Jawel hoor, alleen de aflevering van VANAVOND kost geld, die dus nog niet op tv is geweest..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 08:58 schreef eskil het volgende:
Tjee ook jammer, je kunt de gemiste afleveringen niet meer gratis bekijken bij RTL.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
Volgens mij is het niet helemaal willekeurig... Voornaam als het intiemer wordt en achternaam om afstand te creëren...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:13 schreef NouMooiNiet het volgende:
Wel cool trouwens dat ze elkaar de ene keer Mr Snyder en Mr Oliver noemen en t anderen moment Reid en Luke, in willekeurige volgorde
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:10 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik heb net de hele storyline van Reid gelezen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Luke kan daar totaal niet mee omgaan. Die wordt gek als Reid hem Mr Snyder noemt..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:35 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet helemaal willekeurig... Voornaam als het intiemer wordt en achternaam om afstand te creëren...
Dat zou de 'tactiek' van Reid kunnen zijn dan ja. Voor Luke lijkt het me meer etiquette.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:35 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet helemaal willekeurig... Voornaam als het intiemer wordt en achternaam om afstand te creëren...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:18 schreef NouMooiNiet het volgende:
Gisteravond in het ziekenhuis sprak Luke hem aan met Dr Oliver, maar Dr Oliver bleef hem (volgens mij expres) Luke noemen.. (In de kamer van Noah..).
[..]
Dat zou de 'tactiek' van Reid kunnen zijn dan ja. Voor Luke lijkt het me meer etiquette.Ja en omdat Luke boos was op Reid vanwege de operatie noemde hij hem Dr Oliver denk ik. Het is ook een beetje zichzelf in bescherming nemen tegen zijn gevoelens..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeff die ruzie en daarna die zoen/kleren van het lijf trekken/bijna-sex was hooooot. Ze zijn zo intens samen![]()
Ik wil meer zien!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja zullen we gewoon de hele mannenn cast opnoemen dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:16 schreef Madame_Paon het volgende:
Luke is veel hotter.![]()
En Casey niet te vergeten.![]()
En Simon.![]()
En Holden in de jaren '80.![]()
En de vorige Chris.![]()
En Aaron.![]()
Iedereen behalve de huidige Chris.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:19 schreef LoveESS het volgende:
[..]
Ja zullen we gewoon de hele mannenn cast opnoemen dan?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 11:37 schreef Reismuts het volgende:
[..]
Ja en omdat Luke boos was op Reid vanwege de operatie noemde hij hem Dr Oliver denk ik. Het is ook een beetje zichzelf in bescherming nemen tegen zijn gevoelens..
Oeff die ruzie en daarna die zoen/kleren van het lijf trekken/bijna-sex was hooooot. Ze zijn zo intens samen![]()
Ik wil meer zien!Helemaal mee eens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
ja idd..das zon vage dude...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Iedereen behalve de huidige Chris.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ontzettend knap dat ze het zó geloofwaardig neer kunnen zetten!!!
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:26 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik vind dit filmpje zo mooi:Uhuh is ook zo.. Hier is alles anders....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ontzettend knap dat ze het zó geloofwaardig neer kunnen zetten!!!I Love You....There I Said It......
Mooi filmpje meid! Alle mooie momenten bij elkaar.. zuchtquote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:14 schreef LoveESS het volgende:
Yup Reid=HOT!!!
Let op: You tube filmpje bevat nog niet uitgezonden beelden!!!!
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:50 schreef LoveESS het volgende:
Uhu
[..]
Uhuh is ook zo.. Hier is alles anders....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |