Waar leg je dat neer?quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:46 schreef numero_uno het volgende:
Mijn wapencollectie, veel verkocht omdat niet nuttig
[ afbeelding ]
Bovenste schap: 12.7 pistol
L->R: A light shining in the darkness, 9mm, Mysterious Magnum, .44 revolver, Plasma pistol, Lucky, Hunting Revolver, .45 auto pistol (silenced)
[ afbeelding ]
Linkerkolom:-------------------Rechter kolom
Riot Shotgun-------------------Hunting Rifle (scoped)
Anti Material Rifle-------------Trail Carbine
Service Rifle-------------------Dinner Bell
Gauss Rifle---------------------Assault Carbine GRA volledig gemod
Grenade Launcher-----------12.7 SMG
Gobi Scout---------------------Automatic Rifle
Hunting Shotgun
Light Machine Gun
Holorifle
[ afbeelding ]
L->R
Shishkebab
Fatman
Elijah Jury Rigged Tesla Cannon
Goodsprings tankstationquote:
Heb jij hem dan aan het begin dsn niet geholpen?quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:52 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Goodsprings tankstation
Je ziet Ringo nog netjes creperen in het hoekje
Jawel....quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:53 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Heb jij hem dan aan het begin dsn niet geholpen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben bezig met een Evil Karma character al is dat best moelijk vol te houden als je alles wil uitmoorden.
Net van very evil naar very good gegaan door Vault 3 levenloos achter te laten.- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
quote:Op dinsdag 11 september 2012 20:55 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Jawel....Hier probeer ik ook zoveel mensen te vriend te houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben bezig met een Evil Karma character al is dat best moelijk vol te houden als je alles wil uitmoorden.
Net van very evil naar very good gegaan door Vault 3 levenloos achter te laten.
Maar na dit account ga ik een badass killer account maken.
Wat ziet dat er toch lame uit, die klote alien wapens altijdquote:Op dinsdag 11 september 2012 21:02 schreef numero_uno het volgende:
en dan ook nog maar even mijn character met het meest verwoestende wapen aller tijden
[ afbeelding ]
is geen alien blasterquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:20 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Wat ziet dat er toch lame uit, die klote alien wapens altijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:21 schreef numero_uno het volgende:
[..]
is geen alien blaster!
Ow jah, zie je maar weer hoe lang ik de game al niet meer gespeeld heb. Totally overrated dat ding, als hij nou een range verder dan 50m zou hebben had het nog nut, nu kun je er amper iets mee..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
Mwoh is wel handig met het uitschakelen van grote groepen unarmored tegenstanders.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:24 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Ow jah, zie je maar weer hoe lang ik de game al niet meer gespeeld heb. Totally overrated dat ding, als hij nou een range verder dan 50m zou hebben had het nog nut, nu kun je er amper iets mee..
Bij Contreras van de NCR kun je 2000 kogels kopen per keer voor de 12.7mmquote:Op dinsdag 11 september 2012 18:05 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Had de GOTY voor een tientje op steam dus ach
Gobi is een stuk sterker kost minder VATS hogere DPS en als ik ging snipen zagen ze me toch nietdus de silencer was niet nodig.
Daarnaast is de Assault Carbine voor mij echt het ideale wapen, hoge DPS redelijke DAM maar als je ziet hoeveel kogels er snel doorheen gaan is zelfs een deathclaw binnen een magazijn omgelegd ook een goede verkrijgbaarheid van de 5mm maakt voor mij dit wapen nr1
12.7 roeit echt alles uitideaal voor de laatste assault op de hoover dam alleen lastig om aan ammo te komen
Waar je zo weer door heen bent.quote:Op dinsdag 11 september 2012 22:53 schreef Crocodi1e het volgende:
Bij Contreras van de NCR kun je 2000 kogels kopen per keer voor de 12.7mm
Laat ik die nou net onder de grond geschoten hebbenquote:Op dinsdag 11 september 2012 22:53 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Bij Contreras van de NCR kun je 2000 kogels kopen per keer voor de 12.7mm
Ik ben nu ook bezig met de NCR afslachten. Net als de hele Legion en de BoS maar met de BoS krijg ik wel moeilijkheden denk ik. Ik de hele mojave voor mijzelf en mijn mini-leger!quote:Op dinsdag 11 september 2012 23:57 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Laat ik die nou net onder de grond geschoten hebben
Hele NCR is hier afgeslacht incl. een kekke atoombom op de Long 55 (?)
Dat vraag ik mij dus ook af. Zonder DLC kan het sws niet maar ik weet niet zeker of het met DLC wel kan.quote:Op woensdag 12 september 2012 15:29 schreef Nestalgie het volgende:
Als je de mq hebt afgesloten kan je dan nog door spelen?
Het heeft iig een zeer hoge replay valuequote:Op woensdag 12 september 2012 15:36 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Dat vraag ik mij dus ook af. Zonder DLC kan het sws niet maar ik weet niet zeker of het met DLC wel kan.
Dat sowieso!quote:Op woensdag 12 september 2012 15:45 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Het heeft iig een zeer hoge replay value
De Gun Runners, ze zitten vlakbij de East Gate van Freeside en de Crimson Caravan company. Ze hebben in de lage levels 2000 caps, als je wat hoger bent 4000 en vanaf level 16 8000 (!) capsquote:Op woensdag 12 september 2012 17:01 schreef Nestalgie het volgende:
Wat is de beste plek aan het redelijke begin om dingen tr verkopen
Trudy van goodsprings geeft me de volle bak.maar heeft maar 190 caps en die gast van.die store in gs geeft me fking weinig
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |