abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103710127
quote:
4s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 16:22 schreef Godshand het volgende:

[..]

1)Je eet vleesch.
2)Je bent pas maatschappelijk aktief.
3)Je schrijft geen fatsoenlijk Nederlands.
4)Je bent lid van Fok! (Dat kan nooit goed gaan natuurlijk :') ).

Sorry knul.
Je noemt een aantal redenen die kant noch wal raken.

Het gaat er niet alleen om of je vlees nuttigt. Dat kan uiteraard wel ter sprake komen, het gaat erom of je binnen een partij past en of je toegevoegde waarde hebt ten aanzien van andere sollicitanten.

In mijn vrije tijd mag ik op Fok.nl zitten. Als het maar niet gebeurt onder werktijd, maar dat geldt voor meer dingen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Serieuzeonderwerpen op 29-10-2011 16:44:12 ]
pi_103710370

[ Bericht 13% gewijzigd door Serieuzeonderwerpen op 29-10-2011 16:44:40 ]
pi_103710586
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 16:26 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:

[..]

Je noemt een aantal redenen die kant noch wal slaan raken.

Het gaat er niet alleen om of je vlees nuttigt. Dat kan uiteraard wel ter sprake komen, het gaat erom of je binnen een partij past en of je toegevoegde waarde hebt ten aanzien van andere sollicitanten.

In mijn vrije tijd mag ik op Fok.nl zitten. Als het maar niet gebeurt onder werktijd, maar dat geldt voor meer dingen.
Hey, je kunt 'noch' wél correct toepassen :Y Verder fixed (alleen het gezegde)
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_103710672
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 16:42 schreef baskick het volgende:

[..]

Hey, je kunt 'noch' wél correct toepassen :Y Verder fixed (alleen het gezegde)
Dank je voor de verbetering van het gezegde.
pi_103710820
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 15:46 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Zeiden ze nog waarom?
Sommige mensen hebben al gereageerd op de bovenstaande vraag, tegenwoordig heet iedereen Serieuzeonderwerpen op dit forum.

De redenen waren dat ik 'geen tot weinig binding' heb met de partij. Ook heb ik te weinig praktische kennis in huis op het gebied van politiek, ik heb bijvoorbeeld nooit een raadsvergadering van dichtbij gezien.

Aan de hand van dit gesprek heb ik verschillende dingen opgestoken; ik ga een raadsvergadering bij de gemeente bijwonen, een openbare rechtzaak bezoeken en meer politiek georiënteerde dingen ondernemen, allemaal voor het praktische totaalplaatje.

Oh, voordat ik het vergeet, lid worden van een politieke partij en vrijwilligerswerk doen lijkt mij ook leuk, uiteraard wel iets dat ik leuk vind. Genoeg plannen, dus blijf zeker niet als een hond met hangende pootjes zitten.

Gewoon verder solliciteren en in februari beginnen met mijn studie.

[ Bericht 1% gewijzigd door Serieuzeonderwerpen op 29-10-2011 16:57:31 ]
pi_103724554
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 16:20 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:
Het heeft niks met mijn beheersing van de Nederlandse taal te maken. Die is namelijk prima.

Er waren andere redenen waarom ik het niet ben geworden.
Wil je vertellen waarom het was? Ik ben namelijk wel benieuwd (toch altijd leerzaam om te horen).
In elk geval: jammerrr! Maar je komt vast nog wel wat tofs tegen!
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_103724727
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 23:32 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Wil je vertellen waarom het was? Ik ben namelijk wel benieuwd (toch altijd leerzaam om te horen).
In elk geval: jammerrr! Maar je komt vast nog wel wat tofs tegen!
Zeker wil ik het vertellen, hier nogmaals de redenen waarom ik het niet ben geworden:

De redenen waren dat ik 'geen tot weinig binding' heb met de partij. Ook heb ik te weinig praktische kennis in huis op het gebied van politiek, ik heb bijvoorbeeld nooit een raadsvergadering van dichtbij gezien.

Aan de hand van dit gesprek heb ik verschillende dingen opgestoken; ik ga een raadsvergadering bij de gemeente bijwonen, een openbare rechtzaak bezoeken en meer politiek georiënteerde dingen ondernemen, allemaal voor het praktische totaalplaatje.

Oh, voordat ik het vergeet, lid worden van een politieke partij en vrijwilligerswerk doen lijkt mij ook leuk, uiteraard wel iets dat ik leuk vind. Genoeg plannen, dus blijf zeker niet als een hond met hangende pootjes zitten.

(kopie vorige post)
pi_103733380
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 23:37 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:

[..]

Zeker wil ik het vertellen, hier nogmaals de redenen waarom ik het niet ben geworden:

(kopie vorige post)
Huh, ben ik nou scheel of stond dat er gisteravond nog niet in de post boven me? Anyway, klinkt als een goed plan, begrijpelijke redenen ook. Succes!
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')