SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn dus mensen die dit de gehele dag doen. Het meeste van dit spul is niet eetbaar.
Er zijn wel bepaalde dingen die je wel eten kunt.
Sinds 2008 is het uit de winkels gehaald.. waarom weet ik niet. Ik denk omdat mensen het toch aten.
Zelf vind ik het uber schattig om er naar te kijken. Maar er zijn mensen die hier gewoon aan verslaafd zijn en niet kunnen stoppen met kijken.
Er zijn ook mensen die het enorm goor vinden en die er zelfs misselijk van worden - wat ik niet begrijp -
Ik ben benieuwd wat jullie hier eigenlijk van vinden, en waarom je denkt dat het uit de winkels gehaald is en of dit terecht is.
[ Bericht 12% gewijzigd door Moeraskat op 11-10-2011 17:15:58 ]Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Neen, ik wist tot voor kort alleen dat Bandai spelletjes en tekenfilms produceert..quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:09 schreef Moeraskat het volgende:
Iedereen heeft denk ik wel eens die filmpjes over Bandai gezien.
ik kijk er ook maar niet teveel, want nu heb ik zin in hamburgers en pizza'squote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:55 schreef Moeraskat het volgende:
er zijn dus echt mensen serieus verslaafd aan het kijken van deze filmpjes
ja zo zat ik ookquote:
Chemische shit.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:18 schreef Tjado het volgende:
HOE WERKT DIT?
Even serieus. Het eten 'bakt' gewoon? Als dit eetbaar zou zijn zou ik het kopen
Er zitten gewoon chemicaliën in die met elkaar reageren waardoor wat gasbelletjes vormen die met een schuimmiddel gaan schuimen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:18 schreef Tjado het volgende:
HOE WERKT DIT?
Even serieus. Het eten 'bakt' gewoon? Als dit eetbaar zou zijn zou ik het kopen
jouw irritante neefje van 3?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:40 schreef Wapperbaard het volgende:
Maak dan verdomme gewoon echt eten.
Waarom zou je duur imitatie eten maken dat vervolgens snel weg rot waardoor je het niet eens decoratief kan gebruiken.
Als ik zit te pielen om mooie sushi te maken dan wil ik er achteraf ook iets mee kunnen doen behalve mijn neefje van 3 vergiftigen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |