Dat is een mooie foto voor een canvas iddquote:
Wij eten spinazie met Greys haarquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:36 schreef Oognip het volgende:
Oeh wij gaan weer een rollade eten vanavond
Boorquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:57 schreef Greys het volgende:
![]()
![]()
Helemaal waus met dat ding!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En toen Beetle zich er mee kwam bemoeien ging de stinkmuis vliegen en Boor werd helemaal wild
[ afbeelding ]
Hij wordt dus gewoon katquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:24 schreef Greys het volgende:
Ik heb hem heel even afgepakt, straks mag Boor er weer mee spelen.
Anders breekt ie de tent af hier (hij ging ook al naar mijn haar slaan net, dat soort dingen doet ie nooit![]()
). Helemaal door het dolle
Ik vraag me af of er zo'n plek is op de muisquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:30 schreef Ikina het volgende:
Bij de drogist kun je ook valeriaan tinctuur kopen. Zou dat ook werken? (wel op een plek van de muis druppen waar ze het er niet af kunnen likken denk ik)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:55 schreef Rewimo het volgende:
Wij eten hutspot. Klaargemaakt door schoonmoeder.neem de zout en peperpot maar mee, dat was zij toch he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Leuk die Boor!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:57 schreef Greys het volgende:
![]()
![]()
Helemaal waus met dat ding!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En toen Beetle zich er mee kwam bemoeien ging de stinkmuis vliegen en Boor werd helemaal wild
[ afbeelding ]
Ik maak de valeriaan tinctuur altjd zelf. Na het wassen van Midas grot collectie ratten, muizen enz, doe ik er ff een paar druppels op. (Vraag maar aan Dans Macabre), een druppel op het aanrecht en Midas word al helemaal gek.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:24 schreef Greys het volgende:
Ik heb hem heel even afgepakt, straks mag Boor er weer mee spelen.
Anders breekt ie de tent af hier (hij ging ook al naar mijn haar slaan net, dat soort dingen doet ie nooit![]()
). Helemaal door het dolle
Ja, klopt! Karel vond hem ook zo lekker toch?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:33 schreef oh-oh het volgende:
Karel had ook es een valeriaanmuis van jullie he Strega?
Die vond ie ook geniaal.
Toch maar es zo een flesje kopen denk ik.
De rest heeft t niet nodig, die spelen zo al waus genoeg met alles
Ik stuur je wel een flesje eigen gemaakte, je hebt maar een paar druppels per keer nodig.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:33 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, klopt! Karel vond hem ook zo lekker toch?
Nee, dat gaat niet gauw over datum gelukkig!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:36 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat is helemaal speciaal![]()
Ik heb hier trouwens nog van die bachbloesems liggen ergens, gaat dat spul over datum of niet?
En een paar van die bruine flesjes geloof ik als het goed is, zal ik die een keer jouw kant op doen?
Hier ligt met maar.
Tenminste, ik geloof niet dat ik het weggegooid heb
Waar heb je ze besteld?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:13 schreef Maes het volgende:
Ik heb de stinkmuizen besteld. Ik ben ook benieuwd hoe de honden erop reageren
Ik heb een intelligente vraag gesteld.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:15 schreef tombolafan het volgende:
Kuch * spam * kuch
We hebben Lex Harding op FOK! over zijn boek
Voor iedereen die wil is er NU de mogelijkheid vragen te stellen:
www.forum.fok.nl/topic/1721794
En je kan het boek nog winnen ook!
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb een intelligente vraag gesteld.
Ik kom nog eens in jouw topics.quote:
NOES! LAF JOE!!!!quote:
LIEVER DOEN DAN!quote:
Gefeliciteerd! Wat voor eentje??quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:35 schreef _Multiply86_ het volgende:
Deze week eindelijk een eigen auto![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:35 schreef _Multiply86_ het volgende:
Deze week eindelijk een eigen auto![]()
![]()
Een Lupoi is cooolquote:
En ik ben weer terug hier. Ik heb geen intelligente vragenquote:
Ik heb een blauwe luup. Geweldig!quote:
Luupzusjesquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een Lupoi is cooolIk heb er ook twee gehad (en zwarte gewone en een rode met een zonnedak). Zou er graag weer een hebben
Ja mijn schoonzus had die ook een paar jaar geleden. Mooi klein autotje. Kan ik mooi elke dag naar het bos rijden of naar de hei met de hondenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Een Lupoi is cooolIk heb er ook twee gehad (en zwarte gewone en een rode met een zonnedak). Zou er graag weer een hebben
Volgens mij waren mijn vragen té intelligent.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:38 schreef Maes het volgende:
[..]
En ik ben weer terug hier. Ik heb geen intelligente vragen
Meneer Maes heeft een audi en ik heb voor de korte stukjes de Luupquote:
Mm heeft een aygoquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:41 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat vind ik leuke auto's die lupo's maar jammer genoeg alleen in 3deurs
Ik moet ook eens nadenken over een andere. Ik wil graag een 5 deurs we gaan binnenkort eens kijken naar een 107/c1/aygo of daar een MC in past
Aha ik snapquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:43 schreef Maes het volgende:
[..]
Meneer Maes heeft een audi en ik heb voor de korte stukjes de Luup
Dat zal ik zeker uitproberenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:44 schreef Oognip het volgende:
[..]
Mm heeft een aygoKun je zaterdag mooi testen of de MC er in past
Er zijn auto's waar de gordel niet groot genoeg in zijnquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Fiep![]()
Waarom zou een MC daar niet in passen f_r?
Nou dat is echt alleen die Volvo die zij net toevallig hebben. Nog nooit een ander merk gehoord waar het niet gaatquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
Er zijn auto's waar de gordel niet groot genoeg in zijn
in de panda paste het achterin ook niet, en zo ken ik wel meer auto's waar dat bij speeldequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou dat is echt alleen die Volvo die zij net toevallig hebben. Nog nooit een ander merk gehoord waar het niet gaat
Het is echt fijn je eigen auto. Ik heb een tijdje geen auto gehad omdat ik dacht dat het niet nodig was. Mijn werk is nog geen 5 minuten lopenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:46 schreef _Multiply86_ het volgende:
![]()
![]()
Hoef ik tenminste niet meer elke week de auto schoon te maken.Kan Blue altijd voorin zitten, de rest op de achterbank..
Oh, ik wel veel hoor!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou dat is echt alleen die Volvo die zij net toevallig hebben. Nog nooit een ander merk gehoord waar het niet gaat
Ik lees dat topic dus ik ben op de hoogte maar nogmaals er zijn weinig auto's waarin het niet gaat. Zeker de nieuwe merken die f_r opnoemt niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
in de panda paste het achterin ook niet, en zo ken ik wel meer auto's waar dat bij speelde
ook in OUD hebben mensen daarvoor gekozen om gebruik te gaan maken van een base. omdat de mc anders niet mee kon
Dat je de voorstoel ook nog fatsoenlijk kunt gebruiken dat is het meer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:46 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Fiep![]()
Waarom zou een MC daar niet in passen f_r?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:48 schreef _Multiply86_ het volgende:
Morgen maar ff de auto die ik nu heb schoon maken en dan deze week terug brengen naar mn vader en de nieuwe auto meenemen. Ben benieuwd, ik hou nooit zo van andere auto's..moet ik weer wennen
Ja, of je moet ze andersom zetten maar dan past er WEEEEEEER niemand voorinquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik lees dat topic dus ik ben op de hoogte maar nogmaals er zijn weinig auto's waarin het niet gaat.
Een MC steekt sowieso uit en in kleine auto's is dat rottig ja als je in de stoel daarvoor moet zitten. Gelukkig is het maar voor een krap jaartje meestal. Daarna gaan ze zo lekker in je rugleuning trappen
Ja idd. Ik leen nu regelmatig de Fiat 500 van mn vaders bedrijf.Dat is een leenauto voor klanten. Dus die moet ik altijd super netjes weer afleveren. Honden altijd in de achterbak, kleed erin enz.. Met auto kan ik naar leukere wandelplekken en hoef ik tenminste niet dingen te plannen op dagen dat ik die auto kan lenen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:49 schreef Maes het volgende:
[..]
Het is echt fijn je eigen auto. Ik heb een tijdje geen auto gehad omdat ik dacht dat het niet nodig was. Mijn werk is nog geen 5 minuten lopenMaar toen kwam R bij ons wonen en die moest naar clubjes en vriendinnen en toen heb ik de Luup gekocht.
In mijn zus d'r punto past het dan wel weer. Zo zie je maar eerst passen voordat je iets gaan kopenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, ik wel veel hoor!
Vooral op de achterbank, mercedes (oude), fiat punto, reneault twingo, mazda 323...
Je kan de kinderstoel voorin zetten als je airbag uit kan en dan kan er iemand achterin. Maar ideaal is het niet bepaald.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, of je moet ze andersom zetten maar dan past er WEEEEEEER niemand voorin
De Luup is best zuinigquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:54 schreef _Multiply86_ het volgende:
Wel nadeel dat ik nu zelf benzine moet betalen
Moet die airbag wel uit kunnen bij ons kan dat dus weer niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Je kan de kinderstoel voorin zetten als je airbag uit kan en dan kan er iemand achterin. Maar ideaal is het niet bepaald.
Wij hebben trouwens bij onze oude Golf en onze nieuwe chevrolet niks gepast. Maar passen deed het wel
Kan bij de garage vast wel (maar duur), heb ik ook gedaanquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:55 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Moet die airbag wel uit kunnen bij ons kan dat dus weer niet.
Bij ons ook niet. De oude Golf had niet eens airbags trouwensquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:55 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Moet die airbag wel uit kunnen bij ons kan dat dus weer niet.
Ja, ik had een oude puntoquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:52 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
In mijn zus d'r punto past het dan wel weer. Zo zie je maar eerst passen voordat je iets gaan kopen
Wij hebben de easybase die past in elke autoquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Bij ons ook niet. De oude Golf had niet eens airbags trouwens![]()
Maar wij hebben de familyfix base en ik kan hem iedereen aanraden. Ook geen gedoe met te kleine gordels. Alleen moet je auto dan weer vrij nieuw zijn. Wat een gedonder ook eigenlijk
Mijn zus heeft een nieuwere dan denk ik.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik had een oude puntoGing net hoor, maar dan stond ie raar
Ik moest de maxi cosi met kareltje erin bijna verticaal zetten om de gordel erin te krijgen en dan lanzaam naar beneden duwenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:59 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Mijn zus heeft een nieuwere dan denk ik.
Krijg je spierballen vanquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik moest de maxi cosi met kareltje erin bijna verticaal zetten om de gordel erin te krijgen en dan lanzaam naar beneden duwen![]()
Ik zag hier op de parkeerplaats een auto met de MC op de voorstoel er zo verticaal in staan, standaard!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik moest de maxi cosi met kareltje erin bijna verticaal zetten om de gordel erin te krijgen en dan lanzaam naar beneden duwen![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik zag hier op de parkeerplaats een auto met de MC op de voorstoel er zo verticaal in staan, standaard!
Dat mag toch heul niet?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 21:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik zag hier op de parkeerplaats een auto met de MC op de voorstoel er zo verticaal in staan, standaard!
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 22:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een ontzettend leuk topic om na te lezen, van Lex Harding.![]()
Dames van den PieAar![]()
Ja, da's een goeiequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:05 schreef senesta het volgende:
Samara is into de moppen tegenwoordig![]()
Samara: "Mam? Zeg eens: Er zit iets in mijn oog! "
Ik: "Er zit iets in mijn oog"
Samara: "Ja, hahaha Pindakaas!![]()
"
Ik:
Sorryquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, da's een goeie
Heb je nog betere, of zal ik maar gewoon naar bed gaan en hopen dat de dag van morgen gewoon wat beter is
Geeft niet hoor; ik ben niet boosquote:
Ben het ff kwijtquote:Wat is er met je humeur gebeurd dan?
Ja, een unicum; geniet er maar van. Je zult het weinig meemakenquote:
Toch niet door Lex he?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, een unicum; geniet er maar van. Je zult het weinig meemaken
De Gouden Tip mbt snurkende mannen.... Logeerkamer altijd standby hebbenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:14 schreef senesta het volgende:
Ik ben moe, mijn been doet zeer en uitgerekend nu besluit manlief verkouden te zijn en te snurken![]()
Tegen die pijntjes kan ik nog wel een paracetamol nemen maar een snurkende kerel..
En een matras bij 1 v/d kinderen neergooien?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:17 schreef senesta het volgende:
Ik heb geen logeerkamer en ik heb geen bank ook waar je knap op kunt slapen
Ja he?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En een matras bij 1 v/d kinderen neergooien?
Van snurken krijg ik echt moordneigingen, vreselijk
Dan krijg je iig je nachtrustquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:20 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja he?Dat ga ik inderdaad zo maar doen denk ik.
Nee, egniequote:
Ik zou een logeerkamer laten bouwenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:17 schreef senesta het volgende:
Ik heb geen logeerkamer en ik heb geen bank ook waar je knap op kunt slapen
Zal ik je helpen zoeken?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geeft niet hoor; ik ben niet boos
[..]
Ben het ff kwijt
Is Pokkie vervelend?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, egnie
Mijn sjoggo-erijn is een huiselijke aangelegenigheid
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, dat zou er nog bij moeten komen
Ja, doe maar ff. Als jij nou boven zoekt, dan zoek ik benedenquote:
Krees is er weerquote:
Ja nee ho, ik was ff onze date met Dirkh aan het regelen!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:36 schreef ElisaB het volgende:
Owja, en nu gaan jullie ook meteen niet meer reageren of zo
Ja, zoiets... de hoowmoow (stop het geweld tegen)-vlag oid. Het is vandaag "Kom uit de kast-dag". Ik weet het ook pas sinds vanmiddag laat hoor. Hak ut eerder geweten, dan hak wel uit de kast gekomen. Maar zo laat in de middag heeft dat niet zoveel zin meer...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:39 schreef Greys het volgende:
Ja nee ho, ik was ff onze date met Dirkh aan het regelen!
Is dat serieus een coming out vlag?
WHUT?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, zoiets... de hoowmoow (stop het geweld tegen)-vlag oid. Het is vandaag "Kom uit de kast-dag". Ik weet het ook pas sinds vanmiddag laat hoor. Hak ut eerder geweten, dan hak wel uit de kast gekomen. Maar zo laat in de middag heeft dat niet zoveel zin meer... :[
Heel goedquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:39 schreef Greys het volgende:
Da's net zoiets als iemand om 11:55 nog een goedemorgen wensenquote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, zoiets... de hoowmoow (stop het geweld tegen)-vlag oid. Het is vandaag "Kom uit de kast-dag". Ik weet het ook pas sinds vanmiddag laat hoor. Hak ut eerder geweten, dan hak wel uit de kast gekomen. Maar zo laat in de middag heeft dat niet zoveel zin meer...
quote:
Nix "Facebookquote:
Ja maar dattut daar geregeld wordtquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nix "Facebook", gewoon live. Dat we hem gaan bepotelen en zulks
Zo is het. Nee, dat dat even helder is. Anders hak net zo goed nog wel ff uit de kast kunnen komen om 16:35quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:47 schreef Greys het volgende:
Ja maar dattut daar geregeld wordt
Dat bepotelen doen we live idd. Uiteraard. Anders hebben we niets aan zijn verjongingskuur.
Zeg, ken je vrienden damequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En waarom heb ik jou / jij mij niet op Facebook
Ze doet er alleen niet zoveel mee.quote:
Ow, juist. Being Tombo; ik ben er weer hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:57 schreef Greys het volgende:
Ze doet er alleen niet zoveel mee.
Behalve gluren, I guess. En notities maken
Jij hebt je Haifs ook nogquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:56 schreef Greys het volgende:
Dan kan je je Haifs in de prullie werpen
niet niet niet!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, juist. Being Tombo; ik ben er weer hoor
En Tombo heb ik natuurlijk wel, maar alleen maar op mijn FV-account-FB-ding
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze doet er alleen niet zoveel mee.
Behalve gluren, I guess. En notities maken
Sjef, step awayyyyyy from tha titties!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:03 schreef tombolafan het volgende:
Kan iemand mijn huge kater vertellen dat ie eigenlijk niet tussen mn borst en het toetsenbord past?
Maar dan moet je iedereen weer opnieuw uitnodigen en zoeken enzo.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, die moet ik nog steeds doorspoelen
Hij ligt met zn hoofd eropquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Sjef, step awayyyyyy from tha titties!
Ik haaaaaaaaaaaaaaaat datquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maar dan moet je iedereen weer opnieuw uitnodigen en zoeken enzo.
Al kun je wel merken dat Haifs langzaam aan het afsterven is; regelmatig dat je weer een vriendje minder hebt. (en dan geen flauw idee wie)
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:02 schreef tombolafan het volgende:
niet niet niet!
Ik heb net op je wall gepost
ik heb je gevondenquote:
Ik ben al zo lang niet meer op Haifs geweestquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Maar dan moet je iedereen weer opnieuw uitnodigen en zoeken enzo.
Al kun je wel merken dat Haifs langzaam aan het afsterven is; regelmatig dat je weer een vriendje minder hebt. (en dan geen flauw idee wie)
Ik weet geeneens nieteens mijn inlognaam meerquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:14 schreef Greys het volgende:
Ik ben al zo lang niet meer op Haifs geweest
Ik ben coldturkey afgekicktquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik weet geeneens nieteens mijn inlognaam meer
Doen jullie nog wel FV-en? En hebben jullie al wel eens opgemerkt dat ik een geweldige rep heb als bomen-kwekert?
Shit he... en ik maar sjiek bomenkwekert zijnquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:18 schreef Greys het volgende:
Ik FV ook al eeuwen niet meer![]()
Ook cold turkey!
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Shit he... en ik maar sjiek bomenkwekert zijn
Nou, na deze teleurstellingen ga ik nu mijn oren onderdompelen in oordruppels en dan slapen. Laten we afspreken dat het morgen mijn dag is (zijn jullie overmorgen weer aan de beurt). Deal?
quote:
Neem je je ramtieten mee?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als ik volgend jaar op tijd verneem dat het uit de kast kom dag is, dan zal ik uit de kast komen en dan vraag ik verkeeering met je. Orgasmiseren we er een mooie dag omheen
Morgen is het JOUW dag!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Shit he... en ik maar sjiek bomenkwekert zijn
Nou, na deze teleurstellingen ga ik nu mijn oren onderdompelen in oordruppels en dan slapen. Laten we afspreken dat het morgen mijn dag is (zijn jullie overmorgen weer aan de beurt). Deal?
Slaap lekker!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:25 schreef tombolafan het volgende:
Goed, ik sliep al even
Verder in bed
Ik ga ook zo op bedje, maar eerst AtomBom en z'n Zusje uit de kamer weten te krijgen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:25 schreef tombolafan het volgende:
Goed, ik sliep al even
Verder in bed
Boor sprong net vol jolijt van een stoel op de plank/balk boven de open haard.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ga ook zo op bedje, maar eerst AtomBom en z'n Zusje uit de kamer weten te krijgen.
Ze stuiteren nogal
Boor is back to his old self.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Boor sprong net vol jolijt van een stoel op de plank/balk boven de open haard.
Dacht hij. Maar hij sprong op allerlei zooi die daar stond/lag en dat pleurde naar beneden![]()
Neeeeequote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:30 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Boor is back to his old self.![]()
Geef em dat muisje nog ff anders
Cutequote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:36 schreef Greys het volgende:
[..]
NeeeeeDan slaap ik de hele nacht niet, want dan gaat ie lopen kloten en dan wil Beetle die muis ook. Dus morgenochtend is La Boor weer aan de beurt met de stinkmuis
Heb nog iets geks ontdekt aan Bietje trouwens... hoe sommige kinderen met een doekje/tutje slapen, met een puntje van een zacht doekje in hun mond zeg maar, dat doet Biet dus ook. Er ligt een kleed op de bank en sinds een week ofzo maakt Biet met haar voorpoten een hobbeltje in dat kleed en dat doet ze dan in haar mond, poten er omheen en slapen. WTF
Dat comment op mn blogquote:
Niks gehoord vooralsnog. En die staat nog mooi op zwart natuurlijkquote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:35 schreef oh-oh het volgende:
Mogge Qutje!
Al iets van die postanaal mensen gehoord of zijn ze niet alleen te lui om je post te brengen maar ook te lui om je klacht te behandelen?
En hoestie met de site die op zwart staat???
heeft ie zelf dan ook inlogcodes?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:43 schreef Qwea het volgende:
Oke,wtf, die staat dus niet op zwart????? Wat de neuk?
dat ken ik welquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:36 schreef Greys het volgende:
[..]
NeeeeeDan slaap ik de hele nacht niet, want dan gaat ie lopen kloten en dan wil Beetle die muis ook. Dus morgenochtend is La Boor weer aan de beurt met de stinkmuis
Heb nog iets geks ontdekt aan Bietje trouwens... hoe sommige kinderen met een doekje/tutje slapen, met een puntje van een zacht doekje in hun mond zeg maar, dat doet Biet dus ook. Er ligt een kleed op de bank en sinds een week ofzo maakt Biet met haar voorpoten een hobbeltje in dat kleed en dat doet ze dan in haar mond, poten er omheen en slapen. WTF
Ja, maar niet van het admin account en ik had de andere accounts geblockt.quote:
Inloggen en content verwijderenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:43 schreef Qwea het volgende:
Oke,wtf, die staat dus niet op zwart????? Wat de neuk?
Er loopt iemand te bitchen dat dat opvalt. Ik heb gevraagd of hij een betonnen plaat voor zijn harses heeft. Hij heeft nog steeds zijn geld niet.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Inloggen en content verwijderen
Of de inlogcodes aanpassen
aaaaah kijk, dat verklaartquote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Er loopt iemand te bitchen dat dat opvalt. Ik heb gevraagd of hij een betonnen plaat voor zijn harses heeft. Hij heeft nog steeds zijn geld niet.
Simpel, of hij gaat het vanaaf doen, en zo niet, ook goed, dan trash ik gewoon alles op de server. Dan is er helemaal niks meer.
Meteen melden aan je leidinggevende, zeggen dat je beschikbaar bent voor werk. Verder is het jouw schuld toch niet dat je niet kan werken omdat de bedrijfsvoorzieningen het niet doen?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:40 schreef Ynske het volgende:
moet je thuiswerken, is je inlog niet meer actief
word nog tof voor t halen van mn uren
Pakjes van H&M en Zalando voor R en mij.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:44 schreef oh-oh het volgende:
Leuke pakjes?
Ik heb nog dozen Minty Marocco, ik ben dr op uitgekeken, jij nog niet?
Wil je de mijne? Ik ben niet van plan om in te loggen vandaagquote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:40 schreef Ynske het volgende:
moet je thuiswerken, is je inlog niet meer actief
word nog tof voor t halen van mn uren
k heb m nu gemaild, telefonisch is hij niet bereikbaar, is thuis aan t werkenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:42 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Meteen melden aan je leidinggevende, zeggen dat je beschikbaar bent voor werk. Verder is het jouw schuld toch niet dat je niet kan werken omdat de bedrijfsvoorzieningen het niet doen?
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:48 schreef Maes het volgende:
[..]
Wil je de mijne? Ik ben niet van plan om in te loggen vandaag
Lekker vrij de 'rest van de ochtendquote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:56 schreef Ynske het volgende:
krijg een telefoontje, vanaf 1 uur werkt t weer
denk dat t idd maar even een rondje bibliotheek oid gaat worden, wat tijd voor mezelf...quote:
k ken m nietquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:00 schreef oh-oh het volgende:
Nee gewoon muntthee van pickwick.
Hebbe?
Aaah zielugquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:01 schreef tombolafan het volgende:
Zo, morgen wordt mn katertje ontmand
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:57 schreef Maes het volgende:
Even nog tgv internationale coming out dag een plaatje gejat uit een ander topic![]()
[ afbeelding ]
Awwwww..... de geile babyballen gaan eraan.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:01 schreef tombolafan het volgende:
Zo, morgen wordt mn katertje ontmand
Ik ben dr, tuurlijk heeft ze een goed humeurquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:15 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Arme Sawyer en wat fijn voor Sjef![]()
Elies, heddegij een bietje lekker geslapen en is het goede humeur weer teruggevonden?
Jij bent een goede zoeker?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben dr, tuurlijk heeft ze een goed humeur
nog steeds?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:13 schreef Qwea het volgende:
Ik zit in een dilemmaaaaaaaaaaaaaaaa
Wel of geen mac book pro
Waarom geen mac book pro?quote:
Ik heb pesies dezelfdequote:
quote:
waarom niet?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom geen mac book pro?
En ja, nog steeds
Ik heb heerlijk geslapen, maar verder zijn er geen bijzonderheden te meldenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Elies, heddegij een bietje lekker geslapen en is het goede humeur weer teruggevonden?
Mhaw, ben ik niet helemaal met je eens.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
waarom niet?
omdat t een hype is, omdat mac die uit oorsprong voor de grafische wereld gemaakt is. als je t daar niet voor gebruikt is t zonde van de extra investering, want prijs is aso.
Misschien heeft jouw humeur zich samen met het mijne verstoptquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb heerlijk geslapen, maar verder zijn er geen bijzonderheden te melden
en hoe komt dat dat gebeurd? 98% van de tijd komt het doordat de gebruiker niet op de juiste manier omgaat met de spullen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mhaw, ben ik niet helemaal met je eens.
Ik heb altijd lopen zeiken op Apple, maar ik word er een beetje HOERIG van dat Windows keer op keer op keer een bsod geeft, dan weer crasht, ect. En ik heb verdomme nu een Samsung, net 2 jaar, in 3 maanden 2x!! hdd naar de klote en ik heb hem in die 2 jaar al zeker 5x moeten herinstallen.
Apple/mac is IMHO stabielen omdat hard en software door 1 en hetzelfde bedrijf worden gemaakt en dus naadloos in elkaar overgaan. Mike gebruikt een mac (zit ik nu op) nooit gelul met dat ding gehad. Ja, 2x, maar dat kwam door de ipod die er aan hing die niet helemaal lekker meer is.
Ding is 3 jaar oud, en nog even stabiel en snel als toen uit de doos. Het enige wat me enigszins tegenhoudt is idd de prijs
Wat Ynske ook al zegt, dat is niet per se een Windows probleem. Ik heb zelf een ouwe (5 of 6 jaar) Dell laptop met XP die nog nooit gecrashed is (en toch vrijwel dagelijks gebruikt wordt). En op m'n werk gewoon Kubuntu op m'n laptop gezetquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mhaw, ben ik niet helemaal met je eens.
Ik heb altijd lopen zeiken op Apple, maar ik word er een beetje HOERIG van dat Windows keer op keer op keer een bsod geeft, dan weer crasht, ect. En ik heb verdomme nu een Samsung, net 2 jaar, in 3 maanden 2x!! hdd naar de klote en ik heb hem in die 2 jaar al zeker 5x moeten herinstallen.
Apple/mac is IMHO stabielen omdat hard en software door 1 en hetzelfde bedrijf worden gemaakt en dus naadloos in elkaar overgaan. Mike gebruikt een mac (zit ik nu op) nooit gelul met dat ding gehad. Ja, 2x, maar dat kwam door de ipod die er aan hing die niet helemaal lekker meer is.
Ding is 3 jaar oud, en nog even stabiel en snel als toen uit de doos. Het enige wat me enigszins tegenhoudt is idd de prijs
Zal ik een liedje zingen misschien knappen jullie daar van opquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien heeft jouw humeur zich samen met het mijne verstopt
omdat je beter een nieuwe wcrol houder kunt kopen van dat geldquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom geen mac book pro?
En ja, nog steeds
Ja, als jij het weet weet ik het ook. Ik ben natuurlijk geen kneuzen gebruiker die van alles trasht e.d. Ik heb regelmatig zomaar vanuit het niets een bsod. En dat komt mijn steeds meer mijn strot uit. Ik heb zelf ook zoiets van "Joh, die schijf valt onder de garantie nog want 3 maanden geleden gemaakt dus dat komt wel weer goeie!" maar dan is de vraag hoelang kan ik er weer normaal op werken. En het is niet dat het echt boeiend is allemaal ofzo hoor, maar vervelend wel. Ik had het gelul ook al met Acer en Dell. En een vriend van me heeft het gelul dat hij zijn bak opnieuw kan installen ook telkens.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
en hoe komt dat dat gebeurd? 98% van de tijd komt het doordat de gebruiker niet op de juiste manier omgaat met de spullen.
nu weet ik natuurlijk niet hoe jij ermee omgaat. maar mijn ervaring is, dat als je normaal met zaken omgaat, je met windhoos net zo weinig problemen hebt. En ja wat die schijf betreft, Samsung...
daar heb ik geen ervaring mee, ik heb hier alleen zagen van Lacie en WD liggen.
waar overigens door overspanning in eentje de fik gegaan is, klote maar tis niet anders.
maar als je bovenstaande van mening bent, dan moet je t gewoon niet.
ik ben van mening dat het allemaal de investering niet waard is. de prijs is en blijft iets wat gekoppeld is aan een fake-status
Ik ben echt benieuwd hoe de neuk ik telkens aan een bsod kom. Terwijl ik niks boeiends installeer (afgelopen 3 maanden enkel tweetdeck, chrome en outlook) en toch telkens een BSOD hebquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:45 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Wat Ynske ook al zegt, dat is niet per se een Windows probleem. Ik heb zelf een ouwe (5 of 6 jaar) Dell laptop met XP die nog nooit gecrashed is (en toch vrijwel dagelijks gebruikt wordt). En op m'n werk gewoon Kubuntu op m'n laptop gezet
HEBBENquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:47 schreef Nonneke het volgende:
[..]
omdat je beter een nieuwe wcrol houder kunt kopen van dat geld![]()
[ afbeelding ]
Nu maar hopen dat ze niet ergens in een hoekje samen kleine humeurtjes zitten te makenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:38 schreef Greys het volgende:
Misschien heeft jouw humeur zich samen met het mijne verstopt
maar net zoveel mensen hebben nooit gezeik met Windows. dus dat is geen maatstaafquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:09 schreef Oognip het volgende:
Ik heb sinds 2 jaar een MacBook Pro en ben er uiterst tevreden over. Nooit gezeik met dat ding.
Nee dat zeg ik ook nietquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
maar net zoveel mensen hebben nooit gezeik met Windows. dus dat is geen maatstaaf
Welke heb je? De 13" ??quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:13 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik ook nietik zeg alleen dat ik heel blij ben met mijn laptop. En ik heb hem enkel gekocht omdat ik hem mooi vond
BSOD worden, voorzover ik er verstand van heb, voornamelijk veroorzaakt door bugs in drivers en in mindere mate door gammele hardware (vooral geheugen). Stel dat een RAMchipje van je een beetje buggy is, dan kan je installen wat je wil, het wordt nooit goed. Wel 'ns een dagje Memtest86+ gedraaid op die laptop van je (booten van Linux CD oid )?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd hoe de neuk ik telkens aan een bsod kom. Terwijl ik niks boeiends installeer (afgelopen 3 maanden enkel tweetdeck, chrome en outlook) en toch telkens een BSOD hebIk kom er gewoon echt serieus niet achter. Linux heb ik ook aan zitten denken idd.
die van 1149 of die van 1449?quote:
jup, kwam niks uitquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:27 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Wel 'ns een dagje Memtest86+ gedraaid op die laptop van je (booten van Linux CD oid )?
ist wat?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:26 schreef _Multiply86_ het volgende:
Ik ben Terra Nova aan het kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |