Frank de Boer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:53 schreef RD4 het volgende:
WK 1998, Nederland - Argentinië, wie verstuurde de pass naar Dennis Bergkamp die toen weergaloos scoorde?
quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:59 schreef tong80 het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat je dat weet.Die beelden zien we nooit meer op internet of TV.
Was voor mij lastiger als de vraag wie de voorzet gaf op Dick Nanninga bij zijn doelpunt in de finale van het WK'78. Je weet toch....oudjes worden seniel en onthouden vooral de dingen van heel lang geleden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 13:59 schreef tong80 het volgende:
[..]![]()
![]()
Dat je dat weet.Die beelden zien we nooit meer op internet of TV.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 14:02 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Was voor mij lastiger als de vraag wie de voorzet gaf op Dick Nanninga bij zijn doelpunt in de finale van het WK'78. Je weet toch....oudjes worden seniel en onthouden vooral de dingen van heel lang geleden.
Nee. Na hem waren er nog twee.quote:
Nooit van gehoord.quote:
Correct!quote:
Ongeveer 10 jaar bij Cottbus gezeten, 2 keer gepromoveerd naar de BL en zelfs een keer de finale van de DFB-Pokal gehaald ('97).quote:
Hoe oud ben je ?quote:
Als Aachen goed is weiger ik om Alemania te herstellen.quote:
je spelde een andere club ook foutquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als Aachen goed is weiger ik om Alemania te herstellen.
Azijnpisser
Schalke was een type fout en.....ach waar reageer ik opquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:36 schreef vincerusso het volgende:
[..]
je spelde een andere club ook fout
jij mag de volgende vraag doen want je hebt het juiste antwoord gegevenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Schalke was een type fout en.....ach waar reageer ik op
Schalke? Gelsenkirchen klein? 257.981 inwoners... Voor NL begrippen groot, maar in Duitsland middelgrootquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:47 schreef vincerusso het volgende:
[..]
jij mag de volgende vraag doen want je hebt het juiste antwoord gegeven
Het gaat over Aachenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 15:59 schreef Asap het volgende:
[..]
Schalke? Gelsenkirchen klein? 257.981 inwoners... Voor NL begrippen groot, maar in Duitsland middelgroot
Kutvraag dus.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:13 schreef Asap het volgende:
[..]
Ah, maar die heeft ook 258,664 inwoners, zelfs meer...
Klaus Allofs.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:11 schreef tong80 het volgende:
Welke Duitser scoorde drie keer tegen Nederland in een interland ?
Juist op een vergeten kut-toernooi met een kut-winnaarquote:
Over vergeten kuttoernooien gesproken. (alhoewel....de penal van Panenka heeft eeuwigheidswaarde gekregen)quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Juist op een vergeten kut-toernooi met een kut-winnaar
Die zat ook op de bank tijdens de finale van het WK-74. Maar de overschatte Michels bracht Theo de Jong in.quote:
Seizoen Club w 0(g)quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 16:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die zat ook op de bank tijdens de finale van het WK-74. Maar de overschatte Michels bracht Theo de Jong in.
Moet je eens naar de statistieken kijken van Geels. Geels zei achteraf "Ik scoorde altijd en overal, begreep niet dat ik er niet in kwam"
Ik keur ze beiden goedquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 17:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dan moet je haast wel Tomaszewski bedoelen, maar Lato lijkt me toch een grotere held.
Was helaas geblesseerd tijdens het WK-74 Anders was het de finale Nederland Polen geweestquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 18:04 schreef fanneke het volgende:
Lubanski was anders ook een aardige voetballer, hoor.
Jack Taylor.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:40 schreef tong80 het volgende:
Wie was de scheidsrechter tijdens de WK-74 finale ?
Was een Shitalianquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:48 schreef Kingstown het volgende:
Later, maar wmb moeilijker:
Wie was de scheidsrechter tijdens de WK-78 finale ?
Let op je woorden. Ik ben half Italiaan. Mijn biologische vader, die ik nooit heb gekend, is Italiaan.quote:
Ik heb een Italiaanse schoonmoederquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Let op je woorden. Ik ben half Italiaan. Mijn biologische vader, die ik nooit heb gekend, is Italiaan.
Cruijff een gele kaart geven in de rust?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:56 schreef tong80 het volgende:
[b[Wat was de opmerkelijkste daad van Jack Taylor tijdens de WK-74 finale ?[/b]
Juist. Wegens commentaar op de leiding.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Cruijff een gele kaart geven in de rust?
Lees dit nu pasquote:Op woensdag 12 oktober 2011 15:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb een Italiaanse schoonmoeder(geen grap)
Hintje ? Of is het daar te vroeg voor. Heb nu geen idee.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:17 schreef Tarado het volgende:
Hij keurde ook een glaszuiver doelpunt af maar dit terzijde
Wat deed Johan Cruijff voor de wedstrijd tegen Brazilië (WK '74) waardoor de Brazilianen op z'n minst zeer geirriteerd aan de wedstrijd begonnen?
Denk dan dat deze vraag niet beantwoord gaat wordenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:24 schreef Tarado het volgende:
Is moeilijk te hinten zonder het antwoord te verklappen
Inderdaad iets van die orde, laten we dit maar als een hint beschouwenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:32 schreef veronwacht het volgende:
Tja, wat was dat ook weer? iets onbenulligs als bij de scheidsrechter klagen over de (te) kleine rugnummers van de Brazilianen - iets van die orde meen ik.
Als je nou had gevraagd wat de Argentijnse aanvoerder deed vlak voor de aftrap in 78.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inderdaad iets van die orde, laten we dit maar als een hint beschouwen
Daar weet ik ook het antwoord opquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als je nou had gevraagd wat de Argentijnse aanvoerder deed vlak voor de aftrap in 78.
Misschien de noppen van de Braziliaanse spelers controleren ?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inderdaad iets van die orde, laten we dit maar als een hint beschouwen
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Misschien de noppen van de Braziliaanse spelers controleren ?
Tuurlijk want daar zijn legendarische beelden vanquote:
quote:Tegen Brazilië was het oorlog, maar wel een mooie. Cruijff zorgde meteen al voor onrust. Hij had gezien dat de Brazilianen met een verkeerde kleur kousen aan de wedstrijd wilden beginnen. Cruijff weigerde het veld op te gaan zolang Brazilië niet de voorgeschreven witte kousen aantrok. Scheidsrechter Kurt Tschenscher aarzelde, maar gaf Cruijff ten slotte gelijk. Vloekend en tierend gingen de Brazilianen de tape van hun sokken plukken. Het was een vernedering die voor oorlogskoppen bij het team van coach Mario Zagalo zorgde.
Ze waren het niet eens met het gips van Rene v/d Kerkhof terwijl hij er al eerder op het WK mee had gespeeld, voorzover ik weet werd het gips eraf geknipt door dokter Kessel en werd de onderarm ingezwachteldquote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:52 schreef tong80 het volgende:
Garppig.
Tarado vertel eens wat de Argentijnen deden en wat vervolgens de bondsarts deed.
Het was bij de toss.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze waren het niet eens met het gips van Rene v/d Kerkhof terwijl hij er al eerder op het WK mee had gespeeld, voorzover ik weet werd het gips eraf geknipt door dokter Kessel en werd de onderarm ingezwachteld
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 16:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het was bij de toss.Dokter Kessler liet het gips zitten. Hetgeen hij deed was er een extra verband omheen doen. Zoadat het leek of het veranderd was. Kessler zei later dat ie op advies dat had gedaan zodat als de Argentijnen er mee in aanrijking zouden komen het extra hard aankwam.
Op dat moment wel, achteraf 74.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:16 schreef Tarado het volgende:
[..]Is trouwens de finale waar ik het meest van baalde dat die verloren ging, heeft misschien met die bal van Robbie Rensenbrink op de paal te maken.
Ajax fout en Real ook fout.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:24 schreef Irritatie100 het volgende:
Oranje '74, Ajax '95, Hongarije jaren '50?
Brazilië '58?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ajax fout en Real ook fout.
De nummer één nog. Nederland werd trouwens derde.
Ging dus om het beste nationale team?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ajax fout en Real ook fout.
De nummer één nog. Nederland werd trouwens derde.
Nee. Met Brazilië 58 ben je warmquote:Op woensdag 12 oktober 2011 17:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ging dus om het beste nationale team?
Haha, dan heb ik een andere verkiezing gelezenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:51 schreef tong80 het volgende:
Nou in de verkiezing uit 2000 werd Hongarije tweede en Nederland derde
Brazilië 1970. Kan ik het mee eens zijn net zoals met Holland en Hongarije. Real jaren 50 hoort er ook tussen of Ajax jaren 70.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Haha, dan heb ik een andere verkiezing gelezenWie stond er op 1 bij de jouwe?
Wat mij betreft was dat Brasil in '82 maar dat zal waarschijnlijk niet het juiste antwoord zijn op jouw vraagquote:Op woensdag 12 oktober 2011 19:49 schreef ValHallen het volgende:
Volgens de kenners wordt Oranje '74 gezien als het beste landenteam ooit die geen wereldkampioen werden. Welk landenteam wordt gezien als het op 1 na beste team die geen wereldkampioen werden?
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat mij betreft was dat Brasil in '82 maar dat zal waarschijnlijk niet het juiste antwoord zijn op jouw vraag
Toplijstquote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:43 schreef ValHallen het volgende:
In mijn lijst stond Brazilië 1982 op 2. Met Zico, Socrates en Falcao in het team, ultra aanvallend voetballend onderuit tegen de defensieve Italianen.
Horen niet in het rijtje beste landenteams ooit..quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Brazilië 1970. Kan ik het mee eens zijn net zoals met Holland en Hongarije. Real jaren 50 hoort er ook tussen of Ajax jaren 70.
Laten we die dan nummer 4 en 5 maken.
Dirceu, Socrates, Zico, Falcao, Cerezo, Junior, Oscar....quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:50 schreef Tarado het volgende:
Noem nog 3 spelers in dat topteam van Brazilië in '82
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 22:55 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dirceu, Socrates, Zico, Falcao, Cerezo, Junior, Oscar....
Die was ik even wel vergeten.quote:
van de Brom?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:52 schreef vincerusso het volgende:
[..]
nee .
van hem verwacht je het juist
Ik juist niet omdat hij er maar een paar seizoenen heeft gespeeldquote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:52 schreef vincerusso het volgende:
[..]
nee .
van hem verwacht je het juist
Waarom zou je het van hem niet verwachten?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 23:50 schreef vincerusso het volgende:
[..]
neen
![]()
hint : je verwacht het helemaal niet
Neequote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:02 schreef Chase_Utley het volgende:
Baresi heeft er toch meer dan Vergomi gespeeld?
Heb er nog een topic over geopend op een ander voetbalforumquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:00 schreef Tarado het volgende:
Wiens record van de meeste serie A wedstrijden heeft Javier Zanetti verbroken vorige maand?
Dat dusquote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:03 schreef Chase_Utley het volgende:
Ah,weer wat nieuws geleerd.
edit: Baresi heeft natuurlijk ook in de Serie B met AC Milan gespeeld.
Prima.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 00:48 schreef Chase_Utley het volgende:
Mike Havenaar, de Nederlandse Japanner.
Ook die herken ik.quote:
Carlitos Tevez, hij wilde niet het veld in terwijl zijn trainert hem in wilde brengen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:12 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is deze spits en waardoor kwam hij een tijd geleden veel in het nieuws?
Nop.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:14 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Carlitos Tevez, hij wilde niet het veld in terwijl zijn trainert hem in wilde brengen.
Netjes!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 01:20 schreef Chase_Utley het volgende:
Is dat niet Cabanas?
En in het nieuws omdat hij op de toilet in een Mexicaanse bar door zijn hoofd werd geschoten en het overleefd heeft.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:43 schreef tong80 het volgende:
De broer van Remco Broere, Jeroen. Jong overleden.
Dat was in die paskamer toch, Luc Nijholt?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:48 schreef tong80 het volgende:
Welke Nederlandse voetballer werd ooit verdacht van moord ?
Ik mocht de nieuwe vraag stellen. En de zon schijnt op mijn scherm. Kan het moeilijk zien.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:47 schreef Asap het volgende:
Dan nog maar 1
Wie is deze voetballer?
[ afbeelding ]
Zijn vriendin werd idd vermoord. Zou kunnen dat ie verdachte was. Maar ik zoek een Feijenoorder met dezelfde naam als een bekende ex-international.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat was in die paskamer toch, Luc Nijholt?
Is het een Deen ?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:47 schreef Asap het volgende:
Dan nog maar 1
Wie is deze voetballer?
[ afbeelding ]
Kevin Hofland?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:47 schreef Asap het volgende:
Dan nog maar 1
Wie is deze voetballer?
[ afbeelding ]
Speelde in NL bij SVV en FC Wageningenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:59 schreef tong80 het volgende:
Ik ken hem niet. Of herken hem niet. Heb je een hintje ?
Jan Mulderquote:Op donderdag 13 oktober 2011 09:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zijn vriendin werd idd vermoord. Zou kunnen dat ie verdachte was. Maar ik zoek een Feijenoorder met dezelfde naam als een bekende ex-international.
In Engeland bij Port Vale, Derby County (daar een legende geworden) en Barnsley (ook nog Wolverhampton maar geleend). In de Premier League gespeeld.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:08 schreef tong80 het volgende:
Ik heb geen idee. Niet bepaald de meest toonaangevende clubs. Zal zijn naam waarschijnlijk wel kennen maar zijn gezicht zegt me niks.
De moordenaar die ik zoek heeft dezelfde naam als een voetbalanalist.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:08 schreef tong80 het volgende:
Ik heb geen idee. Niet bepaald de meest toonaangevende clubs. Zal zijn naam waarschijnlijk wel kennen maar zijn gezicht zegt me niks.
De moordenaar die ik zoek heeft dezelfde naam als een voetbalanalist.
quote:
Is het Arjan de Zeeuw?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:10 schreef Asap het volgende:
[..]
In Engeland bij Port Vale, Derby County (daar een legende geworden) en Barnsley (ook nog Wolverhampton maar geleend). In de Premier League gespeeld.
Die inderdaadquote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:14 schreef tong80 het volgende:
Robin van der Laan dus. Zei toch dat ik zijn naam wel zou kennen.
Ik had het lijste clubs opgenoemd en gevraagd wie het is. Deze voetballer kennen we niet van zijn gezicht. Althans ik.
Ik weet van van Hanegem dat ie hele slechte ogen had, dus ik ga voor hem.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:23 schreef tong80 het volgende:
Welke ex-international speelde heel zijn carriere met beperkt zicht. Iets van -5. Hij zei later dat ie op het geluid van de bal afging.
Je hebt het goedquote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:23 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik weet van van Hanegem dat ie hele slechte ogen had, dus ik ga voor hem.
Willy Kreuz?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:33 schreef Irritatie100 het volgende:
Ernst Happel blokkeerde in 1969 de transfer van Rob Rensenbrink naar Feijenoord omdat hij liever Coun Moulijn behield en een middenvelder kocht. Welke middenvelder kocht Happel toen?
Lol....die Oostenrijk link legde ik dus ook.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:37 schreef tong80 het volgende:
Frans Hasil als Oostenrijker zijnde ?
Kloptquote:Op donderdag 13 oktober 2011 10:37 schreef tong80 het volgende:
Frans Hasil als Oostenrijker zijnde ?
De Zeeuw?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 11:35 schreef Irritatie100 het volgende:
Wie is in 2007 uitgeroepen tot "Speler van de Eeuw" van Wigan?
Maar bij hem is het toch ook iets met Canada ?quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:23 schreef Bos81 het volgende:
Hij kwam na Bobby, Je zou ook kunnen zeggen dat Lodeweges het is, maar die heeft naar mijn weten een Nederlands paspoort.
Ja, klopt. Geboren in Canada, maar al erg jong naar Nederland gegaan., ik las zelf op de engelstalige Wikipedia dat hij in Nederland U21 heeft gespeeld.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 15:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar bij hem is het toch ook iets met Canada ?
Randy (?) Samuelquote:Op zondag 16 oktober 2011 13:42 schreef tong80 het volgende:
Welke Canadeze international speelde ooit voor PSV ?
Die was ik vergeten bedoelde eigeblijk een andere spits. Bekendste wel dan denk ik.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat Tong Dick Nanninga bedoelt.
Beter dan een spits die in een WK finale scoort?quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die was ik vergeten bedoelde eigeblijk een andere spits. Bekendste wel dan denk ik.
Maar ik vind die ik befoel beter.
Juist. Maar je mag Nanninga beter vinden hoorquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Beter dan een spits die in een WK finale scoort?
Jurrie Koolhof?
Wat ik me hrinner FC Groningen in het noordenquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:31 schreef Bos81 het volgende:
Henny Meijer heeft toch ook voor Veendam gespeeld of niet?
Wist ik niet meer.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:45 schreef Bos81 het volgende:
Nee, ook bij Veendam maar dat was in de nadagen van zijn loopbaan, zelfs ook bij die 2 Frieze ploegjes, na zoekwerk.
eerste goal in de J-League ?quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wist ik niet meer.
Welk record dat niet meer verbroken kan worden heeft Hennie Meijer ?
Dikste kont uit het betaald voetbal?quote:Op zondag 16 oktober 2011 21:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wist ik niet meer.
Welk record dat niet meer verbroken kan worden heeft Hennie Meijer ?
quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:34 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Dikste kont uit het betaald voetbal?
Het was de Jennifer Lopez van de Nederlandse voetbalvelden.
Juist. En dikste kont klopt ook. Samen met Koeman.quote:
Afonso Alves met 7 goals tegen Heraclesquote:Op maandag 17 oktober 2011 13:44 schreef tong80 het volgende:
Wie heeft het eredivisie-record qua aantal doelpunten in één wedstrijd ?
Ik bedoelde eigenlijk Henk Schouten.quote:Op maandag 17 oktober 2011 13:49 schreef vincerusso het volgende:
[..]
Afonso Alves met 7 goals tegen Heracles
Moeilijk te zeggen zo, zonder foto.quote:Op maandag 17 oktober 2011 14:53 schreef vincerusso het volgende:
Wie is deze speler ?
[ http://img820.imageshack.us/img820/132/zagoow.jpg (copy/paste deze link) ]
laat deze vraag maar mensenquote:Op maandag 17 oktober 2011 14:59 schreef fanneke het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen zo, zonder foto.
twas Alenichevquote:Op maandag 17 oktober 2011 15:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb ff gekeken maar ik herken hem niet
Lijkt mij dat dat Mostovoi is.quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:06 schreef vincerusso het volgende:
[..]
twas Alenichev
Welke Russische speler vertrok tijdens Euro 2004 uit de Russische ploeg omdat hij vond dat de trainer te zwaar trainde ?
Lev Yashin?quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:20 schreef tong80 het volgende:
Knap dat je dat weet.
Romario werd tweede op de Olympische spelen van 88. Ze verloren de finale van Rusland. Wie was de sterspeler van Rusland ?
Da's een een tweetje,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Is namelijk een van de meest sierlijke, maar ook de meest luie voetballer die ik ooit gezien heb.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk
quote:Op maandag 17 oktober 2011 15:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Da's een een tweetje,die eerste actie alleen alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Is namelijk een van de meest sierlijke, maar ook de meest luie voetballer die ik ooit gezien heb.![]()
quote:
Frank en Ronald De BOerquote:Op maandag 17 oktober 2011 18:30 schreef Irritatie100 het volgende:
Noem alle 11 de Nederlanders die voor de Rangers gespeeld hebben.
arnold scholtenquote:Op maandag 17 oktober 2011 21:18 schreef gomi het volgende:
welke voetballer stond ook bekend als de witte socrates
of blonde socrates
hmm dacht ook aan valdano, maar moet dus een kleine valdano zijn?quote:Op maandag 17 oktober 2011 23:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
goed
[..]
ook goed
Valdano is niet goed
heksje (heks junior), Veron werd zo genoemd omdat zijn vader Bruja (heks) werd genoemd in zijn voetbal carrierequote:Op maandag 17 oktober 2011 22:28 schreef Bos81 het volgende:
Mag ik wel de vertaling van Brujita opzoeken?![]()
Ik dacht te weten wie het was maar heb even opgezocht waarom hij eigenlijk zo heet. Blijkbaar lijken die 2 op elkaarquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:10 schreef Tarado het volgende:
Welke Argentijnse (ex) voetballer hoort bij welke bijnaam?
1)Valdanito
2)La Brujita
3)Prince
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |