Dat is een mooie foto voor een canvas iddquote:
Wij eten spinazie met Greys haarquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:36 schreef Oognip het volgende:
Oeh wij gaan weer een rollade eten vanavond
Boorquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:57 schreef Greys het volgende:
![]()
![]()
Helemaal waus met dat ding!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En toen Beetle zich er mee kwam bemoeien ging de stinkmuis vliegen en Boor werd helemaal wild
[ afbeelding ]
Hij wordt dus gewoon katquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:24 schreef Greys het volgende:
Ik heb hem heel even afgepakt, straks mag Boor er weer mee spelen.
Anders breekt ie de tent af hier (hij ging ook al naar mijn haar slaan net, dat soort dingen doet ie nooit![]()
). Helemaal door het dolle
Ik vraag me af of er zo'n plek is op de muisquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:30 schreef Ikina het volgende:
Bij de drogist kun je ook valeriaan tinctuur kopen. Zou dat ook werken? (wel op een plek van de muis druppen waar ze het er niet af kunnen likken denk ik)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:55 schreef Rewimo het volgende:
Wij eten hutspot. Klaargemaakt door schoonmoeder.neem de zout en peperpot maar mee, dat was zij toch he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Leuk die Boor!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:57 schreef Greys het volgende:
![]()
![]()
Helemaal waus met dat ding!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En toen Beetle zich er mee kwam bemoeien ging de stinkmuis vliegen en Boor werd helemaal wild
[ afbeelding ]
Ik maak de valeriaan tinctuur altjd zelf. Na het wassen van Midas grot collectie ratten, muizen enz, doe ik er ff een paar druppels op. (Vraag maar aan Dans Macabre), een druppel op het aanrecht en Midas word al helemaal gek.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:24 schreef Greys het volgende:
Ik heb hem heel even afgepakt, straks mag Boor er weer mee spelen.
Anders breekt ie de tent af hier (hij ging ook al naar mijn haar slaan net, dat soort dingen doet ie nooit![]()
). Helemaal door het dolle
Ja, klopt! Karel vond hem ook zo lekker toch?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:33 schreef oh-oh het volgende:
Karel had ook es een valeriaanmuis van jullie he Strega?
Die vond ie ook geniaal.
Toch maar es zo een flesje kopen denk ik.
De rest heeft t niet nodig, die spelen zo al waus genoeg met alles
Ik stuur je wel een flesje eigen gemaakte, je hebt maar een paar druppels per keer nodig.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:33 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, klopt! Karel vond hem ook zo lekker toch?
Nee, dat gaat niet gauw over datum gelukkig!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:36 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat is helemaal speciaal![]()
Ik heb hier trouwens nog van die bachbloesems liggen ergens, gaat dat spul over datum of niet?
En een paar van die bruine flesjes geloof ik als het goed is, zal ik die een keer jouw kant op doen?
Hier ligt met maar.
Tenminste, ik geloof niet dat ik het weggegooid heb
Waar heb je ze besteld?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 19:13 schreef Maes het volgende:
Ik heb de stinkmuizen besteld. Ik ben ook benieuwd hoe de honden erop reageren
Ik heb een intelligente vraag gesteld.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:15 schreef tombolafan het volgende:
Kuch * spam * kuch
We hebben Lex Harding op FOK! over zijn boek
Voor iedereen die wil is er NU de mogelijkheid vragen te stellen:
www.forum.fok.nl/topic/1721794
En je kan het boek nog winnen ook!
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 20:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb een intelligente vraag gesteld.
Ik kom nog eens in jouw topics.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |