SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg er geen url uit van facebook?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:38 schreef NouMooiNiet het volgende:
Voor de facebookers onder ons: Er is een leuke fansite van Reid en Luke, met quotes!
Deze:
Luke ♥ Reid ♥ LuRe
Laat maarquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:11 schreef Reismuts het volgende:
[..]
Ik krijg er geen url uit van facebook?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:10 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik heb net de hele storyline van Reid gelezen...
Waar kan ik dat lezen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze bedoelt denk ik kijken.quote:
Kan het ook gewoon even in spoilers kort uitgelegd?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:34 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ze bedoelt denk ik kijken.
http://www.youtube.com/user/happyinchintz72
En dan staan de filmpjes wel bij uploads.
Dank je!!!!!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:18 schreef Reismuts het volgende:
[..]
Mooi filmpje meid! Alle mooie momenten bij elkaar.. zucht![]()
Je hyve is ook leuk trouwens
Ik las het verkeerd. Je bedoelt dat de geloofwaardigheid bij Nederlandse acteurs minder is?quote:
Google op:quote:
Ik niet in ieder geval. Veel van die Hollywood blockbusters zijn precies hetzelfde.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:32 schreef alors het volgende:
Wat een kutfilm zeg, wie kijkt hiernaar??
ja dat zag ik dus net ook, maar echt raar waar dat geld opeens vandaan komtquote:Op donderdag 13 oktober 2011 22:39 schreef Madame_Paon het volgende:
Lily weet net pas dat hij gearresteerd was.
Hele slechte continuïteit. Craig heeft opeens geen geld meer, zonder verklaring. Maar nu kan hij opeens meer dan 100.000 dollar betalen?
En ja, Lucinda, er is niks ergs aan dat je iemand hebt doen geloven dat hij geen zoon had ...
Craig.quote:
Ze doet het vast niet, want Carly laat tegenwoordig enorm over zich heen lopen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 23:14 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
zit me hier echt te ergeren. Hopelijk zet carly hem eruit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |