ik dacht al ff dat die B voor bejaard stondquote:
neequote:Op maandag 10 oktober 2011 20:48 schreef clevy het volgende:
deze dame heeft kylie eens nagedaan.. misschien wel leuker zelfs
http://blogs.sundaymercury.net/telly-talk/newkellyadams.jpg
quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik dacht al ff dat die B voor bejaard stond
beter dan behaardquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik dacht al ff dat die B voor bejaard stond
reden voor een feestje!quote:
Ja jeetje, heen en weer naar de wc met de rollator duurt even, zeur niet zoquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:48 schreef Memento-Mori het volgende:
Dat duurde een eeuw missbleeftijd zeker?
Die is hard aan het nadenken met welk woord ze haar achterstand bij stripscrabble nog kan wegwerken.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:48 schreef Memento-Mori het volgende:
Dat duurde een eeuw missbleeftijd zeker?
quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die is hard aan het nadenken met welk woord ze haar achterstand bij stripscrabble nog kan wegwerken.
De kat heeft dus niet goed opgepast?quote:
Ja, lekkerquote:
keiharde puntenquote:
lekker voor de kachel, op een berevelletjequote:
ben ik blij dat ons potje geen stripscrabble wasquote:Op maandag 10 oktober 2011 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die is hard aan het nadenken met welk woord ze haar achterstand bij stripscrabble nog kan wegwerken.
je wil Airwin niet naakt zien?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ben ik blij dat ons potje geen stripscrabble was
Meestal staat ze gillend voor de deur alsof ze een week geen eten heeft gehad, maar vanavond heb ik r nog niet gezien terwijl ze nooit ver van huis gaat.quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De kat heeft dus niet goed opgepast?
wiens kat?quote:Op maandag 10 oktober 2011 20:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Meestal staat ze gillend voor de deur alsof ze een week geen eten heeft gehad, maar vanavond heb ik r nog niet gezien terwijl ze nooit ver van huis gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |