Een echt boek zou tof zijn.quote:
Kill them all Johnny.quote:Op maandag 16 juli 2012 20:09 schreef jogy het volgende:
Meh, ik ben nu mijn best aan het doen om de NCR questline te spelen maar moet de BoS afmaken en het alternatief vrede sluiten kan ik niet meer doen. En ik ben nog wel een BoS paladin geworden..
Ik zal wel moeten denk ik. Of gewoon weer onafhankelijk gaan.quote:
Eensch!quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mooi toch, dat FalloutVan mij mag er volgend jaar een nieuwe uitkomen. Heerlijk gamen altijd en zo veel verschillende opties binnen de verhaallijnen.
Zolang er maar VATS in zit.quote:Op woensdag 18 juli 2012 09:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mooi toch, dat FalloutVan mij mag er volgend jaar een nieuwe uitkomen. Heerlijk gamen altijd en zo veel verschillende opties binnen de verhaallijnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop dat ze dan nu wel goed kijken hoe ze het bij Obsidian gedaan hebben.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Je kunt het verdwalen ook zien als deel van de charme; niet weten waar je uitkomt.quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
De metro's vind ik het minst leuk eigenlijk omdat die zo op elkaar lijken qua uiterlijk. Vrij saai. Ik verdwaal ook snelVerder is New York wel tof natuurlijk, er zijn veel herkenningspunten en gebouwen die geschikt zijn voor fractions.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |