abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102957575
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:46 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Ja niet verkeerd. Al zou je hem nog positiever kunnen maken door te zeggen dat je schrijfvaardigheid in orde is, maar altijd voor verbetering vatbaar; en dat je het waardevol acht om jezelf altijd verder te ontwikkelen en daarom dus thuis regelmatig werkt aan het verder verbeteren van je schrijfvaardigheid, oid. Dat je dus een positieve eigenschap koppelt aan het feit dat je nog eea kan leren mbt schrijfvaardigheid: dat je leergierig bent/altijd naar verbetering op zoek/gedreven oid.

[..]

Je beschrijft nu heel specifiek een werkdag van een fractiemedewerker. Denk dat je beter antwoord kan geven in termen van kwaliteiten: een goede fractiemedewerker is proactief, analytisch sterk, goed in het zich een onderwerp snel eigen maken, flexibel, secuur en kan goed zelfstandig werken, bijvoorbeeld.
Oké, duidelijk. Dus als er aan mij wordt gevraagd wat een goede fractiemedewerker moet kunnen, kan ik beter algemene kwaliteiten opnoemen.
pi_102957612
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:02 schreef CafeRoker het volgende:
hoe oud ben je eigenlijk?
Laten we het erop houden dat ik begin twintig ben. Anders geef ik teveel informatie weg.
  dinsdag 11 oktober 2011 @ 16:08:32 #78
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_102957781
ts is psychotisch
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:59 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:

[..]

Dat is niet mijn motivatie. Mijn motivatie is veel uitgebreider. Zie deze topic voor mijn motivatie.
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:56 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:

[..]

Nee, omdat het anders niet te combineren is. Daarnaast wil ik harstikke graag voor ze aan de slag gaan. Zie mijn bovenstaande posts voor verdere toelichting.
2x op dezelfde reactie reageren...
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_102957845
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:08 schreef Catch22- het volgende:
ts is psychotisch

[..]

[..]

2x op dezelfde reactie reageren...
Het wordt mij gevraagd en ik antwoord netjes.
pi_102957880
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 15:39 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:

[..]

Ik ben niet de enige sollicitant. Er zijn er veel meer. Het wordt een sollicitatieronde om te bepalen wie ze aannemen.
Heb je ook ingangen binnen de fractie toevallig? Dat is vaak wel een meerwaarde.
Je bent in ieder geval gemotiveerd zo te lezen ^O^
pi_102957961
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:10 schreef Dieter_Dengler het volgende:

[..]

Heb je ook ingangen binnen de fractie toevallig? Dat is vaak wel een meerwaarde.
Ik heb helemaal geen contacten in de politiek. Het zou zeker een meerwaarde zijn.

Ik ga er helemaal voor. Tijdens de sollicitatieronde en als ik aangenomen word zal ik ook mijn uiterste best doen. En anders is het sollicitatiegesprek weer een mooie ervaring geweest voor een volgende.
pi_102958043
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:10 schreef Dieter_Dengler het volgende:

[..]

Ja, ook een goed punt. Het helpt als je bijv. eens langs bent gekomen om een fractievergadering bij te wonen. Maar in deze fase is het denk ik te laat om die contacten nog even te leggen, al zou je wel kunnen vragen of je eens een fractievergadering mag bijwonen voor je sollicitatiegesprek, omdat je graag wil zien hoe dat er in de praktijk aan toegaat. Komt wel positief over denk ik, al vraag ik me af of ze het nu nog doen ivm oneerlijk tov andere sollicitanten. Ligt een beetje aan de instelling van de partij.

quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:04 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:

[..]

Oké, duidelijk. Dus als er aan mij wordt gevraagd wat een goede fractiemedewerker moet kunnen, kan ik beter algemene kwaliteiten opnoemen.
Idd :) (zolang je niet vervalt in totale vaagtaal)
Denn was schwer ist, ist auch schön, gut, groß (Beethoven)
// wandelende paradox //
pi_102958096
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:11 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:

[..]

Ik heb helemaal geen contacten in de politiek. Het zou zeker een meerwaarde zijn.

Ik ga er helemaal voor. Tijdens de sollicitatieronde en als ik aangenomen word zal ik ook mijn uiterste best doen. En anders is het sollicitatiegesprek weer een mooie ervaring geweest voor een volgende.
Goede instelling!

Oh, je zou ook eens kunnen kijken of ze nog voor je sollicitatie een ledenvergadering hebben. Zal je zeker geen kwaad doen als je daar even langskomt, is voor jezelf ook wel handig om een beetje de sfeer te proeven (ben je eigenlijk lid?)
// wandelende paradox //
pi_102958101
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:13 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Ja, ook een goed punt. Het helpt als je bijv. eens langs bent gekomen om een fractievergadering bij te wonen. Maar in deze fase is het denk ik te laat om die contacten nog even te leggen, al zou je wel kunnen vragen of je eens een fractievergadering mag bijwonen voor je sollicitatiegesprek, omdat je graag wil zien hoe dat er in de praktijk aan toegaat. Komt wel positief over denk ik, al vraag ik me af of ze het nu nog doen ivm oneerlijk tov andere sollicitanten. Ligt een beetje aan de instelling van de partij.

[..]

Idd :) (zolang je niet vervalt in totale vaagtaal)
Bedankt. Zal morgen even contact opnemen om er naar te vragen!! Zal zeker een mooie ervaring zijn om een fractievergadering bij te wonen.
pi_102958227
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:15 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Goede instelling!

Oh, je zou ook eens kunnen kijken of ze nog voor je sollicitatie een ledenvergadering hebben. Zal je zeker geen kwaad doen als je daar even langskomt, is voor jezelf ook wel handig om een beetje de sfeer te proeven (ben je eigenlijk lid?)
Morgen zal ik vragen naar de mogelijkheden om een vergadering bij te wonen. Ik ben geen lid. Ik volg de politiek wel, maar dat heeft nog niet geresulteerd in het lid worden van een partij, of het bezoeken van een vergadering.
pi_102958292
hmm, da's wel een goede eigenlijk. Wat ga je antwoorden als ze vragen waarom niet?
pi_102958402
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:17 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:

[..]

Morgen zal ik vragen naar de mogelijkheden om een vergadering bij te wonen. Ik ben geen lid. Ik volg de politiek wel, maar dat heeft nog niet geresulteerd in het lid worden van een partij, of het bezoeken van een vergadering.
Ah, ok. Is op zich niet erg hoor, ik was bij mijn sollicitatie wel lid maar verder ook nog niet actief, en de collega die samen met mij was aangenomen was nog geen lid (al had die wel een connectie binnen de partij). Als ze ernaar vragen kun je altijd aangeven dat de PvdD al langer je voorkeur heeft, maar dat je de stap tot lid worden gewoon nog niet gezet had. Ik heb bij mijn solli aangegeven dat ik graag wat actiever wilde worden, daarnaast werk zocht wat meer aansloot bij mijn passies en met deze vacature eigenlijk 2 in 1 had.
// wandelende paradox //
pi_102958524
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:21 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Ah, ok. Is op zich niet erg hoor, ik was bij mijn sollicitatie wel lid maar verder ook nog niet actief, en de collega die samen met mij was aangenomen was nog geen lid (al had die wel een connectie binnen de partij). Als ze ernaar vragen kun je altijd aangeven dat de PvdD al langer je voorkeur heeft, maar dat je de stap tot lid worden gewoon nog niet gezet had. Ik heb bij mijn solli aangegeven dat ik graag wat actiever wilde worden, daarnaast werk zocht wat meer aansloot bij mijn passies en met deze vacature eigenlijk 2 in 1 had.
Ja, een goede antwoord die precies op mij aansluit.

Ik wil ook actiever worden in de politiek maar heb nooit nagedacht om lid te worden van een partij. En aangezien mijn studie rechten wordt past een parttime baan als fractiemedewerker daar mooi op aan. Dan kan ik het geleerde 'waarschijnlijk' gelijk in praktijk brengen.
pi_102958672
Is trouwens wel handig als je je even een beetje verdiept in politiek en de partij (hoeveel zetels hebben ze in de gemeente/provincie/landelijk, wie zijn die mensen, wat zijn hun concrete lokale doelstellingen als het lokaal is; hoe werkt de politiek aldaar mbt raadsvergaderingen/statenvergaderingen/TK vergaderingen, wat is het verschil tussen motie en amendement, etc. Je hoeft dit echt nog niet allemaal tot in het detail te weten, maar het is handig als je wat voorkennis hebt en iets daarvan in het gesprek kunt laten vallen... bijv. 'ik zag dat pvdd gemeente X/fractievoorzitter Y zich specifiek wil inzetten op X, en dat vind ik een erg mooi punt'; 'ik verwacht dat ik mij bezig zal houden met (X, Y, Z), en wellicht ook een bijdrage kan leveren in het opstellen van moties en amendementen, of vooronderzoek doen voor een initiatiefvoorstel' oid. Zo toon je tussen de regels door dat je weet waar je over praat/je je in de materie hebt verdiept,)
// wandelende paradox //
pi_102958699
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:24 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:

[..]

Ja, een goede antwoord die precies op mij aansluit.

Ik wil ook actiever worden in de politiek maar heb nooit nagedacht om lid te worden van een partij. En aangezien mijn studie rechten wordt past een parttime baan als fractiemedewerker daar mooi op aan. Dan kan ik het geleerde 'waarschijnlijk' gelijk in praktijk brengen.
Dat is al een mooi antwoord!
// wandelende paradox //
pi_102958826
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:27 schreef cinnamon_M het volgende:
Is trouwens wel handig als je je even een beetje verdiept in politiek en de partij (hoeveel zetels hebben ze in de gemeente/provincie/landelijk, wie zijn die mensen, wat zijn hun concrete lokale doelstellingen als het lokaal is; hoe werkt de politiek aldaar mbt raadsvergaderingen/statenvergaderingen/TK vergaderingen, wat is het verschil tussen motie en amendement, etc. Je hoeft dit echt nog niet allemaal tot in het detail te weten, maar het is handig als je wat voorkennis hebt en iets daarvan in het gesprek kunt laten vallen... bijv. 'ik zag dat pvdd gemeente X/fractievoorzitter Y zich specifiek wil inzetten op X, en dat vind ik een erg mooi punt'; 'ik verwacht dat ik mij bezig zal houden met (X, Y, Z), en wellicht ook een bijdrage kan leveren in het opstellen van moties en amendementen, of vooronderzoek doen voor een initiatiefvoorstel' oid. Zo toon je tussen de regels door dat je weet waar je over praat/je je in de materie hebt verdiept,)
Ja, daar wil ik vanavond al een begin mee maken. Moet vanavond aan de slag bij mijn 'bijbaan'. Om een uur of 23.00 ga ik mij even een uur erin verdiepen. En morgen ga ik daarmee verder.

Ik ga het verwerken in een verslag. En daarna lees ik deze even goed door.
pi_102958895
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:31 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:

[..]

Ja, daar wil vanavond al een begin mee maken. Moet vanavond aan de slag bij mijn 'bijbaan'. Om een uur of 23.00 ga ik mij even een uur erin verdiepen. En morgen ga ik daarmee verder.
Mooi zo. Succes! Wel even laten weten of je het geworden bent hè ;)
// wandelende paradox //
pi_102958938
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:32 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Mooi zo. Succes! Wel even laten weten of je het geworden bent hè ;)
Zeker laat ik het jullie weten!! Bedankt voor je uitmuntende hulp.
pi_102958984
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:33 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:

[..]

Zeker laat ik het jullie weten!! Bedankt voor je uitmuntende hulp.
Graag gedaan, hoop dat je aangenomen wordt!
// wandelende paradox //
pi_102959004
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 oktober 2011 16:34 schreef cinnamon_M het volgende:

[..]

Graag gedaan, hoop dat je aangenomen wordt!
Ik ga er helemaal voor!
pi_102985223
Hoe zie je jezelf over 10 jaar, TS?
pi_102985855
quote:
5s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 00:45 schreef thabit het volgende:
Hoe zie je jezelf over 10 jaar, TS?
Ik wil over 4,5 jaar mijn bachelor rechten op HBO niveau hebben behaald. Met deze studie begin ik in februari.

Daarnaast wil ik gedurende deze 4 jaar aan de slag gaan voor een aantal uren per week bij een baan die gerelateerd is aan mijn studie. Hiervoor ben ik aan het solliciteren.

Na deze 4,5 jaar wil ik voor een traineeship gaan. Het liefst bij de overheid om te bepalen wat het best bij mij past binnen de overheid. Na deze traineeship wil ik dan graag aan de slag bij de overheid als bijvoorbeeld 'beleidsmedewerker'.

En op mijzelf wonen en wie weet een gezin starten als alles financieel op zijn poten staat.

Dat is mijn toekomstdoel!!! Vind je het een goede beschrijving?
pi_102986027
Weet ik veel; ik heb geen verstand van solliciteren.
  woensdag 12 oktober 2011 @ 08:44:16 #99
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_102987939
Ik ben benieuwd hoe dit verloopt! :Y
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_103047364
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 01:11 schreef Serieuzeonderwerpen het volgende:

[..]

Ik wil over 4,5 jaar mijn bachelor rechten op HBO niveau hebben behaald. Met deze studie begin ik in februari.

Daarnaast wil ik gedurende deze 4 jaar aan de slag gaan voor een aantal uren per week bij een baan die gerelateerd is aan mijn studie. Hiervoor ben ik aan het solliciteren.

Na deze 4,5 jaar wil ik voor een traineeship gaan. Het liefst bij de overheid om te bepalen wat het best bij mij past binnen de overheid. Na deze traineeship wil ik dan graag aan de slag bij de overheid als bijvoorbeeld 'beleidsmedewerker'.

En op mijzelf wonen en wie weet een gezin starten als alles financieel op zijn poten staat.

Dat is mijn toekomstdoel!!! Vind je het een goede beschrijving?
Ja, vind ik wel :)
// wandelende paradox //
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')