Ik gok dat de kans klein is dat de TS in Afrika woont.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:10 schreef sthomass het volgende:
Het kan ook zijn dat een halte 20 km verderop is.
Had je tieten laten zien, was ie gestopt..quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:59 schreef Meloewa het volgende:
vandaag ging de bus net voor mn face weg.dat is veel erger
just let you know.
Ik wil ze altijd uit de lift duwen, want ik moet altijd naar de 14e.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Wat dacht je van die figuren die van de 7e naar de 6e verdieping gaan met de lift...
Haar vader zou dat sowieso doen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:50 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Had je tieten laten zien, was ie gestopt..
Echt hequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:39 schreef twiFight het volgende:
Terechte klacht!
Vooral een bepaald soort volk dat 8 minuten op een bus gaat wachten voor een stukje dat maar 3 minuten lopen is.
Lijn 15, 3 en 11... ach, je weet 't ook eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:15 schreef Zweetteef het volgende:
Terechte klacht daar hebben ze in groningen een handje van
Hendig!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:25 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Kan je sjiek slippen met die blaadjes en zulks
Mooi verhaal.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:27 schreef Ouqz het volgende:
Veel beter: bus instappen, geld zoeken, iedereen tegen elkaar laten plakken en zweten tijdens dè spits, geld op tafel van chaffeur leggen, chaffeur stempelt kaartje, geld nog even vasthouden, bevestigend vragen waar bus niet heen gaat, chaffeur geeft zwetend negatief antwoord want de bus begint te schudden van ongeduld, verbaast antwoorden dat je daar helemaal niet heen moet, je beats by Dr.Dre koptelefoon weer opdoen en als een baas naar buiten lopen, wetend dat je minstens 5 minuten vertraging hebt veroorzaakt en aardig wat mensen hebt gestoord, laten zweten of tegen iemand aan hebt laten plakken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |