Die ook ja inderdaad! Horizontaal dansenquote:
Ik vind het ook een wat ongemakkelijk woord. Ik heb wel eens van die ouwe beelden gezien van toen het woord voor het eerst op de Nederlandse tv werd uitgesproken, en dan hoor je hetzelfde ongemak wat ik ook wel voel. In bed heb ik dat ongemak niet, maar dan is het ter onderscheid van andere activiteiten.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 18:04 schreef BananaPancake het volgende:
[..]
Ik vind het vaak gebruikte ´neuken´ echt vies
Een paar weken geleden had ik op een festival dat een meisje waar ik bij stond tegen haar moeder zegt, "dat word vast neuken", terwijl ze mij bedoelt. Dat was wel eenquote:Op woensdag 8 augustus 2012 12:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik vind het ook een wat ongemakkelijk woord. Ik heb wel eens van die ouwe beelden gezien van toen het woord voor het eerst op de Nederlandse tv werd uitgesproken, en dan hoor je hetzelfde ongemak wat ik ook wel voel. In bed heb ik dat ongemak niet, maar dan is het ter onderscheid van andere activiteiten.
Hoor ik vakerquote:
qua geur kan je beffen ook haringhappen noemenquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:31 schreef JDx het volgende:
Binnenband plakken (was vanwege de condoom geur aan je vingers vroeger)
als ze naar haring ruikt is er iets goed mis daarquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:35 schreef very het volgende:
[..]
qua geur kan je beffen ook haringhappen noemen
Ik heb dingen gedaan waar ik niet trots op benquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:39 schreef fathank het volgende:
[..]
als ze naar haring ruikt is er iets goed mis daar
XDquote:Op woensdag 15 augustus 2012 17:39 schreef fathank het volgende:
[..]
als ze naar haring ruikt is er iets goed mis daar
Is dit serieus in de ogen van sommige mensen een synoniem voor sex? Ik ben een echte film freak en vraag heel vaak mensen of ze zin hebben om langs te komen om een filmpje te kijken.quote:
Ik voel me dan ook altijd redelijk ongemakkelijk wanneer je me dat vraagtquote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:45 schreef JDx het volgende:
[..]
Is dit serieus in de ogen van sommige mensen een synoniem voor sex? Ik ben een echte film freak en vraag heel vaak mensen of ze zin hebben om langs te komen om een filmpje te kijken.
Zo heb je filmliefhebbers en brommerliefhebbers.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:45 schreef JDx het volgende:
[..]
Is dit serieus in de ogen van sommige mensen een synoniem voor sex? Ik ben een echte film freak en vraag heel vaak mensen of ze zin hebben om langs te komen om een filmpje te kijken.
Dit weekend wordt het strandje pakkenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 10:03 schreef very het volgende:
[..]
Ik voel me dan ook altijd redelijk ongemakkelijk wanneer je me dat vraagt
En ik ben altijd weer teleurgesteld als de avond voorbij is en ik met blauwe ballen naar huis moet.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 08:45 schreef JDx het volgende:
[..]
Daar hadden meer mensen last van, na die John Carter avond. Ik had iets heel anders in gedachten.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 16:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
En ik ben altijd weer teleurgesteld als de avond voorbij is en ik met blauwe ballen naar huis moet.
Dat doet me altijd teveel aan caravans denken. Ik ken het woord namelijk van een Duitser die me een lift gaf en zat te klagen over "Die Holländer mit ihre Bumskontainer."quote:
Nou ja prima, bumsen wij nietquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:22 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat doet me altijd teveel aan caravans denken. Ik ken het woord namelijk van een Duitser die me een lift gaf en zat te klagen over "Die Holländer mit ihre Bumskontainer."
Gaan we gewoon leuke dingen doen.quote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nou ja prima, bumsen wij niet
Filmpje kijkenquote:Op donderdag 16 augustus 2012 17:25 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Gaan we gewoon leuke dingen doen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |