Ze zoekt het vaak zelf op.... :pquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:30 schreef Madame_Paon het volgende:
Waarom moet Emily altijd pech hebben?
Incest.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:50 schreef formerjellybean het volgende:
Ah nu doen ze in Atwt ook al aan insect, neven en nichten die elkaar zoenen.
Ik weet precies wat je bedoelt, ik vind het ook verschrikkelijk irritant. Heb dan zin om haar een bitchslap te geven, zodat ze weer ff normaal doet. Ik zou me echt schamen als ik zo op tv zou moeten. Blijkbaar kan ze zulke scenes niet anders acteren. Arme Holden, hij is met haar getrouwd. Ik zie het al voor me als ze ruzie hebben, Emily helemaal para, schuimbekkend, hoofdschuddend, kwijlend, nagelbijtend uit haar dak gaat.quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:30 schreef Axia het volgende:
Ik kan er zooooo niet tegen als Emily paniekerig doet... 😡
Zo irritant!
Janet al een paar maanden...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:13 schreef sjampoeh het volgende:
Ik kijk de aflevering nu terug op rtl4..
Janet weer...
Klopt, Parker is van Hal en Carlyquote:Op maandag 17 oktober 2011 23:51 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Incest.
Het zijn geen neef en nicht. Holden en Jack zijn neven. En Parker is niet Jacks biologische kind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 10:29 schreef Reismuts het volgende:
Ik heb het einde niet gekeken (heb afgehaakt bij het 2e reclameblok..)
Heb ik wat gemist en is het het waard om terug te kijken?yeah beeebeeeeeh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |