Wat ga je allemaal precies doen?quote:
wanneer ben jij daar nu weer geweest?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:23 schreef Paaskonijn het volgende:
Fantastisch land/taal/mensen.
zelf geregeld?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:30 schreef Anomaly het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar wat allemaal al is beschreven over Vietnam. Volgende week ga ik 3 weekjes rondhoppen door het land.
Dat niet, allemaal via reisbureau gegaan. Het is wat prijziger dan het daar regelen, maar komt mede doordat we met me hele fam. gaan, totaal 11 man. Schema ziet er zo ca. uit:quote:
Ik vind 6 dagen wel erg veel als je maar relatief kort de tijd hebt. Maar dat is natuurlijk een eigen keuze. Weet ook niet of je veel kunt ondernemen vanuit daar.quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:55 schreef Anomaly het volgende:
In Phan Tiet ontmoeten we me opa, die zit zelf nu ook ergens in Azië. Die komt dan een weekje over zeg maar.
Gezien zijn leeftijd wordt dat geen easy rider trip, Dus daar voornamelijk strand.
Maar aangezien we daar 6 dagen zitten wil ik van daar uit wel zelf wat gaan ondernemen.
Voor de rest ligt dit schema redeiljk vast. In de 2 a 3 dagen Hue zit 1 trip naar "Verboden Stad" net buiten Hue. In Hoi An wil ik in ieder geval gaan duiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |