Wat een coole spreadsheet, zelfgemaakt in Excel of ergens online? Do you mind sharing?quote:Op maandag 23 januari 2012 17:04 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik heb nog nooit bewust m'n voeding geteld, is dit een beetje goed?
http://i.imgur.com/IVUij.png
22 jaar, goed gewicht maar te veel vet op buik (20% is een gok, volgens die militaire methode), nog nooit iets met gewichten gedaan maar wil het wel serieus gaan aanpakken nu. Eigenlijk maakt het me niet uit wat ik eet, gewoon wat het beste/gezondste is. Wil de komende maanden dus eerst m'n vetpercentage omlaag brengen zonder lichter te worden, groter worden komt daarna wel. Daarom dacht ik eraan om gewoon normaal te eten, maar daar bovenop wel 3x per week krachttraining en meteen daarna HIIT.
Idee is dus om iedere dag van de week een beetje te variëren, maar wel iedere week hetzelfde.
Is dit een beetje goed?
gr beginnertje xoxo
Oeps idd verwisseldquote:Op maandag 23 januari 2012 17:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat een coole spreadsheet, zelfgemaakt in Excel of ergens online? Do you mind sharing?
En hoe kan het dat je zo weinig eiwit uit die whey isolaat haalt, koolhydraten verwisseld met eiwit?
Je stofwisseling vertraagt niet in een fast van 24 uur of minder. Uit mijn hoofd pas na een fast van een paar dagen.quote:Op maandag 2 april 2012 12:46 schreef Deeltjesversneller het volgende:
ik lees de laatste tijd veel over intermitted fasting, iedereen zegt dat het werkt maar ik dacht juist dat je 's ochtends goed moest ontbijten om de stofwisseling op gang te laten komen, en over de dag verspreid eten, hoe zit dat dan?
Dat niet, maar het zuinig omgaan met de aminozuren duurt nogal lang. De eerste week blijft je proteine afbraak ongeveer gelijk aan hoe het zou zijn in een gevoede staat, ergo, je verliest spier. Zie verloop van stikstof excretie gedurende het vasten (Owen et al. 1990).quote:Op donderdag 12 april 2012 07:53 schreef rapelsen het volgende:
[..]
Je stofwisseling vertraagt niet in een fast van 24 uur of minder. Uit mijn hoofd pas na een fast van een paar dagen.
Stofwisseling gaat dus niet naar beneden.
6x per dag eten doet ook niets aan je stofwisseling.
Ligt er aan wat je doet en hoe intensief.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:21 schreef EdwinNL het volgende:
In hoeverre is het nodig om vitamine supplementen in te nemen als iemand fanatiek sport? (6x per week)
Ik weet niet in hoeverre het nodig is maar ik gebruik dagelijks de vitamines van de kruidvat voor sporters (300% itt 100% in de "normale")quote:Op donderdag 19 april 2012 18:21 schreef EdwinNL het volgende:
In hoeverre is het nodig om vitamine supplementen in te nemen als iemand fanatiek sport? (6x per week)
Ik ben een triatleet die Ironman's loopt. En ik doe aan kracht- uithoudingsvermogen training.quote:Op donderdag 19 april 2012 18:40 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je doet en hoe intensief.
Maar het is wel aan te raden. Vooral vitamine B.
En waarom gebruik je dat?quote:Op donderdag 19 april 2012 18:40 schreef Re.active het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre het nodig is maar ik gebruik dagelijks de vitamines van de kruidvat voor sporters (300% itt 100% in de "normale")
Ik raad jou (en de rest van dit topic) deze raw natural whey protein aan:quote:Op donderdag 19 april 2012 19:21 schreef EdwinNL het volgende:
[..]
Ik ben een triatleet die Ironman's loopt. En ik doe aan kracht- uithoudingsvermogen training.
quote:Op vrijdag 20 april 2012 07:50 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Ik raad je Clen en ECA Vitamines aan, dat is het beste voor jou.
Eventueel een Pre workout met wat extra 1 3 dimethylamylamine.
Waarom raden jullie mij deze aan?quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:12 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ik raad jou (en de rest van dit topic) deze raw natural whey protein aan:
http://rawfoodsuperfood.c(...)otein-chocolate.html
Het zijn allebei onzin posts Edwin. Helaas.quote:Op vrijdag 20 april 2012 14:30 schreef EdwinNL het volgende:
[..]
[..]
Waarom raden jullie mij deze aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |