volgende:
[..]
Dan hebben jullie elkaar ge-invite dus?
tuurlijk, en dan kiezen we de gunstigste uitslag voor ons beidequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 08:00 schreef D. het volgende:
[..]
Dan hebben jullie elkaar ge-invite dus?
nah als ik dit begin zo zie, vind ik dit geen slechte optiequote:Op vrijdag 14 oktober 2011 08:03 schreef svk1985 het volgende:
[..]
tuurlijk, en dan kiezen we de gunstigste uitslag voor ons beide
(just kidding)
Het was close. Helaas net verlorenquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 00:10 schreef MangoTree het volgende:
Borisz - Boriszz - MangoTree - mikey_nl: 272 - 318
Alleen als je hem geroot hebt volgens mij. Anders kan het niet. Gewoon een eindstand posten is ook goedquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:11 schreef svk1985 het volgende:
weet iemand trouwens hoe ik een screenshot kan maken van mijn android telefoon??
Bij de Galaxy S werkt het zonder rooten: back ingedrukt houden, home kort indrukken en back weer loslaten.quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Alleen als je hem geroot hebt volgens mij. Anders kan het niet. Gewoon een eindstand posten is ook goed
Wowquote:Op vrijdag 14 oktober 2011 10:48 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Bij de Galaxy S werkt het zonder rooten: back ingedrukt houden, home kort indrukken en back weer loslaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |