quote:Op maandag 10 oktober 2011 22:59 schreef sjampoeh het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet gedacht.. Kan ze niet gewoon weggaan?
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
JA GRAAGquote:Op maandag 10 oktober 2011 23:02 schreef Sk00p het volgende:
[..]Niet gedacht.. Kan ze niet gewoon weggaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ookquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 10:46 schreef Angelic_Rose het volgende:
Vienna![]()
Katie![]()
![]()
![]()
Ik ben nu bij het stuk dat Reid Noah gaat opereren. Ik hoop dat ze hem net iets te veel narcose geven![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ATWT Spoilertopic # 7 Wie, wat,waar en vooral hoe.quote:
OMG, gaat dit niet een beetje te ver?!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:18 schreef LoveESS het volgende:
Reid fans:
http://reidoliver.hyves.nl/?&pageid=AW0V3BEH5OW8WC08O
Niet voor de echte liefhebbersquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
OMG, gaat dit niet een beetje te ver?!![]()
![]()
Ik vind hem zo'n sloom hoofd hebben.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:00 schreef Reismuts het volgende:
[..]
Ja zo'n foto wel idd, maar je moet de context weten. Verder is hij supercute!
Oeps..zei jij sloom hoofd..quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:03 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik vind hem zo'n sloom hoofd hebben.
Niet mijn type.
Billy Magnusses (Casey) daarentegen.![]()
[ afbeelding ]
Waarom?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
OMG, gaat dit niet een beetje te ver?!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |