Done.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:57 schreef Tamashii het volgende:
Ik wil ook in de OP! Doe dit jaar stage bij een mooi bedrijf vanuit God zijn wil.
Als je het tegen mij hebt, ik had mijn bericht ge-edit.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:02 schreef Californium het volgende:
Leuk OP
Waar ga je stage lopen en wat voor een opleiding doe je?
Succes man!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:00 schreef Tamashii het volgende:
OMG,![]()
![]()
Edit dan maar:
Ik loop stage bij een organisatie die zich inzet voor mensen van allerlei afkomsten, met vaak een laag niveau en geen opleiding / taalkennis. Ik geef deze mensen Nederlandse les en ik help ze met het invullen en begrijpen van formulieren zoals de belasting, uitkeringen en ga zo maar door. Het is in een van de vreselijkste wijken van Den haag en ik moet er heel erg aan wennen omdat ik hier niet vandaan kom.
DEN HAAG!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:00 schreef Tamashii het volgende:
OMG,![]()
![]()
Edit dan maar:
Ik loop stage bij een organisatie die zich inzet voor mensen van allerlei afkomsten, met vaak een laag niveau en geen opleiding / taalkennis. Ik geef deze mensen Nederlandse les en ik help ze met het invullen en begrijpen van formulieren zoals de belasting, uitkeringen en ga zo maar door. Het is in een van de vreselijkste wijken van Den haag en ik moet er heel erg aan wennen omdat ik hier niet vandaan kom.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:08 schreef Isdatzo het volgende:
Heb ik iets gemist, waarom staan er nu 2 konijnen in de OP?
* Isdatzo slaap uit ogen wrijft.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:25 schreef Isdatzo het volgende:
Nou daar is niet iedereen helemaal mee eens denk ik.
Waar heb je niet om gevraagd?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:28 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb er ook niet om gevraagd. Maar ik hou altijd wel van hatelijke reacties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |