Altijd zo makkelijk om te zeggen jaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:51 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Verdasco, Melzer en Harrison waren ook gewoon slechte picks, maar Tsonga is wel pech ja.
Huh? Nee hoor. Harrison-Ebden was een coinflip. Harrison heeft al tijden geen back to back wedstrijden op atp niveau gewonnen en Ebden is in vorm, met kwalificaties en MD winst in Bejing en Shanghai. Melzer is onbetrouwbaar en Giraldo speelde goed in Tokyo. Verdasco is al tijden geen betrouwbare speler meer en Ferrero kan wel een balletje slaan, blijkt. Tsonga leek mij zekerder dan Dolgopolov, maar ik dacht hem nog nodig te hebben.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:00 schreef Szura het volgende:
[..]
Altijd zo makkelijk om te zeggen ja
Heb ik nog kansquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:01 schreef franklop het volgende:
voor mn kansen op de Masters zou uitschakeling van Young wel geniaal zijn, blijft alleen Ambro over van de mannen/vrouwen die achter me staan en nog kans hebben op de Masters.
Maar we gaan uiteraard voor uitspelen
Ik ook hoorquote:Op maandag 31 oktober 2011 21:01 schreef franklop het volgende:
voor mn kansen op de Masters zou uitschakeling van Young wel geniaal zijn, blijft alleen Ambro over van de mannen/vrouwen die achter me staan en nog kans hebben op de Masters.
Maar we gaan uiteraard voor uitspelen
daar komt het wel op neer jaquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Heb ik nog kans? Moet ik nog wel 2 toernooien uitspelen en de rest vooral snel verliezen denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |