De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die tag is alleen voor eckte bazen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:43 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
Waar gaat jullie tag over? Ik zag hem ook al bij LompeHork.
Jij elke keer met je roereiquote:
wel met tomaat erdoor he .quote:
Ja, tweede keer dit jaar al!quote:
Moet niet gekker worden met jou.quote:
2 eieren, scheutje melk, tomaat, paprika, scheutje soja saus op 2geroosterde broodje met wat boter en een plakje ham. Groot glas koude melk erbij en omnomnomnomquote:
ui erbij zou het echt goeddoen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:06 schreef monkyyy het volgende:
[..]
2 eieren, scheutje melk, tomaat, paprika, scheutje soja saus op 2geroosterde broodje met wat boter en een plakje ham. Groot glas koude melk erbij en omnomnomnom
Omdat je oud aan het worden bent, want OUDerlijk ahhahahahahahahhahaa heksengelach ditdat alles.quote:
Gelukkig weet ik wie het zegt, matties 4 life jwtz!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:30 schreef coban het volgende:
[..]
Omdat je oud aan het worden bent, want OUDerlijk ahhahahahahahahhahaa heksengelach ditdat alles.
Grapje
Swsquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:31 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik wie het zegt, matties 4 life jwtz!
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:31 schreef coban het volgende:
Sommige mensen vermelden echt de meest debiele dingen op facebook. Echt omg.
"omgggg ping ligt eraaaffff BOEHOEHOE"
"
Engamaardoor
"Meneer Hork"quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:32 schreef coban het volgende:
[..]
Sws
Je bent zo oud ook niet maar irl zou ik ws toch u zeggen!_!!_!_!_
*proest, mijn colaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:32 schreef coban het volgende:
[..]
Sws
Je bent zo oud ook niet maar irl zou ik ws toch u zeggen!_!!_!_!_
Terug dingese: HAHA POWNEDDDDD BIATCH. BB.. Royalsadnesssssssssquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:39 schreef coban het volgende:
Zo'n meisje:
YEEEYEYEYEYEY PING DOET ET WEEEEER
en nu:
OMGGGG PING DOET HET NIET MEEEEEER_!!_
Hahahquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:39 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Terug dingese: HAHA POWNEDDDDD BIATCH. BB.. Royalsadnesssssssss![]()
![]()
![]()
Dat is hier ook, mits opgevoed MET fatsoen. Tegewnoordig die kutjeugdquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:40 schreef coban het volgende:
Ik faalde gister echt hard. In onze cultuur is plaats maken voor ouderen echt een pre, echt belangrijk.
Dus zat in volle trein komt zo'n man van 30 (misschien nieteens 30) aan en ik automatisch: ja wilt u misschien zitten?
Die man keek echt zo van wtf![]()
en zei nee hoeft niet.
in nederland zijn regels zo anders
Zo voelde die man zich zeker ookquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:41 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Dat is hier ook, mits opgevoed MET fatsoen. Tegewnoordig die kutjeugd![]()
Hoewel ik me ook beledigd zou voelen als ik onder de 50 was en iemand vroeg dat aan mij
Alleen bij mensen doen die grijs of kaal zijn geworden, anders gewoon niet doen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:40 schreef coban het volgende:
Ik faalde gister echt hard. In onze cultuur is plaats maken voor ouderen echt een pre, echt belangrijk.
Dus zat in volle trein komt zo'n man van 30 (misschien nieteens 30) aan en ik automatisch: ja wilt u misschien zitten?
Die man keek echt zo van wtf![]()
en zei nee hoeft niet.
in nederland zijn regels zo anders
Dat, plus vrouwen die zwanger zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:43 schreef monkyyy het volgende:
Mijn regel is: Als de persoon grijs haar heeft of moeilijk er been is wil ik best mijn plaatsje afstaan. Dan sta ik wel even 3 minuutjes.
Fixed.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Alleen bij mensen doen die grijs of kaal zijn geworden, anders gewoon niet doen.
Als man sta ik natuurlijk wel laat ik degene naast me op staan voor een mooie vrouw/meid.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Alleen bij mensen doen die grijs of kaal zijn geworden, anders gewoon niet doen.
Als man sta ik natuurlijk wel op voor een mooie vrouw/meid.
De brandende vraag blijft.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 11:45 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Die tag is alleen voor eckte bazen.![]()
![]()
Ik zou ook opstaan voor mensn met echt ernstig ernstig overgewicht ofzo.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:44 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Dat, plus vrouwen die zwanger zijn.
Hoewel dat ook wel lastig in te schatten is, behalve als die kleine der onderhand uitvalt![]()
Nog nooit gehad dat ik zei wilt u zitten tegen een dikke ipv een zwangere gelukkig
Het zou wel een klap in mijn gezicht zijn als mensen plotseling op willen staan voor me als ik 30 ben.quote:
Jij deed aardig, hij was zo stom om niet te gaan zitten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:46 schreef coban het volgende:
[..]_!
Ja weet ik maar automatische he. Ik laat ook een vriendin die 2 dagen ouder is zitten om zelf te blijven staan, ookal dringt ze aan.
Mja gister wilde ik echt dood
Ik heb geen abo, maar iedereen heeft een onzichtbare tag bij mijquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:46 schreef Willyfoofoo het volgende:
[..]
De brandende vraag blijft.
En coban, mijn favoriet!![]()
Mag ik er ook één?
ik zou wel voor je opstaan in de bus hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:49 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Het zou wel een klap in mijn gezicht zijn als mensen plotseling op willen staan voor me als ik 30 ben.![]()
Net zoiets als het kassameisje je plotseling met "mevrouw" aan gaat spreken.Dan merk je opeens dat je "ouder" wordt.
In de winkel word ik bijna altijd aangesproken met "meneer", terwijl ik pas 19 ben.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:49 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Het zou wel een klap in mijn gezicht zijn als mensen plotseling op willen staan voor me als ik 30 ben.![]()
Net zoiets als het kassameisje je plotseling met "mevrouw" aan gaat spreken.Dan merk je opeens dat je "ouder" wordt.
Nu ik zo denk hij kon ook gewoon 24 ofzo zijnquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:49 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En waarom sta je dan niet in de keuken voor je man?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:51 schreef coban het volgende:
In turkije vragen ze altijd waar mijn man is als ik met mijn zoon (broertje) wandel.
!_!_!_
Mja ik troll dan wel altijd![]()
Omdat ik mijn man heb vermoord.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:53 schreef Dimens het volgende:
[..]
En waarom sta je dan niet in de keuken voor je man?
Hahah kan je in de trein ook niet rechtop staan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:55 schreef BBQSausage het volgende:
Ik sta dus echt niet voor ouderen, ik kan niet staan, laat hun maar lekker staan.
http://www.gifsoup.com/quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:55 schreef Dimens het volgende:
Wie weet een online youtube naar gif converter?
Daar nog net wel, maar daar is het nooit vol. Tenminste niet in de treinen waar ik in heb gezeten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:57 schreef coban het volgende:
[..]
Hahah kan je in de trein ook niet rechtop staan?
Ah nja bij ons met spits is het altijd superdrukk mja ik kan goed plaatsen stelen jeweet turkquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar nog net wel, maar daar is het nooit vol. Tenminste niet in de treinen waar ik in heb gezeten.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:59 schreef coban het volgende:
[..]
Ah nja bij ons met spits is het altijd superdrukk mja ik kan goed plaatsen stelen jeweet turk
LULULULquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:00 schreef coban het volgende:
Ik heb morgen toets ik heb geen boeken_!!_!!_!_
Mja
Hahahhaquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik neem altijd 2 plekken in beslag. 1 voor m'n bovenlicham, en 1 voor m'n benen.
quote:
skattige Cobanquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:04 schreef coban het volgende:
[..]
Ikweetnieteens wat je eigenlijk bedoelt maarja zal niet aardig zijn
Weet ik, dank u, dank u.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
skattige Coban
Jij bent de baas hier op FOK!
Warmte omgeeft je.
http://bugmenot.com/view/gifsoup.comquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 12:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Moet je voor geregistreerd zijn, daar heb ik geen zin in.
Waar blijven de pics?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:14 schreef Flippiee het volgende:
Ik heb al heel de dag het idee dat ik stomme dingen zeg.
Onmogelijk, jij bent namelijk niet stom.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:14 schreef Flippiee het volgende:
inderdaad... we wachten nog steedsquote:
Doe niet zo stom! Dat doe je helemaal niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:14 schreef Flippiee het volgende:
Over wat?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ohh lord over kwartiertje presentatie
Is helemaal niet onaardig, er staat gewoon LULULULUL in je tekst.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:04 schreef coban het volgende:
[..]
Ikweetnieteens wat je eigenlijk bedoelt maarja zal niet aardig zijn
Dan gaan we samen falenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ohh lord over kwartiertje presentatie
Maar wat bedoel je dan ik ben nu helemaal verdrietig omdat ik me gepest voelquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:20 schreef Dimens het volgende:
[..]
Is helemaal niet onaardig, er staat gewoon LULULULUL in je tekst.
quote:Ik heb morgen toets ik heb geen boeken_!!_!!_!_
Mja
quote:morgen toets ik heb geen boeken_!!_!!_!_
quote:ik heb geen boeken_!!_!!_!_
quote:geen boeken_!!_!!_!_
quote:_!!_!!_!_
LULULULquote:_!!_!!_!_
Ja.quote:
Ja. En ik mag het ook.quote:
Maakt niet uit.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:27 schreef Flippiee het volgende:
aangezien quoten kut doet optrage school pc
@eze ik heb wel een foto maar niet heel erg mooi
@Patje lief
@freezepop hehe sukkel![]()
quote:
Ik heb vrij van school, ik verdien daar helemaal niks.quote:
Soms moet ik gewoon 10 keer jouw zinnen overlezen, omdat ik er geen fuck van begrijp.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ook weer zo'n gedoe om alleen een vriendin te nemen zodat ze mijn ui kan snijden.
Ik ook aubquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als mijn WA zo weer werkt dan krijg je de pic.
Ik stuur hem wel door.quote:
Ja maar ik durf jou niet te whatsappen omdat stalk gedrag toch?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat steel je nou mijn kans om met Patje te whatsappenik stuur hem wel eerst naar Patje.
Mag ik dan je nummerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was dus net in de keuken een ui aan het snijden, dat heeft mij aan het huilen gemaakt. Als ik een vriendin had, dan had zij voor mij een broodje kunnen maken en die ui kunnen snijden, maar helaas.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:34 schreef coban het volgende:
[..]
Soms moet ik gewoon 10 keer jouw zinnen overlezen, omdat ik er geen fuck van begrijp.
Mja als ik het goed heb wil je een vriendin die een UI gaat bijsnijden of een ui gaat snijden?dude.
DAT WAS EEN GRAPJE. Ik lig elke nacht te huilen in mijn bed omdat ik niets van je hoor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja maar ik durf jou niet te whatsappen omdat stalk gedrag toch?
Je moet een ui onderwater snijden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik was dus net in de keuken een ui aan het snijden, dat heeft mij aan het huilen gemaakt. Als ik een vriendin had, dan had zij voor mij een broodje kunnen maken en die ui kunnen snijden, maar helaas.
Ik ging stuk, echt gewoon stuk, je weet wel met cola tegen mijn beeldscherm blauwe dijbenen en alles dit dat zus zoquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:32 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ook weer zo'n gedoe om alleen een vriendin te nemen zodat ze mijn ui kan snijden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:34 schreef coban het volgende:
[..]
Soms moet ik gewoon 10 keer jouw zinnen overlezen, omdat ik er geen fuck van begrijp.
Mja als ik het goed heb wil je een vriendin die een UI gaat bijsnijden of een ui gaat snijden?dude.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SENT PIX PLZquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Veel te mooi Spaans meisje bij mij op de cursus/module/lesAlleen foto is beetje mislukt maja
Dit. Of scherp mes.. 1 van de 2...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je moet een ui onderwater snijden.
Dan krijg je vanaf nu elke avond een berichtje voor het slapen gaanquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
DAT WAS EEN GRAPJE. Ik lig elke nacht te huilen in mijn bed omdat ik niets van je hoor.
Ik wacht.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Whatsapp fuckt mijn populaire leven
Ik kan ook gewoon een duikbril omdoen, dan heb ik ook geen last van die sappen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:40 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je moet een ui onderwater snijden.
Yeahquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dan krijg je vanaf nu elke avond een berichtje voor het slapen gaan
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mag ik dan je nummerJaaa, jij altijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja eerst op die kloteiphone wachten maar die komt op de een of andere manier maar niet
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Ook een idee.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kan ook gewoon een duikbril omdoen, dan heb ik ook geen last van die sappen.
Alleen slimme mensen begrijpen jouw posts, dimens met kleine letter. Ik ben niet goed genoeg voor jouw postsquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik was dus net in de keuken een ui aan het snijden, dat heeft mij aan het huilen gemaakt. Als ik een vriendin had, dan had zij voor mij een broodje kunnen maken en die ui kunnen snijden, maar helaas.
Dat is het raadsel van de sarcofaag.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:44 schreef FreezePop het volgende:
ken je de mop van de mummie ingewikkeld he
ga niet emogiffen dan bits.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:27 schreef Flippiee het volgende:
aangezien quoten kut doet optrage school pc
@eze ik heb wel een foto maar niet heel erg mooi
@Patje lief
@freezepop hehe sukkel![]()
Nee want een sarcofaag is de grafkist niet de mummiequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is het raadsel van de sarcofaag.
Ik ken hem toch echt zo en niet als de mop van de mummie.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:45 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Nee want een sarcofaag is de grafkist niet de mummie
Ik wil helemaal geen seks met whatsapp.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Whatsapp fuckt mijn populaire leven
Waar woon je?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ken hem toch zo en niet als de mop van de mummie.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:48 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Hmm, ik had verwacht dat dat echt een typische Brabantse fout zou zijn. Raar.
Ik word al de hele dag een bitch genoemdquote:
Tsss, bitch.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik word al de hele dag een bitch genoemdMusschien omdat ik ook al de hele dag loop te bitchen. Kan gebeuren
Die post was gewoon alleen voor mannen bedoeld.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:44 schreef coban het volgende:
[..]
Alleen slimme mensen begrijpen jouw posts, dimens met kleine letter. Ik ben niet goed genoeg voor jouw posts
Ik zei toch bits. Je zegt weer iets stoms.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik word al de hele dag een bitch genoemdMusschien omdat ik ook al de hele dag loop te bitchen. Kan gebeuren
Sorry zal nooit meer op je posts reageren.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:50 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die post was gewoon alleen voor mannen bedoeld.
Okéquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:52 schreef coban het volgende:
[..]
Sorry zal nooit meer op je posts reageren.
Houd je kopquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:50 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik zei toch bits. Je zegt weer iets stoms. [ afbeelding ]
Heb je een vriendinquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Houd je kopik ben al weg hier. Vriendinnetje keek me al raar aan omdat ik godganse tijd aan het grijnzen ben.
FOK!kers in actie.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou die Spaanse chica van daar straksmaar nee man. Geen chick atm.
oefff :$quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:57 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Wat is je nummer dan stuur ik meteen een sexy foto.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:57 schreef Oceanview het volgende:
[..]
oefff :$misschien ;@:;@@:2;;@@:;@::@;@:::@:@:@SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat best mogelijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Aangezien ik jou en freezepop heb op wa..
wil je mij ook dan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Aangezien ik jou en freezepop heb op wa..
Nee, ken je niet goed genoeg etc. Daarnaast heb ik alleen nummers van FOKkers die ik ook gezien heb. En neequote:
hardquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee, ken je niet goed genoeg etc. Daarnaast heb ik alleen nummers van FOKkers die ik ook gezien heb. En nee dar is geen hint om je te zien.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee, ken je niet goed genoeg etc. Daarnaast heb ik alleen nummers van FOKkers die ik ook gezien heb. En nee dat is geen hint om je te zien.
moet se dan naakt?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:03 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Trek het je niet aan:2;:@;@::@:$::$;$:@;@$:
Waat?quote:
Ik zei dan ook MOOI en niet LEKKER. Tenzij ik in het vorige topic wel lekker zei, dan mijn excuses.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:04 schreef stefanhaan het volgende:
w
[..]
Waat?
Tevens zo heet is ze niet
Mooi valt ook wel tegen, vergeleken met wat hier bij ons op de campus rond looptquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zei dan ook MOOI en niet LEKKER. Tenzij ik in het vorige topic wel lekker zei, dan mijn excuses.
kijken kijken niet kopenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:09 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Mooi valt ook wel tegen, vergeleken met wat hier bij ons op de campus rond loopt
iPhone #kwaliteit #baasbovenbaas #applefangirlquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:18 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Samsung RT als je waarheid vindt #kwaliteit #dtv
#apple gaat dood net als #Steve #jobs omdat net als alle #macs samen in #verbinding.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
iPhone #kwaliteit #baasbovenbaas #applrfangirl
Ik heb alleen een barst in mijn scherm. Dus waarde is niet meer hoog. Van mij mag je hem hebbenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:21 schreef Oceanview het volgende:
Flips mag ik je sgs dan, kan ik leuke dingen mee.
Ik weet daarvanquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb alleen een barst in mijn scherm. Dus waarde is niet meer hoog. Van mij mag je hem hebben
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:23 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb een macbook, iphone en ipad en sinds de dood van Steve voel ik me niet lekker.
Ik zit niet bij illuminatiquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:21 schreef Oceanview het volgende:
[..]
#apple gaat dood net als #Steve #jobs omdat net als alle #macs samen in #verbinding.
Ruilen voor een samsung star?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb alleen een barst in mijn scherm. Dus waarde is niet meer hoog. Van mij mag je hem hebben
Als je serieus geinteresseerd ben, mag je hem overkopen. Ik wil een nieuwe en dat gaat een iPhone worden, denk ik zo.quote:
De illuminati heeft onze lieve Flips ook te pakken gekregenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je serieus geinteresseerd ben, mag je hem overkopen. Ik wil een nieuwe en dat gaat een iPhone worden, denk ik zo.
sorry.quote:
Nee sorry niet serieus geïnteresseerdquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je serieus geinteresseerd ben, mag je hem overkopen. Ik wil een nieuwe en dat gaat een iPhone worden, denk ik zo.
Flips zit op een te hippe eliteschool waarin de galaxy nu onderdoet. Dus ja, moet met de tijd mee. En daarnaast zijn mijn ervaringen met de iPhone niet slecht. En ik hekel mijn Galaxy S, kan ook liggen aan het niet up to date hebben van Android versie.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:27 schreef FreezePop het volgende:
[..]
De illuminati heeft onze lieve Flips ook te pakken gekregen.
Update dat ding dan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Flips zit op een te hippe eliteschool waarin de galaxy nu onderdoet. Dus ja, moet met de tijd mee. En daarnaast zijn mijn ervaringen met de iPhone niet slecht. En ik hekel mijn Galaxy S, kan ook liggen aan het niet up to date hebben van Android versie.
Potverdomme.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:28 schreef Ezechielk het volgende:
Mijn goede beeld van Flips. Hij vervaagt.
Of dit.quote:
Op die hippe eliteschool zit je al 2 jaar.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Flips zit op een te hippe eliteschool waarin de galaxy nu onderdoet. Dus ja, moet met de tijd mee. En daarnaast zijn mijn ervaringen met de iPhone niet slecht. En ik hekel mijn Galaxy S, kan ook liggen aan het niet up to date hebben van Android versie.
Vrouwen zonder technische kennisquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan moet ie wel connecten met Samsung Kies en dat doet ie de godganse tijd niet.
Wat de neuk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan moet ie wel connecten met Samsung Kies en dat doet ie de godganse tijd niet.
Ze laat haar roots achter. I word steeds meer teleurgesteld in haar.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:31 schreef Patje1987 het volgende:
FlipsiPhone
en ze praat ook al een beetje Brabants
Net gedaan.quote:
Tevens, goed idee van jequote:
En een paar maanden. Time flies. Ik moet al gaan nadenken over wat ik wil na mijn studie. Ik ben verdomme dan net 20quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:30 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Op die hippe eliteschool zit je al 2 jaar.
Ik niet, ben gestopt. Moest even afreageren.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:32 schreef Ezechielk het volgende:
Roken dan hè. Geen kut tering hoeren.
RuneScape.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:33 schreef Oceanview het volgende:
[..]
You swing your pickaxe at the ore.
Kan gebeuren toch.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:34 schreef Intronic het volgende:
[..]
Ik niet, ben gestopt. Moest even afreageren.
Kei en houdoe. Zolang ik maar plat Amsterdams blijf praten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:31 schreef Patje1987 het volgende:
FlipsiPhone
en ze praat ook al een beetje Brabants
Ik zuig al jaren in techniek. Band plakken kan ik en dat vind ik genoeg. Daarom trouw ik met een man. O nog een reden om te trouwen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:31 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Vrouwen zonder technische kennis
quote:
Omdat het kan. Het antwoord op alle vragen.quote:
Omdat nicotinequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Omdat het kan. Het antwoord op alle vragen.
Meningen man, meningen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:37 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Omdat het kan. Het antwoord op alle vragen.
Zie het als een kaas-rasp over je gezicht halen.quote:
Maar dat is zichtbare schade.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:39 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zie het als een kaas-rasp over je gezicht halen.
Bwoh, dit gaat pijn doen, maar waarom ook niet.![]()
Bovenbeen dan.quote:
+1 kudo voor de planning.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:41 schreef Flippiee het volgende:
Vanmiddag mijn propedeuse uitreiking missen omdat school tegelijk een informatiebijeenkomst houdt over minoren.
Management, economie en recht.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Stom zeg. Maar je hebt je P gehaald! Welke opleiding if I may ask.
Altijd waardeloos.quote:
Ik ga luisteren.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:47 schreef Ezechielk het volgende:
Patje.
http://open.spotify.com/u(...)awpawSyjZC46nNkG79D3
Zit in 3e jaar van mijn studie en ik wil zoveel kanten op als ik klaar ben, dat ik uni (nu) niet zie zitten.quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:55 schreef Ezechielk het volgende:
Ik zag deze, en moest weer lachen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:55 schreef Ezechielk het volgende:
Ik zag deze, en moest weer lachen.
[ afbeelding ]
hieroquote:
Bekend probleemquote:
IS DAT ER!?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:32 schreef Rezania het volgende:
ThaTim is echt zielig, gaat hij me beledigen in het Skyrim topic terwijl hij daar nooit komt.
Wees gewoon zelf niet zielig door er niet op te reageren. Klaar.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:32 schreef Rezania het volgende:
ThaTim is echt zielig, gaat hij me beledigen in het Skyrim topic terwijl hij daar nooit komt.
Nou en.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:34 schreef Nectar het volgende:
Hallo iedereen Nectar is in de building hoor
Nee, het boeit me alleen niet.quote:
Doe ik ook niet.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wees gewoon zelf niet zielig door er niet op te reageren. Klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |