abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102989464
Wel mooi om te zien dat iets als "hij kwam wel eens in de coffeeshop om een voorgedraaide joint te halen" door de Nederlandse media in ieder geval niet uit proportie wordt getrokken tot iets als: Wiet maakt mensen kindermoordenaars.
pi_102989656
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 10:06 schreef Sapstengel het volgende:
Wel mooi om te zien dat iets als "hij kwam wel eens in de coffeeshop om een voorgedraaide joint te halen" door de Nederlandse media in ieder geval niet uit proportie wordt getrokken tot iets als: Wiet maakt mensen kindermoordenaars.
Maar ondertussen is de link wel gelegd.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  Admin woensdag 12 oktober 2011 @ 10:15:42 #78
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_102989685
Nou ja, zijn nu de wietrokers eens aan de beurt, anders zijn het de gamers :6
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_102989744
quote:
3s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 10:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Ja dat wel inderdaad, het is nu eigenlijk wachten op de eersten die het gaan doen :P .
  woensdag 12 oktober 2011 @ 10:19:08 #80
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_102989767
quote:
3s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 10:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Als hij naast een coffeeshop woonde (met kleine kinderen) en hij ging er af en toe een joint halen dan hoeft men dat ook niet te verzwijgen lijkt me.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † woensdag 12 oktober 2011 @ 10:19:42 #81
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_102989783
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 10:06 schreef Sapstengel het volgende:
Dat zou wel erg uit de context getrokken zijn. Maar men mag wel niet vergeten dat langdurig en veelvuldig weed gebruiken wel leidt tot psychoses. Stond toevallig vorige week een erg interessant artikel over in de Humo.
Are you fokking to me?
  woensdag 12 oktober 2011 @ 10:21:27 #82
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_102989826
Als we dan toch iets buiten die creep om de schuld gaan geven, laten we het dan maar op de alcohol houden, van een blowtje worden mensen nou niet echt agressief.
Maar ik hou het er toch gewoon op dat die hersendode psychopaat er volledig zelf verantwoordelijk voor is.

Ik heb wel heel zwaar het idee dat als hij na zijn straf vrijkomt, dat die wordt omgelegd. Eigenlijk heb ik daar niet eens twijfels bij.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_102989841
quote:
7s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 10:19 schreef Marie30 het volgende:
Maar men mag wel niet vergeten dat langdurig en veelvuldig weed gebruiken wel leidt tot psychoses. Stond toevallig vorige week een erg interessant artikel over in de Humo.
daar is toch niet iedereen gevoelig voor?
  woensdag 12 oktober 2011 @ 10:36:27 #84
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_102990167
quote:
2s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 10:21 schreef mazaru het volgende:
Als we dan toch iets buiten die creep om de schuld gaan geven, laten we het dan maar op de alcohol houden, van een blowtje worden mensen nou niet echt agressief.
Maar ik hou het er toch gewoon op dat die hersendode psychopaat er volledig zelf verantwoordelijk voor is.

Ik heb wel heel zwaar het idee dat als hij na zijn straf vrijkomt, dat die wordt omgelegd. Eigenlijk heb ik daar niet eens twijfels bij.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan is het voor de kinderen te hopen dat hun moeder er niets mee te maken heeft, want dan hebben ze helemaal niemand meer.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 12 oktober 2011 @ 11:17:28 #85
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_102991154
quote:
1s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 10:36 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dan is het voor de kinderen te hopen dat hun moeder er niets mee te maken heeft, want dan hebben ze helemaal niemand meer.
Ja, laten we hopen dat er iemand in de buurt is die haar dat duidelijk kan maken.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_102994092
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 10:03 schreef yvonne het volgende:
Nee, wíj zitten al jaren op i-net en weten dat iedere scheet door 08979879867 anderen gelezen wordt de helft van de lui die op i-net zitten hebben geen idee.
Denken echt dat een tweet alleen voor hun vriendjes is en met facebook idem dito.
Wat volgens mij wel mogelijk is, maar dan moet je je er echt in verdiepen. Maar ja, beter helemaal niet natuurlijk.

Maar zo'n deskundige zou toch ook beter moeten weten, lijkt me.
pi_102995903
quote:
7s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 10:19 schreef Marie30 het volgende:

[..]

Dat zou wel erg uit de context getrokken zijn. Maar men mag wel niet vergeten dat langdurig en veelvuldig weed gebruiken wel leidt tot psychoses. Stond toevallig vorige week een erg interessant artikel over in de Humo.
Kan leiden tot.
pi_102996586
quote:
2s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 10:21 schreef mazaru het volgende:

SPOILER
Hoeveel kindermoordenaars in Nederland zijn er in vredesnaam na hun straf omgelegd? Die boosheid zwakt af.
pi_103003465
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 10:00 schreef yvonne het volgende:

[..]

Feit is dat de plitie niets naar buiten gebracht heeft over de omstandigheden, je krijgt alleen maar hear say.

Idd je krijgt nu alleen speculaties te lezen.

Volgens Nu.nl
quote:
''Iemand heeft het meisje zaterdagavond voor de deur zien staan, ze huilde", zegt een buurtbewoonster.
Ik dacht dat je er misschien meer van wist :)
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_103003733
quote:
Anthony K. verdacht van moord dan wel doodslag
ROTTERDAM - De 10-jarige Jennefer van Oostende uit Rotterdam is door geweld om het leven gekomen. De verdachte Anthony K., in wiens huis het lichaampje werd gevonden, is moord dan wel doodslag ten laste gelegd.

Dat heeft het Openbaar Ministerie in Rotterdam woensdagmiddag bekendgemaakt. Uit de sectie zijn vooralsnog geen aanwijzingen gevonden die duiden op seksueel misbruik.

De rechter-commissaris heeft woensdag besloten de verdachte voor 14 dagen vast te zetten. Het onderzoek is nog in volle gang. Anthony K. zit in beperking. Dat betekent dat hij geen enkel contact heeft met de buitenwereld, zei zijn advocaat Deniz Urcun woensdag na afloop van de voorgeleiding.

Urcun wilde woensdag niet ingaan op de inhoud van de voorgeleiding of de verhoren van zijn cliënt. „Ook voor mij gelden beperkingen”, zei hij.

Jennefer verdween zaterdagavond in Rotterdam. Er werd een grote zoekactie op touw gezet, maar die mocht niet baten. Een dag later werd het levenloze lichaampje gevonden in de woning van K., de voormalige vriend van Jennefers zus.
bron
  woensdag 12 oktober 2011 @ 17:25:47 #91
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_103003953
Ah, daar gaat het misbruikverhaal (gelukkig) al de prullenbak in.
Kennelijk toch niet zo'n betrouwbare bron die dat aan de media gemeld had.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_103008968
Ik snap trouwens nog steeds niet helemaal eh... ze zou naar d'r vader, maar daar kwam ze nooit aan. Is ze dan onderweg zelf bij K. langsgegaan of liep ze hem onderweg ergens tegen het lijf ofzo? Of is daar eik nog niks over bekendgemaakt?
pi_103009094
-kssst-

[ Bericht 92% gewijzigd door remlof op 12-10-2011 19:54:14 ]
  woensdag 12 oktober 2011 @ 19:47:57 #94
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_103009452
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:38 schreef Modus het volgende:
Ik snap trouwens nog steeds niet helemaal eh... ze zou naar d'r vader, maar daar kwam ze nooit aan. Is ze dan onderweg zelf bij K. langsgegaan of liep ze hem onderweg ergens tegen het lijf ofzo? Of is daar eik nog niks over bekendgemaakt?
Voor zover ik het nu begrijp is ze kwaad bij d'r moeder weggegaan, ze dachten dat ze naar haar vader zou gaan maar ze is kennelijk naar haar ex-zwager gegaan, waar ze wel vaker kwam om te spelen.

Maar dat is op basis van een teletekstbericht van gisteren, uit de diverse krantenberichten is het eigenlijk niet goed op te maken.
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † woensdag 12 oktober 2011 @ 19:54:33 #95
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_103009849
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 19:38 schreef Modus het volgende:
Dat ze naar haar vader zou gaan heeft de dader verzonnen want er is camerabeelden te zien dat ze het gebouw nooit verlaten heeft. Die hele ruzie over de bioscoop + ze vertrok naar haar vader = verzinsel van dader.
Are you fokking to me?
  † In Memoriam † woensdag 12 oktober 2011 @ 19:56:17 #96
308148 Marie30
Perception is reality.
pi_103009952
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:50 schreef 16meter het volgende:

[..]

Kan leiden tot.
Klopt, dat bedoelde ik ook... te vlug geweest.
Are you fokking to me?
pi_103022027
quote:
0s.gif Op woensdag 12 oktober 2011 13:50 schreef 16meter het volgende:

[..]

Kan leiden tot.
Als je genetisch belast bent met dergelijke aandoeningen.
pi_103198340
quote:
Jennefer vermoedelijk seksueel misbruikt
ROTTERDAM - De 10-jarige Jennefer van Oostende uit Rotterdam is vermoedelijk toch seksueel misbruikt. Dat meldde het Openbaar Ministerie (OM) maandag.

Het lichaam van Jennefer werd begin vorige week levenloos aangetroffen in een woning in Rotterdam-Zuid. Sectie door het Nederlands Forensisch Instituut (NFI) wees uit dat het meisje door geweld om het leven is gekomen. Er waren vorige week nog geen aanwijzingen dat de 10-jarige ook misbruikt was.

Aanvullend onderzoek van het NFI heeft nu alsnog uitgewezen dat het meisje vermoedelijk is misbruikt.

De 26-jarige bewoner van het huis waar Jennefer werd gevonden zit sinds vorige week vast op verdenking van moord dan wel doodslag. De verdenking is nu dus uitgebreid met seksueel misbruik, aldus het OM. De man is de ex-vriend van de zus van Jennefer.

Het meisje wordt woensdag begraven op de Zuiderbegraafplaats in Rotterdam. Aan de begrafenis gaat een openbare dienst vooraf in het evangelisch centrum Filadelfia. Donderdagavond vindt er een stille tocht plaats voor het omgekomen meisje. De tocht begint in de straat waar ze woonde.
bron
pi_103199446
Vreemd dat ze woensdag al begraven word terwijl er gen duidelijkheid is betreffend misbruik.
De familie is tot nu toe duidelijker geweest in de beschuldigingen dan het OM.
pi_103199579
De familie heeft geen regels waaraan ze zich moet houden, het OM wel.
  maandag 17 oktober 2011 @ 18:14:28 #101
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_103199624
Donderdag ook een stille toch las ik.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_103199978
De dader moet pijnlijk en traag lijden.
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo