SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
quote:Op zondag 9 september 2012 22:46 schreef The_Substitute het volgende:
Ok.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- I'm buttwalking... is that a crime? -
-Never underestimate the predictability of stupidity-
Echt niet:quote:Op woensdag 8 augustus 2012 22:26 schreef Crocodi1e het volgende:
Bro-tip: Combineer een Ranger combat helmet met een Merc Cruiser, Merc Adventurer of Merc Grunt outfit voor een awesome look
mmmmhhhhh mehquote:Op zondag 9 september 2012 23:02 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Echt niet:
- van Graff Combat Armor
- Authority glasses
- 1st Recon Beret
Ben ik zojuist achter gekomenquote:Op maandag 10 september 2012 20:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Radiation...niet goed voor je gezondheid
Dat is radiation (straling) als je teveel aan straling word blootgesteld kun je ziek worden en gaan je skills naar beneden en uiteindelijk word het je dood, maar op de meeste plekken met straling is er weinig risico om stralingsziekte op te lopen.quote:
Die Nuclear test site?quote:Op maandag 10 september 2012 21:09 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ben ik zojuist achter gekomenmoest ghould killen maar die radiation is zwaar kut
Geen idee, ik moest ghouls vermoorden in dat gebied en hun dog tags jatten voor een nrc o.i.d. trooper.quote:
Oh daar! Daar zit ook een mega radscorpion toch?quote:Op maandag 10 september 2012 22:05 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Geen idee, ik moest ghouls vermoorden in dat gebied en hun dog tags jatten voor een nrc o.i.d. trooper.
Ik zag inderdaad een radscorpion, niet aangevallen omdat ik een enorme pussy was aangezien mn rad erg snel.steeg en ik dus snel die klote ghouls moest killen.quote:Op maandag 10 september 2012 22:07 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Oh daar! Daar zit ook een mega radscorpion toch?
Krijg je een rifle dan? Heb die quest wel eens gedaan maar ben vergeten wat je als beloning kreegquote:Op maandag 10 september 2012 22:10 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik zag inderdaad een radscorpion, niet aangevallen omdat ik een enorme pussy was aangezien mn rad erg snel.steeg en ik dus snel die klote ghouls moest killen.
Heb errnog maar 5, dus nog 5 te gaan voor die rifle.
Moet zeggen dat ik het een geniaal spel vind.
Not yet, ben namelijk pas level 6 en mij werd aangeraden ermee te beginnen op level 20.quote:Op maandag 10 september 2012 22:17 schreef Crocodi1e het volgende:
[..]
Krijg je een rifle dan? Heb die quest wel eens gedaan maar ben vergeten wat je als beloning kreeg
En het is inderdaad een geniaal spelHeb je de DLC's gespeeld?
quote:Op zondag 9 september 2012 23:02 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Echt niet:
- van Graff Combat Armor
- Authority glasses
- 1st Recon Beret
Goed idee, ze raden level 15 aan als laagste voor een DLC, maar hoger is altijd beterquote:Op maandag 10 september 2012 22:20 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Not yet, ben namelijk pas level 6 en mij werd aangeraden ermee te beginnen op level 20.
De weight vind ik alleen kut, realistisch maar kut.
Wat moet ik allemaal op zak houden en wat weg flikkeren?
Ja na 10 dog tags krijg ik een rifle zei die kerel
Hmmm mij trekt het niet zo, ik ben meer voor de bad-ass uber ultra son of a bitch with badass guns outfitquote:Op maandag 10 september 2012 22:26 schreef DeeCruise het volgende:
[..]![]()
Chinese recon met baret voor een sniper team is the only way the go:
[ afbeelding ]
En ja, dit is nog een screenshot van de game voordat ik met mods ging kloten
Inderdaad, stel je voor dat mensen in een RPG hun character aanpassen, my god, the horror!quote:Op maandag 10 september 2012 23:07 schreef The_Substitute het volgende:
Mensen die 3rd-person spelen en geven om uiterlijk.
PI's leren lezenquote:Op dinsdag 11 september 2012 08:09 schreef DeeCruise het volgende:
Inderdaad, stel je voor dat mensen in een RPG hun character aanpassen, my god, the horror!
Want nu zit er ineens meer achter?quote:
Nee, jij maakt er meer van dan het is. Als het een serieuze (troll) reactie was geweest, dan had ik de <quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:27 schreef DeeCruise het volgende:
Want nu zit er ineens meer achter?
Cool, anyhow, de mod die jij aangaf had ik er ook op staan, ik zeg had want ssd pas geformatteerd en helaas (stom want met skyrim wel gedaan) geen backups van de mods gemaakt..quote:Op dinsdag 11 september 2012 08:32 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Nee, jij maakt er meer van dan het is. Als het een serieuze (troll) reactie was geweest, dan had ik de <> niet gebruikt.
Koel, zou 'm weer downloaden dan. Nr 1 musthave mod, samen met de 4GB launcher.quote:Op dinsdag 11 september 2012 09:16 schreef DeeCruise het volgende:
Cool, anyhow, de mod die jij aangaf had ik er ook op staan, ik zeg had want ssd pas geformatteerd en helaas (stom want met skyrim wel gedaan) geen backups van de mods gemaakt..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |