1 | [spoiler=titelvanspoiler]tekstvanspoiler[/spoiler] |
Hoe kan jij de realtime-taak van Manager Games dan aan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 01:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dank je!![]()
Maar nee, ik ben niet zo goed in real-time first-person games. Fallout trek ik wel vanwege VATS, Portal ook omdat je daar rustig kunt nadenken. Rainbow Six net zo, ik raak gestrest anders
Dat is allemaal turnbased hoor. Die sollicitatie-PM's staan er over 10 uur nogquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:50 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Hoe kan jij de realtime-taak van Manager Games dan aan?
Een nieuwe Fallout met de engine van Skyrim.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 01:06 schreef leeell het volgende:
ik wilde je nog feliciteren met je promotie, maar als manager games geen skyrim ...?
en ik vond manual schieten in Fallout ook veel verleidelijker dan VATS
Speel Fallout 1 en 2 eerst en zeg dit dan nog eens.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:25 schreef Georges het volgende:
Qua gameplay vond ik New Vegas geweldig maar het mistte sfeer.
Dat zekerquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:25 schreef Georges het volgende:
[..]
Een nieuwe Fallout met de engine van Skyrim.![]()
Mijn tip: begin om 1 uur 's nachts, grote kans dat je dan wel 3 uur achter elkaar speelt!quote:Op vrijdag 14 oktober 2011 20:41 schreef tuut-chips het volgende:
Pff iedere keer als ik NV wil gaan spelen zit ik binnen een half uur weer op een andere game... omdat ik die ook allemaal nog wil spelen
Ik krijg dat wel vaker als reactie. Ik geloof best dat deel 1 en 2 geweldig waren maar dat hele isometrische perspectief, ben dat wel voorbij.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:48 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Speel Fallout 1 en 2 eerst en zeg dit dan nog eens.
De sfeer die jij mist, is de FO3-wastelandsfeer. Daar merk je in de mojave idd weinig van, door 't uiterlijk van de game en het feit dat je eigenlijk maar weinig merkt van radiatie e.d.
Maar de sfeer van FO1+2, d.m.v. Mark Morgan's soundtrack, de verschillende facties, diepgang van companions/andere npc's en de daarbij komende keuze-vrijheid, die zit er wel degelijk in en daar kan FO3 echt niet aan tippen.
Geweldig. Komt op de weblogquote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:19 schreef Sloggi het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-in-de-jaren-zestig/
The Old World screamin' and crying! "quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:19 schreef Sloggi het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-in-de-jaren-zestig/
Lol, nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:49 schreef ardi het volgende:
Over Nuka Cola gesproken. Volgt iemand dit? Een tweewekelijkse fanserie in de New vegas setting. Nog best netjes gedaan.
'nuff saidquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:42 schreef FS1986NL het volgende:
Echt man mijn eerste aanraking met dit spel. Het is gelijk 1 van de beste games voor mij.
Echt zo'n goed spel man zoveel vrijheid, die sfeer, de muziek erin, zoveel opties.
Fallout 3 en Fallout New Vegas behoren echt bij mij tot de toppers van alle games die ik ooit heb gespeeld.
Zo dat wou ik even kwijt.
Dit staat op fallout.wikia.com...quote:Op zaterdag 14 januari 2012 15:57 schreef Mirel het volgende:
Ik ben nu in mijn 3e run bezig met Heartache By The Number, waarbij ik gekozen hem om bewijs te zoeken voor Cass bij Silver Rush en Crimson Caravan Company. Bij Silver Rush heeft de safe echter geen bewijs. Die van Crimson heb ik iig al. Ik weet niet meer of ik die van de Silver Rush wel of niet had gepakt, feit blijft dat die objective nog steeds in m'n pipboy staat.
Welke zijn dat dan?quote:Op maandag 23 januari 2012 10:50 schreef Mirel het volgende:
1e voor de credits en stimpaks en een wapen (holorifle)
2e voor de wapens (survivalist rifle en zo'n 45 pistol)
3e voor verhaal, wapens en sfeer
4e voor verhaal, sfeer en ED-E upgrades (hij kan je wapens repareren en ammo produceren)
1e en 2e hebben geen Fallout sfeer imo, de setting is totaal anders, Fallout 3 en NV dan. Heb nooit Fallout 1 en 2 gespeeld.
Geduld...quote:Op maandag 23 januari 2012 09:47 schreef maxmit het volgende:
Ik heb NV gisteren geinstalleerd en een paar uurtjes gespeeld. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niet overdreven enthousiast ben. Alles er omheen vind ik altijd super, zoals de pipboy en de 50/60 sfeer.
Misschien dat het te maken heeft met dat ik ook al weken Skyrim speel. En het moet nog op gang komen natuurlijk. Dat Mojave gebied is wel een klein beetje saai misschien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na elk gesprek vertelt Raul je een deel van z'n verleden. Het is de bedoeling dat je op Raul inpraat; hoe jij wilt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Held.quote:Op donderdag 14 juni 2012 23:54 schreef The_Substitute het volgende:
Ben ook weer 's bezig; heb net Dead Money weer afgerond. Toch een van de hoogtepunten.![]()
En met deze mods wordt het nog leuker/vetter/mooier/vloeiender:
F:NV 4GB Launcher (Win64bit) - Verhoogt het ram-gebruik.
Poject Nevada - Zoveel opties, zelf in te stellen naar eigen wens (sprinten, het hele Implant-systeem is op de schop gegaan, o.a.) + nieuwe en oude wapens/armor.![]()
NMC Texture Pack - Met 3 versies (light/medium/heavy)
New Vegas Restoration - De Strip als 1 geheel!![]()
NV Stutter Remover - NV was al stabiel na alle upgrades/patches, maar dit liet 't bij mij nog vloeiender lopen.
NV Interior Lighting Overhaul - Titel zegt 't al.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |