Ali en Caseyquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:26 schreef Madame_Paon het volgende:
Nee Alison, je bent veel te goed, leuk en mooi voor Chris.
Het personage wordt gewoon helemaal verpest, net als Meg, ze willen er gewoon vanafquote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:27 schreef sjampoeh het volgende:
Wat een vieze hoer is Vienna ook zeg![]()
![]()
Ik heb eerlijk gezegd niet echt opgelet, omdat ik het al eerder heb gezien.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:29 schreef NouMooiNiet het volgende:
HELP!!!
Ik keek 2 seconden niet en nu heb ik het allerbelangrijkste gemist van de aflevering..
WAT zeiden Luke en Reid tegen elkaar in de kamer van Noah toen Luke reageerde dat Reid hem voor de gek had gehouden??????????????????
Ze zeiden veel..maar het belangrijkste:quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:29 schreef NouMooiNiet het volgende:
HELP!!!
Ik keek 2 seconden niet en nu heb ik het allerbelangrijkste gemist van de aflevering..
WAT zeiden Luke en Reid tegen elkaar in de kamer van Noah toen Luke reageerde dat Reid hem voor de gek had gehouden??????????????????
Vooral dat laatste.. Ik had Noah al die weken echt niet gemist.quote:Op woensdag 19 oktober 2011 23:02 schreef Madame_Paon het volgende:
Reid is jaloers.
En Luke moet Noah gewoon achterlaten. Noah is een lul.
Haha bedankt voor deze uiteenzetting.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:59 schreef LoveESS het volgende:
[..]
Ze zeiden veel..maar het belangrijkste:
Reid:you need me to draw you a picture,leave me and my patient allone
Luke: Im all Noah's got
Reid:No I am,Ive been doing everything I can to give Noah's life back,wich means that right now
Noah needs me more than he needs you..I dont want you hanging around here anymore
I want you to stay outoff my way
Luke: Youre lying
This is not about medicine,its personal
Reid: No its not,Noah is my patient,youre his cheating boyfriend
Luke:We are not back together,You know that
Reid: does Noah realize that?
Luke:Wel were trying to work things out
Reid: Good luck with that mr Snyder
Luke:Dont call me that
Reid: what do you want...from me?..tell me..you want me to pretend that nothing happened between us,thats not the way I work,and we both know thats not true..
Sorry...ben erg he.. ken het bijna compleet uit mijn hoofd..haha errug--- SuperFreak!!
Jij kent ze dus ook al uit je hoofdquote:Op donderdag 20 oktober 2011 01:59 schreef LoveESS het volgende:
[..]
Ze zeiden veel..maar het belangrijkste:
Reid:you need me to draw you a picture,leave me and my patient allone
Luke: Im all Noah's got
Reid:No I am,Ive been doing everything I can to give Noah's life back,wich means that right now
Noah needs me more than he needs you..I dont want you hanging around here anymore
I want you to stay outoff my way
Luke: Youre lying
This is not about medicine,its personal
Reid: No its not,Noah is my patient,youre his cheating boyfriend
Luke:We are not back together,You know that
Reid: does Noah realize that?
Luke:Wel were trying to work things out
Reid: Good luck with that mr Snyder
Luke:Dont call me that
Reid: what do you want...from me?..tell me..you want me to pretend that nothing happened between us,thats not the way I work,and we both know thats not true..
Sorry...ben erg he.. ken het bijna compleet uit mijn hoofd..haha errug--- SuperFreak!!
no problem.. got the picture...quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:35 schreef Reismuts het volgende:
[..]
Jij kent ze dus ook al uit je hoofd
Eigenlijk moet je er nog even het plaatje bijschetsen (hand tegen wang..).. zucht
ja als we op die toer beginnen..quote:Op donderdag 20 oktober 2011 11:37 schreef Miam het volgende:
Ik ben het eens met Madame .. Reid is wel jaloers ja.maar hij wil Luke voor zichzelf ..
dus begrijp ik dat wel.
haha! je begrijpt me wel.quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:28 schreef LoveESS het volgende:
[..]
ja als we op die toer beginnen..
Ik wil luke en reid ook wel voor mezelf!!
![]()
AIGHT!!!!quote:Op donderdag 20 oktober 2011 12:34 schreef Miam het volgende:
[..]
haha! je begrijpt me wel.![]()
Noah heeft Luke weggedreven tijdens zijn blind zijn en komt nu terug op hetgeen wat
gebeurd is. Dat is gewoon lame.![]()
Ik kan me Reid's reactie goed voorstellen.
quote:
that just opens us up to hours of speculation doesn't it. ..quote:
Jij mag Casey hebbenquote:Op donderdag 20 oktober 2011 15:29 schreef Madame_Paon het volgende:
Waar gaat dit over?
Geef mij Casey maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |